Програма гуртка з англійської мови для учнів 2 класу "Magic English"

Про матеріал

Програму розроблено для вчителів англійської мови загальноосвітніх шкіл, спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, ліцеїв, гімназій, студентів педагогічних університетів та коледжів, що проходять практику в школі. Зміст програми може бути використаний для ефективнішої організації позакласної роботи в початковій школі.

Перегляд файлу

1

 

 

 

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/c0.0.362.362/p403x403/16538_315383581894537_998255147_n.jpg

 

Magic English

програма гуртка з англійської мови

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

З кожним роком в українському суспільстві зростає потреба у спілкуванні та співробітництві з іншими народами, представниками інших країн. Розширення використання комп’ютерів в повсякденному житті, в яких велика частина інформації зберігається на англійській мові, обумовило більш поглиблене вивчення іноземної мови. Освітні заклади України перейшли на нові навчальні програми, які передбачають вивчення іноземної мови з першого класу. Та залучення молодших школярів до вивчення іноземної мови не тільки на уроках, а ще й в позакласній роботі, потребує більшого поширення та урізноманітнення.

Програму створено для учнів 2-х класів загальноосвітніх шкіл, спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, ліцеїв, гімназій, які вивчають англійську мову та розрахована на один рік навчання. Об’єм програми – 35 годин на рік, 1 година на тиждень. Програма відповідає вимогам чинної програми з іноземних мов і є додатком до базового компоненту освіти. Вона поглиблює та систематизує країнознавчі, граматичні, фонетичні та лінгвістичні знання і створена з урахуванням психофізичних особливостей дітей віком 7-8 років (образне сприймання, нестійкість, мимовільність уваги, схильність дітей до копіювання та імітації, підвищену емоційність сприйняття). Під час вибору структури і змісту програми курсу було враховано досвід створення загальноєвропейських стандартів у навчанні іноземних мов та вітчизняний досвід у методиці їхнього викладання.

Мета гуртка:

практичне опанування дітьми мовних і мовленнєвих умінь на рівні, достатньому для спілкування англійською мовою, створення певної бази для вільного володіння англійською мовою в подальшому.

Основні завдання:

  • формувати комунікативні навички: уміння слухати співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і завершувати розмову;
  •  навчати виконувати проектні роботи, творчі завдання, складати та розгадувати ребуси та кросворди;
  • поглиблювати знання про культуру та традиції англомовних країн;
  • забезпечити розуміння значення іноземної мови в суспільстві;
  • розвивати природне прагнення школярів пізнавати світ та навчатися;
  • виховувати естетичне сприйняття пісенно-поетичного матеріалу, уміння долати труднощі та досягати успіхів у власній діяльності.

 

Реалізація завдань курсу:

  • бесіди;
  • ігри (рухливі, навчальні, пізнавальні, комунікативні, логічні, рольові, дидактичні, лінгвістичні);
  • конкурси;
  • вікторини ;
  • створення проектів;
  • театралізація казок;
  • віртуальні подорожі та екскурсії;
  • перегляд презентацій, відеоматеріалів та мультфільмів.

 

Основні вимоги до знань і вмінь учнів після завершення курсу

Учні повинні знати:

  • щоденні формули: ввічливості, привітання, звертання, вітання, запрошення, згоди, відмови, співчуття, компліменти, прохання;
  • англійські пісні, вірші, казки, прислів’я та приказки;
  • необхідний лексичний та граматичний матеріал для повноцінного спілкування англійською мовою.

Учні повинні вміти:

  • використовувати щоденні формули спілкування;
  • ставити елементарні запитання, розуміти опонента та відповідати на його запитання, вести коротку бесіду, використовуючи інтонацію розповідних, питальних, заперечних і спонукальних речень;
  • висловлюватись з опорою на наочність та за ситуацією;
  • сприймати та розуміти пісенний, поетичний, драматичний матеріал та декламувати його англійською мовою;
  • грати в лексичні, дидактичні, сюжетно-рольові, творчі ігри англійською;
  • робити проектні роботи.

Запропоновані теми сприяють узагальненню та розширенню знань, враховуючи вікові інтереси учнів. Заняття гуртка створюють можливості для повторення, автоматизації засвоєного раніше лексико-граматичного матеріалу та збагачення мовного потенціалу.

Підведення підсумків реалізації навчальної програми проводиться у вигляді виставок творчих робіт учнів та загальношкільного свята з англійської мови за участю учнів, які відвідували гурток.

 

Тематичний план гуртка

№ заняття

Назва теми

Кількість годин

Лексичний матеріал

Вступ.

  1.  

Екскурсія до кабінету англійської мови. Ознайомлення з завданнями та формами проведення занять гуртка.

1

 

  1.  

Знайомство з Англією, улюбленими героями казок англійських дітей.

1

England, fairy tale, Cinderella,  Roly-Poly, Mermaid, Tom-Thumb, Pinocchio, Thumbelina

Тема 1 «Вирушаємо в казкову експедицію».

  1.  

Привітання героїв казок та мультфільмів. Перегляд мультфільму Disneys Magic EnglishHello. 

1

Hello, I’m … .

Nice to meet you.

  1.  

Давайте дружити разом.

1

Let’s make friends.

  1.  

Вгадай героя казки.

1 

Who am I? Who are you?

I have …

  1.  

Казка про дієслово «TO BE».

1

to be: am, is, are

  1.  

Рахуємо з казковими героями.

1

Let’s count.

Numbers 1 – 20.

  1.  

Забави з числами.

1

Let’s play! Start, finish.

Ready, steady, go!

  1.  

В гостях у казкових героїв.

1

Welcome! Nice to see you.

  1.  

Члени родини мультиплікаційних героїв. Перегляд відео та вивчення пісні «My family and me».

1

This is my mother, father, sister, brother, granny, grandpa, aunt, uncle.

  1.  

Конкурс малюнків та захист проектів «Мама, тато, я – дружна сім’я».

1

I love my family very much!

Тема2 «У світі іграшок та ігр»

12.

Забави на дитячій площадці.

1

slide, swing, see-saw, climbing frame, sandpit 

13.

Гра в класики. Повторюємо цифри.

1

hopscotch, it’s your turn, jump

14.

Стрибаємо на скакалці.

1

Skipping rope, hop

15.

Гра в схованки.

1

Hide-and-seek, hide, find, run

16.

Іграшки для дівчат.

1

toys, doll, puzzles, blocks

17.

Іграшки для хлопчиків.

1

Car, plane, train, robot, construction set, ball

18.

Якого кольору твоя іграшка? Вивчення пісні «Sing a rainbow».

1

What colour is your toy? Black, white, green, red, blue, yellow, purple, brown, pink, violet, grey, orange, dark, light

19.

Подорож до іграшкової фабрики.

1

travel, toy factory

Тема 3 «Світ навколо нас»

20.

Мої домашні улюбленці.

1

parrot, hamster, fish, kitten, puppy

21.

На англійській фермі.

1

pig, horse, goat, sheep, hen, cock, chicken, duck, goose, rabbit

22.

Подорож до джунглів.

1

snake, monkey, tiger, lion, crocodile, hippo, elephant

23.

Похід в Лондонський зоопарк.

1

London zoo, giraffe, dolphin, rhino, bear, wolf

24.

Тварини в цирку.

1

circus, bird, dove, tame

25.

Відгадай, хто я?

1

guess the animal

26.

Перегляд навчального мультфільму Disneys Magic English «Animal Fun!».

1

Is it a …?

Yes, it. It is a …/ No, it isn’t. It’s a …

 

27.

Інсценування казки «Теремок».

1

Whose house is it? Who lives there?

Тема4 «Свята та традиції англійського народу»

28.

Складаємо календар англійських свят.

1

holiday, Christmas, New Year, Halloween,

29.

Англійські різдвяні традиції.

1

Christmas tree, stocking,  wreath, star

30.

Мандри до Лапландії – країни Санта Клауса. 

1

Santa Claus, song

31.

Різдвяні листівки батькам та друзям.

1

greeting card

32.

Подарунки на свято.

1

present

33.

Святкування Нового року.

1

New Year

34.

Конкурсна програма «Щасливий випадок».

1

 

35.

Свято англійської мови.

1

 

 

                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                             Список використаної літератури
1. Бабенко Т.В. Методика навчання англійської мови в початковій школі:      Навчальний посібник.  К. : Арістей, 2006.

2. Ігри в початковій школі на уроках англійської / упоряд. Л. Мудрак. – К. :     Шк. світ, 2010.

3. Казачінер О.С. Позакласна робота з англійської мови в початковій школі.     Х. : Вид. група «Основа», 2010.

4. Навчальні програми з іноземних мов: для загальноосвітніх навч. закл. і      спец. шкіл із поглибл. вивченням інозем. мов. 1 – 4 класи. –           К. : Видавничий дім «Освіта», 2012.

5. Редько В. Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів      початкової школи. – К. : Генеза, 2007.

6. Роман С.В., Коломінова О.О. Психологічні основи навчання іноземної мови     у початковій школі // Іноземні мови. – 2002. – №1. – С.35 – 38.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

docx
Додано
28 липня 2018
Переглядів
10080
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку