Програму розроблено для вчителів англійської мови загальноосвітніх шкіл, спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, ліцеїв, гімназій, студентів педагогічних університетів та коледжів, що проходять практику в школі. Зміст програми може бути використаний для ефективнішої організації позакласної роботи в початковій школі.
1
Magic English
програма гуртка з англійської мови
Пояснювальна записка
З кожним роком в українському суспільстві зростає потреба у спілкуванні та співробітництві з іншими народами, представниками інших країн. Розширення використання комп’ютерів в повсякденному житті, в яких велика частина інформації зберігається на англійській мові, обумовило більш поглиблене вивчення іноземної мови. Освітні заклади України перейшли на нові навчальні програми, які передбачають вивчення іноземної мови з першого класу. Та залучення молодших школярів до вивчення іноземної мови не тільки на уроках, а ще й в позакласній роботі, потребує більшого поширення та урізноманітнення.
Програму створено для учнів 2-х класів загальноосвітніх шкіл, спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, ліцеїв, гімназій, які вивчають англійську мову та розрахована на один рік навчання. Об’єм програми – 35 годин на рік, 1 година на тиждень. Програма відповідає вимогам чинної програми з іноземних мов і є додатком до базового компоненту освіти. Вона поглиблює та систематизує країнознавчі, граматичні, фонетичні та лінгвістичні знання і створена з урахуванням психофізичних особливостей дітей віком 7-8 років (образне сприймання, нестійкість, мимовільність уваги, схильність дітей до копіювання та імітації, підвищену емоційність сприйняття). Під час вибору структури і змісту програми курсу було враховано досвід створення загальноєвропейських стандартів у навчанні іноземних мов та вітчизняний досвід у методиці їхнього викладання.
Мета гуртка:
практичне опанування дітьми мовних і мовленнєвих умінь на рівні, достатньому для спілкування англійською мовою, створення певної бази для вільного володіння англійською мовою в подальшому.
Основні завдання:
Реалізація завдань курсу:
Основні вимоги до знань і вмінь учнів після завершення курсу
Учні повинні знати:
Учні повинні вміти:
Запропоновані теми сприяють узагальненню та розширенню знань, враховуючи вікові інтереси учнів. Заняття гуртка створюють можливості для повторення, автоматизації засвоєного раніше лексико-граматичного матеріалу та збагачення мовного потенціалу.
Підведення підсумків реалізації навчальної програми проводиться у вигляді виставок творчих робіт учнів та загальношкільного свята з англійської мови за участю учнів, які відвідували гурток.
Тематичний план гуртка
№ заняття |
Назва теми |
Кількість годин |
Лексичний матеріал |
Вступ. |
|||
|
Екскурсія до кабінету англійської мови. Ознайомлення з завданнями та формами проведення занять гуртка. |
1 |
|
|
Знайомство з Англією, улюбленими героями казок англійських дітей. |
1 |
England, fairy tale, Cinderella, Roly-Poly, Mermaid, Tom-Thumb, Pinocchio, Thumbelina |
Тема 1 «Вирушаємо в казкову експедицію». |
|||
|
Привітання героїв казок та мультфільмів. Перегляд мультфільму Disney’s Magic English – Hello. |
1 |
Hello, I’m … . Nice to meet you. |
|
Давайте дружити разом. |
1 |
Let’s make friends. |
|
Вгадай героя казки. |
1 |
Who am I? Who are you? I have … |
|
Казка про дієслово «TO BE». |
1 |
to be: am, is, are |
|
Рахуємо з казковими героями. |
1 |
Let’s count. Numbers 1 – 20. |
|
Забави з числами. |
1 |
Let’s play! Start, finish. Ready, steady, go! |
|
В гостях у казкових героїв. |
1 |
Welcome! Nice to see you. |
|
Члени родини мультиплікаційних героїв. Перегляд відео та вивчення пісні «My family and me». |
1 |
This is my mother, father, sister, brother, granny, grandpa, aunt, uncle. |
|
Конкурс малюнків та захист проектів «Мама, тато, я – дружна сім’я». |
1 |
I love my family very much! |
Тема2 «У світі іграшок та ігр» |
|||
12. |
Забави на дитячій площадці. |
1 |
slide, swing, see-saw, climbing frame, sandpit |
13. |
Гра в класики. Повторюємо цифри. |
1 |
hopscotch, it’s your turn, jump |
14. |
Стрибаємо на скакалці. |
1 |
Skipping rope, hop |
15. |
Гра в схованки. |
1 |
Hide-and-seek, hide, find, run |
16. |
Іграшки для дівчат. |
1 |
toys, doll, puzzles, blocks |
17. |
Іграшки для хлопчиків. |
1 |
Car, plane, train, robot, construction set, ball |
18. |
Якого кольору твоя іграшка? Вивчення пісні «Sing a rainbow». |
1 |
What colour is your toy? Black, white, green, red, blue, yellow, purple, brown, pink, violet, grey, orange, dark, light |
19. |
Подорож до іграшкової фабрики. |
1 |
travel, toy factory |
Тема 3 «Світ навколо нас» |
|||
20. |
Мої домашні улюбленці. |
1 |
parrot, hamster, fish, kitten, puppy |
21. |
На англійській фермі. |
1 |
pig, horse, goat, sheep, hen, cock, chicken, duck, goose, rabbit |
22. |
Подорож до джунглів. |
1 |
snake, monkey, tiger, lion, crocodile, hippo, elephant |
23. |
Похід в Лондонський зоопарк. |
1 |
London zoo, giraffe, dolphin, rhino, bear, wolf |
24. |
Тварини в цирку. |
1 |
circus, bird, dove, tame |
25. |
Відгадай, хто я? |
1 |
guess the animal |
26. |
Перегляд навчального мультфільму Disney’s Magic English «Animal Fun!». |
1 |
Is it a …? Yes, it. It is a …/ No, it isn’t. It’s a …
|
27. |
Інсценування казки «Теремок». |
1 |
Whose house is it? Who lives there? |
Тема4 «Свята та традиції англійського народу» |
|||
28. |
Складаємо календар англійських свят. |
1 |
holiday, Christmas, New Year, Halloween, |
29. |
Англійські різдвяні традиції. |
1 |
Christmas tree, stocking, wreath, star |
30. |
Мандри до Лапландії – країни Санта Клауса. |
1 |
Santa Claus, song |
31. |
Різдвяні листівки батькам та друзям. |
1 |
greeting card |
32. |
Подарунки на свято. |
1 |
present |
33. |
Святкування Нового року. |
1 |
New Year |
34. |
Конкурсна програма «Щасливий випадок». |
1 |
|
35. |
Свято англійської мови. |
1 |
|
Список використаної літератури
1. Бабенко Т.В. Методика навчання англійської мови в початковій школі: Навчальний посібник. – К. : Арістей, 2006.
2. Ігри в початковій школі на уроках англійської / упоряд. Л. Мудрак. – К. : Шк. світ, 2010.
3. Казачінер О.С. Позакласна робота з англійської мови в початковій школі. – Х. : Вид. група «Основа», 2010.
4. Навчальні програми з іноземних мов: для загальноосвітніх навч. закл. і спец. шкіл із поглибл. вивченням інозем. мов. 1 – 4 класи. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2012.
5. Редько В. Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів початкової школи. – К. : Генеза, 2007.
6. Роман С.В., Коломінова О.О. Психологічні основи навчання іноземної мови у початковій школі // Іноземні мови. – 2002. – №1. – С.35 – 38.