Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема: Тема. Природні стихійні лиха.
Хід уроку
Мета:
Формування предметних компетентностей:
-
продовжувати поглиблювати знання учнів з теми «Стихійні лиха»;
-
продовжувати формувати правила безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях; вчити запобігати проявам паніки;;
-
формувати розвивати логічне мислення, уважність;
-
формувати вміння аналізувати та робити висновки;
-
формувати ціннісне ставлення до власного життя;
-
розвивати спостережливість та допитливість;
-
формувати вміння застосовувати свої знання , висловлювати судження;
Формування ключових компетентностей:
-
вміння вчитися - планувати свої дії, доводити роботу до кінця, відрізняти нове від уже відомого; формувати здатність зосереджено слухати; оцінювати свою діяльність, удосконалювати здатність переключатися з одного виду роботи на інший;
-
спілкування державною мовою – грамотно висловлюватися рідною мовою ; доречно вживати слова, чітко формулювати свою думку; удосконалювати вміння виправляти помилки у своєму мовленні;
-
соціальної - формувати здатність продуктивно співпрацювати з різними партнерами
в групі, в парах, індивідуально, колективно; проявляти ініціативу.;
-
загальнокультурної - дотримуватись правил спілкування під час роботи на уроці та норм мовленнєвої культури;
-
здоров’язберігаючої - дбайливе ставлення до життя і здоров'я ; викликати позитивні емоції на уроці ; дотримуватись правил безпеки під час проведення дослідів;
-
громадянської - виховувати любов і бережливе ставлення до природи, тварин і зокрема звірів, бажання їх оберігати;
-
екологічна компетентність – дбайливе ставлення до природи, а саме до водойм (економне використання води в побутових умовах)
Очікувані результати:
-
дитина звертається та вітається , дотримуючись норм мовленнєвого етикету;
-
з увагою сприймає учні репліки учителя та однокласників й доречно реагує на усну інформацію ;
-
уважно вислуховує думку співрозмовників , висловлює свій погляд, шануючи гідність інших;
-
відповідає на запитання по змісту;
-
ставить запитання;
-
робить власні висновки;
-
вступає в діалог;
-
систематизує та узагальнює необхідну інформацію;
-
об’єднується з іншими дітьми у групи та пари.
Обладнання: презентація, ілюстрації, бланк завдань, контейнер з водою, серветки.
Тип уроку: комбінований. Вид інтеграції .ЯДС, математика, українська мова.
Форми і методи. «Асоціативний кущ», «Мозковий штурм» , робота в парах, робота в групах, дослід, експеримент .