Проект "Першоцвіти нашого краю"

Про матеріал
матеріал містить зміст проекту з вивчення рослинного світу своєї місцевості
Перегляд файлу

Міні- проект «Першоцвіти – ключі від весни»

Структура проекту

 Інформаційно-діагностичний міні проект з біології

для учнів 4 – 7  класів:

Розділи проекту:

  1. Пошук першоцвітів на території свого регіону та їх фотографування.
  2. Пошук і обробка законодавчих матеріалів про збереження першоцвітів.
  3. Пошук і відбір інформації про першоцвіти та їх біологічні характеристики.
  4. Узагальнення інформації та підготовка матеріалів, проведення засідання круглого столу
  5. Створення списку інформаційних ресурсів про першоцвіти.

 

 Мета проекту:   продовжити формувати знання учнів про різноманітність рослинного світу свого краю, необхідність його збереження.

 Завдання проекту:  Виявити представників першоквітучих рослин своєї місцевості, місця їх проростання та інформувати всіх учнів про необхідність їх збереження та можливість вирощування вдома. Виховувати ціннісне ставлення до природи та її біорозмаїття.

 Опис проекту: даний мін -проект спрямований на формування чітких знань про різноманітний і цікавий світ природи рідного краю та важливість його збереження та вивчення. В рамках проекту зібрана цікава і важлива інформація  про різноманітність і особливості рослин-першоцвітів. Для ознайомлення широкого загалу з нашою роботою створено презентацію, зроблені фото та інформаційні матеріали. Ми закликаємо всіх вивчати природу рідного краю та дбати про неї.             

Очікуваний результат:

  1. Сформовані глибокі  знання  про рослинний світ та його різноманітність, про необхідність позитивного впливу людини на природу  з метою її збереження.
  2.  Створене  мотиваційне середовище для вивчення природознавства та біології.
  3. Ініціативність, пошук, інтерес до різних видів  діяльності в природі.
  4. Застосування здобутих знань в конкретних ситуаціях.

План дій

Етапи роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Виконавці

І. Підготовчий

  1. Обговорення проблеми.
  2. Визначення мети, завдань та очікуваних результатів.

3. Вибір оптимальних дій

 

 

 

Вчитель біології, учні 5,7 класів

ІІ. Моделюючий (організаційний)

  1. Вироблення плану дій.
  2. Розподіл обов’язків, оформлення проекту.
  3. Визначення способу збору та обробки інформації.

 

 

 

Вчитель біології разом з учнями

ІІІ. Діяльнісний (практичний)

  1. Пошук рослин у природі, їх фотографування
  2. Збір і уточнення інформації, систематизація і узагальнення.
  3. Оформлення результатів, створення презентації, фото, інформаційних матеріалів.

 

 

 

Кожен учень класу, вчителі

ІV. Узагальнюючий (підсумковий)

  1. Ознайомлення з критеріями та формою оцінювання.
  2. Визначення ключових питань проекту аналіз результатів.

 

 

 

Учнівський колектив та вчителі

 

Про виконання проекту

 Даний проект проходив в рамках місячника екологічного виховання. Протягом цього часу учнями 4 – 7 класів та вчителями школи  була зібрана необхідна інформація та створені  презентаційні  матеріали, фото матеріали, інформаційні  та тематичні папки, проведені бесіди, презентації. Узагальнений матеріал оформлений у вигляді презентаційної папки «ПЕРШОЦВІТИ – КЛЮЧІ ВІД ВЕСНИ» (паперовий і електронний варіанти).  Учні 7 класу разом з вчителем біології провели майстерклас для учнів 5 класу з виготовлення лепбуків, як форми узагальнення  і збереження зібраних матеріалів про першоцвіти (додатки 1 – 8).

doc
Додав(-ла)
Поліщук Любов
Додано
21 березня 2023
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку