Протокол №2 засідання команди психолого - педагогічного супроводу учня 5 класу з особливими освітніми потребами за 2022-2023 навчальний рік. Дитина з порушенням інтелектуального розвитку. Навчається за 3 рівнем підтримки.
Протокол № 2
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
__назва навчального закладу_______________ ЗЗСО І-ІІІ ст.
Дата:
Голова засідання:
Секретар засідання:
Присутні: Члени команди супроводу
Порядок денний:
1.СЛУХАЛИ:
____ПІП______ заступника директора з навчальної роботи, яка нагадала, що команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного і успішного навчання дітей з ООП. Команда моніторить виконання ІПР, вносить зміни, щоб організувати якісне навчання дитини з ООП в інклюзивному класі.
ВИСТУПИЛИ:
Ухвалили:
1.Внести зміни в Індивідуальну програму розвитку, врахувати зміни в навчальній діяльності учня, яких цілей досягнуто.
2. Рекомендувати батькам контролювати виконання завдань сина і роботу дитини під час дистанційного навчання.
3. Педагогам тісно співпрацювати для досягнення мети. Індивідуальний супровід учня, адаптувати та модифікувати програми для навчання, використовувати допоміжні засоби навчання, урізноманітнювати методи і прийоми навчання. Працювати з учнем для розвитку його сильних сторін, емоційно насичувати спілкування з дитиною, постійно спонукати до пральної вимови, більше читати і переказувати тексти. Застосовувати уповільнений темп навчання, надавати більше часу для обдумування відповіді та запису, застосовувати повторюваність, закріплювати новий матеріал з опорою на наочність. Створювати умови, які стимулюватимуть навчання і виникнення втоми.
4. Розробити модифіковану програму на ІІ семестр з української мови, математики і англійської мови, а адаптувати з української літератури, зарубіжної літератури і фінансової грамотності.
_____ПІП____ – заступник директора з навчально-виховної роботи, яка повідомила, що учню надавали такі корекційні заняття: заняття з практичним психологом 1 година на тиждень, заняття з вчителем-логопедом 2 години на тиждень, заняття з вчителем-дефектологом 1 година на тиждень.
____ПІП____ – корекційний педагог, яка повідомила, що заняття учневі йдуть на користь, він став краще читати, вивчає короткі вірші, переказує прочитане. Під час заняття учень спокійний та бере активну участь у виконанні завдань, завжди дотримується вказівок вчителя.
Ухвалили:
Члени команди психолого-педагогічного супроводу:
______________ – заступник директора з НВР;
______________ – вчитель природознавства, фінансової грамотності;
______________ – фахівець ІРЦ;
______________ – класний керівник, вчитель української мови, літератури та зарубіжної літератури;
______________ – асистент вчителя;
______________ – вчитель здоров’я, безпеки та добробуту;
______________ – вчитель англійської мови, технологій;
______________ – вчитель інформатики;
______________ – вчитель історії;
______________ – вчитель образотворчого мистецтва;
______________ – вчитель математики;
______________ – вчитель фізичного виховання;
______________ – корекційний педагог;
______________ – практичний психолог, вчитель музики;
______________ – мати учня.