прогулянка на тему: "Прогулянка з Колобком"

Про матеріал
Матеріал пропонується для вихователів, які працюють в групі з дітьми раннього віку. Програмові завдання відповідають програмі "Дитина".
Перегляд файлу

Тема: «Прогулянка з Колобком»

Тип: групове

Вид: прогулянка з персонажем

Програмовий зміст:

Розширити уявлення дітей про Осінь як пору року, коли стає різнобарвним листя; продовжувати розвивати у дітей пізнавальний інтерес до природнього середовища та вміння спостерігати за його об’єктами: вітер буває теплий і холодний, колише дерева, рухає вітрячки.

Вчити помічати і називати рослини найближчого оточення, а саме дерева: берізку, ялинку. Дати дітям знання, що ялинка завжди зелена.

Закріпити вміння називати диких тварин: вовк, ведмідь, заєць, лисиця.

Збагачувати досвід дітей різноманітними сенсорними враженнями: вміння групувати предмети за певними сенсорними ознаками: кольором, формою, величиною; закріпити знання про кольори: червоний, жовтий, зелений; закріпити геометричну фігуру – круг; вчити прислуховуватись і розрізняти різні за походженням звуки; вміння розрізняти розміщення предметів відносно свого тіла; розрізняти кількість предметів (один – багато).

Розвивати активність дітей у процесі виконання фізичних вправ та ігрових дій, розвивати мовлення, мислення.

Виховувати любов до природнього довкілля, вміння налагоджувати контакти з однолітками та дорослими.  

Хід прогулянки

Вихователь: Дітки, погляньте скільки у нас гостей. Давайте згадаємо, як ми вміємо вітатися і привітаємося.

Я всміхаюсь сонечку…

  • Молодці. Ми з вами зібралися на прогулянку, що для цього зробили? (одяглися). А що ми спочатку одягаємо? (взуваємо чобітки)Потім? (одягаємо куртки, а потім шапки)

В подорож вас запрошую я

Але незвичайною буде вона.

Ми з вами потрапили в осінній лісок

А золотом осінь оплатить квиток.

  • Ну що готові? То ж ходімо.

(спускаємося з роздягальні  на вулицю, виходимо і бачимо Колобка)

Любі діти, ось до нас

Завітав дружочок милий

Привітаємося з ним

Посміхнеться він нам щиро

Чи впізнали ви його?

Це наш славний Колобок.

Колобок: Привіт, малята, я дуже радий, що ви впізнали мене. Чув, що ви збираєтеся у незвичайну подорож, я також з вами хочу, візьмете мене? Як чудово, тож ходімо.

Вихователь: Діти, строїмося парами, йдемо один за одним.

Колобок: Малята, а ви знаєте пісеньку про мене? Давайте разом поспіваємо, поки йтимемо.

«Я по засіку метений…»

Колобок: Знаєте пісеньку, молодці, а давайте тепер її дуже тихенько проспіваємо, а тепер дуже голосно.

Вихователь: Колобок, тобі сподобалося як наші дітки співали? Ось ми вже і прийшли до нашої чарівної галявини.

Лісом Осінь походила

Все навкруг позолотила

Залишила лиш ялинку

Їжачкові на хатинку.

  • Малята, що це за дерево? (ялинка)
  • Якого вона кольору? (зеленого)
  • У ялинки є стовбур, гілочки.
  • А що на гілочках у ялинки?(голочки)
  • Які у ялинки голочки? (маленькі, гострі, колючі)
  • Давайте поторкаємо обережно голочки. Які вони? (колючі)
  • Вони дуже гості і колючі та можуть вколоти руку. Краще їх не чіпати.
  • А це що за дерево? (берізка)
  • Що є у берізки? (стовбур, гілочки, листя)
  • А яка берізка:висока чи низенька? Покажіть яка вона висока.
  • А яка ялинка? Покажіть.
  • Що у ялинки замість листочків? (голочки)

Бачте, осінь пофарбувала листочки берези у різні кольори, а ялинку не чіпає – вона завжди зелена. Так яка ялинка? (зелена)

  • А погляньте, хто це тут сховався? (зайчик)

Колобок: Ой, малята, сховайте мене. Він же може мене зїсти.

Вихователь: Колобок, ти не бійся. Звірятка тебе не чіпатимуть, якщо дітки їм допомагатимуть.

Колобок: Дітки, ви допомагатимете звірятам?

Вихователь: Зайчик шепоче, що хоче щоб ви зібрали листячко під берізкою. Погляньте, листячко опало з дерева, скільки тут листячка? (багато). А якого кольору? (жовтого і червоного). Давайте візьмемо в одну ручку жовтий листочок, а в іншу – червоний. А покажіть як шелестить листя (шшшш)

Колобок: Ось, дав мені зайчик дві корзинки. На одній корзинці стрічка якого кольору? (червоного) – сюди ми будемо класти листочки червоного кольору. А на іншій корзинці якого кольору стрічка? (жовтого) – сюди ми будемо класти листочки жовтого кольору.

Вихователь: Погляньте, як зайчик звеселився. Почав стрибати, а як зайчик стрибає? А покажіть які у зайчика вушки? Молодці.Він дякує вам за допомогу.  Ой, погляньте, залишився один чарівний листочок, заховався під ялинкою. Він чарівний і хоче з вами пограти. Зараз він всіх перетворить на маленьких листочків. Як тільки листочок торкнеться до вас – ви станете також листочками.

Колобок: Давайте покажемо як листочок кружляє. А як танцює. Ось піднявся сильний вітер – і підніс наші листочки вгору, де вони знову почали кружляти. Покрутились і втомились, присіли і заснули.

Вихователь: А тепер нам треба стати знову дітками, щоб продовжити нашу подорож. Зараз до кожного торкнеться листочок і перетворить вас на діточок.

Колобок: А яка галявина цікава. Давайте пограємо, доганяйте мене. (біг змійкою, підлізання під дугою, проходять і натикаються на вовка) Ой,вовк, боюсь-боюсь.

Вихователь: Та не бійся, він добрий. Що ти говориш мені вовче? Він говорить, що дуже змерз навіть шапку одягнув і шарф. Але не розуміє чому так холодно.

  • Малята, а чому вовк змерз? (бо треба одягатися, адже на вулиці осінь, стало холодно, свище вітер)

Колобок: Діти, який вітер на вулиці теплий чи холодний?

Де не взявся вітерець –

Непосидько, пустунець

Заходився коло хати

Жовте листя підмітати

Листя те, що натрусив

Уночі з колючих слив.

Вихователь: Малята, якщо на вулиці є вітер – то він колише дерева, листочки. Якщо вітер сильний – то він навіть зриває ці листочки. (спостерігають) А ще він рухає вітрячки. Ось погляньте скільки у вовчика вітрячків, давайте перевіримо чи є вітер? (дослід з вітром)

Колобок: О, придумав, давайте пограємо з вітрячками. (бігають по галявині тримаючи вітрячок вгорі, внизу, йдуть спокійно)

Вихователь: Ось погляньте, поки ви грали з вітрячками, вітер розкидав пелюсточки квітів. Їх потрібно зібрати назад. У нас була червона квітка і жовта, ось бачите самі серединки залишились. Тримайте пелюсточки. До червоної серединки які потрібно пелюсточки? А до жовтої? Вовчик вам дякує і тепер він ніколи не буде боятися холоду, бо тепер знатиме, що треба одягатися.

Колобок: Ну що малята, пішли далі?  Щось тут гілочок багато, треба їх переступати (переступання з високим підніманням колін)

Вихователь: О, а хто це тут сидить

І на всіх нас так ричить?

Ти ведмедик не журись

Давай з нами веселись

Колобок: Малята, давайте пограємо разом з ведмедиком у гру – він і повеселішає.

Вихователь: Пограємо у гру «Сонечко і дощик»

Ось погрались, та чому ж ти все одно ведмедику сумуєш? Ведмедику потрібно допомогти і зібрати шишки і каштани. Візьміть в одну ручку – шишку, а в іншу – каштан. Шишка яка? (колюча), а каштан? (гладенький)

Колобок: Ось і відеречка ведмедик підготував. Давайте у зелене відерце зберемо каштани, а у червоне – шишки.

Вихователь: Ось ведмедик звеселів

І пішов у свій барліг.

Колобок: Погляньте, ось якась доріжка і куди ж вона веде? Давайте підемо по ній і побачимо.

Вихователь: Ой, погляньте, тут хатинка

Хто живе у ній з тваринок?

Кого ми ще не зустріли з казки про колобка? (лисичку)

Ось і хитра ця лисичка

Вся руденька, довголиця.

Малята, лисичка хоче, щоб ви розділили її мячики. В неї є хатинка з різними віконечками. Які ці віконечка? (круглі) Одне віконечко велике, а інше – маленьке.

Колобок: А ось ці м’ячики. (роздаємо) Який цей м’ячик великий чи маленький? А цей? Ану поторохтіть оцим м’ячиком (він дзвінкий), а цим? (глухий, пустий). Великий м’ячик потрібно кидати у велике віконечко, а маленький – у маленьке.

Вихователь: Ось лисичко і тобі допомогли. Дітки, лисичці потрібно йти бо її чекають сини і донечки.

Колобок: Дякую малята, яка цікава подорож була. Ой, погляньте (плаче), як же мені повернутися додому, мою доріжку засипало листям.

Вихователь: Не хвилюйся Колобочку, у наших діток є грабельки і вони тобі допоможуть її почистити. Так, малята? (праця в природі)

Колобок: Я вам дуже вдячний, ви мене врятували. І за це я вам дарую корзинку з ласощами і ось такий дзвіночок, щоб ви могли з ним погратися.

Вихователь: Колобок, не поспішай, пограйся ще трішки з нашими дітками, а от тільки я заберу у тебе Нікітку і Машеньку.

(Колобок грається з дітьми дзвіночком у гру «Де дзвенить», а вихователь проводить індивідуальну роботу дидактичну гру «Виклади пірамідку»)

Вихователь підходить до Колобка: Ну що ви награлися?

Колобок: Я б ще з вами погрався, але мене вже зачекалися бабуся з дідусем.

Вихователь: Ну тоді, ми тебе проведемо трішки. Дітки, згодні? Забираємо наші гостинці. А що потрібно сказати гостям? (до побачення). Стаємо парами і пішли.

docx
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку