Приклад самоаналізу уроку з предмету основи інформаційних знань .

Про матеріал

Тема уроку: Пристрої комп'ютера.

Форма уроку: урок –подорож.

Тип уроку: вивчення нових знань

Тема уроку: Пристрої комп'ютера.

Мета уроку: знайомити учнів з назвами та функціями основних пристроїв комп'ютера, вчити розрізняти пристрої введення та пристрої виведення інформації; закріпити знання про інформацію, способи отримання, зберігання та поширення інформації.
Перегляд файлу

 Самоаналіз уроку  з предмету основи інформаційних знань в  5 класі.

В  ____ класі ____ учнів, на уроці було присутні ____ учнів.   

Тема уроку:   Пристрої комп’ютера.

Форма уроку: урок –подорож.

Тип уроку: вивчення нових знань

Тема уроку: Пристрої комп’ютера.

Мета уроку: знайомити учнів з назвами та функціями основних пристроїв комп’ютера, вчити розрізняти пристрої введення та пристрої виведення інформації; закріпити знання про інформацію, способи отримання, зберігання та поширення інформації, сприяти  формуванню елементарних основ теоретичних знань учнів з інформатики.  Корегувати стійкість уваги, зорову та слухову пам’ять , логічне мислення, наполегливість.  Сприяти розвитку   практичні навички роботи з комп’ютером та програмним забезпеченням.  Виховання учнів здатних до життя в інформаційному суспільстві.

    Ціль уроку відповідає структурі.  Продумана   структура уроку, логічна послідовність та взаємозв’язок етапів уроку.

Доцільно розподілила час між ними.

Зміст уроку відповідав програмі та основним принципам навчання: наочності, систематичності, послідовності, зв’язок теорії з практикою.

     На уроці використовувалась презентація. В  слайдах були різні завдання, які діти виконували. Використовувалась індивідуальні картки.

     Подача нового матеріалу відбувалась з ви користуванням досвіту учнів,    який вони отримали на попередніх уроках.

Здійснювалися між предметні зв’язки з читанням, математикою, зв’язок теорії з практикою. На протязі  використовувались індивідуальні та диференційні підходи. Враховуючи  індивідуальні особливості учнів, проводила корекційну роботу.

     На початку уроку була проведена спеціальна робота, направлена на приведення нервової системи учнів в нормальний стан, підготовка її к нервово-психологічним навантаженням, активізація мислення, створення у учнів позитивне відношення к уроку, пробудження інтересу, уваги  до того, що відбувається на уроці.

     Оцінка діяльності учнів проводилась на протязі всього уроку.

    Вважаю, що поставлені задачі перед початком уроку, досягненні.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 5 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
718
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку