Проектна робота "Юннат - це не обов’язок, це - покликання" у рамках Всеукраїнської акція "День юного натураліста"

Про матеріал

Проектна робота на тему "Юннат - це не обов’язок , це - покликання " була створена у рамках Всеукраїнської акції "День юного натураліста".

Характеристика проекту:

за метою проективної діяльності - пошуково-дослідницький;

за кількістю учнів - колективно-груповий;

Вид проекту: екологічно-творчий.

Форма захисту: презентація проекту на загальношкільному рівні.

Метою проекту є формування особистості, яка здатна свідомо, активно, творчо впливати на навколишній світ;

формування в учнів умінь і навичок ініціативи, самостійності; віри у свої сили;

сприяння виробленню активної життєвої позиції, прагненню до здійснення громадянських дій;

здійснення еколого-просвітницької роботи;

розширити й узагальнити їх знання про пристосованість рослин до умов середовища;

залучення учнів до практичної діяльності з розв'язання проблем навколишнього середовища місцевого значення;

виховувати бережливе ставлення до рослин, тварин, річок, ставків, озер.

Завданням даного проекту є привернути увагу учнів школи до екологічних проблем, що постають перед нами та зацікавити їх можливістю та реальністю розв'язання цих проблем;

через участь у різних екологічних акціях та заходах внести свій посильний внесок у покращення екологічної ситуації рідного села;

довести, що молодь небайдужа до проблем, які стоять перед суспільством, зокрема проблем озеленення рідного краю та школи, що є актуальним для даного регіону;

запропонувати власні шляхи вирішення важливих екологічних проблем регіону, зокрема проблем охорони і примноження кількості рослин – головної окраси рідного краю;

розвивати екологічну ініціативу підлітків учити школярів не лише користуватися дарами природи, але й відновлювати її багатства, оволодівати практичним досвідом розв'язання суспільних проблем;

проведення бесід, годин спілкування та екскурсій під гаслом “Стежками нашого села”.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

учні 7 класу та класний керівник Стефанів Мар’яна Зеновіївна

Номер слайду 3

екологічно-творчий. презентація проекту на загальношкільному рівні 01.09.2016р. – 20.09.2016р. За метою проективної діяльності – пошуково-дослідницький; За кількістю учасників – колективно-груповий.

Номер слайду 4

Вчитель, учні 19.09 V етап. Презентація і оцінювання результативності роботи. 5. Вчитель, учні 13.09 – 16. 09 ІV етап. Етап діяльності. 4. Вчитель, учні 09.09 – 13.09 ІІІ етап. Визначення напрямів діяльності. 3. Вчитель, учні 05.09 – 08.09 ІІ етап. Збір необхідної інформації. 2. Вчитель 01.09 – 02.09 Підготовчий І етап. Організаційні питання. 1. Приміт- ка Відпові- дальні Дата Зміст роботи №

Номер слайду 5

формування особистості, яка здатна свідомо, активно, творчо впливати на навколишній світ; формування в учнів умінь і навичок ініціативи, самостійності; віри у свої сили; сприяння виробленню активної життєвої позиції, прагненню до здійснення громадянських дій; здійснення еколого-просвітницької роботи; розширити й узагальнити їх знання про пристосованість рослин до умов середовища; залучення учнів до практичної діяльності з розв'язання проблем навколишнього середовища місцевого значення; виховувати бережливе ставлення до рослин, тварин, річок, ставків, озер.

Номер слайду 6

привернути увагу учнів школи до екологічних проблем, що постають перед нами та зацікавити їх можливістю та реальністю розв’язання цих проблем; через участь у різних екологічних акціях та заходах внести свій посильний внесок у покращення екологічної ситуації рідного села; довести, що молодь небайдужа до проблем, які стоять перед суспільством, зокрема проблем озеленення рідного краю та школи, що є актуальним для даного регіону; запропонувати власні шляхи вирішення важливих екологічних проблем регіону, зокрема проблем охорони і примноження кількості рослин – головної окраси рідного краю; розвивати екологічну ініціативу підлітків учити школярів не лише користуватися дарами природи, але й відновлювати її багатства, оволодівати практичним досвідом розв’язання суспільних проблем; проведення бесід, годин спілкування та екскурсій під гаслом “Стежками нашого села”.

Номер слайду 7

«Якщо б кожна людина на клаптику землі своєї, зробила все, що вона може, яка прекрасна була б наша Земля» А.П. Чехов

Номер слайду 8

озеленення місцевості; знання нормативно-правової бази; усвідомлення необхідності екологічного вибору як вибору, орієнтованого на загальнолюдські цінності; розуміння багатогранної цінності природи; уміння знаходити правильні рішення у складній екологічній ситуації й оцінювати їх; уміння співставляти можливості й інтереси; уміння здобувати та критично аналізувати інформацію, давати власну оцінку та формувати незалежні судження; навички ефективного спілкування, участі в житті громади; навички володіння методикою проведення ділових зустрічей; знання джерел екологічної небезпеки.

Номер слайду 9

пошукова робота; спостереження; групова співпраця; практична робота. можливість творчої самореалізації та самовдосконалення; усвідомлення власної потреби в діяльності, спрямованої на захист, збереження природи; почуття відповідальності за життя своєї громади, за свою громадянську позицію; можливість збереження та примноження краси довкілля рідного краю; усвідомлення значущості природоохоронного підходу до довкілля; усвідомлення зв'язку здоров'я людини з факторами навколишнього середовища.

Номер слайду 10

І етап - підготовчий: узгодження питань про проектну діяльність з адміністрацією навчального закладу, учителями, які можуть надати допомогу при вирішенні навчальних завдань проекту, тощо; формування групи учасників проекту; проведення першого заняття: стимулювання пошукової роботи; визначення цілей, часу здійснення проекту та потрібних ресурсів; планування роботи з урахуванням плану роботи навчального закладу; колективне обговорення запланованої діяльності.

Номер слайду 11

ІІ етап - збір необхідної інформації: обговорення й вибір методів дослідження та пошуку інформації; визначення загальної площі зелених насаджень у мікрорайоні, біля школи; пошук потенційних територій, які потребують озеленення; дослідження потенційних місць, які потребують озеленення; обґрунтування необхідності озеленення місцевості тощо; пошук інформації про рослини, що використовуються для озеленення міст, промислових об'єктів.

Номер слайду 12

ІІІ етап - визначення напрямів діяльності: узагальнення зібраного матеріалу, систематизація та аналіз отриманої інформації; визначення найефективніших шляхів розв'язання проблеми; планування діяльності для вирішення проблеми, прогнозування наслідків діяльності, розподіл завдань; визначення часу, необхідного для їх виконання; визначення необхідного ресурсів; випуск листівок, буклетів, плакатів із закликом до громадськості підтримати заплановану діяльність.

Номер слайду 13

IV етап - етап діяльності: реалізація завдань, запланованих на ІІІ етапі; збір підписів на підтримку проведення озеленення, створення парку чи скверу, насадження алеї; проведення консультації з фахівцями з озеленення; пошук посадкового матеріалу; проведення кампанії розсилки листів, статей у ЗМІ; організація співпраці з лісництвом, комунальним господарством тощо; організація суботника для очищення території; висаджування дерев.

Номер слайду 14

V етап - презентація й оцінювання результативності проекту: обробка й оформлення результатів виконання проекту (створення демонстраційного стенду, мультимедійної презентації); представлення матеріалів роботи групи на учнівських зборах, конференції, семінарі вчителів, батьківських зборах; поширення інформації про проведену роботу у пресі; дослідження громадської думки про актуальність і доцільність здійсненого проекту; оцінювання результатів з огляду на початкові цілі; узагальнення отриманого досвіду, визначення найбільш сильних і найбільш слабких сторін роботи; визначення можливостей подальшого розвитку проектної діяльності.

Номер слайду 15

Я к н е м о ж е ш п о м о г т и – Н а м а г а й с ь н е ш к о д и т и !

Номер слайду 16

Створення груп Перш за все учасники акції були поділені на три патрулі. Діти записувалися до них за своєю цікавістю, та обирали за допомогою таємного голосування лідера, який очолює даний патруль і до тепер. Завдання лідера полягає в розподілі між своїми підлеглими певного участка яким він займається та обов’язками, після виконання яких кожен учасник звітує про виконану роботу. Після чого лідер патрулю ділиться з іншими лідерами президентом та вчителем обсягом виконаної роботи що вдалося виконати і що ще потрібно зробити. 1 група 3 група 2 група

Номер слайду 17

1 група “Зелений патруль” Наше гасло: Зелені рослини – основне джерело органічного життя на Землі! Гляньте навколо. Яка гармонія і яке безмежне поєднання форм зеленого дивосвіту оточує нас. Природа не знає пустоти. Кожна її частка насичена життям. Воно зайняло всі щаблі і куточки, придатні для існування. Рослини на землі, у воді, на каменях — всюди, куди не кинь оком. Подивишся зовні — гармонія зелених барв, розмаїтість форм і співдружність єднають міріади рослин. Але досить заглянути глибше — і можна побачити складні, часом жорстокі взаємовідносини між рослинами. Вони живуть, щоб вижити і дати потомство. Споконвічна боротьба за існування примусила кожну з них пристосовуватись до навколишнього середовища, знайти собі подібних, які можуть бути корисними. Коли людина знайомиться з рослинами і починає розуміти дивовижні властивості цих істот, її проймає захоплення. Але ж чому тоді люди так безжалісно відносяться до середовища, яке їх оточує? Ми, « Зелений патруль» виконуємо масу різноманітних робіт, щодо поліпшення екології, а найголовніше закликаємо всіх мешканців нашого села до співпраці.

Номер слайду 18

2 група “Голубий патруль” Наше гасло: Вода!.. Ти не просто необхідна для життя, ти і є саме життя. Вода – найважливіший елемент всього живого на Землі, без неї власне немає життя. Найціннішою, наймальовничішою, що перебуває під нашою охороною є річка Сукіль в нашому селі, що б’ється з - під каміння та наспівує свою пісеньку дзюркочучим голоском. Це і є справжні голубі перлини нашої рідної землі. Ми регулярно підгодовуємо мешканців водойм, створюємо їм сприятливі умови для росту, розвитку та розмноження, а також піклуємося про мальків. Стараємося піклуватися про санітарний стан річок та берегів, які так часто бувають забрудненими. Вода річок наших – насправді жива вода. Прийшов час коли людина мусить допомогти нашим голубим перлинам, щоб не втратити їх назавжди. Ми « Голубі патрулі» закликаємо та вимагаємо того, щоб усюди на Україні річки, ставки, озера, джерела стали об’єктами нашої турботи та уваги. Голубі очі природи, що дають людині радість і користь, необхідно зберігати. Але, що ми одні, як колосок у широкому полі, тому і благаємо вас про допомогу. Давайте діяти разом, бо разом ми – сила.

Номер слайду 19

3 група “Лісовий патруль” Наше гасло: Природа, як картина – знищити її легко, а відновити неможливо! Наша праця полягає в тому, що ми дбаємо про зелені насадження всього села, про садки, яких у нас безліч, про чистоту в посадках та на майданчику рідної школи, також ми несемо відповідальність за звірів – мешканців села Поляниця. Оберігаємо диких звірів та дбаємо про домашніх. Готуємо для птахів шпаківні та годівнички. Також ми постійно щовесни готуємо насадження, інколи допомагаємо вибілювати дерева. Вивчаємо різноманітність грибів на території нашої місцевості .

Номер слайду 20

Пекучий жаль серця людські бере, коли безвинно падають берізки, коли на чорнім цвинтарі дерев жовтіють пнів загнилі обеліски. Та б’ється під корою дух творця, сліди дерев ніщо не може стерти. Дерева не вмирають до кінця, вони, як люди, входять у безсмертя. Ці рядки вказують на нерозривний віковічний зв’язок природи і людини, і ми повинні усвідомити, що наш рідний край потребує справжніх друзів-охоронців. Природа – це один із вічних світів, який є прекрасним, радісним і який ми не тільки можемо, а й повинні зробити ще прекраснішим і радіснішим для тих, хто після нас житиме у ньому.

Номер слайду 21

Не вперше учні класу беруть участь у різних екологічних заходах (“Давайте, друзі, природу берегти”, “Ліс – не школа, а всіх вчить”, “Природа – людині, людина – природі” тощо) та приймають активну участь у різноманітних обласних акціях (“Птахи – наші друзі”, “Годівничка”) та шкільних акціях (“Чисте подвір’я”, “У цьому дворку, як у вінку», «Де працюєм, де живем, самі порядок наведем»). Базою для проведення занять є не тільки класний кабінет, а й куточки живої природи, куди неодноразово проводяться екскурсії.

Номер слайду 22

Кожен клас має закріплену територію, за порядок і чистоту якої несе свою відповідальність. Діти підмітають, збирають папірці, згрібають і виносять листя, доглядають за квітами.

Номер слайду 23

А в період оздоровлення та навчальної практики для учнів нашої школи організовуються екологічні екскурсії, які забезпечують встановлення зв’язку між вивченим теоретичним матеріалом і місцевими проблемами довкілля.

Номер слайду 24

Протягом вересня цього року учнівським колективом нашої школи були проведені трудові акції, просвітницькі природоохоронні заходи, екскурсії, дитячі науково-практичні конференції.

Номер слайду 25

Проведення різноманітних акцій дали можливість учням поглибитися в знання з біології, подолати екологічну безграмотність, споживацьких нахилів у ставленні до природи. Нам вдалося зацікавити та залучити молодь до бережливого відношення до довкілля. Розвинули екологічну ініціативу підлітків учити школярів не лише користуватися дарами природи, але й відновлювати її багатства, оволодівати практичним досвідом розв’язання суспільних проблем. Ми завжди шукаємо нові методики навчання та виховання за таким принципом: навчання із захопленням, із радістю пізнавати світ природи, людей. Також це вчить вихованців вірити у свої сили й використовувати свої знання повною мірою, якого рівня б вони не були. Значний потенціал у цьому сенсі мають створені класом певні проекти, які сприяють відновленню історичної пам’яті молодого покоління в нашому закладі. Вивчаючи народні традиції і звичаї, діти приходять до висновку, що вони неможливі без виховання любові до батьківщини, любові до природи, рідної мови, історії народу, любові до краси і життя.

Номер слайду 26

Пам’ятаймо, що І ніколи не забуваймо! Ріки і гори, моря і поля – Це наша рідна, хороша Земля. Будь ти їй другом, люби, бережи, Приклад у цьому усім покажи. Квіти хай квітнуть, співають пташки, Хай всіх привітно стрічають стежки. Кожна стежина в майбутнє веде – Там радість і щастя чекають тебе.

ppt
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
2212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку