Протокол №1
засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини
з особливими освітніми потребами
від 01.09. 2023 року
Голова засідання –
Секретар засідання –
Присутні:
заступник директора з НВР;
асистент учителя ;
практичний психолог;
класний керівник ;
соціальний педагог;
шкільна медсестра
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про вибори секретаря команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
2. Про створення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
3. Розподіл обов'язків між членами команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
4. Про організацію освітнього процесу дитини з ООП в умовах воєнного стану.
1. СЛУХАЛИ:
заступник директора з НВР – яка, ознайомила присутніх з листами МОН: №1/1309 -23 від 31.08.2023 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році» та №1/11479-23 «Про методичні рекомендації «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації», та шкільним Положенням команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти, та запропонувала обрати секретарем команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП _____2023-2024 н.р. – практичного психолога
УХВАЛИЛИ:
1. Затвердити шкільне Положення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
2. Затвердити на посаду секретаря засідання команли психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП ______класу на 2023-2024 н.р. практичного психолога – _________
3. Розподілити обов'язки команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти наступним чином:
3.1 Заступнику директора з НВР :
- формування складу Команди психолого - педагогічного супроводу;
- призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР;
- організація роботи Команди психолого - педагогічного супроводу;
- контроль за виконанням висновку ІРЦ;
- залучення фахівців (в тому числі фахівців ІРЦ) для надання психолого-
педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП;
- контроль за виконанням завдань учасниками Команди супроводу своїх
функцій;
- розроблення спільно з іншими учасниками Команди супроводу індивідуального навчального плану дитини з ООП;
- залучення батьків дитини з ООП до розроблення і погодження ІПР;
- оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР;
- моніторинг виконання ІПР.
3.2 Практичному психологу:
- вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини з ООП;
- психологічний супровід дитини з ООП;
- надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП згідно з ІПР;
- надання рекомендацій, консультацій та методичної допомоги
педагогічним працівникам закладу освіти у роботі з дитиною з ООП;
- консультативна робота з батьками дитини з ООП;
- просвітницька робота щодо формування психологічної готовності в
учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовиші.
3.3 Класному керівнику:
- забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням
особливостей її розвитку та ІПР:
- підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу про
особливості навчально-пізнавальної діяльності дитини з ООП, її сильні
сторони та потреби; результати виконання дитиною навчальної
програми/освітнього плану;
- участь у підготовці індивідуального навчального плану дитини з ООП:
- розробка індивідуальної навчальної програми в закладі загальної
середньої освіти;
- визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня
досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;
- створення належного мікроклімату в колективі;
- надання інформації батькам про стан засвоєння навчальної
програми/освітнього плану дитиною з ООП.
3.4. Асистенту вчителя:
- спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних
особливостей, схильностей, інтересів та потреб;
- участь в організації освітнього процесу дитини з ООП;
- участь у розробці ІПР;
- участь у підготовці індивідуального навчального плану та індивідуальної
навчальної програми;
- адаптація освітнього середовища; навчальних матеріалів відповідно до
потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей
розвитку дитини з ООП;
- оцінка спільно з вчителем рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;
- підготовка та надання інформації батькам, педагогічним працівникам щодо особливостей розвитку дитини з ООП;
- інформування учасників Команди супроводу про стан здоров'я дитини та
її психофізичні особливості.
4. Учасникам Команди психолого – педагогічного супроводу дитини з особливими потребами ________надавати, за можливості, необхідну підтримку та допомогу під час повітряних тривог, переміщення у безпечне місце ( укриття) та перебування у ньому.
Голосували:
- за
- проти
- утримався
Заступник директора з НВК _________________
Класний керівник _________________
Асистент вчителя __________________
Практичний психолог ___________________
Соціальний педагог __________________
Медична сестра ___________________