Проаналізуйте, які психологічні уміння та знання необхідні вчителю, щоб бути успішним на уроціСолдатьонкова Анна Олександрівназаступник директора з навчально-виховної роботи. Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №90 Харківської міської ради Харківської областіСлобідський район
Номер слайду 2
«У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні — єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися»В. О. Сухомлинський
Номер слайду 3
Мета: Підвищення якості знань учнів, щоб в подальшому випускники могли стати конкурентоспроможними в дорослому світі.
Номер слайду 4
Вимоги до психолого – педагогічної підготовки Знання. Психолого-педагогічніАнатомо-фізіологічніТеорії і методики виховання. Змісту навчального предмету і його викладанняІндивідуально-психологічних особливостей учнів на різних етапах. Методики індивідуальної роботи з учнями. Змісту і методів роботи з батьками
Номер слайду 5
Психологічні уміння та знання - це• сукупність знань з психології ;• вміння використовувати ці знання у роботі з учнями;• здатність бачити за поведінкою дитини її душевний стан рівень розвитку пізнавальних процесів емоційно вольової сфери рис характеру;• вміння орієнтуватися в педагогічних ситуаціях оцінювати їх;• вибирати відповідні способи спілкування з конкретною дитиною і колективом учнів • адекватно впливати на психіку школяра.
Номер слайду 6
Професійні якості вчителя:• інтерес до дитини як особистості • вміння розуміти її інтереси і особливості • педагогічна спостережливість комунікабельність• уява • педагогічний такт• організаторські вміння • пізнавальні потреби• широкі духовні інтерес• зацікавленість у спільній справі у сприятливому морально психологічному кліматі педагогічного колективу.
Номер слайду 7
Технології формування вчителя:технологія саморозвитку , самовдосконалення, самореалізаціїТехнологія методичної мобільностіТехнологія критичного мислення та вміння адаптуватися в сучасному освітньому просторіТехнологія формування системи цінностей з урахуванням особистісних запитів
Номер слайду 8
Власний досвід в роботіЯ, ментор – завжди ділюсь зі своїми учнями власним досвідом. Постійно використовую сучасні технології та підходи на своїх уроках, тому вважаю себе новатором. Намагаюсь допомогти учням досягти поставленої мети і тому можу назвати себе – коучем. Під час уроків користуюсь методом групової комунікації, а це означає, що я фасилітатор.І можливо, трохи тьютор, бо намагаюсь формувати цілісну особистість.