Природні умови і ресурси Чорного і Азовського морів, проблеми їх раціонального використання

Про матеріал
Вивчення нового матеріалу у формі батлу. Дана форма роботи чудово активізує пізнавальну діяльність учнів.
Перегляд файлу

План-конспект уроку географії у 8 класі

Вчитель Мінченко Т. М.

 

Тема: Природні умови і ресурси Чорного і Азовського морів, проблеми їх раціонального використання

Мета: сформувати в учнів знання про  особливості розташування, розміри, природні умови Чорного і Азовського морів, про стан природних ресурсів морів України, проблеми їх використання і охорони; продовжити формувати вміння працювати з різними джерелами географічної інформації, сприяти розвитку інформаційно-цифрової компетентності, формуванню в учнів  екологічної свідомості, вмінню працювати в команді; виховувати взаємоповагу.

Обладнання: підручники, атласи, додаткова література, пристрої з доступом до мережі інтернет, фізична карта України і світу, відео про моря України, план характеристики моря.

Тип уроку: формування нових знань, умінь і навичок

Форма проведення: урок-батл

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

Прийом «Естафета»

  • Води яких морів омивають територію України?
  • Яка протяжність морських кордонів України?
  • З якими державами Україні має морські кордони?

ІІІ. Мотивація навчальної і пізнавальної діяльності

Перегляд відео.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Інструктаж роботи  у  формі «Батл»

  • Опрацювати відповідний матеріал згідно плану, який подано на дошці
  • Дотримуватись правил батлу: не викрикувати, не перебивати один одного
  • За порушення умов проведення з команди знімаються бали

Клас розбивається на дві групи, одна збирає інформацію про Чорне море, інша – про Азовське. Під час виступу по черзі учасники повідомляють інформацію згідно пункту  плану. Після завершення кожного пункту робиться порівняльний висновок двох морів. Вчитель виконує координуючу функцію.

2.  Прийом «Батл»

3. Самооцінка роботи

Учні оцінюють роботу кожного члена групи.

V.Закріплення вивченого матеріалу

Прийом «Ти мені – я тобі»

Учні з команди, що досліджували Чорне море, дають коротку характеристику Азовського моря, а учні що досліджували Азовське море, дають коротку характеристику Чорного моря.

 

VІ. Підсумок

Прийом «Мене вразило»

Учні називають факти, які їх найбільше вразили

VІІ. Домашнє завдання

1. Опрацювати § 39

2. Повторити § 10

 

 

docx
Пов’язані теми
Географія, Розробки уроків
Додано
18 лютого
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку