Протокол №1 засідання команди психолого - педагогічного супроводу дитини з ООП

Про матеріал
Протокол 1 засідання команди психолого - педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

Протокол №1

засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини

 з особливими освітніми потребами

від 01.09. 2023 року

 

Голова засідання –  

Секретар засідання –

Присутні:

 

                             заступник директора з НВР;

                             асистент учителя ;

                             практичний психолог;

                             класний керівник ;

                             соціальний педагог;                        

                             шкільна медсестра

 

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про вибори секретаря команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

2. Про створення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

3. Розподіл обов'язків між членами команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

4. Про організацію освітнього процесу дитини з ООП  в умовах воєнного стану.

1. СЛУХАЛИ:

     заступник директора з НВР  – яка, ознайомила присутніх з листами МОН: №1/1309 -23 від 31.08.2023 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році» та №1/11479-23 «Про методичні рекомендації «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації», та шкільним  Положенням команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти, та запропонувала обрати секретарем команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП _____2023-2024 н.р. – практичного психолога                         

                    

УХВАЛИЛИ:

1. Затвердити шкільне Положення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

2.  Затвердити на посаду секретаря засідання команли психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП ______класу  на 2023-2024 н.р. практичного психолога – _________

3. Розподілити обов'язки команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти наступним чином:

3.1  Заступнику директора з НВР :

- формування складу Команди психолого - педагогічного супроводу;

- призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР;

- організація роботи Команди психолого - педагогічного супроводу;

- контроль за виконанням висновку ІРЦ;

- залучення фахівців (в тому числі фахівців ІРЦ) для надання психолого-

 педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП;

- контроль за виконанням завдань учасниками Команди супроводу своїх

функцій;

- розроблення спільно з іншими учасниками Команди супроводу індивідуального навчального плану дитини з ООП;

- залучення батьків дитини з ООП до розроблення і погодження ІПР;

- оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР;

- моніторинг виконання ІПР.

3.2 Практичному психологу:

- вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини з ООП;

- психологічний супровід дитини з ООП;

- надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП згідно з ІПР;

- надання рекомендацій, консультацій та методичної допомоги

педагогічним працівникам закладу освіти у роботі з дитиною з ООП;

- консультативна робота з батьками дитини з ООП;

- просвітницька робота щодо формування психологічної готовності в

учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовиші.

3.3 Класному керівнику:

- забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням

особливостей її розвитку та ІПР:

- підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу про

особливості навчально-пізнавальної діяльності дитини з ООП, її сильні

сторони та потреби; результати виконання дитиною навчальної

програми/освітнього плану;

-  участь у підготовці індивідуального навчального плану дитини з ООП:

- розробка індивідуальної навчальної програми в закладі загальної

середньої освіти;

- визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня

досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;

- створення належного мікроклімату в колективі;

- надання інформації батькам про стан засвоєння навчальної

програми/освітнього плану дитиною з ООП.

3.4. Асистенту  вчителя:

- спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних

особливостей, схильностей, інтересів та потреб;

- участь в організації освітнього процесу дитини з ООП;

- участь у розробці ІПР;

- участь у підготовці індивідуального навчального плану та індивідуальної

навчальної програми;

- адаптація освітнього середовища; навчальних матеріалів відповідно до

потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей

розвитку дитини з ООП;

- оцінка спільно з вчителем рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;

- підготовка та надання інформації батькам, педагогічним працівникам щодо особливостей розвитку дитини з ООП;

- інформування учасників Команди супроводу про стан здоров'я дитини та

її психофізичні особливості.

4. Учасникам Команди психолого – педагогічного супроводу дитини з особливими потребами ________надавати, за можливості, необхідну підтримку та допомогу  під час повітряних тривог, переміщення у безпечне місце ( укриття) та перебування у ньому.

                                                  

Голосували:

- за

 -  проти

 - утримався

 

Заступник директора з НВК                                                                      _________________

Класний керівник                                                                           _________________

Асистент вчителя                                                                                __________________

Практичний психолог                                                                     ___________________

Соціальний педагог                                                                          __________________

Медична сестра                                                                       ___________________                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

docx
Додано
12 січня
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку