Презентація "Впровадження STEM-освіти у 5 класі Приморської гімназії"

Про матеріал
У презентації висвітлено інформацію про впровадження STEM-освіти у 5 класі Приморської гімназії. Додано нарізку проєктів учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У 5 КЛАСІ ПРИМОРСЬКОЇ ГІМНАЗІЇВчитель інформатики, української мови і літератури. Кравченко Людмила Валеріївна

Номер слайду 2

STEM-освіта ґрунтується на інтеграції знань, кооперації умінь та залученні великої кількості ресурсів. Ось чому проєктна робота є найбільш ефективною для реалізації STEM-підходу в освітньому процесі.

Номер слайду 3

STEM – проєкт: цікаво про складне. Дослідно – проєктна діяльність - це: Ефективні засоби формування компетентностей. Розвиток умінь працювати в колективі, розподіляти відповідальність, аналізувати результати діяльності, почуватися членом команди. Формування навичок аналізу інформації, здатності до адекватної самооцінки. Учитель: Організовує інтегровану дослідницьку, творчу діяльність учнів, спрямовану на отримання самостійних результатів під керівництвом учителя. Учні: Шукають інформацію. Спілкуються з іншими людьми. Роблять аудіо – чи відеозаписи. Виконують дослідницьку роботу з теми, результатом якої є власний проєкт – великий чи малий, простий чи складний .

Номер слайду 4

Модуль 1. Тема дослідження ”Я у школі. Моя школа. Мій клас”

Номер слайду 5

Історія моєї школи{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Коли збудована гімназія?Повна назва гімназії?Скільки поверхів має гімназія?Скільки учнів навчається у гімназії?Яка громада допомагає гімназії?Як гімназія допомагає громаді села?Хто з твоїх родичів чи знайомих вчився в нашій гімназії?Кого з відомих випускників гімназії ти можеш назвати?Приморська гімназія

Номер слайду 6

Які предмети вивчали в давнину, а які тепер?{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Предмети, які вивчали в давнину. Предмети, які вивчають тепер

Номер слайду 7

Перекладіть англıйською мовою Математика Інформатика Англійська мова Українська мова Фізична культура........можна скористатися онлайн перекладачем

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Створимо кругову дıаграму. Хлопці Дівчата

Номер слайду 10

Директор. Дем’янченко Ірина Юріївна

Номер слайду 11

Класний керıвник. Шевченко Інна Володимирівна

Номер слайду 12

Чи можуть учні управляти школою?

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Чи хотıли б Ви обрати професıю вчителя?Чи може комп'ютер замıнити вчителя?Учитель майбутнього -який вıн? Якими якостями надıлений? Чому навчає?Чи хотıли б ви управляти школою? Яку б посаду обрали у шкıльному самоврядуваннı?Поміркуймо разом

Номер слайду 15

Проблема енергоефективності школи в епоху цифрових засобів навчання.

Номер слайду 16

Енергозбереження – це сукупність трьох основних заходів: Енергозбереження - це діяльність, спрямована на економію та раціональне використання енергії і природних енергетичних ресурсів, тобто на підвищення енергоефективності.моніторинг вжитку енергоресурсіврегулювання витрати тепла, електроенергії і водипідвищення мотивації учасників

Номер слайду 17

Усі заходи, які може здійснити людина для покращення власного побуту за нових умов, можна розділити на чотири напрямки: Заощадження ресурсів: води, газу, тепла тощо. Утеплення приміщення. Встановлення приладів обліку. Це дозволить платити лише за спожиті ресурси. Перехід на більш сучасні, енергозберігаючі та альтернативні джерела енергії та системи комунікацій. Наприклад, заміна газового котла твердопаливним за допомогою програми державного кредитування, і встановлення вітрогенераторів.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Відео про лампочки)

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Відео про Енергоефективність

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Одиниці вимірювання електричної енергії1 КВт = 1*1000 = 1000 Вт 2 КВт = 2*1000 = 2000 Вт 3 Квт = 3*1000 = 3000 Вт К - Кіло означає помножити на 1000 Перевести з Квт у Вт: помножити на 1000 Перевести Вт у КВт: поділити на 10003000 Вт = 3000 / 1000 = 3 КВт2000 Вт = 2000/1000 = 2 КВт1500 Вт = 1500/1000=1,5 КВт450 Вт = 450/1000 = 0,45 КВт70 Вт = 70/1000 = 0,07 КВт5 Вт = 5/1000 = 0,005 КВт

Номер слайду 27

Обчислити вартість за спожиту електроенергію. Тариф на електроенергію з 1 жовтня 2021 року для 80% населення України становитиме 1,44 грн за к. Вт-год за умови споживання до 250 к. Вт-год на місяць. Для всіх, хто споживає більше 250 к. Вт-год на місяць, ціна залишатиметься незмінною – 1,68 грн за весь обсяг споживання. Кількість спожитої електроенергії *(помножити) на тариф. Тариф за спожитий обсяг до 250 к. Вт·год 1,44 Грн. Тариф при споживанні обсягу понад 250 к. Вт·год 1,68 Грн

Номер слайду 28

У Нідерландах зробили дитячий майданчик, де енергію дітей перетворюють на освітлення. Один із трендів сучасності – генерувати енергію з будь-якої рутинної справи: бігу, прийняття душу чи миття посуду. Архітектурна студія ecosistema urbano вирішила видобувати енергію з дитячих ігор. Виготовлена ними енергетична карусель розважає дітей та пояснює їм принципи виникнення енергії. Карусель нагадує велетенський яскравий гриб із канатами, на яких можна висіти чи сидіти. Під час крутіння каруселі виробляється кінетична енергія, яка збирається в батареї та використовується для підсвічення атракціону у вечірній час.

Номер слайду 29

Свого часу південнокорейські інженери розробили схожу ідею – "Парк енергії". Парк, що складався з різних коліс, вітряків та панелей для видобування енергії, також мав на меті навчати дітей та акумулювати енергію їхніх ігор.

Номер слайду 30

Що ти хочеш змінити у своїй школі, щоб вона стала ще кращою? Напиши або намалюй. Клас. Шкільна їдальня. Шкільне подвір’я. Спортивний майданчик. Спортивна зала. Цікаві куточки у школі

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Плануємо, будуємо

Номер слайду 35

Проєкт “Школа майбутнього”

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Проєкт “Я - фотограф”

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Проєкт “Герб моєї родини”

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Підсумок Навчання і виховання дітей за напрямами STEM – освіти дає вчителям можливість розвивати в учнів уміння бачити проблему, формулювати дослідницьке питання і шукати шляхи його розв’язання, виховувати стійкість у відстоюванні своєї позиції та оригінальності ідеї , здатність до абстрагування чи аналізу, конкретизації або синтезу, що цілком відповідає тенденціям розвитку суспільства в майбутньому. Для дітей – це натхнення, випробування власних сил, це - емоції .

pptx
Додано
3 січня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку