​Дослідницький проект 1 клас. "Цибулинки і Сонечко"

Про матеріал

Дослідницький урок-проект у 1 класі.Узагальнити і розширити знання учнів про рослини та догляд за ними; ознайомити з умовами, потрібними для життя рослин; дослідити роль сонця у проростанні рослин; формувати вміння спостерігати,виконувати досліди і робити висновки; виховувати любов до праці, до природи.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Перегляд файлу

Дослідницький проект 1 клас.

Тема проекту: Цибулинки і Сонечко.

Паспорт навчально-виховного проекту

Учасники проекту: учні 1 класу

Мета і завдання: узагальнити і розширити знання учнів про рослини та догляд за ними; ознайомити з умовами, потрібними для життя рослин; дослідити роль сонця у проростанні рослин; формувати вміння спостерігати,виконувати досліди і робити висновки; виховувати любов до праці, до природи.

Очікувані результати: зацікавленість учнів проектною діяльністю; застосування власного життєвого досвіду; покращення моральних якостей учнів.

Характеристика проекту:

за характером діяльності – творчо-індивідуальний;

за змістом – міжпредметний (природознавство, трудове навчання);

за кількістю учасників – колективний;

за тривалістю – міні – проект; (10 днів)

за ступенем самостійності – частково – пошуковий.

Хід уроку.

ЕТАПИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ

І етап. Стратегія проекту.

На цьому етапі були визначені тема, мета проекту, навчальні предмети, зміст яких задіяно, вид проекту та його тривалість.

ІІ етап. Планування проекту.

Ознайомлення учнів із загальною темою і провідною проблемою.

Картинки по запросу картинки синоптик1. Підсумок фенологічних спостережень.

- Яка зараз пора року?

- Який місяць?

- Це початок осені чи кінець?

- Якого кольору небо? Чи є хмарки?

- Чи світить сонечко?

- Яка погода переважала протягом тижня?

- Які ще зміни ви помітили в живій природі?

2.Ознайомлення учнів із загальною темою і провідною проблемою.

Бесіда:

- У кожного вдома є кімнатні рослини. Як ви їх доглядаєте?

- Чи замислювалися ви, чому кімнатні рослини розміщують на підвіконнях, ближче до вікна? (Усім рослинам для нормального росту і розвитку

потрібні повітря, світло, тепло, вода і ґрунт)

- Чи можна це твердження застосовувати і до тих рослин, що не ростуть у кімнатах?

3.Проведемо дослід.

Картинки по запросу картинки сонечка для дітейМетою його буде дізнатися, як проростатиме цибуля за різних умов. Одну рослину ми поставимо на підвіконні, другу – в шафу, третю – в коробку з

отворами. Працювати будемо в групах. Кожна група бачитиме тільки свою цибулинку.

4.Формування груп для проведення дослідження.

Учні класу об’єдналися в групи:

1 група – доглядатиме за рослиною, що знаходиться на підвіконні.

2 група – доглядатиме за рослиною, що стоїть під коробкою з отворами;

3 група – доглядатиме за рослиною, що знаходиться в шафі;

4 група – шукатиме цікаву і корисну інформацію про цибулю.

ІІІ етап. Реалізація проекту.

Картинки по запросу картинки цибулька у горщику1.Розподіл обов’язків між членами групи.

Учні 1 - 3-ї груп розподіляють обов’язки:

- поливання рослин;

- розпушування ґрунту;

- вимірювання довжини пагонів;

- запис результатів вимірювання в таблицю.

Учні з 4-ї групи шукають цікаву інформацію та зображують її схематично на малюнках.

2.Практична діяльність учнів груп 1,2,3.

3.Самостійна пошукова робота учнів групи 4.

4.Аналіз та обробка інформації.

5.Виготовлення освітнього продукту.

Групи 1, 2, 3 – вирощують рослину, заповнюють таблицю з даними про висоту пагонів, схематично зображують рослини з останнім показником висоти.

Група 4 – готує цікаву інформацію про цибулю, схематично виражає на малюнках.

ІV етап. Підсумок проекту.

1.Оформлення результатів дослідження.

2.Презентація.

3.Вступна бесіда:

Наш клас проводив дослід. Ми спостерігали, як проростала цибуля за різних умов.

Картинки по запросу картинки цибулька у горщикуПрацювали у групах.

- Де знаходилася рослина групи1?

- Де знаходилася рослина групи2?

- Де знаходилася рослина групи3?

Починаємо експеримент….

Пригадаймо, яку роботу виконували протягом останніх 10-ти днів?

Прогнозування результатів.

- Кожна група бачила лише свою цибулину, і не бачила цибулин інших груп. Як ви гадаєте чи однакові вони виросли? Чим відрізняються?

Учні з 4-ї групи не бачили жодної рослини. Цікаво, чи зможуть вони сказати, де чия цибулина?

- Ваші прогнози справдилися – пагони різної висоти.

Відповіді дітей.

Група 1: наша рослина за 10 днів виросла на 26 см.

Група 2: наша рослина за 10 днів виросла на 15 см.

Група 3: наша рослина за 10 днів виросла на 7 см.

Висновок:

- То як сонце впливає на ріст рослин?

А тепер надамо слово представникам 4- ї групи – заслухаємо цікаву інформацію про цибулю.

Виступи дітей:

1.Щоденне споживання 80-100 гр. зелених пагонів цибулі або цибулин задовольняє добову потребу людини у вітаміні С. У дикому вигляді цибулеві

ростуть по всьому світу. Їх немає лише в Австралії.

Картинки по запросу картинки чиполлино и его друзей2. Найближчі родичі цибулі – часник і черемша. Давні Єгиптяни вважали цибулю та часник священними рослинами. Їх приносили в жертву богам.

3. Цибуля має здатність вбивати хвороботворні бактерії. Тому її не тільки вживають у їжу, а й використовують як ліки. Італійський письменник Джанні Родарі зробив Цибулину головним героєм своєї казки.

Оцінювання загального проекту.

- Чи задоволені ви своєю роботою?

Висновки.

Учні на практиці ознайомилися з умовами, необхідними для життя рослин, дослідили роль сонця у проростанні рослин.

Вони не отримали готові знання, а засвоїли матеріал, спираючись на власний досвід.

D:\E\мои документы\розмальовки\1830178qyjed01h98.gifПідсумок уроку

 

docx
Додано
22 грудня 2017
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні

Отримайте безкоштовний сертифікат про публікацію авторської розробки

Кожна публікація гарантує участь у конкурсі для вчителів

Додати розробку