Проект: Руйнуємо наукові міфи

Проблемне питання
Чому навіть найбільш переконливі твердження потребують критичного розгляду?
Предмет:
Фізика, Астрономія
Клас:
10 клас, 11 клас
Характер проектної діяльності:
творча, інформаційна, дослідницька
Тривалість проекту:
до 1 тижня
Тип проекту:
Груповий
Автор проекту:
«На Урок»
передплата
Про проект

З упевненістю можна сказати, що сучасна людина постійно перебуває у вирі різноманітної інформації. Школярі отримують масу відомостей на уроках, читаючи книжки та переглядаючи фільми, а також користуючись усіма можливостями, які відкриває інтернет. І всі ці джерела інформації можуть містити маніпуляції та викривлення фактів. І навіть наука не може похвалитися їх відсутністю! 

Та чи мають учні звичку замислюватись над тим, що саме вони бачать, чують та читають? Чи володіють школярі знаннями, навичками та вміннями, які дозволяють їм критично оцінювати та аналізувати різного роду інформацію? 

Запропонуйте школярам виконати цей проєкт! Допоможіть їм навчитися сумніватися навіть у найбільш очевидних твердженнях та перевіряти їх.

 

Кроки реалізації проекту

  1. Підготовчий етап
  2. Пошуковий етап
  3. Аналітичний етап
  4. Практичний етап
  5. Презентаційний етап
  6. Рефлексійний етап