Проект "Квітни, наше шкільне подвір’я!"

Про матеріал
Багато садиб жителів нашого села вражають своєю неповторністю, розмаїттям квітів, використанням малих архітектурних форм.Односельці прикладають чимало зусиль, щоб зробити свої подвір’я красивими та неповторними. Учні не раз захоплювалися і милувалися ними під час прогулянок навесні та восени, і подумали: чому б не зробити шкільне подвір’я таким же гарним, прикрасити його квітами?
Перегляд файлу

Квітни, наше шкільне подвір’я! (проект)

В ім’я життя й добра,

Не чекаючи слави,

Зрозумійте, що садить пора

Квіти, дерева та трави!

Багато садиб жителів нашого села вражають своєю неповторністю, розмаїттям квітів, використанням малих архітектурних форм.Односельці прикладають чимало зусиль, щоб зробити свої подвір’я красивими та неповторними. Ми не раз захоплювалися і милувалися ними під час прогулянок навесні та восени. І ми подумали: чому б нам не зробити шкільне подвір’я таким же гарним, прикрасити його квітами?

Мета нашого проекту: створення клумб на шкільному подвір’ї, їх оформлення поробками із старих автомобільних шин, озеленення шкільного подвір’я.

Завдання:

  1.              Познайомитися з розмаїттям квітів.
  2.              Навчитися відрізняти квіти, які висаджуються на клумбах.
  3.              Навчитися правильно доглядати за рослинами.
  4.              Виготовити поробки із старих автомобільних шин та оформити ними клумби.

Наше шкільне подвір’я буде прекрасним,

На ньому яскраві клумби, молоді дерева.

Наше подвір’я буде сучасним,

Та праця дружніх рук тут треба.

На ньому кожна квітка буде до сонця тягнутися,

Дзвінкий сміх лунатиме довкола.

На подвір’ї кожен зможе посміхнутися.

Квітни ж, рідна наша школо!

(Вірш учасниці проекту)

Ми провели опитування серед учнів нашого класу:

  1.              Чи достатньо зелених насаджень на території нашої школи?

Ні, не достатньо.

  1.              Чи задовольняє вас кількість клумб на території школи?

Звичайно, ні!

  1.              Чи подобається вам оформлення шкільних клумб?

Не зовсім!

  1.              Хто повинен займатися озелененням території школи?

Звичайно, ми, школярі! Адже школа – наш другий дім.

  1.              Чи хочете ви брати участь у благоустрої шкільного подвір’я?

Так, адже ми не маленькі!

Які квіти вирощують на клумбах, як їх підбирають? За красою, за кольором, чи ще за якимись критеріями? Ми вирішили звернутися до різних джерел (Інтернет, довідники, до досвідчених квітникарів – наших батьків, вчителя біології) і з’ясувати це.

Ми дізналися, що:

  1.              При підборі рослин для клумби необхідно, щоб виконувалися дві основні вимоги: неперервність цвітіння і краса.
  2.              При підборі рослин за кольором використовують поєднання контрастних тонів або з поступовим переходом одного тону в інший.

Червоний, жовтий, помаранчевий кольори є активними тонами.

  1.              Підбір рослин за висотою. В центрі клумби висаджуються високі, ефектні рослини, далі розміщуються рослини меншої висоти і з краю клумби висаджуються низькорослі.
  2.              Підбір рослин за часом цвітіння. Використовують рослини з раннім початком цвітіння і більш тривалим періодом цвітіння.

На наші клумби ми вибрали квіти з тривалим та рясним періодом цвітіння. Це чорнобривці, цинії, петунії, портулак. Ці рослини можна вирощувати із насіння, зібраного власноруч. Вони пасують одна одній за кольором та висотою, невибагливі при вирощуванні і пересадці, можуть рости на будь-якому ґрунті. Всі вони люблять сонячні місця, мають гарні суцвіття.

Із багаторічних рослин на наших клумбах ми висадили тюльпани, нарциси, іриси, піони, юки, мускарі, крокуси. Справжньою окрасою квітників стали троянди та хризантеми.

І це лише початок!.. Не дочекаємося літа, щоб побачити наші оновлені клумби у всій красі.

Завдяки проекту ми:

  1.              Познайомилися із різноманітними квітами.
  2.              Навчилися правильно доглядати за рослинами.
  3.              Дійшли висновку, що цікавіше працювати разом, у команді: учні, вчителі, батьки.

Ми хочемо нагадати слова Маленького Принца із твору Антуана де Сент-Екзюпері:

«Є таке тверде правило: встав раненько, вмився, привів себе в порядок – і відразу ж приведи в порядок свою планету».

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Завируха Віктор Якович
    Як для учнів початкової ланки - прекрасний проект. Лаконічний, структурований, простий. І як завжди, проблема у висновках: дітям важко робити висновки, і особливо при інформаційному насиченні матеріалу. А хочеться більше дати технологічних знань, екологічних у середній ланці. Тому відчуваю потребу в матеріалах - "Золотій серединці", щоб дитина отримала більш інформаційні і практичні знання і могла їх використати у своєму житті, на своїй домашній клумбі, наприклад. Віктор Завируха, вчитель трудового навчання.
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
13 травня 2019
Переглядів
934
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку