Наступність в умовах навчально-виховного комплексу дозволяє реалізувати єдину лінію гармонійного розвитку дитини на етапах дошкільної та початкової освіти. Навчально-виховний процес спрямований на становлення особистості дитини та розвиток її компетентності.
НВК дає можливість: успішно розв'язувати проблеми організаційно-педагогічного значення; ефективніше здійснюється процес соціалізації та адаптації дошкільників до нових умов; налагоджується належна виховна робота; поліпшуються матеріально-побутові умови утримання дітей; цілеспрямовано використовується навчально- матеріальна база .
Наступність у змісті дошкільної та початкової освіти Базовий компонент дошкільної освіти в Україні Державний стандарт початкової загальної освіти Навчальні предмети Мовленнєва, пізнавальна, фізична, креативна лінії розвитку Сфери життєдіяльності: Природа Культура Люди Я сам Освітні галузі: Мови і літератури Математика. Природознавство Суспільствознавство Мистецтво. Технології Здоров’я і фізична культура
ЗАВДАННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ •Розвиток особистості •Виховання особистості •Навчання особистості *Уміння вчитися *Здоров'язберігаюча компетентність *Загальнокультурна компетентність *Інформаційно-комунікативна компетентність *Соціальна компетентність *Громадська компетентність
АЛГОРИТМ РОБОТИ ШКОЛИ З ПИТАННЯ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ЛАНКАМИ •Знайомство вчителів із майбутніми учнями. .Відвідування заннять у дошкільному закладі. •Проведення спільних нарад, засідань педагогічних рад, методичних об’єднань. •Проведення загальних батьківських зборів. •Взаємовідвідування занять та уроків учителями початкової школи та вихователем. •Спільні виховні заходи. •Підготовка рекомендацій для батьків. •Діагностування майбутніх першокласників. •Підсумкові збори батьків майбутніх першокласників.
Робота з батьками передбачає: *організацію днів відкритих дверей для батьків у загальноосвітньому навчальному закладі; *проведення батьківських зборів; *анкетування батьків майбутніх першокласників з питань підготовки дітей до школи; *відвідування свят у школі; *організація цілеспрямованої фахової допомоги сім′ї у вирішенні її психолого-педагогічних та соціальних проблем.