Науково-технічний прогрес змінив життя людини. Покращилися умови праці, збільшилась її продуктивність у різних галузях промисловості, з'явилися нові матеріали, нові види транспорту. Але водночас сучасна екологічна криза є зворотною стороною науково-технічного прогресу.
Актуалізацією проблеми є привернення уваги до екологічних проблем, пов'язаних з експлуатацією транспортних засобів та пропаганда пересісти на велосипед задля покращення здоров'я людей; зацікавленість до подорожей.
Становлення і розвиток знань про фізичні основи машин і механізмів. Селерифер графа Меде де Сіврака – прообраз сучасного велосипеда. Еволюція велосипеда. Виконали: учні 7- Б класу Бродівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 Грубіш Ілона,Твердохліб Софія, Семчишин Андріана
Номер слайду 2
Мета проектузібрати інформацію щодо теми під час планування, проведення та аналізу результатів виконання проекту;дати короткий огляд еволюції велосипеда, зокрема про селерифер графа Меде де Сіврака – прообраз сучасного велосипеда;розвивати в учнях розуміння того, що історія механіки машин є частиною історії розвитку людського суспільства і світової культури;розширити знання учнів про застосування велосипеда;поглибити знання учнів про правила дорожнього руху. Завдання проекту: Організація інформаційно-пошукової та дослідницької роботи учнів. Створення презентації за результатами проекту. Розвиток пізнавального інтересу учнів до вивчення фізики. Розвиток творчих здібностей учнів.
Номер слайду 3
Популяризація велосипедного виду транспорту, як запорука вирішення екологічних та транспортних проблем. Актуальність проблеми: Очікувані результати: Формування знань про основні етапи еволюції і розвитку знань про велосипед. Вдосконалення життєвих компетентностей учнів. Розвиток в учнів навичок самостійної праці та роботи в групах, комунікативні уміння, вміння планувати час, вміння в широкому потоці інформації віднайти потрібну та працювати з нею; розвиток міжпредметних зв’язків та стійкий інтерес учнів до вивчення природничих наук. Створення ілюстративних та інформаційних матеріалів. Виховання в учнях активних здобувачів знань шляхом власних пошуків; стимулювання зацікавленості молоді фізикою та наукою в цілому; виховання в учнях почуття відповідальності та естетичні смаки.
Номер слайду 4
Так виглядає сучасний велосипед
Номер слайду 5
Але не завжди велосипед мав такий вигляд. Заглянемо в історію.Історична довідка. Селерифер графа Меде де Сіврака Велосипед Артамонова
Номер слайду 6
Дрезина. Барон Карл Драйз (1785- 1851) — німецький винахідник. Перший металевий велосипед«Пенні-фартинг»
Номер слайду 7
Джон Кемп Старлі (1854 — 1901) – англійський винахідник. Патент на «ровер»
Номер слайду 8
Ще в давнину були багатомісні велосипеди
Номер слайду 9
Застосування сучасного велосипеду. Пошта ЯпоніїПоліція Лондона. Поліція ЯпоніїВелокафе
Номер слайду 10
Сучасний світ та велосипед. Велосвітлофор у ЛьвовіВелопрокат
Номер слайду 11
Види сучасних велосипедів. Сучасний вантажний велосипед. Велосипед Лежачий сучасний Велоснігохід. Повітряний велобайк
Номер слайду 12
Обов′язки велосипедистів: На території України рухатися по дорозі на велосипеді дозволяється з 14 років;Велосипед обов′язково повинен бути обладнаний звуковим сигналом та світловідбивачами;Для руху в темну пору доби необхідно увімкнути ліхтар (фара);Виїжджати на проїзну частину можна лише в тому випадку, якщо здатен рухатись з швидкістю 20-30 км/год. Велосипедисту на замітку
Номер слайду 13
Водіям велосипедів забороняється!Керувати велосипедом з несправним гальмом або вимкненою фарою у темну пору. Під час руху триматися за інший транспортний засіб.Їздити не тримаючись за руль та знімати ноги з педалів. Перевозити пасажирів на велосипеді, за винятком дітей до 7 років на додатковому, спеціально обладнаному сидінні. Велосипедисту на замітку
Номер слайду 14
Вигоди від користування велосипедом для людини: Вигода 1. Покращує доступ та вибір мобільності. Вигода 2. Фізичні вправи для здоров′я. Вигода 3. Економія коштів. Висновки Вигода для суспільства. Вигода 1. Менше викидів. Вигода 2. Краще використання громадського простору. Вигода 3. Сильніша локальна та регіональна економіка.
Номер слайду 15
Список використаної літератури: Ресурси Інтернету Голосова Н. М., Максимович З. Ю. Працюємо разом: інновації та проекти.- Львів-2015 р. -75 с. Максимович З., Варениця Л., Білик М. Проектна технологія (теорія, досвід).- Львів: ВК «АРС»,2013.-80 с. Біда Дарія. Що таке техніка? //Колосок: природн. Наук. – попул.журнал для дітей.-2012.- №6. Кіницький Я. Т. Теорія механізмів і машин.-К.: Науковадумка, 2002- 660с. Проектна діяльність у школі / Упоряд. М. Голубченко.- К.: Шк. Світ, 2007.- 128 с.http://ua-referat.com http://24tv.ua/pershiy_u_sviti_velosiped_yakiy_nemozhlivo_vkrasti_n600251http://velo.lviv-online.com/news/u-lvovi-vstanovyly-svitlofor-dlya-velosypedys http://velo.lviv-online.com/style/pershyj-munitsypalnyj-veloprokat-nextbike-ua/http://moyaosvita.com.ua/fizukahttp://burumbum.livejournal.com/https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4
Номер слайду 16
Дякуємо за увагу!Просимо вас гарно оцінити нашу роботу