"Пригоди Карлсона на дорозі" Музична розвага на свіжому повітрі для дітей дошкільного віку

Про матеріал
"Пригоди Карлсона на дорозі" Музична розвага на свіжому повітрі для дітей дошкільного віку
Перегляд файлу

Розвага на свіжому повітрі для старших дошкільників

«Пригоди Карлсона на дорозі»

Підготувала музичний керівник Отенко Л.В.

Мета:  удосконалення теоретичних знань і практичних навичок дітей з питань поведінки на дорозі.

Обладнання:  макет міста, дорожні знаки, фішки світлофора, нагрудні знаки видів транспорту, атрибути службових машин, м’ячі, кермо, пішохідний перехід, жезл, самокати.

Головні герої:

Інспектор,

Карлсон,

Перешкода,

Доктор Айболить,

Пан Світлофор, 

Діти - знаки.

Музичне оформлення: музичний центр, мікрофони.

Звучать фанфари, діти стоять на ігровому майданчику.

 

Дитина:

У книжковім магазині

На полицях і вітрині

Різних книжечок багато.

Ми прийшли туди із татом.

 

Та сподобались мені

«Правила для пішохода».

Книжку ввечері гортали

І малюнки розглядали.

На малюнках — місто-диво

І чистеньке, і красиве.

Під музику виходить Інспектор

 

Інспектор: Добрий день! Вас вітає Інспектор дорожнього руху .

Ви потрапили в місто дорожніх знаків. А чи знаєте ви правила поведінки на дорозі?

 Діти: ТАК!

 Інспектор: Молодці , бо в нашому місті всі мешканці виконують ці правила.

 

До зали з кермом заїжджає Карлсон ( муз.В.Шаїнський «Пісенька Карлсона»)

 

Карлсон: Розійдись, тікайте, Давайте посадку!!!!!

Інспектор:  Карлсон, а чому ти не летиш?

Карлсон: Переходжу на наземні види транспорту, поки мотор у ремонті. Інспектор: А правила водія ти знаєш?

Карлсон: Що мені знати, крути кермо, та їдь.

Інспектор: Діти , чи  зможе Карлсон обійтись без правил дорожнього руху?

Діти: НІ!!

Дитина:

Водіям хто помагає?

Це повинен знати ти!

Від біди оберігає,

Та усім допомагає

Найбезпечний шлях знайти.

Дитина:

Цей невтомний трудівник

Три великих ока має.

Він ніколи не дрімає,

Особливо в часи «пік»!

Хто це?

Діти: СВІТЛОФОР!

Інспектор:

Три сигнали світлофора

Що накажуть – то закон!

Як червоний загориться –

Терміново зупиниться!

Жовте світло - почекай!

А зелене сяє світло,

Усміхаючись привітно, - -

Сміло рухайтеся всі:

 І дорослі, і малі!

 Проводиться гра «Світлофорчик»

Мета: дати дітям уявлення про призначення світлофора, про його сигнали. Продовжувати закріплювати уявлення дітей про колір (червоний, жовтий, зелений).

Матеріали до гри: Кольорові картонні кружечки (червоний, жовтий, зелений); макет світлофора.

Хід гри: Вихователь роздає дітям  кружечки жовтого, червоного, зеленого кольорів. Послідовно переключає світлофор, а діти показують відповідні кружечки і пояснюють, що означає кожен сигнал. Виграє той, хто правильно покаже всі кружечки і розповість про призначення кольорів.

Інспектор: Щоб справжнім водієм стати, права водійські треба мати.

Карлсон: А деж я їх візьму?

Інспектор: В автошколу відправляйся , та уважно там навчайся.

 

Під музику виходить  Лікаря Айболить

Лікар: Добрий день ! Я лікар Айболить, дозвольте перевірити ваш стан здоров’я. Карлсон: А при чому тут здоров’я?

Дитина:

Щоб кермо в руках тримати

На дорозі не зітхати,

Усі знаки помічати,

Не сваритись, не кричати.

Треба - треба водію

Міцне здоров’я мати.

Дитина:

Хто дружить зі спортом буде,

Всі незгоди той забуде,

Виросте міцним, здоровим,

Переможе всі хвороби!

Музична руханка

Айболить:

Всі ви гарно танцювали-

Та здоров’я гартували,

Хто дружить зі спортом буде,

Той хвороби всі забуде.

Медогляд- пройдено!

 

Інспектор: А тепер, Карлсон, ми познайомимо тебе з дорожними знаками.

Кожен з них має своє місце.

Під музику виходить  Перешкода

Перешкода:

Я- Шкода- Перешкода,

На вулицю вийшла погуляти,

Себе порозважати.

Інспектор : А хіба на вулиці можна розважатися?

Перешкода: Ще й як можна,

Цей знак сюди, а цей –сюди.

Так буде краще. ( Міняє знаки місцями.)

Вірно, малята я зробила?

 Карлсон: Як це вірно, Я що, на бензозаправку у медпункт поїду?

А ну йди сюди !!(Карлсон ганяється, Перешкода зникає)

Інспектор: Діти давайте разом все виправимо .

Діти переставляють знаки на свої місця

 

Дитина «Пішохідний перехід» :

Треба знати всім як слід

« Пішохідний перехід»

Тут малесенька людина попереджує машини:

Зачекайте, не спішіть, пішохода пропустіть

Знак велику силу має - він машини зупиняє.

Дитина  «Зебра»:

Я зебра не проста,

Без копит і без хвоста

Лиш біленькі смужки маю

 Я лежу, а не гуляю.

Хочеш перейти дорогу?

-Я прийду на допомогу.

Дитина «Перехрестя»:

Я правдиво вам скажу,

Всім це місце я вкажу,

Друзі, слово честі я- перехрестя.

Дитина  «Ремонтні роботи»:

Попереджаю не дарма,

На будівництво ходу вам нема!

Дитина «В’їзд заборонено»:

Знак водіїв лякає,

В’їзд авто забороняє!

Дитина «Пункт першої медичної допомоги»:

Якщо хтось пошкодить ногу

Лікарі тут допоможуть.

Дитина «Автозаправочна станция»:

Не доїдешь без бензину

До кафе і магазина.

Карлсон:

Тепер можна і їхати.

Мій мерседес довезе мене вмить .

Поїхали всі зі мною.

Інспектор: Хіба у легковий автомобіль всі помістяться?

Діти: Ні!

Інспектор: А в якому виді транспорту ми можемо всі поїхати?

Відповідь дітей

Карлсон: А як що мені треба перевезти вантаж?

Інспектор: Діти, чим можна перевезти вантаж?

Відповідь дітей

Інспектор: А ще є службові машини. Які це машини, діти?

Відповідь дітей

Карлсон: Як багато транспорту на дорозі, як зрозуміти хто, що везе?

Інспектор: А для цього ми проведемо тренування.

Гра «Вгадай транспорт»

Мета: закріплювати уявлення дітей про транспорт, вмінню опису(загадки) впізнавати предмети; розвивати кмітливість, швидкість мислення і мовленнєву активність.

Правила гри: Я буду загадувати загадки про транспорт, а ви повинні подумати і правильно їх відгадати. Хто першим правильно відгадає, про який транспорт іде мова у загадці, підходить до вгаданого виду транспорту.

 

1.Пасажирський чи товарний
Металевий він і гарний.
Все ховає у вагонах
І стає лиш на перонах
(Потяг)

2.Від села і до села,
Де дорога пролягла,
Перевозить дім людей –
І дорослих, і дітей.
(Автобус)

3.Є великий, є малий,
З вантажами, легковий.
По дорогах поспішає,
У собі людей катає.
(Автомобіль)

4. Цей кінь не їсть вівса.
Замість ніг – два колеса.
Сядь верхи і мчись на нім,
Тільки краще керуй ним.
(Велосипед)

5.Замість рейок дві дротини
Визначають рух машини,
Щоби взуті в гуму ноги
Не збивалися з дороги.
(Тролейбус)

6.Воно зупиниться охоче
Там, де  пасажир захоче.
На ньому шашки є, малята,
Але у них не можна грати.
(Таксі)

7.Коник цей на двох ногах
Будь-який здолає шлях.
Коли вулицею мчить,
Безперервно торохтить,
А тролейбуси й трамваї
Дуже легко обганяє.
(Мотоцикл)

8.Під землею – дивне місто:
Все в огнях, як у намисті.
В нім будинки не стоять,
По залізних рейках мчать.
(Метро)

Карлсон: Які ви молодці!

Інспектор: Ти теж , Карлсон молодець. Залишилось останнє завдання.

Я запрошую тебе на « Водійські перегони». Обирай собі команду.

 Естафетна гра «Перегони на самокатах»

Інспектор: Молодці малята , а ти, Карлсон, отримаєш свої права від нашого головного гостя.

Під музику виходить Світлофор.

Світлофор: Добрийдень пані й панове,

Вас вітає - СВІТЛОФОР.

Знавець дорожніх прав!

 Я генерал-майор.

В роботі я - суворий,

І стриманий тоді,

Коли водій чи пішохід

На мене дивляться завжди.

-Тримай Карлсон свої водійські права.

Під святкові фанфари Світлофор видає водійські права

Карлсон: Дякую всім вам, ви справжні знавці дорожнього руху!

 Інспектор:

Як що на дорозі трапилась біда,

Телефон ДАІ - 102 !

Бі-Бі-Бі! Поїхали! Музична композиція « БІ-БІ-КА» (муз. Р Квінта)

Проводяться естафети з машинками, перегони з пляшками з водою.

Звучить відповідний музичний супровід.

 

  1.     
docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
1168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку