Протокол №2 засідання команди супроводу дитини з ООП

Про матеріал

Протокол №2 засідання команди психолого - педагогічного супроводу учня 5 класу з особливими освітніми потребами за 2022-2023 навчальний рік. Дитина з порушенням інтелектуального розвитку. Навчається за 3 рівнем підтримки.

Перегляд файлу

Протокол № 2

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

__назва навчального закладу_______________ ЗЗСО І-ІІІ ст.

 

Дата:

Голова засідання:

Секретар засідання:

Присутні: Члени команди супроводу


Порядок денний:

  1. Моніторинг розвитку ІПР здобувача освіти 5 класу ___ПІП____ на кінець І семестру 2022-2023 навчального року.
  2. Обговорення результатів корекційно-розвивальної роботи.

 

 

1.СЛУХАЛИ:

____ПІП______ заступника директора з навчальної роботи, яка нагадала, що команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного і успішного навчання дітей з ООП. Команда моніторить виконання ІПР, вносить зміни, щоб організувати якісне навчання дитини з ООП в інклюзивному класі.

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

  1. _____ПІП____ – класний керівник 5 класу, яка повідомила, що В’ячеслав за І семестр має середній рівень знань. Під час дистанційного навчання мало виходив на зв’язок, але асистент вчителя допомагала учневі індивідуально виконувати завдання. Але завдання виконував не в повному обсязі. Письмові роботи виконував охайно, каліграфічно, допускається незначних помилок. Ставлення до навчання позитивне, до виконання завдань ставиться з цікавістю, адже завжди хоче пізнавати щось нове та цікаве. Навчально-пізнавальними уміннями володіє на рівні копіювання зразка способу дії. Важко дається англійська мова, історія, фінансова грамотність та природознавство. Потребує постійної допомоги вчителя, асистента вчителя.
  2. ____ПІП___ – асистент вчителя, яка повідомила, що в дитини є інтерес до навчання. Під час занять В’ячеслав не дуже уважний, легко відволікається, часто не відповідає на запитання вчителя, мовчить. Інтерес до співпраці присутній. Дитина потребує збільшення часу під час виконання завдань, додаткового контролю з боку батьків під час виконання завдань.
  3. ____ПІП____ – вчитель природознавства та фінансової грамотності, повідомила, що учень проявляє інтерес до вивчення предмета, цікавиться вивченням нового та бере участь в обговоренні теми уроку. Часто дає відповіді на запитання, роботи виконує з помилками, потребує постійного контролю з боку вчителя та асистента вчителя, адже самостійно прочитати завдання не може.
  4. ____ПІП____ – вчитель інформатики, повідомила, що учень активно працює на уроці за вказівками вчителя, виконує всі поставлені завдання. Потребує незначної допомоги вчителя або асистента вчителя. Домашні завдання виконує, але допускається помилок.
  5. _____ПІП____ – вчитель англійської мови, яка повідомила, що учень матеріал засвоює на низькому рівні, вимова нечітка, порушена, в учня короткотривала пам’ять, малий словниковий запас слів. Запам’ятав лише літери англійської абетки, кольори, кілька слів з теми «Родина». Учень активно працює на уроці за вказівкою вчителя з допомогою асистента вчителя. Потребує постійного контролю та кількаразового повторення матеріалу, завдання легкого ступеня.
  6. ____ПІП____ – вчитель фізичної культури, який повідомив, що В’ячеслав завжди активний та уважний на уроці, цілеспрямований. Вправи та завдання виконує чітко за інструкцією вчителя. Проявляє свої фізичні здібності, проявляє високий рівень досягнень.

 Ухвалили:

 1.Внести зміни в Індивідуальну програму розвитку, врахувати зміни в навчальній діяльності учня, яких цілей досягнуто.

          2. Рекомендувати батькам контролювати виконання завдань сина і роботу дитини під час дистанційного навчання.

          3. Педагогам тісно співпрацювати для досягнення мети. Індивідуальний супровід учня, адаптувати та модифікувати програми для навчання, використовувати допоміжні засоби навчання, урізноманітнювати методи і прийоми навчання. Працювати з учнем для розвитку його сильних сторін, емоційно насичувати спілкування з дитиною, постійно спонукати до пральної вимови, більше читати і переказувати тексти. Застосовувати уповільнений темп навчання, надавати більше часу для обдумування відповіді та запису, застосовувати повторюваність, закріплювати новий матеріал з опорою на наочність. Створювати умови, які стимулюватимуть навчання і виникнення втоми.

4. Розробити модифіковану програму на ІІ семестр з української мови, математики і англійської мови, а адаптувати з української літератури, зарубіжної літератури і фінансової грамотності.

 

  1. СЛУХАЛИ:

_____ПІП____ – заступник директора з навчально-виховної роботи, яка повідомила, що учню надавали такі корекційні заняття: заняття з практичним психологом 1 година на тиждень, заняття з вчителем-логопедом 2 години на тиждень, заняття з вчителем-дефектологом 1 година на тиждень.

 ____ПІП____ – корекційний педагог, яка повідомила, що заняття учневі йдуть на користь, він став краще читати, вивчає короткі вірші, переказує прочитане. Під час заняття учень спокійний та бере активну участь у виконанні завдань, завжди дотримується вказівок вчителя.   

 Ухвалили:

  1. Корекційні заняття проводити згідно розкладу.
  2. Корекційним педагогам розробити програму для ___ПІП____учня.

 

 

 

Члени команди психолого-педагогічного супроводу:

______________   – заступник директора з НВР;

______________   – вчитель природознавства, фінансової грамотності;

______________   – фахівець ІРЦ;

______________  – класний керівник, вчитель української мови, літератури та зарубіжної літератури;

______________  – асистент вчителя;

______________   – вчитель здоров’я, безпеки та добробуту;

______________   – вчитель англійської мови, технологій;

______________   – вчитель інформатики;

______________   – вчитель історії;

______________   – вчитель образотворчого мистецтва;

______________   – вчитель математики;

______________   – вчитель фізичного виховання;

______________   – корекційний педагог;

______________   – практичний психолог, вчитель музики;

______________   – мати учня.

 

docx
Пов’язані теми
Інші матеріали
Інкл
Додано
4 вересня 2023
Переглядів
9082
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку