21 серпня о 18:00Вебінар: День Незалежності України: освітня та виховна складова в контексті гуманітарної політики держави

Проект: Навчаємося розрізняти та спростовувати фейки в інтернеті

Проблемне питання
Чому навіть найпереконливіша інформація з інтернету може виявитися фейком чи маніпуляцією?
Предмет:
Інформатика, Громадянська освіта
Клас:
10 клас
Характер проектної діяльності:
дослідницька, інформаційна, творча
Тривалість проекту:
до 1 тижня
Тип проекту:
Парний
Автор проекту:
Немченко Віктор
безкоштовно
Про проект

Сьогодні доволі складно знайти школяра, який не знає, що таке інтернет. Сучасні діти проводять все більше часу у Всесвітній мережі. Вони грають, спілкуються з друзями, переглядають фільми та відео. Але чи замислюються вони над тим, що інтернет не лише відкриває безліч можливостей для розвитку та відпочинку, а й приховує цілу купу загроз?

Що ж робити у такій ситуацій? Заборонити учням використання інтернету, смартфонів чи комп’ютерів? Аж ніяк! Потрібно вчитися правильно використовувати інтернет і формувати медіаграмотність. І саме для цього виконайте пропонований проєкт зі своїми учнями!

 

Кроки реалізації проекту

  1. Підготовчий етап
  2. Пошуковий етап
  3. Аналітичний етап
  4. Практичний етап
  5. Презентаційний етап
  6. Рефлексійний етап