Стаття з психології та педагогіки

Про матеріал

"Психолого - педагогічні проблеми сучасної освіти"

Перегляд файлу

 ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

 Сучасна концепція системи освіти ґрунтується на забезпеченні сучасної якості освіти, формуванні нових життєвих установок особистості. При цьому основною метою модернізації є створення механізму сталого розвитку освіти. Сучасна школа – це школа співробітництва, співтворчості вчителів, дітей та батьків заради розвитку в дитині культурної особистості та творчої індивідуальності. Побачити у кожномуучню неповторні якості, зрозуміти та прийняти його самоцінність – ось головне педагогічне завдання сучасної школи.

 Важливою психолого-педагогічною проблемою сучасної освіти можна назвати вибір методів навчання та виховання дітей, які ґрунтуються, насамперед, на розумовій самостійності. Важливим питанням у цій ситуації стає питання про готовність самого педагога до розвитку розумових здібностей дитини. Адже, щоб сформувати розумову самостійність у учнів, педагогу необхідно самому володіти відповідними вміннями. У зв'язку з цим розумову самостійність правомірно розглядати як здатність педагога до відображення та прогнозування власної діяльності своїх вихованців.

  Створення та впровадження у практику навчання комплексу методик, що розвивають розумові здібності дітей – це один із способів вирішення актуальної проблеми освіти. Саме розвиток, тобто відхід від традиційної педагогіки до розвиваючої, тому що лише розвиваюча педагогіка ставить собі за мету розвиток особистості учня, вироблення в особистості особливих властивостей, новоутворень у психіці, здібностей, які стають невід’ємними якостями особистості. І при цьому вчитель має виконувати функцію не лише носія інформації, а й організатора співробітництва, консультанта, управляючого пошуковою роботою учня. 

pdf
Додано
27 березня 2023
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку