учня 1 класу
Миколо-Гулаківської загальноосвітньої школи Ⅰ -Ⅲ ступенів
Бондаря Платона Олександровича
На кінець навчального року Платон зарекомендував себе як старанний, дисциплінований, працелюбний, уважний здобувач освіти. Програмовий матеріал засвоїв на високому рівні.
Рівень розвитку уваги відповідає вікові дитини. Він читає плавно, правильно цілими словами, виразно. Самостійно, в логічній послідовності переказує невеликий текст, розуміє основну думку тексту. Правильно називає персонажів твору. Виразно декламує вивчені вірші. Описує нескладні предмети за зразком, будує найпростіші міркування за даним початком і зразком. Допускає 1-2 помилки у побудові речень або вживанні слів. Списує чітко, охайно з дотриманням правильного накреслення літер та їх сполучень. Техніка письма відпрацьована. Письмо плавне. Рукописний текст легко читається. З математики учень показав високий рівень знань. Він вміє вимірювати і креслити відрізки, знає таблиці складу чисел. Використовує ці знання під час розв’язування математичних завдань. На уроках я досліджую світ Платон правильно відповідає на всі запитання, пояснює найпростіші закономірності природних явищ. Він легко сприймає творчі завдання, що вміщені у зошиті та підручнику. Художньо – образне мислення високо розвинуто. Навчається в повну міру своїх сил. На уроках уважний, активний. Запам'ятовує учбовий матеріал швидко.
Скромний, веселий, товариський, стриманий, врівноважений, розсудливий, дисциплінований, самостійний, не піддається чужому впливу.
Правила поведінки завжди свідомо виконує. До виконання доручень ставиться сумлінно.
Має багато друзів. Стосунки з однокласниками дружні.
Батьки приділяють належну увагу вихованню.
Класний керівник: Заєць Л.П.________________
Характеристика
учня1 класу
Миколо-Гулаківської загальноосвітньої школи Ⅰ -Ⅲ ступенів
Гетманенка Ростислава Сергійовича
На кінець навчального року Ростислав зарекомендував себе як старанний, дисциплінований, працелюбний, уважний здобувач освіти. Програмовий матеріал засвоїв на високому рівні.
Рівень розвитку уваги відповідає вікові дитини. Він читає плавно, правильно цілими словами, виразно. Самостійно, в логічній послідовності переказує невеликий текст, розуміє основну думку тексту. Правильно називає персонажів твору. Виразно декламує вивчені вірші. Описує нескладні предмети за зразком, будує найпростіші міркування за даним початком і зразком. Допускає 1-2 помилки у побудові речень або вживанні слів. Списує чітко, охайно з дотриманням правильного накреслення літер та їх сполучень. Техніка письма відпрацьована. Письмо плавне. Рукописний текст легко читається. З математики учень показав високий рівень знань. Він вміє вимірювати і креслити відрізки, знає таблиці складу чисел. Використовує ці знання під час розв’язування математичних завдань. На уроках я досліджую світ Ростик правильно відповідає на всі запитання, пояснює найпростіші закономірності природних явищ. Він легко сприймає творчі завдання, що вміщені у зошиті та підручнику. Художньо – образне мислення високо розвинуто. Навчається в повну міру своїх сил. На уроках уважний, активний. Запам'ятовує учбовий матеріал швидко.
Скромний, веселий, товариський, стриманий, врівноважений, розсудливий, дисциплінований, самостійний, не піддається чужому впливу.
Правила поведінки завжди свідомо виконує. До виконання доручень ставиться сумлінно.
Має багато друзів. Стосунки з однокласниками дружні.
Батьки приділяють належну увагу вихованню.
Класний керівник: Заєць Л.П.________________
Характеристика
учениці 1 класу
Миколо-Гулаківської загальноосвітньої школи Ⅰ -Ⅲ ступенів
Курінної Аріни Дмитрівни
На кінець навчального року Аріна зарекомендувала себе як старанна, дисциплінована, працелюбна, уважна здобувачка освіти. Програмовий матеріал засвоїла на високому рівні.
Рівень розвитку уваги відповідає вікові дитини. Вона читає плавно, правильно цілими словами, виразно. Самостійно, в логічній послідовності переказує невеликий текст, розуміє основну думку тексту. Правильно називає персонажів твору. Виразно декламує вивчені вірші. Описує нескладні предмети за зразком, будує найпростіші міркування за даним початком і зразком. Допускає 1-2 помилки у побудові речень або вживанні слів. Списує чітко, охайно з дотриманням правильного накреслення літер та їх сполучень. Техніка письма відпрацьована. Письмо плавне. Рукописний текст легко читається. З математики учениця показала високий рівень знань. Вона вміє вимірювати і креслити відрізки, знає таблиці складу чисел. Використовує ці знання під час розв’язування математичних завдань. На уроках я досліджую світ Аріна правильно відповідає на всі запитання, пояснює найпростіші закономірності природних явищ. Вона легко сприймає творчі завдання, що вміщені у зошиті та підручнику. Художньо – образне мислення високо розвинуто. Навчається в повну міру своїх сил. На уроках уважна, активна. Запам'ятовує учбовий матеріал швидко.
Скромна, весела, товариська, стримана, врівноважена, розсудлива, дисциплінована, самостійна, не піддається чужому впливу.
Правила поведінки завжди свідомо виконує. До виконання доручень ставиться сумлінно.
Має багато друзів. Стосунки з однокласниками дружні.
Батьки приділяють належну увагу вихованню.
Класний керівник: Заєць Л.П.________________
Характеристика
учениці 1 класу
Миколо-Гулаківської загальноосвітньої школи Ⅰ -Ⅲ ступенів
Хімій Єлизавети Іллівни
На кінець навчального року Ліза зарекомендувала себе як старанна, дисциплінована, працелюбна, уважна здобувачка освіти. Програмовий матеріал засвоїла на достатньому рівні.
Рівень розвитку уваги відповідає вікові дитини. Учениця читає плавно, правильно словами – складами. Усвідомлює зміст твору з незначною допомогою вчителя, основну думку – під керівництвом педагога. Допускає неточності у словесному вираженні свого ставлення до подій, вчинків персонажів. Списує з незнчним відхиленням від правильного накреслення літер та їх сполучень. Допускає 1-2 помилки. Техніка письма майже відпрацьована. Письмо відносно якісне. Гігієнічні правила старається виконувати. Рукописний текст читається, але темп письма не завжди достатній. Письмові роботи переважно виконуються охайно. Щодо навчального матеріалу з математики учениця показала достатній рівень його засвоєння. Вона вміє читати і записувати суми, різниці, знаходити значення простих виразів з опорою на лічильний матеріал. Розв’язує прості задачі. Не знає таблиці складу чисел. На уроках я досліджую світ учениця в основному послідовно, логічно, самостійно відтворює навчальний матеріал, але допускає окремі неточності. Самостійно спостерігає, виконує завдання у зошиті, практичні роботи, хоч результати їх не зовсім точні або неакуратно оформлені. Позитивне ставлення до праці виникає при наявності репродуктивно-пошукових завдань з художнього і технічного конструювання. Художньо – образне мислення достатньо розвинуто.
Правила поведінки завжди свідомо виконує. До виконання доручень ставиться сумлінно.
Має багато друзів. Стосунки з однокласниками дружні.
Батьки приділяють належну увагу вихованню.
Класний керівник: Заєць Л.П.________________
Характеристика
учня 1 класу
Миколо-Гулаківської загальноосвітньої школи Ⅰ -Ⅲ ступенів
Прокопенка Володимира Володимировича
На кінець навчального року Вова зарекомендував себе як старанний, дисциплінований здобувач освіти. Програмовий матеріал засвоїв на достатньому рівні.
Рівень розвитку уваги відповідає вікові дитини. Учень читає плавно, правильно словами – складами. Усвідомлює зміст твору з незначною допомогою вчителя, основну думку – під керівництвом педагога. Допускає неточності у словесному вираженні свого ставлення до подій, вчинків персонажів. Списує з незнчним відхиленням від правильного накреслення літер та їх сполучень. Допускає 1-2 помилки. Техніка письма майже відпрацьована. Письмо відносно якісне. Гігієнічні правила старається виконувати. Рукописний текст читається, але темп письма не завжди достатній. Письмові роботи переважно виконуються охайно. Щодо навчального матеріалу з математики учень показав високий рівень його засвоєння. Він вміє вимірювати і креслити відрізки, знає таблиці складу чисел. Використовує ці знання під час розв’язування математичних завдань. На уроках я досліджую світ Вова в основному послідовно, логічно, самостійно відтворює навчальний матеріал, але допускає окремі неточності. Самостійно спостерігає, виконує завдання у зошиті, практичні роботи, хоч результати їх не зовсім точні або неакуратно оформлені. Позитивне ставлення до праці виникає при наявності репродуктивно-пошукових завдань з художнього і технічного конструювання. Художньо – образне мислення достатньо розвинуто.
Правила поведінки завжди свідомо виконує. До виконання доручень ставиться сумлінно.
Має багато друзів. Стосунки з однокласниками дружні.
Батьки приділяють належну увагу вихованню.
Класний керівник: Заєць Л.П.________________
Характеристика
учня 1 класу
Миколо-Гулаківської загальноосвітньої школи Ⅰ -Ⅲ ступенів
Радюка Валерія Віталійовича
На кінець навчального року Валерій зарекомендував себе як старанний, дисциплінований здобувач освіти. Програмовий матеріал засвоїв на достатньому рівні.
Рівень розвитку уваги відповідає вікові дитини. Учень читає плавно, правильно словами – складами. Усвідомлює зміст твору з незначною допомогою вчителя, основну думку – під керівництвом педагога. Допускає неточності у словесному вираженні свого ставлення до подій, вчинків персонажів. Списує з незнчним відхиленням від правильного накреслення літер та їх сполучень. Допускає 1-2 помилки. Техніка письма майже відпрацьована. Письмо відносно якісне. Гігієнічні правила старається виконувати. Рукописний текст читається, але темп письма не завжди достатній. Письмові роботи переважно виконуються охайно. Щодо навчального матеріалу з математики учень показав високий рівень його засвоєння. Він вміє вимірювати і креслити відрізки, знає таблиці складу чисел. Використовує ці знання під час розв’язування математичних завдань. На уроках я досліджую світ Валерій в основному послідовно, логічно, самостійно відтворює навчальний матеріал, але допускає окремі неточності. Самостійно спостерігає, виконує завдання у зошиті, практичні роботи, хоч результати їх не зовсім точні або неакуратно оформлені. Позитивне ставлення до праці виникає при наявності репродуктивно-пошукових завдань з художнього і технічного конструювання. Художньо – образне мислення достатньо розвинуто.
Правила поведінки завжди свідомо виконує. До виконання доручень ставиться сумлінно.
Має багато друзів. Стосунки з однокласниками дружні.
Батьки приділяють належну увагу вихованню.
Класний керівник: Заєць Л.П.________________
Характеристика
учня 1 класу
Миколо-Гулаківської загальноосвітньої школи Ⅰ -Ⅲ ступенів
Онищенка Володимира Сергійовича
Володимир програмовий матеріал засвоїв на початковому рівні. Прагнення вчитися відсутнє. На уроках неактивний. Загальний рівень розвитку пізнавальної сфери –початковий. Рівень розвитку пам’яті , уваги , мислення , уяви – початковий. Порушення темпу і ритму мовлення.
Ставлення до навчання пасивне. Відсутня мотивація до навчання. Учень працює за вказівкою вчителя, в індивідуальному порядку.Математичні знання і вміння на початковому рівні.
Зазвичай дитина непроявляє ніяких емоцій. Дитина неагресивна, потребує дружби і товаришування, схильний до усамітнення. Рівень потреб у схваленні з боку дорослих – вище середнього. Прагнення самовдосконалення відсутнє зовсім, виявляється у байдужому ставленні до власних помилок та очікуванні прихильного ставлення до себе з боку оточуючих. Найяскравіше виражені спортивні здібності. Невпевнений у собі, не вміє відстоювати власну думку. Труднощі в навчанні пов’язані з недостатньо розвинутим емоційно-вольовим контролем: хлопець не доводить розпочату справу до кінця, шукає легких рішень. Любить розфарбовувати, розглядати книжки. Потребує індивідуального підходу.
Правила поведінки завжди свідомо виконує. До виконання доручень ставиться сумлінно.
Класний керівник: Заєць Л.П.________________
Характеристика
учениці1 класу
Миколо-Гулаківської загальноосвітньої школи Ⅰ -Ⅲ ступенів
Рабенко Вікторії Сергіївни
Вікторія програмовий матеріал засвоїла на початковому рівні. Прагнення вчитися відсутнє. На уроках неактивна. Загальний рівень розвитку пізнавальної сфери –початковий. Рівень розвитку пам’яті , уваги , мислення , уяви – початковий. Порушення темпу і ритму мовлення.
Ставлення до навчання пасивне. Відсутня мотивація до навчання. Учениця працює за вказівкою вчителя, в індивідуальному порядку.Математичні знання і вміння на початковому рівні. Дівчинка не завжди вміє висловлювати власну думку усно та письмово, доводити її при допомозі вчителя, при цьому демонструючи не зовсім достатній словниковий запас.
Учениця на уроках неуважна, повільно переключається із одного виду діяльності на інший, не вміє швидко зосереджувати увагу на суттєвих фактах, не вміє розподіляти увагу. Програмовий матеріал засвоює після багаторазового пояснення вчителя, боїться відповідати вголос. Має непогану пам'ять, запам’ятовує матеріал і відтворює його при допомозі вчителя.
Не вміє самостійно працювати з книгою, але заучує матеріал повільно, оскільки часто відволікається. Контроль за навчанням дівчинки вдома недосттній, тому знання її не відповідають розумовим здібностям.
Спокійна, не любить рухливих ігор, часто в колективі відчуває себе самотньою
Класний керівник: Заєць Л.П.________________