Пригоди в лісі
Мета: Продовжувати знайомити дітей з дикими тваринами,способом та умовами їх життя, пригадати назви житла тварин, закріпити поняття"Високо" ,"низько",розвивати зв'язне мовлення,мислення,фантазію вчити відповідати на поставленні запитання,створити радісний настрій,виховувати любов до диких тварин.
Привітання: Всіх гостей вітаємо- радості бажаємо!(чути звук дзвіночка).Сьогодні,діти,цей дзвіночок кличе нас до пригод. Любите пригоди? Тоді рушаймо!Ось перше наше завдання: Д/ гра" Хто де живе"(діти обирають собі ілюстрації диких тварин та підбирають ілюстрації їх житла)Як ви думаєте, чи може ведмідь жити в лисячій норі?Чи може зайчик жити в норі білки?Які ви молодці! Рушаймо далі! Перед нами наступна перепона:"Дидактично-рухлива гра"Високо-низько"(дітям називаємо дику тварину, птаха, а вони показують – високо (стають навпочіпки) чи низько (присідають) вони живуть. Інтерактивна гра "Мікрофон"(Якою дикою твариною я хочу бути).Фізкультхвилинка: Раз-два дерева, Три-чотири ми вже звірі. Пострибали як зайчата, походили як лисенята. В лісі побували ми-познайомилися із звірами. Гайда вперед! Нас чекає "Мозковий штурм,"потрібно швидко відповідати на запитання.
1.Як по іншому назвемо диких тварин?(звірі)
2.Що їсть білочка?
3.Скільки вух у зайчика?
4.Хто з тварин міняє колір хутра?
5.В кого з диких звірів найдовший хвіст?
Молодці, а давайте пригадаємо з вами правила поведінки в лісі.Гарно попрацювали час і відпочивати.