Матеріал зацікавить вчителів біології під час проведення узагальнюючого уроку у 6 класі з теми : " Вегетативні органи рослин". Друкований матеріал до данного уроку є на сайті.
Біологія 6 клас. Тема уроку:«Вегетативні органи рослин» Виконала: Вчитель біології,КЗ «Середньої загальноосвітньої школи №19» Кам′янської міської ради Годько Ольга Петрівна
Номер слайду 2
Епіграф:“Багатство нашої планети – це повітря, вода, ґрунт, тваринний, рослинний світ. Доля природи – наша доля.”
Номер слайду 3
Проблемне питання: Планета без рослин… Яка вона?
Номер слайду 4
“Пригадай рослину”
Номер слайду 5
ЛИСТОК КУЛЬБАБА м. ОРКВА С т е б л о ГОРОХ Корене. Плід. МІЖВУЗЛя дереви. НА ЦИБУЛИНА Кол. ЮЧки Картопля ПШЕницяж. ИЛКУВАННЯ ФОТОсинтез. КОРА РЕДЬКА луб БРУНЬКАПАГІн Транспірація Гарбуз Вправа « Бачено- небачено»
Номер слайду 6
Група «Корінь»
Номер слайду 7
Творче завдання 1.) Тобі доручено важливу справу виростити за 1,5 місяця рослини: а) перцю; б) жита. Добери для цього потрібні горщики:високий вузький; високий широкий;низький вузький; низький широкий. Поясни свої дії. Група «Корінь»
Номер слайду 8
2.) Роздивіться коренеплід моркви. Які частини цієї рослини беруть участь в утворені коренеплоду? Які коріння входять до його складу ? Який корінь видозмінений? Яку функцію виконує коренеплід моркви?Група «Корінь»
Номер слайду 9
Група «Пагін»
Номер слайду 10
1.) Вказати відмінності вегетативних і генеративних бруньок. 2.) Встановити кількість вегетативних і генеративних пагонів у яблунь, груш, бузку, смородини. За якими ознаками це можна визначити?Група «Пагін»
Номер слайду 11
Група «Стебло»
Номер слайду 12
1. Проведіть дослід з рослиною: зріз пагона з гілки поставити у забарвлену воду, яка ніби заміняє мінеральні речовини, розчинені у воді. Розчини цих речовин, які якими забарвлена вода, піднімається від кореня вгору судинами деревини. Забарвлені кола можна побачити на поперечному зрізі рослини. 2. Як по річних кільцях стебла визначити вік дерева та умові його росту?Група «Стебло»
Номер слайду 13
Група «Листок»
Номер слайду 14
1.)Відомо що всі органи рослини дихають удень і вночі. В одному районі побудували металургійний завод, графітовий пил осідав на листках рослин. Що сталося з рослинами за цих умов і чому?2.) Колючки на кактусі це листочки чи голки? Поясніть їх функцію?Група «Листок»
Номер слайду 15
Повторити розділ. Скласти сенкан до слів Листок, Стебло, Корінь, Пагін. Посадити та виростити кімнатну рослину. Домашнє завдання:
Номер слайду 16
«Зібратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом - це успіх». Генрі Форд.