Програма "Індивідуальна програма розвитку"

Про матеріал
Програма "Індивідуальна програма розвитку" на допомогу вчителям при складанні індивідуальної програми розвитку
Перегляд файлу

Індивідуальна програма розвитку

  1. Період виконання _з 01.09.2020р. до 28.05.2021р.
  2.  Загальні відомості про учня:

прізвище, ім’я, по батькові 

дата народження  ______________________________________

повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учениця

  Низівська   загальноосвітня школа І-ІІІст. Сумської районної ради, Сумської області

рік навчання   2020-2021

  1. Відомості про особливості розвитку учня (особливі освітні потреби, стан здоров’я, фізичний і мовленнєвий розвиток, когнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну діяльність)

 

Порядковий номер

 

Дата

 

Короткий зміст

 

Джерело інформації

 

 

 1. 

 

16.06.2020р.

Дитина розвивається відповідно до свого віку.Артикуляційний апарат без анатомічних змін. Дівчинка комунікабельна, легко вступає в контакт. Словниковий запас нижче вікової норми. Зв’язне мовлення розвинене недостатньо. Наявне системне порушення письма та читання. Допускає помилки у співвідношенні букви та звука. Звужені уявлення про оточуючу дійсність, в основних поняттях часу не орієнтується. Обмеженість розуміння смислових ситуацій. Рівень і розподіл уваги низький. Пам’ять короткочасна, швидкість та міцність запам’ятовування на низькому рівні. Емоційний фон стабільний. При інтелектуальному навантаженні спостерігається спад інтересу до власної діяльності. Виявляє невпевненість у власних діях та бажання отримати підтримку і схвалення.

 

Відповідно до висновку про комплексну психолого – педагогічну оцінку розвитку дитини, карта стану здоров’я дитини, інформація від батьків.

 

 

  1. Наявний рівень знань і вмінь учня

 

 

Потенційні можливості

 

Потреби

 

  Артикуляційний  апарат без анатомічних змін,  відповідає віковим вимогам.

 

Словниковий запас нижче вікової норми.

 

Зв’язне мовлення розвинене недостатньо.

 

Наявне системне порушення письма та читання.

 

Допускає помилки у співвідношенні букви та звука.

 

 Списує правильно, при письмі під диктовку потребує повільного темпу.

 

Навички читання сформовані. Звуковимова сонорних звуків не потребує корекції.

Відтворює навчальну інформацію з математики, самостійно виконує математичні операції.

 

Для розв’язування задач  потребує додаткових інструкцій, малюнків, схем.

 

Потребує

 

 

Потребує

 

Потребує

 

Потребує

 

 

Потребує

      

 

Потребує

 

 

 Потребує

 

     

Потребує

 

 

 

Потребує

 

5.Додаткові освітні та соціальні потреби учня ( додаткова підтримка асистента вчителя, супровід соціальним працівником, робота з вчителем-дифектологом, психологом тощо)

□ Так _____додаткова підтримка асистента вчителя, робота з вчителем-логопедом, заняття з вчителем дефектологом
□ Ні

6.Психолого-педагогічна допомога, що надається під час проведення у позаурочний час корекційно-розвиткових занять

 

 

Найменування заняття

 

Фахівець, який проводить заняття

 

 

Місце проведення заняття

 

Дні

проведення заняття

 

Періодичність

 

1. Корекція   пізнавальних процесів та емоційно-вольової сфери.

 

2. Корекція звуковимови, розвиток зв язного та граматично правильного  мовлення

 

практичний психолог

Гриценко Н.В.

 

 

 

вчитель- логопед

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Низівська ЗОШ І -ІІІст.

 

 

 

 

На базі ІРЦ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 За окремим графіком

 

 

 

 За окремим графіком

 

 

 

 

2 години на тиждень

 

 

 

 

2 години  на тиждень

 

 

 

 

  1. Характеристика учениці

Сфера розвитку

Стисла характеристика

Заплановані дії

Очікувані результати / уміння

 

Емоційно-вольова

 

Емоційний фон стабільний. При інтелектуальному навантаженні спостерігається спад інтересу до власної діяльності. Виявляє невпевненість у власних діях та бажання отримати підтримку і схвалення.

Системно та планомірно проводти корекцію емоційно-вольової сфери.

Формування самостійності, ініціативності. Створення ситуації успіху, системи заохочень під час виховного процесу.

Підвищувати впевненость під час спілкування.

Формувати емоційно-вольову зрілість, глибину  і стійкість почуттів, увагу при виконанні завдання.

Фізична

Дитина розвивається відповідно до свого віку.

Удосконалювати просторово орієнтаційну координацію та підвищити фізичну витривалість організму.

Підвищувати фізичну витривалість організму.

Відновлювати координації рухів.

Когнітивна

 

Завужені уявлення про оточуючу дійсність, в основних поняттях часу не орієнтується. Обмеженість розуміння смислових ситуацій. Рівень і розподіл уваги низький. Пам’ять короткочасна, швидкість та міцність запам’ятовування на низькому рівні.

Розширювати уявлення про оточуюче. Розвиток всіх типів пам’яті. Формування вміння концентрувати та переключати увагу.

Покращувати 

 

Мовленнєва

 

Активний словник не відповідає віковим вимогам, розвинутий в межах повсякденного вжитку. Має труднощі з підбором слів із протилежним значенням. Переказує твори за навідними питаннями, під час висловлювання переважать прості непоширені речення. Порушена звуковимова сонорних звуків. Фонематичний звук порушений, не сформовані процеси аналізу та синтезу.

Навички читання та графомоторні навички на стадії розвитку.

 

Розширення активного словника.

Розвиток фонематичного сприймання, вміння співвідносити фонему з графемою, формування навичок фонематичного аналізу та синтезу.

Удосконалення самоконтролю на письмі. Вправлятися в переказі прочитаних та почутих творі. Корекція звуковимови.

 

 

  1. Навчальні предмети ( у разі, коли потенційні можливості учня не дають змоги засвоїти навчальну программу, що призводить до необхідності розроблення адаптованої  або модифікованої програми)

 

 

 

№ з/п

 

 

 

Навчальний предмет

 

 

Програма

 

 

адаптована

 

 

модифікована

1.

 

 

2.

Українська мова

 

Літературне читання

Сприймання усної інформації.

 

 

Оцінювання усної інформації.

 

 

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створення усних монологічних висловлень

 

 

Сприймання усної інформації.

 

 

Оцінювання усної інформації.

 

 

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створення усних монологічних висловлень

 

 

 

 

Змістова лінія «Читаємо»

Змістова лінія «Читаємо»

 

 

Формування і розвиток навички читання.

 

 

 

Сприймання і практичне розрізнення текстів різних видів.

 

 

Формування рефлексивного досвіду за змістом прочитаного.        

 

Робота з різними джерелами і видами інформації.

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

Орієнтовний зміст літературного матеріалу:

дитяча література в авторській, жанрово-тематичній різноманітності:

– твори усної народної творчості, дитячий фольклор;

– твори відомих письменників-класиків  України та зарубіжжя на актуальні теми для дітей;

– художня  вітчизняна і зарубіжна література сучасних письменників: казки, легенди, оповідання, вірші, повісті-казки, комікси;

– науково-пізнавальна література для дітей: книжки, енциклопедії, довідники;

– дитяча періодика;

теми дитячого читання: про Батьківщину, сім’ю, на героїко-патріотичну тематику,  про живу й неживу природу, дітей, дружбу, шкільне життя, пригоди, фантастика, дитячі детективи, винаходи, відкриття, сучасні технології та ін.

Формування і розвиток навички читання.

 

 

 

Сприймання і практичне розрізнення текстів різних видів.

 

 

Формування рефлексивного досвіду за змістом прочитаного. 

 

 

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»

Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»

 

 

Формування і розвиток навички письма.

 

 

Створення власних письмових висловлень.

Перевірка й редагування текстів

Формування і розвиток навички письма.

 

 

 

 

Перевірка й редагування текстів

 

 

Змістова лінія «Досліджуємо медіа»

Змістова лінія «Досліджуємо медіа»

 

 

Робота з медіапродукцією

Робота з медіапродукцією

 

 

Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища»

Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища»

 

 

Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання.

 

 

Користування правилами переносу слів.

 

Користування алфавітом.

 

Дослідження лексичного значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні.

Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях.

 

 

Дослідження виражальних можливостей прикметників, використання їх з метою увиразнення мовлення.

 

 

Спостереження за роллю дієслів у мовленні і застосування їх у власних висловленнях.

 

Дослідження числівників і використання їх у мовленні.

 

 

Спостереження за словами, які служать для назви предметів, ознак, дій, чисел.

 

 

Дослідження значення в мовленні службових слів і використання їх для зв’язку слів у реченні.

 

Дослідження і конструювання речень.

 

Дослідження і складання текстів.

Удосконалення текстів

Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання.

 

 

Користування правилами переносу слів.

 

Користування алфавітом.

 

 

 

 

 

 

Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях.

 

Дослідження виражальних можливостей прикметників, використання їх з метою увиразнення мовлення.

 

Спостереження за роллю дієслів у мовленні і застосування їх у власних висловленнях.

 

Дослідження числівників і використання їх у мовленні.

 

Спостереження за словами, які служать для назви предметів, ознак, дій, чисел.

 

Дослідження значення в мовленні службових слів і використання їх для зв’язку слів у реченні.

 

Дослідження і конструювання речень.

 

 

Удосконалення текстів

 

3.

Інформатика

Навколишній світ та інформація.

Види інформації за способом подання.

Навколишній світ та інформація.

Види інформації за способом подання.

 

 

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

 

 

Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією.

Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією.

 

 

Об’єкт. Властивості об’єкта

 

 

Створення простих геометричних моделей об’єктів за описом їх властивостей.

Зміна значень властивостей об’єкта (колір контуру, колір фону, форма об’єкта)

Створення простих геометричних моделей об’єктів за описом їх властивостей.

 

 

 

 

 

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

 

 

Меню комп’ютерної програми.

Огляд різних прикладів меню.

Інструменти комп’ютерних програм.

Графічний редактор.

Інструменти графічного редактора та їх налаштування.

Створення та редагування не складних малюнків.

Добір кольорової гами малюнка

Збереження малюнків

Меню комп’ютерної програми.

 

 

Інструменти комп’ютерних програм.

Графічний редактор.

Інструменти графічного редактора.

Збереження малюнків

 

 

 

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання

 

 

Перенесення фрагментів малюнка.

Виділення і впорядкування даних за певною ознакою.

Прості та складені сюжетні геометричні задачі.

Копіювання фрагментів малюнку.

Перенесення фрагментів малюнка.

Прості та складені сюжетні геометричні задачі.

 

Копіювання фрагментів малюнку.

 

 

 

Лінійні алгоритми

 

 

Створення малюнків за готовими алгоритмами

Складання власних графічних алгоритмів

Створення малюнків за готовими алгоритмами

 

 

 

4.

 Образотворче мистецтво

Малювання графічними матеріалами,  фарбами.

 

Розміщення зображень на аркуші, у просторі, компонування елементів композиції (площинна, об’ємна).

Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об’єктів для створення художніх образів.

Використання різних ліній, плям, форм, кольорів та їх відтінків для створення візуальних образів.

Вирізування, конструювання з паперу.

Робота з природними матеріалами.

Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів. різних видів декоративно-прикладного мистецтва   (народна іграшка, розпис, витинанка, писанка тощо).

Ліплення з пластичних матеріалів різними прийомами і способами.

Прикрашення місця, де навчається, живе.

Організація робочого місця.

Дотримання охайності та правил техніки безпеки.

Інсценізація (виконання нескладних ролей), етюди-наслідування.

танцювальних елементів.

 

 

Малювання графічними матеріалами,  фарбами.

 

Розміщення зображень на аркуші, у просторі.

Використання різних ліній, плям, форм, кольорів та їх відтінків для створення візуальних образів.

 

 

 

 

 

Вирізування, конструювання з паперу.

Робота з природними м

Ліплення з пластичних матеріалів різними прийомами і способами.

 

Організація робочого місця.

Дотримання охайності та правил техніки безпеки.

 

 

 

Сприймання та інтерпретація мистецтва

Сприймання та інтерпретація мистецтва

 

 

Сприймання творів різних видів мистецтва. Обговорення вражень, емоцій, які вони викликали. Добір із запропонованих слів-характеристик, що співзвучні особистим емоціям та враженням.

 

 

Визначення засобів виразності твору.

 

Порівняння природних форм, образів довкілля з їх художнім  (декоративним) трактуванням.

 

Знайомство з деякими видами театру (ляльковий, музичний, драматичний), кіномистецтва (кінофільм, мультфільм (графічна, пластична, лялькова анімація).

 

Використання творів різних видів мистецтва для отримання задоволення та поліпшення емоційного стану.

 

Сприймання творів різних видів мистецтва.

 

 

 

 

Знайомство з деякими видами театру (ляльковий, музичний, драматичний), кіномистецтва (кінофільм, мультфільм (графічна, пластична, лялькова анімація).

 

Використання творів різних видів мистецтва для отримання задоволення та поліпшення емоційного стану.

 

 

 

Комунікація через мистецтво

 

 

 

Виховні ситуації: обговорення (з допомогою вчителя) інформації – сюжетів, характерів персонажів тощо, отриманої з творів мистецтва.

Презентація  та характеристика  власних творчих досягнень.

Колективне виконання творчого задуму (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, флеш-моби тощо);

 

Проведення шкільних мистецьких заходів (концертів, виставок, інсценізацій тощо)

 

Ознайомлення і упровадження правил творчої співпраці, взаємодії, комунікації.

 

Виховні ситуації: обговорення (з допомогою вчителя) інформації – сюжетів, характерів персонажів тощо, отриманої з творів мистецтва.

Презентація  та характеристика  власних творчих досягнень.

Колективне виконання творчого задуму (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, флеш-моби тощо);

 

 

 

5.

 

Фізична культура

Руховий режим дня молодшого школяра.

 

Значення і правила виконання ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки та фізкультурної паузи.

 

 

Рухова активність протягом дня.

Фізичні вправи  та їх вплив на формування фізичних якостей.

 

Правила особистої гігієни молодшого школяра.

 

Руховий режим дня молодшого школяра.

 

Значення і правила виконання ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки та фізкультурної паузи.

 

Рухова активність протягом дня.

Фізичні вправи  та їх вплив на формування фізичних якостей.

 

Правила особистої гігієни молодшого школяра.

 

 

 

Культура рухів з елементами гімнастики: організовуючі вправи:

Культура рухів з елементами гімнастики: організовуючі вправи

 

 

а) загальнорозвивальні вправи;

б) положення тіла у просторі:

сіди, упори, виси, елементи акробатики.

 

Вправи для оволодіння навичками пересувань.

Вправи для опанування навичок володіння  малим м’ячем.

Вправи з великим м’ячем.

Вправи для оволодіння навичками стрибків.

Вправи для розвитку фізичних якостей.

Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості.

Загальнорозвивальні вправи в русі, з предметами, вправи на відчуття правильної постави; вправи для профілактики плоскостопості.

Вправи для оволодіння навичками пересувань на лижах.

 

Вправи для оволодіння навичками плавання. *

Правила безпечної поведінки на воді.

а) загальнорозвивальні вправи;

б) положення тіла у просторі:

сіди, упори, виси, елементи акробатики.

 

Вправи для оволодіння навичками пересувань.

Вправи для опанування навичок володіння  малим м’ячем.

Вправи з великим м’ячем.

Вправи для оволодіння навичками стрибків.

Вправи для розвитку фізичних якостей.

Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості.

 

 

Правила безпечної поведінки на воді.

 

 

Ігрова та змагальна діяльність

 

 

 

 

Рухливі ігри та естафети.

Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності.

Рухливі ігри та естафети.

Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності.

 

6.

 

 Дизайн і технології

Природне середовище України. Природні матеріали рідного краю.

 

Правила внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять. Організація робочого місця. Матеріали, інструменти та пристосування. Вироби з природних матеріалів.

 

Приклади виробів декоративно-прикладного мистецтва (витинанка, гончарство, ткацтво, різьблення, писанкарство, аплікація, вишивка та ін.).

 

 

 

Види матеріалів (папір, картон, пластилін, полімерна глина, солене тісто, нитки, дріт, пластик та ін.).

 

Елементи графічної грамоти.

Види конструкторів, навчальних наборів (LEGO, мозаїка, конструктор із дерева, металу, магнітний, банчемс та ін.)

 

 

Організація робочого місця. Матеріали, інструменти та пристосування. Вироби з природних матеріалів.

 

Приклади виробів декоративно-прикладного мистецтва (витинанка, гончарство, ткацтво, різьблення, писанкарство, аплікація, вишивка та ін.).

 

 

 

Види матеріалів (папір, картон, пластилін, полімерна глина, солене тісто, нитки, дріт, пластик та ін.).

Елементи графічної грамоти.

Види конструкторів,

навчальних наборів (LEGO, мозаїка, конструктор із дерева, металу, магнітний, банчемс та ін.)

 

 

Середовище проектування

 

 

Виявлення проблеми.

Обґрунтований вибір об’єкта праці для його проектування і виготовлення.

 

 

 

Дизайнерське проектування – моделювання та конструювання, зокрема з використанням макетних матеріалів (картон, пінопласт та ін.).

 

 

 

 

 

Графічні зображення для поетапного виготовлення виробу пласкої та об’ємної форми

Виявлення проблеми.

Обґрунтований вибір об’єкта праці для його проектування і виготовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середовище техніки і технологій

 

 

Ручні інструменти та пристосування, органайзери.

 

Виготовлення виробу за інструкційними картками з графічними зображеннями.

Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, скручування, рвання, зібгання, різання, склеювання, зв’язування, ліплення тощо).

 

Раціональне розмічання та обробка матеріалів

 

 

Виготовлення виробу за інструкційними картками з графічними зображеннями.

Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, скручування, рвання, зібгання, різання, склеювання, зв’язування, ліплення тощо).

 

Раціональне розмічання та

обробка матеріалів

 

 

Середовище соціалізації

 

 

Соціальна цінність виконаного індивідуального або колективного проекту.

Презентабельність та реклама.

 

Діяльність в групах та середовищі.

Благочинна діяльність для задоволення потреб оточуючих.

 

Світ професій.

 

 

 

Побутове самообслуговування

Соціальна цінність виконаного індивідуального або колективного проекту.

Презентабельність та реклама.

 

Діяльність в групах та середовищі.

 

Світ професій.

 

 

 

Побутове самообслуговування

 

7.

 

Математика

Нумерація чисел першої сотні

Додавання і віднімання чисел у межах 100.

Знаходження невідомого компонента дії віднімання

Арифметичні дії множення і ділення.

Назви компонентів та результатів множення і ділення.

Взаємозв’язок між множенням і діленням.

Переставний закон множення.

Особливі випадки множення і ділення.

Табличне множення і ділення.

Збільшення або зменшення числа у кілька разів.

Відношення кратного порівняння.

Знаходження невідомого компонента дій множення і ділення

Величини: довжина, маса, місткість, час.

Гроші

Нумерація чисел першої сотні

Додавання і віднімання чисел у межах 100.

Знаходження невідомого компонента дії віднімання

Арифметичні дії множення і ділення.

Назви компонентів та результатів множення і ділення.

Взаємозв’язок між множенням і діленням.

Переставний закон множення.

Особливі випадки множення і ділення.

Табличне множення і ділення.

Знаходження невідомого компонента дій множення і ділення

 

 

Величини: довжина, маса, місткість, час.

Гроші

 

 

 

Вирази, рівності, нерівності

 

 

Числові вирази. Буквені вирази.

Числові рівності. Числові нерівності

Числові вирази.

 

 

Геометричні фігури

 

 

Геометричні фігури об’ємні та плоскі.

Прямокутник. Квадрат.

Круг. Коло.

Геометричні фігури об’ємні та плоскі.

Прямокутник. Квадрат.

Круг. Коло.

 

 

Математичні задачі і дослідження

 

 

Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані.

Прості та складені сюжетні задачі.

 

 

Зміст навчання

 

 

 

Людина

 

 

 

Я досліджую світ

Навчальні дослідження

Рукотворні тіла та матеріали, їх властивості.

Використання рукотворних матеріалів у побуті. Пізнання себе, своїх можливостей, здорова і безпечна поведінка.

Частини тіла людини та їх функції. Турбота про здоров’я. Організація досліджень.

Пізнання себе, своїх можливостей, здорова і безпечна поведінка.

Частини тіла людини та їх функції. Турбота про здоров’я.

 

 

Людина серед людей

 

 

 

Стандарти поведінки в суспільстві. Моральні норми. Навички співжиття і співпраці.

Стандарти поведінки в суспільстві. Моральні норми. Навички співжиття і співпраці.

 

 

Людина в суспільстві

 

 

 

Громадянські права та обов’язки як члена суспільства. Пізнання свого краю, історії, і символів держави. Внесок українців у світові досягнення.

Славетні українці. Спостереження в довкіллі. Організація досліджень.

 Пізнання свого краю, історії, і символів держави. Спостереження в довкіллі. .

 

 

Людина і світ

 

 

 

Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини.

Толерантне ставлення до різноманітності культур, звичаїв. Внесок українців у світові досягнення.

Історичні події. Видатні історичні постаті. Розв’язання ситуацій морального вибору.

 

 

Толерантне ставлення до різноманітності культур, звичаїв.

 

 

Людина і природа

 

 

 

Повітря. Вода. Водойми рідного краю. Форми земної поверхні. Гірські породи. Ґрунт, його властивості і значення.

Будова і різноманітність рослин. Умови вирощування рослин.

Тварини дикі та свійські. Спостереження за тваринами.

Земля та її форма. Обертання Землі. Рік. Місяць. Доба.

Вплив Сонця на сезонні явища в природі

Пори року та їх ознаки. Особливості життя рослин та тварин у різні пори року.

Спостереження за добовими і сезонним змінами у природі. Охорона природи. Зв'язок людини і природи. Червона книга України.

Рукотворні тіла та матеріали, їх властивості.

Використання рукотворних матеріалів у побуті.

Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини.

Повітря. Вода. Водойми рідного краю. Форми земної поверхні. Гірські породи. Ґрунт, його властивості і значення.

Будова і різноманітність рослин. Умови вирощування рослин.

Тварини дикі та свійські. Спостереження за тваринами.

Земля та її форма. Обертання Землі. Рік. Місяць. Доба.

Вплив Сонця на сезонні явища в природі

Пори року та їх ознаки. Особливості життя рослин та тварин у різні пори року.

Спостереження за добовими і сезонним змінами у природі. Охорона природи. Зв'язок людини і природи. Червона книга України.

 

 

 

 

 

Іноземна мова

( англійська)

Я, моя сім’я і друзі

Відпочинок і дозвілля

Людина

Природа

Свята та традиції

Продукти харчування.

Школа

Меблі у класній кімнаті

Члени сім’ї . Вік молодших членів сім’ї. 

Числа від 1 до 20

Іграшки.  Продукти харчування. Кольори.

Частини тіла. Предмети одягу.

Тварини. Пори року

Назви свят.

Меблі у класній кімнаті

Звільнення від окремих навчальних предметів: Ні

  1. Адаптація (необхідне підкреслити)

Пристосування середовища: доступність, інтенсивність освітлення, зменшення рівня шуму в класі.

Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності,виконання завдань за зразком, вид та частота релаксації, використання засобів концентрації_уваги
Адаптація навчального матеріалу: адаптація навчальних посібників, наочних матеріалів, картки-підказки, використання друкованих текстів з різним розміром шрифтів, і мультимедіа., інтернет ресурси , інтеративна дошка.

 Необхідне спеціальне обладнання

 □ Так (зазначити обладнання)__комп'ютер, мультимедійна дошка

  1. Індивідуальний навчальний план

Індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляються відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня.

Індивідуальний навчальний план визначає перелік предметів та кількість годин для їх вивчення. (додається)

11. Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку:

висновок психолого- медико-педагогічної консультації

батьки

учень

члени комнанди психолого-педпгогічного супроводу.

 

  1.                    Члени групи з розроблення  індивідуальної програми розвитку

 

 

Прізвище, ім'я, по батькові

 

 

Найменування посади

 

Підпис

 

  1.  

заступник директора

 

  1.  

класовод 2  класу

 

  1.  

практичний психолог

 

  1.  

асистент вчителя

 

 

 

  1.  

вчитель англійської мови

 

  1.  

вчитель музики

 

  1.  

вчитель інформатики

 

 

  1. Узгодження індивідуальної програми розвитку з :
  1. батьками/ законними представниками:

прізвище, ім'я, по батькові батьків/ законних представників

___________________________

 

підпис ____________________________дата   «    »                        2020 р.

 

  1. учнем у разі, коли  йому виповнилося 16 і більше років

підпис ____________________________дата____ «_____»  _________________

  1. План консультування батьків/ законних представників у процесі розроблення/ виконання індивідуальної програми розвитку

 

Дата

Мета

  Відповідальні особи

 

                

01.09.2020 р.

 

 

 

 

           

            

24.09.2020 р.

 

 

 

 

 

 08.10. 2020 р.

 

 

 

  26.11.2020 р.

 

 

 

 

10.12.2020 р.

 

 

 

22.12.2020

12.01.2021

 

 

28.01.2021

 

 

 

11.02.2021

 

25.02.2021.

 

 

09.03.2021

08.04.2021

 

 

22.04.2021

 

13.05.2021

 

 

27.05.2021

 

 

Ознайомлення з індивідуальною програмою розвитку. Організація робочого місця та обговорення режиму дня дитини.

 

Значення спілкування у житті дитини. Аналіз вивченого матеріалу таповедінки .

 

 

Розвиток каліграфічних навичок.Аналіз вивченого матеріалу та поведінки.

 

Здорове харчування – запорука здоров'я.Аналіз вивченого матеріалу  та поведінки .

 

 Причини виникнення конфліктів у дітей. Як навчити дітей спілкуватися.

 

Організація вільного часу та відпочинку дитини під час зимових канікул.

Аналіз вивченого матеріалу та поведінки за І семестр.

 

 Обмін досвідом «Ви питаєте – ми відповідаємо». Аналіз вивченого матеріалу  та поведінки .

 

 

Виховання у дитини чуйності та уважності.

 

Особливості емоційного розвитку дитини. Аналіз вивченого матеріалу  та поведінки .

 

 

Грайте разом з дитиною.

 

Здоров’язберігаючий простір будинку. Аналіз вивченого матеріалу  та поведінки .

 

Азбука спілкування.

 

 

Пізнавання навколишнього разом з дитиною. Аналіз вивченого матеріалу  та поведінки .

 

Організація вільного часу та відпочинку дитини під час літніх канікул. Безпека життєдіяльності учня.

 

 

 

 

 

  1. Моніторинг стану розвитку учня  та його навчальних досягнень.

 

Сфери розвитку/ навчальні предмети

Строк проведення моніторингу

Перший семестр навчального року

Другий семестр навчального року

1.Навчання  грамоти (письмо)

-

Списування

20.05.2021

2.Навчання грамоти (читання)

-

Навичка читання вголос

21.05.2021

3.Англійська мова

 

 

-

Розрізнення (на слух) вивчені слова і фрази, сприймання на слух і виконання простих інструкцій; обсяг висловлення 1 речення;

розпізнавання літер.

 

Директор  ЗОШ І-ІІІ ст.          _________________    

        «_____»  _____________2020 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Планування
Інкл
Додано
3 березня 2023
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку