Мета завдання- з’ясувати значення води у житті людини;- формувати в учнів знання про воду і про те, як людина її використовує, про економне витрачення води; про те, який шлях долає вода, перш ніж потрапити в наші будинки;- формувати пізнавальний інтерес до природи;- формувати в учнів предметні природознавчі компетентності;- виховувати бережне ставлення до води, екологічну свідомість.
Обговорення та презентація В першу чергу людина воду вживає в їжу: втамовує нею спрагу, готує на ній страви. Вченими виявлено, що для нормального фізичного стану всіх людських органів, необхідно в день випивати 1,5-2 літри води, не рахуючи випитих протягом дня соків та інших рідин. Особисту гігієну не зробити без води. На умивання потрібно на одну людину до 10 літрів води. За допомогою води господарі справляються з прибиранням приміщень. Підраховано, в середньому на миття посуду, підлог, вікон, прання, поливу кімнатних квітів на добу йде до 180-200 літрів води. Вода – основа життя на Землі2/3 поверхні Землі покриті водою! Вода – друга по важливості речовина на Землі після кисню. Без води, людина може прожити всього три дні. У дорослій людині приблизно 78 % рідини. Вода необхідна для розвитку рослин, що відтворюють кисень, тварин, які цей кисень споживають і людей, які все псують.
Відгадайте загадки Ми кажемо: вона тече; Ми кажемо: вона виблискує; Вона біжить завжди вперед, Але нікуди не тікає. У морях і річках живе, Але часто по небу літає. А як набридне їй літати, На землю знову осідає. Я і хмара, і туман, І струмок, і океан, І літаю, і біжу, І замерзнуть можу!
ВОДАА вода - це справжнє диво! Як прожити без води? З нею ми завжди щасливі, З нею в нас нема біди. Є вода — ростуть рослини: Ліс, сади, рясні поля. Це чудово для людини і радіє вся Земля. Плавають в водичці діти, Риби у воді живуть. Розцвітають в лузі квіти. І рясні дощі ідуть. Кругообіг повсякчасно На Землі вода веде. Тож з водою всім прекрасно і біди нема ніде! їЖА РИБИГОСПОДАРСТВО ЖИТТЯ