Презентація "З досвіду роботи"

Про матеріал

Розібратися – як найкраще «сконструювати» урок, реалізувати ключові компетентності й «провести» наскрізні та традиційні змістові лінії програми – педагогам допомагають відеорекомендації вчителів-практиків на порталі EdEra.

Якщовникнемо в суть інновацій, то побачимо те, що ми роками робимо, тільки форма викладу пристосована до вимог сучасності.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

З досвідуроботи

Номер слайду 2

У світлі інновацій Якщо вникнемо в суть інновацій, то побачимо те, що ми роками робимо, тільки форма викладу пристосована до вимог сучасності.

Номер слайду 3

Відеорекомендації Розібратися – як найкраще «сконструювати» урок, реалізувати ключові компетентності й «провести» наскрізні та традиційні змістові лінії програми – педагогам допомагають відеорекомендації вчителів-практиків на порталі Ed. Era.

Номер слайду 4

Навчання вийшло зі стін школи – ми вчимося на онлайн-курсах, переглядаємо освітні You. Tube-канали, блоги колег з різних країн. Змінитися за один день неможливо. Але ми маємо рухатися вперед, опановувати нові методики і не боятись експериментів.

Номер слайду 5

Основне завдання педагогічної діяльності Не дати учням втратити інтерес до предмету: шукати шляхи, як урізноманітнювати методи і форми навчання, які роблять цей процес дійсно творчим, збуджують зацікавленість учнів, покращують розуміння і засвоєння матеріалу.

Номер слайду 6

Яким би не був урок за формою проведення, потрібно забезпечити максимальну активність учнів з постійно діючим зворотнім зв’язком, діалогом з аудиторією.  Ефективною при цьому може бути лише інноваційна технологія, що ґрунтується на потребах та інтересах школярів.

Номер слайду 7

Видозміна уроку як форми навчання. Ще у 80-х рр. вчителі-практики звернулися до своїх методичних скарбниць. Вони обрали самостійний шлях, нічого не знаючи про західні методики. Тому вся увага була зосереджена на видозміні уроку як форми навчання. Так з'явилися "нестандартні уроки".

Номер слайду 8

Нестандартний урок. На відміну від звичайних уроків, метою яких є оволодіння знаннями, уміннями та навичками, нестандартний урок найбільш повно враховує вікові особливості, інтереси, нахили, здібності кожного учня. У ньому поєдналися елементи традиційних уроків - сприймання нового матеріалу, засвоєння, осмислення, узагальнення - але у незвичайних формах. Саме такі уроки містять в собі елементи майбутніх технологій, які при групуванні їх у певну систему, що грунтується на глибокому знанні потреб, інтересів та здібностей учнів, можуть стати дійсно інноваційними.

Номер слайду 9

Нестандартні уроки Інтегрований урок. Участь у підготовці та проведенні таких уроків з колегами збільшує багаж знaнь, дає можливість відчути інтеграцію між науками, жодна з яких не може існувати відокремлено від інших, від самого життя.ІсторіяІсторія

Номер слайду 10

Урок-семінар. Основний метод семінару - бесіда, в ході якої обговорюємо повідомлення учнів, аналізуємо схеми, таблиці, ілюстрації, інформацію з періодичної преси і додаткової літератури. ІсторіяІсторія

Номер слайду 11

Урок-практикум Мета такого уроку полягає в одержанні навчальної інформації з першоджерел. Ці уроки розвивають спеціальні вміння і навички, стимулюють пізнавальну активність та самостійність. Учні вчаться працювати з історичними документами, підручниками, періодичною пресою.ІсторіяІсторія

Номер слайду 12

Урок-залік. Такі уроки допоможуть учителеві зрозуміти і розкрити індивідуальні здібності учнів, які, в свою чергу, покажуть начитаність, ерудицію, а також уміння зіставляти та аналізувати прочитане; працювати з каталогами, довідниками.ІсторіяІсторія

Номер слайду 13

Урок-рольова гра. Жодну науку вільна людина не повинна вивчати як раб… Потрібно не по-насильницьки викладати дітям науки, а через гру, тоді краще побачиш, хто до чого схильний.ІсторіяІсторія

Номер слайду 14

Урок-КВКУ процесі підготовки учні вчаться творчо мислити, "добувати" знання, уважно вислуховувати і розуміти своїх товаришів, допомагати їм, швидко знаходити правильну відповідь і подавати її винахідливо. Результат залежить від правильної організації і підготовки. ІсторіяІсторія

Номер слайду 15

Урок-капітал-шоу "Поле чудес" Готуючись до уроків, учні вчаться складати кросворди і ребуси. Гру "Поле чудес" можна провести для повторення нового матеріалу, при перевірці домашнього завдання, на повторювально-узагальнювальному уроці. ІсторіяІсторія

Номер слайду 16

Урок-прес-конференція Така форма уроку розвиває активність, пошукові здібності, уміння розкривати суть певної проблеми, стисло і коротко висвітлювати її, конкретно відповідати на поставлені питання. Вона вчить самостійно здобувати знання.ІсторіяІсторія

Номер слайду 17

Урок-фестиваль Така форма уроку сприяє розвиткові навчальних здібностей та адаптуванню учнів до реалій сьогодення. Урок має ігровий характер, і гра максимально наближена до реалій сучасного життя. Можна організувати "кінофестиваль". ІсторіяІсторія

Номер слайду 18

Урок-аукціон"Товаром" на уроці-аукціоні є знання учнів. Зведена підсумкова таблиця результатів аукціону дозволяє вчителеві проаналізувати рівень підготовки класу з теми. ІсторіяІсторія

Номер слайду 19

Урок-брейн-ринг Брейн-ринг - відома телевізійна гра, де старт - це складне цікаве запитання, а фініш- правильна відповідь. Необхідно швидко зреагувати, адже час прийняття рішення обмежений. За результатами гри можна зробити висновок щодо рівня підготовки учнів класу з даної теми, їхнього вміння логічно мислити, швидко приймати рішення. ІсторіяІсторія

Номер слайду 20

Урок-бесіда за "круглим столом"У класі повинна бути група учнів- ведучих, які могли б на себе взяти роль відповідачів на поставлені питання з теми заняття. Решта учнів становлять аудиторію, їхня роль зводиться, в основному, до постановки питань ведучим. ІсторіяІсторія

Номер слайду 21

Урок-диспут. Дискусія, розгляд, дослідження. Це обговорення спільного питання, проблеми з метою правильного вирішення. Дискусія виникає внаслідок спілкування вчителя й учнів, один з одним, у процесі вирішення проблемної ситуації. ІсторіяІсторія

Номер слайду 22

Урок-вікторина. До уроку кабінет оформляєм відповідним чином: на стінах емблеми та привітання команд, фотографії. Учні визначають журі і суддю-інформатора. Такі уроки виховують почуття колективізму, розвивають допитливість, вчать самостійності. ІсторіяІсторія

Номер слайду 23

Урок-вистава. При підготовці вистави відсутній будь-який тиск на учнів у висвітленні конкретної історичної ситуації. Персонажі залишають можливість глядачеві самостійно обміркувати історичну ситуацію і зробити власні висновки. ІсторіяІсторія

Номер слайду 24

Використання інформаційних технологій на уроках історії Наш сучасний світ все більше стає залежним від інформаційних технологій, так як вони все частіше використовуються в усіх сферах суспільного життя. Компютер позбавив людину монотонної праці, спростив пошук та отримання необхідної і своєчасної інформації, спілкування між людьми, прискорив прийняття рішень. Так виникла інформаційна культура. Вчитися стає цікаво і захоплююче.

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Тренажери для підготовки до ЗНО Дані тренажери наближені до реальних варіантів завдань ЗНО, містять такі ж типи й кількість завдань. Учні читають інструкцію, виконують весь тест, потім натискають на функцію «Перевірити», і йде обробка відповідей.

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Текст надписи. Пошук. Дослідження. Творчість. Зустрічі з цікавими людьми. Семінари. Театрелізовані дійства

Номер слайду 30

Висновок. Будь-яка педагогічна технологія буде мертвою, якщо реальні люди, котрі її втілюють не розглядатимуть дану проблему як цілісну систему в єдності компонентів і взаємозв’язків. Описати технологію – це одне, а реалізувати її на уроці – це зовсім інше.

Номер слайду 31

Дякуюзаувагу!

pptx
Додано
29 березня 2018
Переглядів
974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку