Природні стихійні лиха

Про матеріал
. Природні стихійні лиха. Формування предметних компетентностей: - продовжувати поглиблювати знання учнів з теми «Стихійні лиха»; - продовжувати формувати правила безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях; вчити запобігати проявам паніки;; - формувати розвивати логічне мислення, уважність; - формувати вміння аналізувати та робити висновки; - формувати ціннісне ставлення до власного життя; - розвивати спостережливість та допитливість; - формувати вміння застосовувати свої знання , висловлювати судження;
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема:  Тема. Природні стихійні лиха.

                                                              Хід уроку

Мета: 

Формування предметних компетентностей:

  •           продовжувати поглиблювати знання учнів з теми «Стихійні лиха»;
  •           продовжувати формувати правила безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях; вчити запобігати проявам паніки;;
  •           формувати розвивати логічне мислення, уважність;
  •           формувати вміння аналізувати та робити висновки;
  •           формувати ціннісне ставлення до власного життя;
  •           розвивати спостережливість та допитливість;
  •           формувати вміння застосовувати свої знання , висловлювати судження;

Формування ключових компетентностей:

  •           вміння вчитися -  планувати свої дії, доводити роботу до кінця, відрізняти нове від уже відомого; формувати здатність зосереджено слухати; оцінювати свою діяльність, удосконалювати здатність переключатися з одного виду роботи на інший;
  •           спілкування державною мовоюграмотно висловлюватися рідною мовою ; доречно вживати слова, чітко формулювати свою думку; удосконалювати вміння виправляти помилки у своєму мовленні;
  •           соціальної - формувати здатність продуктивно співпрацювати з різними партнерами

                в групі, в парах, індивідуально, колективно; проявляти ініціативу.;

  •           загальнокультурної - дотримуватись правил спілкування під час роботи на уроці та норм мовленнєвої культури;
  •           здоров’язберігаючої -  дбайливе ставлення до життя і здоров'я ; викликати позитивні емоції на уроці ; дотримуватись правил безпеки під час проведення дослідів;
  •           громадянської -  виховувати любов і бережливе ставлення до природи, тварин і зокрема звірів, бажання їх оберігати;
  •           екологічна компетентність дбайливе ставлення до природи, а саме до водойм (економне використання води в побутових умовах)

Очікувані результати:

  •           дитина звертається та вітається , дотримуючись норм  мовленнєвого етикету;
  •           з увагою сприймає учні репліки учителя та однокласників й доречно реагує на усну інформацію ;
  •           уважно вислуховує думку співрозмовників , висловлює свій погляд, шануючи гідність інших;
  •           відповідає на запитання по змісту;
  •           ставить запитання;
  •           робить власні висновки;
  •           вступає в діалог;
  •           систематизує та узагальнює необхідну інформацію;
  •           об’єднується з іншими дітьми у групи та пари.

Обладнання: презентація, ілюстрації, бланк завдань, контейнер з водою, серветки.

Тип уроку: комбінований.                                 Вид інтеграції .ЯДС, математика, українська мова.

Форми і методи. «Асоціативний кущ», «Мозковий штурм» , робота в парах, робота в групах, дослід, експеримент .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Левченко Анна
Додано
14 жовтня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку