Календарно-тематичне планування з англійської мови 5 клас на 1 семестр за підручником "Prepare"

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови за підручником "Prepare" для 5 класу розроблене за тижневим навантаженням 3 години на 1 семестр

Перегляд файлу

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр І

In the classroom

1

 

Вступ. Особисті дані.

 

•Повідомляє особисту стандартну інформацію,

представляючи себе.

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка

Представлення себе

Комунікативність:

•Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

 

•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане.

КК1

КК2

КК5

КК3

Прослуховування аудіо

Написання свого імені.

Представлення себе

Алфавіт, числівники, вік

Дні тижня

Правопис імен і числівників

Повторення ст. 6

2

 

Речі навколо нас.

День народження

•Використовує невербальні засоби (жест), щоб

уточнити, що він/ вона хоче сказати.

•Знаходить конкретну інформацію у списках

та виокремлює необхідні деталі.

КК1

КК2

КК5

КК8

Опис речей

Прослуховування аудіо щодо персональної інформації

Розмова про дні народження

Речі в класній кімнаті, кольори

Артиклі a/an

Вказівні займенники these-those, this-that

Ex.1.p9

Створення опитування

All About Me

3

 

Я і моє оточення.

 

•Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань.

•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік)  на слух і розпізнає в тексті.

•Питання і відповіді щодо персональної інформації

 

•Запитує та надає відповіді на прості запитання про день народження, номер телефону, друзів, власні речі, національність і походження

Комунікативні уміння:

•Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

Для розвитку

креативності

•Розігрування ролей в

драматичних видах

діяльності (розігруванні

ситуацій).

КК1

КК2

КК5

КК3ККК6

Прослуховування діалогів у фотоісторіях.

Опис картинки, робота в парах і групах. Написання короткого повідомлення.

Робота в парах. Діалогічне мовлення.

Особисті речі, оточення

Прийменники

My, his, her, your;

to be в Present Simple в однині та множині,  в стверджувальних реченнях

Ex.3 P11

4

 

Національності.

•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність)  на слух і розпізнає в тексті.

•Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження.

Для розвитку умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах

навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Для розвитку навичок

співпраці

•Участь у роботі групи,

виконуючи різні ролі.

КК1

КК2

КК8

КК5

КК6

Прослуховування інформації про національності і вибір відповідної картинки(matching)

Прослуховування інформації про персональні дані і походження.

Робота в парах. Діалогічне мовлення.

Коротка розповідь про себе та про своїх друзів.

Країни та національності. Вимова звука ə

to be в  Present Simple в однині та множині,  в заперечних реченнях

Ex.2 P13

My Family

5

 

Сім’я

 

•Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці.

 

•Може надати інформацію щодо своєї родини і задати питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи присвійні займенники і прикметники

•Відповіді на запитання про сім’ю.

•Бесіда про членів родини.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

КК1

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання тексту про членів родини.

Перегляд відео бесіди про  членів родини.

Відповіді на запитання щодо прочитаного.

Розповідь і бесіда про родину на основі зразка з відео.

Повторення лексики до теми Родина. Вимова «and» у словосполученнях (редукція).

Присвійні прийменники та прикметники. (my, your, his, her, our, their; Ruby’s, Mother’s…)

Ex.2 P138

6

 

Почуття

 

•Можуть описати почуття і стани.

•Можуть написати про члена сім’ї, його персональні дані, емоції.

•Визначати стани і емоції.

•Створення веб-сторінки (моделі веб-сторінки)

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

Критичне мислення:

•Розуміння порядку подій в історіях.

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

КК1

КК2

КК5

КК6

КК3

Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою.

Робота в парах. Опитування (анкетування).

Робота в парах. Створення опитування за зразком.

Прикметники на опис станів і емоцій: bored clever funny happy hot hungry

nice sad tired

To be – короткі відповіді.

Ex.4 P138

Ex.5 P138

Culture Time

7

 

Великобританія

• Читають короткі тексти про країни Великобританії.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

КК1

КК2

КК6

КК5

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт

Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного.

Англомовні країни.

 

Створити проект

8

 

Великобританія

• Презентують результати проектної роботи.

Співпраця

•Командне представлення продукту проектної діяльності.

Комунікативні уміння:

•Використання доцільних стратегій для компенсації таких прогалин у мовленні.

КК1

КК2

КК9

КК5

Сприймання на слух тексту про національності. Перегляд документального відео.

Презентація проекту.

Англомовні країни і національність Welsh, Irish, Scottish, English

 

Ex.4 P19

Ex.5. P19

9

 

Україна

• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

КК1

КК2

КК5

КК6

КК9

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт і історій про визначні місця.

Розмова про улюблені міста України.

Kyiv, Kharkiv, Lviv, Odesa, правопис рідного міста

 

Створити проект про рідне село

10

 

Україна

•Презентують результати проектної роботи.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси;

•Розуміють вплив різних культур на власне життя;

КК1

КК2

КК5

КК8

Сприймання на слух тексту про визначні місця великих міст України.

Презентація проекту про рідне місто.

Назви визначних місць.

 

Ex.4 P 21

My Home

11

 

Мій дім. КімнатИ. Розміщення кімнат і речей.

• Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою.

• Можуть визначити місцезнаходження предметів чи людей в будинку.

• Розповідь про місце проживання.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

• Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

КК1

КК2

КК5

КК6

Сприймання тексту-опису житла.

Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою.

Опис інтер’єру на основі картинки.

Опис місцезнаходження предметів і людей на основі картинки.

Кімнати і частини інтер’єру bathroom bedroom dining room

hall kitchen living room toilet  bath door floor shower wall window

Конструкції There is/ there are; in/on.

Ex.4 P23

12

 

Моє домашнє життя

• Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті.

• Розповідь про улюблені особисті речі.

 

Креативність:

• Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;

 

КК1

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання тексту-опису кімнати.

Розмова про улюблені речі. Питання-відповіді.

Речі в кімнаті bed board game bookcase chair clock computer clothes guitar poster pet fish television (TV) toys

 

Ex. 3 P25

13

 

Моя кімната

•Можуть розповісти про улюблені речі використовуючи відповідну інтонацію. Надають уточнювальну інформацію.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

Співпраця:

• Робота в групах.

КК1

КК2

КК5

Сприймання тексту на слух із фокусом на інтонацію.

Опис власної кімнати і речей в ній.

Інтонація в реченнях з однорідними членами.

Стверджувальні речення з have got. Використання also

Ex.3 P25

My Things

14

 

Мої речі

• Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список.

• Можуть розповісти про власність і скласти список речей відповідно до картинки.

• Опис вмісту шкільної сумки.

• Складання списку.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

КК1

КК2

КК5

КК6

Зорове сприймання тексту про особисті речі.

Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді.

Розповідь про вміст сумки, майно.

Особисті речі:  banana chocolate coat football gloves hat keys scarf wallet water bottle

Склади в словах.

Заперечне речення з have got.

Ex.3 P27

15

 

Опис речей

 

•Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками

•Можуть скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини.

•Опис власності.

•Бесіда про власність і персональну інформацію.

КК1

КК2

КК5

Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації.

Перегляд відео інтерв’ю.

Опис власних речей.

Бесіда про речі, питання і відповіді. Написання анкети для класного опитування і заповнення її. Написання інформації про однокласників.

Порядок прикметників для однорідних означень

Питання і короткі відповіді з have got.

Ex.4 P140

Ex.5 P140

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть в нормальному темпі;

 

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

 

 

 

Life Skills. Creativity and Innovations

16

 

Креативність та інновації

Креативність та інновації

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Презентують індивідуальні проекти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя, речі, хобі.

• Аналіз прочитаного.

• Самопрезентація.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

 

Критичне мислення:

• визначають докази та їхню надійність;

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

КК1

КК2

КК5

КК6

КК9

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Написання короткого повідомлення для порівняння з текстом.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

 

fishbowl light rug shelf sofa

 

Створення проекту

What Can You Do?

17

 

Вільний час

Можуть прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту Можуть розповісти і задати питання щодо діяльності та умінь.

Сприймання на слух для нової інформації. Бесіда про уміння і види діяльності. Порівняння себе із партнером.

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

• ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах;

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

 

Емоційний розвиток:

•Виявляють розуміння емоцій та

почуттів інших людей;

•Виражають протилежну думку з повагою;

КК1

КК2

КК5

КК9

Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння. Сприймання на слух коротких розмов.

Бесіда про уміння.

Заняття і уміння:

cook paint play remember ride sail sing skate speak swim Вимова та інтонація can\can’t в реченнях

Модальне Can – стверджувальні, заперечні, питальні речення.

Ex.3 P142

Ex.4 P142

18

 

Частини тіла

.

Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх.

Сприймання тексту і подальша бесіда.

КК1

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання тексту і аргументовані відповіді на питання до нього.

 

Prepositions: in, on,

behind, under

Ex.5 P142

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

•визначають докази та їхню надійність;

•ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах;

arm ear eye face foot/feet hair hand head leg mouth nose tooth/teeth

19

 

Що ти можеш?

Можуть вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей.

Спілкуються про можливості.

Комунікативні уміння:

• Перефразовують сказане іншими людьми для допомоги під час спілкування;

•Закликають інших до бесіди;

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

 

Креативність:

• проявляють оригінальність у формулюванні питань.

КК1

КК2

КК9

КК11

КК5

Перегляд відео діалогу про уміння і можливості.

Бесіда про можливості і таланти.

 

 

Написати про можливості їхнього тіла

Party Time!

20

 

Вечірка. Харчування.

Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом.

Складають список продуктів.

Критичне мислення:

• Категоризація

КК1

КК2

КК5

КК9

Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування.

 

biscuits bread butter cakes cheese chicken chips eggs juice lemonade milk pasta potatoes rice soup tomatoes

 

Ex.2 P38

21

 

Види їжі

Розрізняють злічені і незлічені іменники відповідно до типу продуктів

Складають список продуктів для підготовки до вечірки

КК1

КК2

КК5

КК9

 

Опис картинки. Написання списку продуктів.

Вимова SOME

Злічені і незлічені іменники

Ex.2 P143

22

 

Запрошення на вечірку

 

Можуть визначити і називають час за зазначеною інформацію в запрошенні.

Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями.

Сприймають інформацію з листівки.

Написання запрошення і бесіда на його основі.

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

•визначають докази та їхню надійність;

•ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах;

Комунікативні уміння:

• Перефразовують сказане іншими людьми для допомоги під час спілкування;

•Закликають інших до бесіди;

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прийняття, відмова запрошення)

 

КК1

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання інформації з листівки. Сприймання на слух тексту запрошення. Визначення, кому з мовців належить повідомлення.

Написання короткого повідомлення про святкування.

Запршення, прийняття і відмова від запрошення з відповідними аргументами.

Визначення часу і місця проведення події.

Prepositions: on, at, from, until

Ex.2 P41

23

 

Узагальнення повторення

 

Culture. Holidays in the USA and Ukraine

24

 

Свята в США

Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури

Опис свята.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси;

•Розуміють вплив різних культур на власне життя;

КК1

КК2

КК5

КК8

Сприймання письмового тексту про свята в США.

 

the American flag a parade

fireworks

a barbecue

turkey pumpkin pie

burgers

corn on the cob sweet potatoes

pecan pie

 

.створити  проект

25

 

Свята в США

Презентують модель веб-сторінки про свята в англомовній країні.

Презентація проекту.

КК1

КК2

КК8

КК5

 

Написання і презентація проекту.

 

 

Ex.4 P42

26

 

Свята в Україні

Можуть розповісти про свята і визначні дати.

Опис події.

КК1

КК2

КК5

КК9

КК3

Сприймання тексту на слух – бесіда про святкування.

 

to get flowers

to sing carols

to wear vyshyvankas

to wear fancy dres the New Year tree

 

Створити проект

27

 

Свята в Україні

Презентують модель веб-сторінки про улюблене свято в Україні.

Презентація проекту.

КК1

КК2

КК5

КК11

КК9

 

Написання і презентація проекту.

 

 

Ex.4 P44

Ex.5 P44

My Day

28

 

Мій день

Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії.

Опис щоденних справ.

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

КК1

КК2

КК5

КК9

Сприймання тексту про розпорядок дня різних мовців, тренування точності сприймання тексту.

 

catch the bus to school get dressed

get up go to bed have a shower

have breakfast have dinner have lunch

walk to school wash your face

 

Ex. 5 P46

29

 

Розпорядок дня

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини.

КК1

КК2

КК5

КК3

 

Розповідь про власний розпорядок дня і про свого партнера на основі бесіди.

Вимова Present simple endings

Present Simple стверджувальні речення.

Ex. 5 P47

30

 

Час

Розпорядок дня

Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух.

Можуть розповісти про стандартні щоденні справи, які учні роблять чи не роблять.

Сприймають розповідь про розпорядок дня.

Опис розпорядку дня по годинах.

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

• Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня.

КК1

КК2

КК5

КК3

 

 

Зорове сприймання тексту про щоденні справи.

Сприймання на слух і перегляд відео діалогу.

Називають час за годинником в контексті розпорядку.

Бесіда з партнером про різні розпорядки, порівняння розпорядків і визначення різниці.

It’s … o’clock. It’s quarter to … It’s quarter past … It’s half past …

Present Simple – заперечні речення.

Ex.3 P144

At School

31

 

Шкільні предмети

Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються.

Розповідь про улюблений предмет.

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.);

КК1

КК2

КК5

КК9

КК3

Сприймання на слух тексту про зміни в шкільному розкладі.

Розповідь про улюблений предмет, час його проведення.

 

art English French geography history IT maths music PE science

 

Ex.5 P50

32

 

Шкільні предмети

Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад.

Бесіда про розклад і звичні шкільні справи.

КК1

КК2

КК3

КК5

КК6

Зорове сприймання таблиці з розкладом.

Бесіда відповідно до таблиці з розкладом.

 

Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді.

Ex.3. P51

33

 

Види шкіл

Шкільні звички

Можуть визначати значення багатозначних слів з контексту.

Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них.

Опитування і бесіда щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації.

Уміння вчитись:

•На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова;

•Використовують стратегії та техніки вдосконалення англійської (схеми, таблиці, майндмепи для організації ідей);

 

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

КК1

КК2

КК6

КК5

Зорове сприймання тексту інтерв’ю про різні типи шкіл.

Написання опитування і розповідь про друга на основі опитування.

Багатозначні слова: catch come get meet see think

Вимова Wh- questions

Wh- questions

Ex. 3 P53

Life Skills. Study Skills: Learning English

34

 

Як вчити англійську

Як вчити англійську

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Презентують індивідуальні проекти, можуть дати пораду щодо вивчення англійської.

• Поради і пропозиції.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

 

Уміння вчитись:

• Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

• Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.);

• Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету, визначаючи, що можна було б покращити;

• Використовують стратегії та техніки вдосконалення англійської (схеми, таблиці, майндмепи для організації ідей);

КК1

КК2

КК5

КК6

КК9

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Написання списку порад.

Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

Suggestions What about?

 You can .

a good idea.

 

Розробка проекту.

Feeling Good

35

 

Спорт

Можуть називати види спорту і активностей.

Бесіда про улюблені види діяльності і спорту.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

КК1

КК2

КК5

КК6

КК9

 

Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту.

 

 

badminton baseball basketball dancing football hockey running swimming table tennis tennis

 

Ex.5 P58

36

 

Спорт

Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів.

КК1

КК2

КК5

КК6

КК9

 

Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту.

 

Like – стверджувальні і заперечні речення.

Ex. 4 P59

37

 

 

Здоров’я

Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я.

Можуть написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти.

Визначають, що корисно і некорисно для здоров’я, поради і прохання про пораду.

Соціальна відповідальність:

• Роблять вибір, спираючись на інформацію (наприклад, ставлення до дієт, турботи про власне тіло, здорове харчування та ін. );

КК1

КК2

КК8

КК5

Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря.

Написання порад і бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання.

Good/not good for you, feel well, feel fine.

Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them

Ex. 3 P61

Things We Do

38

 

Хобі

 

Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки).

Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення.

Опис діяльності в момент мовлення.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

КК1

КК2

КК5

КК9

Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність.

Розповідь про гуртки.

Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення.

after-school clubs

athletics club yoga club board games club coding club horse riding club

cookery club drama club Italian club judo club film club

Present continuous для стверджувальних і заперечних речень.

Ex.3 P147

Ex.4 P147

39

 

Домашні справи

 

Можуть розповісти, як допомагають по дому.

Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення.

Бесіда про домашні обов’язки.

Написання блогу

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями);

• Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;

 

КК1

КК2

КК5

КК8

 

 Бесіда про домашні дії в момент мовлення. Написання блогу.

carry the shopping clean the bath cook dinner do the washing-up feed the cat make your bed tidy your room walk the dog

Вимова: Yes/no questions

Make/do

Present continuous для запитань.

Правопис ing

Ex.4 P147

Culture. Youth Clubs in the UK

40

 

Молодь в Британії

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

 

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями);

•озуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;

 

КК1

КК2

КК5

 

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Бесіди про позакласну діяльність

talking to friends skateboarding doing arts and crafts rock climbing helping people

 

Ex.3 P67

41

 

Молодь в Британії

• Презентують індивідуальні проекти, можуть розробити ідею клубу для молоді.

• Презентація проекту в команді

КК1

КК2

КК5

КК6

КК9

Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

 

 

Написати проект

42

 

Узагальнення повторення теми

43

 

Контроль аудіювання

44

 

Контроль письма

45

 

Контроль говоріння

46

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі (3 години на тиждень) за підручником Джоанна Коста, Мелані Вільямс «Prepare» для загальноосвітніх закладів

 

Ключові компетентності:

КК1 – вільне володіння державною мовою

КК6 – навчання впродовж життя

КК2 – здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами* (формується на кожному уроці)

КК7 – підприємливість та фінансова грамотність

КК3 – математична компетентність

КК8 – соціальна і громадянська компетентності

КК4 – компетентності у галузі природничих наук, техніки

і технологій

КК9 – культурна компетентність

КК5 – інформаційно-комунікаційна компетентність

КК10 – екологічна компетентність

 

КК11 – інноваційність

 

docx
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
1695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку