Проєкт "Подорожуємо Україною"

Про матеріал
Проєкт "Подорожуємо Україною". РОзроблений для годин спілкування на тему "Україна". Дана розробка містить поділ на групи, де розписано, що робила кожна група.
Перегляд файлу

Тема проєкту. «Подорожуємо Україною.»

Дослідницько – пошуковий проєкт

Мета проекту: 1. Залучити учнів до пошуку інформації про  цікаві місця відпочинку на Україні.

2. Дослідити їх місцезнаходження.

3. Вчити працювати самостійно у групах.

4. Розвивати уявлення, зв *язне мовлення.

5. Розширювати кругозір учнів.

6.  Виховувати пізнавальну самостійність, почуття патріотизму.

Ключове питання. Де на Україні можна відпочити?

Кінцевий результат:

-глибоке засвоєння вивченого матеріалу;

-формування навичок роботи в групах, навичок роботи з додатковою літературою;

-створення лепбуку

Форма проведення: подорож

Тривалість: 1 урок

Термін виконання: 1 місяць

(проект середньої тривалості)

Етапи навчального проекту

I етап. Стратегія проекту.

На цьому етапі були визначені тема, мета проекту, навчальний предмет, зміст якого задіяний, вид проекту і його тривалість.

II етап. Планування проекту.

Ознайомлення учнів із загальною темою і провідною проблемою.

III етап. Формування груп, обрання спікера групи, вибір учнями рубрик газети та отримання спеціального до них завдання та одержання рекомендацій щодо його виконання.

Учні класу об’єдналися у групи, дали їм назви:

група 1 – «Дослідники»;

група 2 – «Журналісти»;

група 3 – «Народознавці»;

група 4 – «Творча група».

IV. Створення «банку даних», добір матеріалу .

Складання учнями плану роботи над проектом.

1.      Визначення джерел інформації.

-Де ви можете знайти потрібну інформацію?

  1. Розподіл обов’язків щодо пошукової діяльності між учасниками проекту.

Самостійна пошукова робота учнів.

Група «Журналісти

Учні провели журналістське опитування «Де ви любите відпочивати??»

Група «Дослідники»

Учасники цієї групи збирали і досліджували матеріал для рубрики «Подорожуємо Україною».

Група «Народознавці» 

Були дібрані скоромовки, загадки, прислів’я, приказки,про Україну.

 Група «Творча» 

Учасники цієї групи виготовили лепбук.

V. Захист проекту.

Хід уроку – проекту

І. Організація класу до уроку.

Звучить зарубіжна мелодія. Відбувається розмова між відпочиваючим та працівником турагенства.

-          Доброго дня!

-          Вітаю Вас!

-          Цього літа у мене буде м відпустка, тому я вирішила звернутись до Вашого турагенства. Багато моїх друзів користувалися Вашими послугами і були задоволені.

-          Ми завжди раді допомогти і знайти тур, який Вас зацікавить.

-          Що ви можете мені запропонувати?

-          Чомусь існує думка, що закордонні подорожі найцікавіші. Користуються турами Єгипту, Франції, і ніхто не замислюється скільки багато цікавих місць є на нашій Україні.

-          Дякую.

Звучить пісня «Десь по світу»

-          Доброго дня усім присутнім!

Виходить хлопчик і дівчина з короваєм.

Вишита колоссям і калиною,
Вигойдана співом солов’я, 
Звешся величаво-Україною,
Земле зачарована моя.

 

Гостей дорогих ми вітаємо щиро, 
Від серця до серця хай пісня летить, 
Любов’ю і ніжністю, щастям і миром, 
Обійме весь простір і неба блакить.

Із хлібом і сіллю, як завжди ведеться, 
Ми зичим достатку усім і добра. 
Хай сонце всміхнеться, життя удається, 
І доля завжди щоб привітна була. 

Ставлять коровай  на стіл.

-          ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми і мети уроку та очікуваних результатів.

-Нам радісно і приємно на душі не тільки від того, що у нас гості, а й від того, що ми сьогодні будемо говорити про нашу Батьківщину. І ми поставили перед собою мету і старалися її досягти.  от такі моменти бувають у багатьох коли ти плануєш якусь подорож. Тому ми з учнями дійсно зацікавилися цим питанням і вирішили його дослідити. Для цього учні були поділені на групи.

Перш ніж я надам слово групам, усі ми повинні з’ясувати, від чого ж пішла назва Україна?

Учениця розповідає легенду.

-          Чи вважаєте ви себе українцем? Чому?

Так ви сказали що народилися тут. Я зараз побачу як ви знаєте нашу Україну.

Гра «Назви місто».

III. Актуалізація опорних знань.

  1. «Дослідники»

- Виступ 2 групи «Дослідники».

Учні знайшли і  озвучили інформацію про такі місця відпочинку: Луцький замок, Карпати, Чорне море, Київ, Львів, печери України.

Пісня «Ми живемо на Україні»

Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!

Любіть Україну у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її, вічно живу і нову,
і мову її солов'їну.

Для нас вона в світі єдина, одна
в просторів солодкому чарі...
Вона у зірках, і у вербах вона,
і в кожному серця ударі...

Як та купина, що горить — не згора,
живе у стежках, у дібровах,
у зойках гудків, і у хвилях Дніпра,
і в хмарах отих пурпурових.

Любіть у коханні, в труді, у бою,
як пісню, що лине зорею...
Всім серцем любіть Україну свою —
і вічні ми будемо з нею!

  1. Виступ групи «Журналісти».

К-сть опитаних: 152 людини

30 -  за кордоном (Єгипет, Турція, Болгарія)

41 – оз. Світязь, Пісочне

5 – Трускавець

24 – Карпати

2 – Львів

26- Чорне море

20- Азовське море

4- власна дача

3.Виступ «Народознавці».

Учні розповідають знайдені вірші,загадки, прислів’я.

Ми українці — велика родина,

Мова і пісня у нас солов’їна!

Квітне в садочку червона калина,

Рідна земля для нас всіх — Україна.

Що таке Батьківщина?

За віконцем калина,

Тиха казка бабусі,

Ніжна пісня матусі,

Дужі руки у тата,

Під тополею хата,

Під вербою криниця,

В чистім полі пшениця,

Серед лугу лелека,

І веселка над лісом,

І стрімкий обелісок…

«Бабусина скриня», пісня «Україна це ти»

З далекого краю, з далеких світів

Журавлик на крилах додому летів.

Минав океани, ліси і моря,

Вдивлявсь крізь тумани: — Чия це земля?

Чиї це долини, чиї це луги,

Чию це калину гойдають вітри?

Впізнав Батьківщину. – Моя це земля,

Моє тут гніздечко і мова моя.

Виступ групи творчої

IV. Підведення підсумків. Рефлексія.

Стискається серце від болю,

А сльози рікою течуть.

І знову новини із бою,

Солдатів –  у трунах везуть.

І плаче – знедолена ненька,

За сином своїм молодим!

І згадує, як він маленьким

Ганяв по дахах голубів.

Як бігав купатись на річку,

Як яблука рвав у саду.

Молилась – у темную нічку,

За долю його молоду.

Молилась, чекала, боялась –

Та ось вже синочка везуть.

І все, що є в неї віддала б,

Щоб в очі його зазирнуть.

Розправила стулені плечі,

І витерла гірку сльозу.

Бо за УКРАЇНУ рідненьку!

Упав її син у бою.

Стискається серце від болю,

За неньку і за Вкраїну.

І знову новини зі сходу –

Везуть вже нові домовини.

Хвилина мовчання

Любов у нас до Батьківщини Іде із серця глибини.

Ми — патріоти України, Її ми дочки і сини.

Хоч за походженням людини й тече у жилах інша кров,

Ми — громадяни України, до неї вірна в нас любов!

Тут народились ми й живемо, Тут щастя випало рости.

Палку любов в серцях несемо Ми — українці, я і ти!

І сила, й мудрість до людини Від Матері-Вітчизни йде

Ми — патріоти України І кращої нема ніде!

Нам наймиліша і єдина Вітчизна за усі світи!

Чарівна, рідна Україна, Ми — українці, я і ти!

 

 

docx
Додав(-ла)
Малиш Неля
Пов’язані теми
Класному керівникові, Позакласні заходи
НУШ
Інкл
Додано
28 січня
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку