Бінарний урок з математики та української літератури. Підготували:вчитель математики Приємська У. П.,вчитель української літератури Гаврилюк Г. П.“Про Т. Г. Шевченка і його творчість на уроках математики. Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами”
Номер слайду 2
Виховна мета: виховання у школярів почуття патріотизму, бажання поважати та вивчати історію рідного краю на прикладі життя і творчості Тараса Григоровича Шевченка. Навчальна мета: повторити та закріпити знання учнів про життя та творчість Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички виразного читання, зв’язного мовлення; закріпити в учнів уміння й навички розв’язування вправ з теми: «Дії з десятковими дробами»; додавання та віднімання, множення і ділення десяткових дробів; розвивати логічне мислення, творчі здібності учнів; викликати інтерес до вивчення предметів;
Номер слайду 3
Так от, бач, живу, учусь, нікому не кланяюсь і нікого не боюсь, окроме Бога. Велике щастя буть вольним чоловіком: робиш, що хочеш, ніхто тебе не спинить. 1839
Номер слайду 4
Задача №1 Скільки років було Т. Г. Шевченку, коли вийшла його збірка поезій, яка започаткувала новий період в історії української літератури, якщо 3/13 цього числа дорівнює 6? 6:3*13=26 років
Номер слайду 5
Тарас Шевченко із 47 років життя бувна засланні __ років,кріпаком __ роки, на волі __ роки. ЦІКАВО ЗНАТИ
Номер слайду 6
1) 0,5 * 10 + 0,5 : 0,01 = АБО 2) 0,2 * 0,5 + 0,2 * 45 = ЗНАЙТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗУ:
Номер слайду 7
1) 8,6 – 3,2 + 9,6 * 9 – 67,8 = АБО 2) a+b-c, якщо а=18,4; b=10,2; c=4,6 ЗНАЙТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗУ:
Номер слайду 8
Яке з чисел 6; 13; 5,2; 16; 0,4 є коренем рівняння 8,7 + х = 21,7? 2) 32,5 – (15,8 + х) = 3,7 ЗНАЙТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗУ:
Номер слайду 9
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тарас Шевченко із 47 років життя був1. на засланні2. кріпаком3. на волі10 років24 роки13 років
Номер слайду 10
Уранці температура повітря була 0°С. До обіду вона піднялась на п’ять одиниць. Якою стала температура повітря в обід? Задача №2 Відповідь : 5
Номер слайду 11
Тарас Шевченко Сонце (За сонцем хмаронька пливе»)
Номер слайду 12
ГРА “ХТО ШВИДШЕ?”Знайдемо число, яке становить 0,1 від числа 100 Розв’яжіть рівняння: 1,3 + у = 2,3 Знайдіть різницю чисел 20,4 і 0,4 У книжці 76 сторінок. Хлопчик прочитав 0,25 частини книги. Скільки сторінок він прочитав? Знайдіть значення виразу: (5,4 – 3,5) + ( 9,4 - 8,3) = Запишіть число, яке становить ½ від числа 24 Обчислити 1/3 числа 69 r
1. Хто був порадницею у дитинстві для Тараса? 2. Знайди 2/5 — від числа 10. 3. Кого з батьків Тарас Григорович втратив першим? 4. Спростити вираз 1,5а + 3,5а = 5. Чого хотів навчитися Тарас у дитинстві? 6. Поділи 200 на половину. 7. У якому вірші Т. Г. Шевченко розповідає про бажання матері? 8. Додайте до суми чисел 7 і 13,6 число 15. 9. Пpo що мріяв Т. Шевченко? 10. Скільки літер у слові «МАТЕМАТИКА»(Катря)(Чотири)(Матір)(5а)(Малювати)(100)(“Садок вишневий коло хати”)(35,6)(Про вільну щасливу Україну)(Десять)ЕРУДИТr
Номер слайду 16
Номер слайду 17
1234567 ВОЗАТПІ
Номер слайду 18
Запишіть дроби у порядку спадання та прочитайте слово.4,59; 4,4; 4,8; 4,03; 4,73; 4,02; 4,6; 4,015 Рефлексія
Номер слайду 19
Запишіть дроби у порядку спадання та прочитайте слово. Рефлексія Ч Е Ш Н Е К В О 4,59 4,4 4,8 4,03 4,73 4,02 4,6 4,015
Номер слайду 20
написати есе «Шевченко і Україна». скласти по 5 завдань для усного рахунку на дії із десятковими дробами. Домашнє завдання: