Порівняйте живий і неживий об’єкти, напишіть «так» або «ні». {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ Запитання для порівняння. Чи здатний рости?Чи має здатність до розмноження?Чи здатний дихати?Чи взаємодіє з навколишнім середовищем
Номер слайду 17
Розгляньте малюнок та визначте об’єкт спостереження, спостерігача та прилад для спостереження. Зробіть підписи до малюнка. 1 - Спостерігач2 – Прилад для спостереження3 – Об’єкт спостереження
Номер слайду 18
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Запитання для порівняння. Проводиться в контрольованих чи неконтрольованих умовах?Чи складається попередній план проведення досліджень?Запишіть приклади цього методу досліджень.
Номер слайду 19
Заповніть схему, правильно розмістивши в ній наведені поняття. Поняття: гриби, живі організми, карась, картопля, комар, маслюк, рослини, сосна,тварини, ящірка.
Номер слайду 20
1. Основною структурною одиницею всіх живих організмів є: А клітина В молекула Б атом Г орган2. Наука про будову і функції клітини — це: А ботаніка В цитологія Б гістологія Г фізіологія3. Учений, який сформулював основні положення клітинної теорії,— це: А Роберт Гук В Теодор Шванн Б Роберт Броун Г Антоні ван Левенгук4. Учений, який уперше запропонував термін «клітина»,— це: А Роберт Гук В Теодор Шванн Б Роберт Броун Г Антоні ван Левенгук5. Учений, який уперше описав мікроскопічну будову інфузорій, бактерій, сперматозоїдів тварин,— це: А Роберт Гук В Теодор Шванн Б Роберт Броун Г Антоні ван Левенгук6. Учений, який уперше описав ядро в рослинних клітинах: А Роберт Гук В Теодор Шванн Б Роберт Броун Г Антоні ван Левенгук7. Організми бувають: А тільки багатоклітинні В колоніальні й багатоклітинні Б одноклітинні й багатоклітинні Г одноклітинні, колоніальні й багатоклітинні
Номер слайду 21
. Розгляньте живі організми та визначте назви наук, які їх вивчають. Запишіть номери малюнків до відповідних груп.