Програмні об’єкти та дії над ними. Параметри програмних об’єктів

Про матеріал
«___»__________ 20___ року Урок №2. Програмні об’єкти та дії над ними. Параметри програмних об’єктів Завдання уроку: розвиток мислення та вміння навчатися; вчити визначати навчальні цілі та добирати цифрові інструменти для їх досягнення; формувати вміння вчитися протягом життя, використовуючи різні джерела інформації, вчити методів та прийомів навчання. Розвиток компетентностей: висловлення власної думки в усній і письмовій формі та за допомогою цифрових пристроїв й відповідної термінології; генерування й реалізація ідей з використанням цифрових технологій; формування прагнення самостійно опановувати нові інформаційні технології й цифрові інструменти при формуванні власного цифрового середовища. Розвиток наскрізних вмінь та навичок: критичне та системне мислення, використовуючи різноманітні ресурси та способи оцінювання якості доказів, надійності джерел і достовірності відомостей, отриманих з електронних ресурсів; оцінювати ризики під час використання цифрових пристроїв. Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей: усвідомлення наслідків використання інформаційних і комунікаційних технологій для себе, суспільства, навколишнього природного середовища, дотримання етичних, культурних і правових норм інформаційної взаємодії. Очікувані результати: учні пам'ятають правила поведінки у комп'ютерному класі; знають, які бувають об’єкти, їх властивості та значення властивостей об’єкта. Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проєктор. Програмне забезпечення: мультимедійний проєктор Хід уроку І. Організаційний та мотиваційний етап • Привітання з класом Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні на уроці і ми з вами: o дізнаємося, що таке програмні об’єкти; o з’ясуємо, які дії можна виконувати над програмними об’єктами; o розглянемо основні параметри програмних об’єктів. • Інтелектуальна розминка IІ. Актуалізація вивченого матеріалу Демонстрація навчальних актуалізацій них слайдів. ІІІ. Актуалізація набутих знань й формування вмінь та навичок o Робота за комп’ютером. Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без¬пеки та санітарно-гігієнічних норм. ІV. Рефлексія й підсумок навчальної діяльності
Перегляд файлу

«___»__________ 20___ року

Урок №2. Програмні об’єкти та дії над ними. Параметри програмних об’єктів

Завдання уроку: розвиток мислення та вміння навчатися; вчити визначати навчальні цілі та добирати цифрові інструменти для їх досягнення; формувати вміння вчитися протягом життя, використовуючи різні джерела інформації, вчити методів та прийомів навчання.

Розвиток компетентностей: висловлення власної думки в усній і письмовій формі та за допомогою цифрових пристроїв й відповідної термінології; генерування й реалізація ідей з використанням цифрових технологій; формування прагнення самостійно опановувати нові інформаційні технології й цифрові інструменти при формуванні власного цифрового середовища.

Розвиток наскрізних вмінь та навичок: критичне та системне мислення, використовуючи різноманітні ресурси та способи оцінювання якості доказів, надійності джерел і достовірності відомостей, отриманих з електронних ресурсів; оцінювати ризики під час використання цифрових пристроїв.

Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей: усвідомлення наслідків використання інформаційних і комунікаційних технологій для себе, суспільства, навколишнього природного середовища, дотримання етичних, культурних і правових норм інформаційної взаємодії.

Очікувані результати: учні пам'ятають правила поведінки у комп'ютерному класі; знають, які бувають об’єкти, їх властивості та значення властивостей об’єкта.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проєктор.

Програмне забезпечення: мультимедійний проєктор

Хід уроку

І. Організаційний та мотиваційний етап

  • Привітання з класом

Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці і ми з вами:

  • дізнаємося, що таке програмні об’єкти;
  • з’ясуємо, які дії можна виконувати над програмними об’єктами;
  • розглянемо основні параметри програмних об’єктів.

 

  • Інтелектуальна розминка

 

IІ. Актуалізація вивченого матеріалу

Демонстрація навчальних актуалізацій них слайдів.

ІІІ. Актуалізація набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Робота за комп’ютером.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

 

ІV. Рефлексія й підсумок навчальної діяльності

docx
Додано
23 березня 2023
Переглядів
261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку