Міні- проект «Першоцвіти – ключі від весни»
Структура проекту
Інформаційно-діагностичний міні проект з біології
для учнів 4 – 7 класів:
Розділи проекту:
Мета проекту: продовжити формувати знання учнів про різноманітність рослинного світу свого краю, необхідність його збереження.
Завдання проекту: Виявити представників першоквітучих рослин своєї місцевості, місця їх проростання та інформувати всіх учнів про необхідність їх збереження та можливість вирощування вдома. Виховувати ціннісне ставлення до природи та її біорозмаїття.
Опис проекту: даний мін -проект спрямований на формування чітких знань про різноманітний і цікавий світ природи рідного краю та важливість його збереження та вивчення. В рамках проекту зібрана цікава і важлива інформація про різноманітність і особливості рослин-першоцвітів. Для ознайомлення широкого загалу з нашою роботою створено презентацію, зроблені фото та інформаційні матеріали. Ми закликаємо всіх вивчати природу рідного краю та дбати про неї.
Очікуваний результат:
План дій
Етапи роботи |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Виконавці |
І. Підготовчий |
3. Вибір оптимальних дій |
|
Вчитель біології, учні 5,7 класів |
ІІ. Моделюючий (організаційний) |
|
|
Вчитель біології разом з учнями |
ІІІ. Діяльнісний (практичний) |
|
|
Кожен учень класу, вчителі |
ІV. Узагальнюючий (підсумковий) |
|
|
Учнівський колектив та вчителі |
Про виконання проекту
Даний проект проходив в рамках місячника екологічного виховання. Протягом цього часу учнями 4 – 7 класів та вчителями школи була зібрана необхідна інформація та створені презентаційні матеріали, фото матеріали, інформаційні та тематичні папки, проведені бесіди, презентації. Узагальнений матеріал оформлений у вигляді презентаційної папки «ПЕРШОЦВІТИ – КЛЮЧІ ВІД ВЕСНИ» (паперовий і електронний варіанти). Учні 7 класу разом з вчителем біології провели майстерклас для учнів 5 класу з виготовлення лепбуків, як форми узагальнення і збереження зібраних матеріалів про першоцвіти (додатки 1 – 8).