Притча "ЯК РЕАГУВАТИ НА ОБРАЗИ ЗІ СТОРОНИ ОТОЧУЮЧИХ. ХОРОШИЙ УРОК ВІД МУДРЕЦЯ"

Про матеріал

Ця чудова повчальна історія навчить вас і вашу дитину, як правильно реагувати і що робити у відповідь на образи і злість від оточуючих.

-Ніколи не відповідайте злом за зло, чи злом за добро, адже погані вчинки, як бумеранг, обовязково повертаються до господаря. Зло ніколи не знаходило підтримки. Навіть будь – яка казка, у якій присутнє зло та нечесність, завжди закінчується перемогою добра і справедливості.

Перегляд файлу

ЯК РЕАГУВАТИ НА ОБРАЗИ ЗІ СТОРОНИ ОТОЧУЮЧИХ. ХОРОШИЙ УРОК ВІД МУДРЕЦЯ

Ця чудова повчальна історія навчить вас і вашу дитину, як правильно реагувати і що робити у відповідь на образи і злість від оточуючих.

 

Один дуже старий мудрець навчав групу учнів і наставляв на шлях істинний. Він навчав їх мудрості і бойовому мистецтву. Якось раз жорстокий і невихований воїн прийшов на заняття до мудреця. Він ніколи не стримувався і часто ображав оточуючих його людей. Він дуже любив провокувати людей на сварки і бійки. Цього разу він вчинив, як звичайно. Спочатку викрикнув кілька образливих фраз в адресу вчителя. І застиг в очікуванні відповідної репліки. Але мудрець просто продовжив свій урок, не звернувши жодної уваги на ці фрази. Ще раз кинув слова образи воїн. Але вчитель був незворушний і нічого не відповів, продовживши свою лекцію. Це повторювалося ще пару разів. Боєць розлютився і вийшов із залу. Після того, як він зник з виду, учні, які весь цей час з цікавістю спостерігали за подіями, запитали:

– Учителю, чому ви не викликали його на бій? Як ви могли терпіти його образи?

Мудрець промовив:

– Уявіть, що вам дарують подарунок, а ви не приймаєте його. Скажіть, кому він у підсумку належить?

– Тій людині, котра хотіла його подарувати, – не замислюючись відповіли учні.

– Точно так само і в цій ситуації зі злістю і образами. До тих пір, поки ви не приймете їх, вони належать тому, хто їх приніс.

 

  • Про кого розповідається у притчі? (Про старого мудреця і жорстокого і невихованого воїна)
  • Чим займався мудрець? (навчав учнів)
  • Що любив робити воїн? (Він дуже любив провокувати людей на сварки і бійки)
  • Чи спробував воїн спровокувати вчителя? (Так)
  • Чи була ця спроба вдалою? Чому? (Ні. Вчитель не звернув уваги на образи)
  • З чим старець порівняв образи? (Із подарунком)
  • Як мудрець пояснив свої дії? (Не потрібно приймати злість і образи від інших людей)
  • Що буде робити юнак із «подарунком», який йому повернули? (Піде до інших людей і буде провокувати їх на злі вчинки)
  • Діти , що мудрець не тільки відмовився від образ, але й сам зробив подарунок жорстокому воїну. Що це за подарунок? (Це добро – гарні думки)
  • Що ви б порадили воїну? (Прийняти подарунок від мудреця, обдумати свої вчинки і більше так не робити)
  • Отже, що вчить нас ця історія? (На зло відповідати добром)
  • Ніколи не відповідайте злом за зло, чи злом за добро, адже погані вчинки, як бумеранг, обовязково повертаються до господаря. Зло ніколи не знаходило підтримки. Навіть будь – яка казка, у якій присутнє зло та нечесність, завжди закінчується перемогою добра і справедливості.
docx
Додано
5 вересня 2018
Переглядів
1993
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку