ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА
ХАРАКЕРИСТИКА __5__ КЛАС
У класі навчається 10 учнів: 8 дівчаток та 2 хлопчики. Всі учні проживають на території села. Всі учні – ровесники – 2013-2014 року народження. Соціальний склад сімей різний. Дітей – сиріт – немає, напівсиріт – нема , багатодітних сімей – немає. Є учениця з особливими освітніми потребами.
Дисципліна в класі задовільна. Хлопці дружать з дівчатами. Діти люблять спілкуватися між собою, спілкуються і поза школою. Дисциплінованість та культура поведінки на задовільному рівні.
Всі учні мають певне доручення в класі, охоче його підтримують.
Учні проявляють інтерес до громадського життя, постійно беруть участь в виховних заходах класу, школи та села, проте в деяких учнів є розходження між словами та вчинками.
В основі взаємин лежить спільне навчання, місце за партою та місце проживання. Діти здатні на взаємодопомогу, радіють успіхам товаришів, проте наголошують на чужі невдачі, засмучуються від своїх невдач. Вміють попросити вибачення. Є лідери в класі- це учні, що добре вчаться. Прояви порушень поведінки пояснюються недостатністю уваги з боку батьків, особливостями темпераменту. Основними заходами впливу на учнів, які порушують поведінку, є: індивідуальні бесіди з ними та батьками.
Учні цікавляться життям школи та інших класів, відповідально та систематично виконують загальношкільні доручення. Спілкування з учнями школи відбувається на основі спільних занять спортом та інтересів.
Загалом стосунки у класi товариськi, приятельськi. Дiти можугь органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. У стосунках мiж дiтьми мало спiвчуття, галантностi, терпимостi до помилок товариша. Всi учнi проявляють стриманiсть та повагу у стосунках зi старшими, вчителями, всi цiнують фiзичну працю. Діти намагаються виконувати єдині вимоги і правила поведінки в школі.
Кожний учень класу – індивідульний, але разом вони складають цілісний механізм. Рівень їхнього сприйняття загальнолюдських цінностей - вище середнього, на етапі формування; провівши декілька занять в класі, стало зрозуміло, що учні сприймають загальнолюдські цінності і у них виховане почуття бережливого ставлення до цих цінностей; вікові особливості учнів класу передбачають їх бурхливий вияв емоцій та почуттів та реакції на них; проте, діти знають міру у виявленні емоцій і намагаються стримуватися у відповідних ситуаціях.