Протокол № 3
засідання команди психолого - педагогічного супроводу дитини з ООП
_________________________
_______________ гімназії №____
Від 04.01.2024 р.
Присутні :
___________- в.о. директора;
___________- ЗДНВР;
___________- фахівець (консультант) вчитель - дефектолог «ІРЦ № __» ;
___________- класний керівник;
___________- практичний психолог;
___________- вчитель- дефектолог.
___________- вчитель української мови;
___________- вчитель англійської мови;
___________- вчитель історії;
___________- вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури;
___________- вчитель математики;
___________- вчитель фізичної культури та основ здоров’я;
___________- вчитель інформатики;
___________- вчитель природознавства;
___________- вчитель технологій;
___________- вчитель музичного мистецтва;
Мати учня:
___________________
Всього:____
Порядок денний:
2023-2024 н.р.
Слухали : ЗДНВР _______, вчителів предметників та класного керівника, яка запропонувала ознайомитися з навчальними досягненнями учня та відслідкувати динаміку розвитку.
Виступили:
Класний керівник:_______, яка ознайомила присутніх з результатами засвоєння навчальної програми учня з ООП за І семестр 2023 – 2024 н. р.
__________- вчитель української літератури: учень не виявляє бажання читати. Повільно читає прозові твори, більш швидше та динамічніше - віршовані. Розуміє текст прочитаного. Вміє переказувати основні події у творі. Плутає головних та другорядних персонажів. З допомогою вчителя визначає тему та основну думку. Поезію сприймає більш краще: тему, проблему, основну думку, художні засоби визначити не в повній мірі може самостійно. Динаміка виявляється у вмінні аналізувати прочитане, робити висновки до нього та висловлювати власну думку.
__________ вчитель зарубіжної літератури: учень не виявляє активності у прочитанні на уроках творів, які вивчаємо. Під час читання припускає багато помилок: пропускає склади, недочитує слово до кінця, через що сенс прочитаного для нього є незрозумілим. Переказує самостійно текст в неповному об'ємі: забуває головних та другорядних героїв, події, що трапились протягом усього твору. На кінець семестру спостерігається позитивна динаміка: виконує тестові завдання, бере участь в бесіді, відповідає на поставлені запитання, що стосуються сюжету, визначає тему та головну думку твору. Висновкує та визначає проблематику.
________- вчитель історії: Учень відповідаючи на запитання вчителя слабко відтворює основний зміст навчального матеріалу; дає визначення окремих історичних термінів, з труднощами описує історичні події за планом, допускаючи історичні помилки; за допомогою вчителя виконує прості історичні порівняння. На кінець семестру висновків самостійно не робить, але може співставити історичні події за планом. Вибірково використовує необхідні дати ; на початковому рівні розкриває суть історичних понять, характеризує логічний хід історичних подій, допускаючи у відповідях неточності; на достатньому рівні порівнює історичні події .Володіє простою термінологією, самостійно виконує прості практичні вправи, дає відповіді на односкладні питання. Не приймає активної участі в обговоренні тем, але дає відповіді на односкладні питання, орієнтується в простій термінології. Проблеми зі співставленням конкретних історичних подій, допускає помилки у хронологічній послідовності подій.
_________ - вчитель української мови.
Списує дуже повільно, але без помилок. Диктанти або речення під диктовку може писати лише з вчителем, тому що більшість слів записує лише тоді, коли диктуються поскладово. Надає перевагу письмовим завданням, усно працювати складно. Через інтерактивні вправи і з допомогою асистента найкраще опрацював роботу з фразеологізмами, типи мовлення, іменник, активна пасивна лексика. Тема “Словотвір” далася дуже складно, спосіб і творення нових слів, правопис суфіксів, адже треба бути уважним і запам’ятовувати використовувати логічне мислення.
На нетрадиційним уроках завжди співпрацює з однокласниками, не соромиться відповідати, із задоволенням виконує творчі завдання: філворд, робота з ШІ, розмалюй, відшукай.
Динаміка спостерігається з роботою та вмінням співпрацювати в колективі, письмо під диктовку та роботою з творчими завданнями на уроці.
________- вчитель інформатики: учень пояснює вибір та використовує цифрові пристрої і технології для розв’язування конкретних задач, може самостійно описати та оцінити позитивний і негативний вплив інформаційних технологій на власне життя і суспільство. Наводить приклади поширення цифрових інновацій у громаді, суспільстві, застосування їх для навчання, комунікації і творчості. Розпізнає небезпечні/конфліктні ситуації під час онлайн-спілкування (зокрема внаслідок негативних чи зневажливих дописів), знає, до кого звернутися по допомогу в разі їх виникнення. Динаміка спостерігається в умінні критично оцінювати надану інформацію для створення власних інформаційних проектів.
_______- вчитель предмету “Пізнаємо природу”: учень з допомогою вчителя фрагментарно, не точно відтворює окремі елементи, ознаки об’єкта вивчення. Збіднений словниковий запас, важко висловити думку. Часто відхиляється від відповіді. Навчальний матеріал сприймає з деформацією як змісту, так і послідовності. Наприкінці 1 семестру 2023-2024 навчального року спостерігається позитивна динаміка: з допомогою вчителя виконує окремі дії, елементарні завдання. Ставлення до навчання байдуже. Потребує контролю, допомоги та стимулювання з боку вчителя.
_________- вчитель математики: учень розуміє сутність арифметичних дій. Розв’язує усно прості приклади. Може розв'язувати прості текстові задачі і рівняння за зразком. Має поняття геометричних фігур (прямокутник, трикутник) . Таблиці множення не знає, користується зразком. При множенні і діленні у стовпчик потребує допомоги. Має поняття геометричних фігур (прямокутник, трикутник). Самостійно виконує елементарні завдання, користується вимірювальними інструментами; розв’язує приклади з простими іменованими числами. Потребує незначної допомоги з боку вчителя. На кінець семестру спостерігається позитивна динаміка: виконує прості завдання самостійно, володіє простою термінологією.
_________– вчитель англійської мови: учень розпізнає на слух найбільш поширені слова у мовленні та прості фрази, які звучать в уповільненому темпі. Учень вміє давати короткі відповіді на питання. Читає прості речення, побудовані на знайомому мовному матеріалі, але з великою кількістю помилок і тільки з допомогою вчителя. Вміє писати вивчені слова, але допускає орфографічні помилки. Словниковий запас дуже малий. Виконує письмові навчальні завдання полегшеного рівня складності за зразком, середнього рівня - за допомогою вчителя. Із задоволенням виконує завдання в ігровій формі, співпрацює у групі. Динаміка проявляється в умінні розрізняти окремі знайомі слова і прості найбільш вживані фрази у мовленні, які звучать повільно та чітко в ситуаціях повсякденного спілкування. Намагається зрозуміти мовлення вчителя, своїх однокласників.
Ухвалили:
1. Вважати динаміку розвитку та навчання за І семестр 2023 – 2024 н.р., учня ___ класу _____________з ООП задовільною. Основними завданнями на ІІ семестр 2023 – 2024 н.р. вважати:
- Дозування психоемоційного навантаження в освітньому процесі;
- Корекція недоліків емоційно – особистісного розвитку;
- Підвищення рівня розумового розвитку;
- Соціальну адаптацію.
2. Проміжний моніторинг корекційно- розвиткових занять учня з ООП за І семестр 2023 – 2024 н.р.
Слухали:
__________., заступника директора з навчально – виховної роботи, яка коротко проаналізувала процес організації освітньої діяльності в Г №___, про те, що в даному навчальному закладі задовільно здійснюється комплекс додаткових постійних послуг в освітньому процесі.
Виступили:
1.Корекційний педагог __________, яка зазначила, що у дитини розуміння зверненого мовлення неповне, інструкцію сприймає при багаторазовому повторенні. Словник збіднений, дещо знижений. Фраза не поширена, проста. Фонематичний слух розвинений недостатньо. Зв’язне мовлення потребує розвитку. Під кінець першого семестру почав самостійно переказувати прочитаний текст. Навички читання сформовані. Навички письма сформовані недостатньо, наявні пропуски літер. Позитивна динаміка спостерігається в тому, що при письмі під диктовку почав допускати значно меншу кількість помилок. Списує текст. Інтелектуальні труднощі: вербальне запам’ятовування потребує розвитку. Мислення нестійке, процеси аналізу та синтезу потребують розвитку. Під час навчання відмічаються незначні труднощі. Писемним мовленням володіє слабо, не завжди може висловити свої думки, хоча речення будує правильно. Причинно-наслідкові зв'язки встановлює спільно з дорослими. Нерівномірні прояви пізнавальної активності та продуктивності щодо опанування знань, умінь і навичок.
На заняттях спостерігається така позитивна динаміка: охоче став відвідувати заняття, почав використовувати підказку, виконує завдання логічного змісту. На основі оцінки виконання ІПР буде внесено зміни щодо напрямку занять з розвитку мовлення, поставлено цілі щодо подальшого забезпечення якісної освіти дитини з урахуванням її індивідуальних потреб та можливостей.
2.Класний керівник _________, яка ознайомила присутніх з результатами моніторингу навчання дитини. Учень навчається у 6 класі за адаптованою загальноосвітньою програмою на дистанційній формі. Учень активний у власних видах діяльності, та пасивний у навчанні та виконанні завдань, Рівень мотивації до навчання середній, але мотивація знижується при ускладненні завдань або збільшенні тривалості заняття. Хлопчик охоче виконує завдання творчого плану. Також з цікавістю працює над онлайн завданнями та завданнями в ігровій формі. Через особливості сприймання, дитина має складнощі в засвоєнні навчального матеріалу, що подається в усній формі. Загальна обізнаність дитини про себе і про навколишній світ відповідає віковим нормам. Сформованість навчальних навичок низька, у порівнянні з однолітками. Під час виконання деяких завдань користується інструкціями та допомогою вчителя. Хлопчик здатен звернутися за допомогою до вчителя. З дітьми активно спілкується та співпрацює.
Ухвалили:
3. Обговорення результатів виконання ІПР учня ___ класу ___________за І семестр 2023 – 2024 н.р.
Слухали:
____________,класного керівника, яка ознайомила присутніх з результатами виконання ІПР учня ___ класу ______________за І семестр 2023 – 2024 н.р.
Робота вчителів-предметників була направлена на:
o Формування вміння сприймати усний виклад навчального матеріалу.
o Формування самостійності у виконанні практичних завдань.
o Активізуванні та збагачуванні словникового запасу.
o Розвитку вміння прислуховуватися та відповідати на запитання.
o Розвитку зв’язного мовлення.
o Розвитку здатності до цілеспрямованої діяльності.
o Розширення та активізування лексичного запасу.
o Вдосконалення навичок читання та письма.
Робота корекційних педагогів була спрямована на:
o Формування усвідомлення навчальної мотивації та стимулювання бажання дитини працювати, виконувати завдання, проявляти ініціативу.
o Сприяння соціальній адаптації учня, набутті соціального досвіду та ціннісних орієнтації.
o Розвиток вміння регулювати свої бажання та емоції.
o Підвищенні рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності.
o Підвищенні самооцінки та впевненості в собі.
o Позитивному ставленні до навчання.
Ухвалили:
Поставленні завдання в ІПР на І семестр 2023 – 2024 н.р. вважати виконаними. Індивідуальна програма розвитку, потребує перегляду з урахуванням потенційних можливостей учня.
Голова _____________
Секретар _____________
Мати дитини _____________
Члени команди супроводу:
-
-
-
-
-
-
-