Тема уроку: Пристрої комп'ютера.
Форма уроку: урок –подорож.
Тип уроку: вивчення нових знань
Тема уроку: Пристрої комп'ютера.
Мета уроку: знайомити учнів з назвами та функціями основних пристроїв комп'ютера, вчити розрізняти пристрої введення та пристрої виведення інформації; закріпити знання про інформацію, способи отримання, зберігання та поширення інформації.Самоаналіз уроку з предмету основи інформаційних знань в 5 класі.
В ____ класі ____ учнів, на уроці було присутні ____ учнів.
Тема уроку: Пристрої комп’ютера.
Форма уроку: урок –подорож.
Тип уроку: вивчення нових знань
Тема уроку: Пристрої комп’ютера.
Мета уроку: знайомити учнів з назвами та функціями основних пристроїв комп’ютера, вчити розрізняти пристрої введення та пристрої виведення інформації; закріпити знання про інформацію, способи отримання, зберігання та поширення інформації, сприяти формуванню елементарних основ теоретичних знань учнів з інформатики. Корегувати стійкість уваги, зорову та слухову пам’ять , логічне мислення, наполегливість. Сприяти розвитку практичні навички роботи з комп’ютером та програмним забезпеченням. Виховання учнів здатних до життя в інформаційному суспільстві.
Ціль уроку відповідає структурі. Продумана структура уроку, логічна послідовність та взаємозв’язок етапів уроку.
Доцільно розподілила час між ними.
Зміст уроку відповідав програмі та основним принципам навчання: наочності, систематичності, послідовності, зв’язок теорії з практикою.
На уроці використовувалась презентація. В слайдах були різні завдання, які діти виконували. Використовувалась індивідуальні картки.
Подача нового матеріалу відбувалась з ви користуванням досвіту учнів, який вони отримали на попередніх уроках.
Здійснювалися між предметні зв’язки з читанням, математикою, зв’язок теорії з практикою. На протязі використовувались індивідуальні та диференційні підходи. Враховуючи індивідуальні особливості учнів, проводила корекційну роботу.
На початку уроку була проведена спеціальна робота, направлена на приведення нервової системи учнів в нормальний стан, підготовка її к нервово-психологічним навантаженням, активізація мислення, створення у учнів позитивне відношення к уроку, пробудження інтересу, уваги до того, що відбувається на уроці.
Оцінка діяльності учнів проводилась на протязі всього уроку.
Вважаю, що поставлені задачі перед початком уроку, досягненні.