Пізнаємо природу 5 клас

Про матеріал
Вивчення інтегрованого курсу Пізнаємо природу 5 клас, Д.Біда.Основні особливості курсу. Інтегрований курс «Пізнаємо природу» для 5 класу за авторством Д. Біди поєднує елементи природничих наук: біології, фізики, хімії, географії та астрономії. Такий підхід спрямований на формування у школярів цілісного уявлення про навколишній світ та розвиток наукового мислення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ5 клас“Вивчення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»

Номер слайду 2

Дарія Біда, Тетяна Гільберг, Ярина Колісник

Номер слайду 3

Навчальна програма інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для 5 класу закладів загальної середньої освіти розроблена до Модельної навчальної програми «Пізнаємо природу» 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д. Д., Гільберг Т. Г., Колісник Я.І.) та підручника «Пізнаємо природу» 5 клас, авторки : Біда Д., Гільберг., Колісник. ЯІ.

Номер слайду 4

Вивчення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» спрямовано на досягнення таких завдань:- формувати цілісну картину світу та усвідомлення місця в ньому людини на основі єдності раціонально-наукового пізнання й емоційно-ціннісного усвідомлення дитиноюособистого досвіду спілкування з природою; - формувати уявлення про предмет і методи природничих наук (фізики, хімії, біології, географії, астрономії, екології), про способи отримання та застосування інформаціїпроцесі вивчення та перетворення природи;- розвивати в учнів інтелектуальні, пізнавальні, дослідницькі, творчі, комунікативні здібності, застосовувати засвоєні знання в повсякденному житті;- підвищувати активність та мотивацію учнів до пізнання на базі сучасного навчального обладнання та використання інтерактивних форм роботи;- набувати досвіду різноманітних форм діяльності (індивідуальної і колективної), досвіду пізнання й самопізнання;- формувати систему цінностей, соціально прийнятих норм поведінки в природі та норм безпечної поведінки в соціумі, екологічну культуру, здоровий спосіб життя.

Номер слайду 5

Цей курс реалізує діяльнісний, компетентнісний, особистісно орієнтований, дослідницький, рефлексивний, проблемно-ситуативний та інші підходи до навчання.

Номер слайду 6

Програма сприяє формуванню ключових компетентностей, зокрема:- природознавчої, а саме оволодіння науковим способом пізнання природи, застосування природничих знань для пояснення явищ природи, розуміння змін, зумовлених людською діяльністю; відповідальність за наслідки такої діяльності;- вільне володіння державною мовою, збагачення її науковою термінологією;- математичної, у процесі вимірювань та розв’язуванні практичних завдань;- інноваційності, а саме розуміння своїх здібностей і можливостей, мотивації працювати над собою і робити світ кращим;- екологічної, а саме здобуття навичок дотримання правил поведінки у природі, ощадливого використання природних ресурсів, розуміння відповідальності за свої вчинки;

Номер слайду 7

- інформаційно-комунікаційної, що виявляється в застосовуванні інформаційно-комунікаційних засобів у навчанні та життєвих ситуаціях, умінні планувати та здійснювати інформаційний пошук в енциклопедіях, науково-популярних виданнях, Інтернеті, під час екскурсій, обробляти інформацію, перетворювати її, аналізувати й робити висновки;- навчання впродовж життя, що реалізується через бажання вдосконалювати свої здібності та поповнювати знання, формувати розуміння необхідності ключових компетентностей для вибору професії та досягнення успіху в житті; розвивати особистісний потенціал у процесі дослідницької та творчої діяльності;- громадянської та соціальної, що виявляються в умінні конструктивно співпрацювати під час спостережень, досліджень, групових і парних форм роботи; дбайливому ставленні до особистого, соціального здоров’я, дотриманні здорового способу життя; спроможності діяти в умовах невизначеності та багатозадачності; освоюванні норм і способів співпраці та спілкування з однолітками й дорослими;

Номер слайду 8

- культурної, а саме шанобливе ставлення до національної та світової наукової спадщини, здатність розуміти та цінувати творчі способи вираження ідей та емоцій через різні види мистецтва та інші культурні форми; прагнення до розвитку й вираження власних ідей, почуттів засобами культури та мистецтва;- підприємливості та фінансової грамотності, що передбачають ініціативність, спроможність використовувати можливості та реалізовувати ідеї у виконанні проєктів та корисних для громади ініціатив; готовність брати відповідальність за прийняті рішення.

Номер слайду 9

Структура програми в 5 класі представлена п’ятьма розділами. РОЗДІЛ 1 «ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ» РОЗДІЛ 2 «ПІЗНАЄМО БУДОВУ РЕЧОВИНИ» РОЗДІЛУ 3 «ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ ЗЕМЛІ» РОЗДІЛ 4 «ПІЗНАЄМО СВІТ ОРГАНІЗМІВ»РОЗДІЛ 5 «ПІЗНАЄМО СЕБЕ І СВІТ»,

Номер слайду 10

Курс "Пізнаємо природу" у 5 класі включає в себе такі теми, як: Світ неживої природи (геологічні процеси, склад та будова земної кори, водні ресурси, повітря);Рослини (різноманітність рослин, будова, функції, взаємодія з тваринами та людиною);Тварини (різноманітність, будова та функції тварин, взаємодія з рослинами та людиною);Екологічні проблеми (забруднення та захист навколишнього середовища)

Номер слайду 11

Рівень Досягнень

Номер слайду 12

"Росток"Т. О. Пушкарьова

Номер слайду 13

“Навколишній світ” – це логічне продовження однойменного курсу в початковій школі, який відкриває широкі можливості для вирішення проблеми наступності навчання між початковою і середньою школою.

Номер слайду 14

У 5 класі курс “Навколишній світ” має назву “Першооснови природи Землі” і базується на елементарних знаннях з фізики, астрономії, хімії, біології, екології. Ці знання актуалізуються в чотирьох основних розділах: “Мікросвіт”, “Всесвіт””, “Планета Земля”, “Першооснови природи Землі” і дають змогу глибоко й детально розглянути найбільш яскраві явища природи.

Номер слайду 15

формування позитивної мотивації навчання;екологічне виховання молодших школярів;Основними завданнями курсу є:пропедевтика вивчення навчальних предметів природничого циклу

Номер слайду 16

формування в учнів цілісної картини світу, уявлень про його єдність, його взаємозв’язки і взаємозалежності; уявлень про місце людини в природі як її невід’ємної частини; формування усвідомлення універсальної цінності життя; екологічної, естетичної, практичної, моральної та пізнавальної цінності природи; виховання загальнолюдських і національних цінностей, що сприяє естетичному, моральному, екологічному вихованню в процесі навчання основам наук про природу на основі використання значного виховного потенціалу інтегрова­ного навчання порівняно з предметним

Номер слайду 17

Курс “Навколишній світ” можна вважати результа­том інтеграції основних аспектів проблеми збереження і охорони життя, які виступають системним фактором для побудови структури і змісту курсу. До таких аспектів відносяться:•екологічний (збереження та охорона природи в цілому, а також збереження фізичного життя і охорона здоров’я людини як частини природи);• духовно-творчий (збереження, охорона духовного життя людини, розвиток її творчого потенціалу, спря­мованого в діяльності особистості на гуманні цілі).

Номер слайду 18

Рівень Досягнень

Номер слайду 19

Дякую за увагу!

pptx
Додано
15 жовтня
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку