Календарно-тематичне планування з англійської мови за підручником "Prepare" для 5 класу розроблене за тижневим навантаженням 3 години на 1 семестр
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання
|
||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||||||
Семестр І |
|||||||||||||
In the classroom |
|||||||||||||
1 |
|
Вступ. Особисті дані.
|
•Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. •Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка |
Представлення себе |
Комунікативність: •Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.
•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане. |
КК1 КК2 КК5 КК3 |
Прослуховування аудіо |
Написання свого імені. Представлення себе |
Алфавіт, числівники, вік Дні тижня |
Правопис імен і числівників |
Повторення ст. 6 |
||
2 |
|
Речі навколо нас. День народження |
•Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. •Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
КК1 КК2 КК5 КК8 |
Опис речей Прослуховування аудіо щодо персональної інформації |
Розмова про дні народження |
Речі в класній кімнаті, кольори |
Артиклі a/an Вказівні займенники these-those, this-that |
Ex.1.p9 |
||||
Створення опитування |
|||||||||||||
All About Me |
|||||||||||||
3 |
|
Я і моє оточення.
|
•Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань. •Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік) на слух і розпізнає в тексті. |
•Питання і відповіді щодо персональної інформації
•Запитує та надає відповіді на прості запитання про день народження, номер телефону, друзів, власні речі, національність і походження |
Комунікативні уміння: •Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання. Для розвитку креативності •Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). |
КК1 КК2 КК5 КК3ККК6 |
Прослуховування діалогів у фотоісторіях. Опис картинки, робота в парах і групах. Написання короткого повідомлення. |
Робота в парах. Діалогічне мовлення. |
Особисті речі, оточення |
Прийменники My, his, her, your; to be в Present Simple в однині та множині, в стверджувальних реченнях |
Ex.3 P11 |
||
4 |
|
Національності. |
•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність) на слух і розпізнає в тексті. •Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження. |
Для розвитку умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. Для розвитку навичок співпраці •Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. |
КК1 КК2 КК8 КК5 КК6 |
Прослуховування інформації про національності і вибір відповідної картинки(matching) Прослуховування інформації про персональні дані і походження. |
Робота в парах. Діалогічне мовлення. Коротка розповідь про себе та про своїх друзів. |
Країни та національності. Вимова звука ə |
to be в Present Simple в однині та множині, в заперечних реченнях |
Ex.2 P13 |
|||
My Family |
|||||||||||||
5 |
|
Сім’я
|
•Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці.
•Може надати інформацію щодо своєї родини і задати питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи присвійні займенники і прикметники |
•Відповіді на запитання про сім’ю. •Бесіда про членів родини. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. Критичне мислення: •Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих. |
КК1 КК2 КК5 КК9 |
Зорове сприймання тексту про членів родини. Перегляд відео бесіди про членів родини. |
Відповіді на запитання щодо прочитаного. Розповідь і бесіда про родину на основі зразка з відео. |
Повторення лексики до теми Родина. Вимова «and» у словосполученнях (редукція). |
Присвійні прийменники та прикметники. (my, your, his, her, our, their; Ruby’s, Mother’s…) |
Ex.2 P138 |
||
6 |
|
Почуття
|
•Можуть описати почуття і стани. •Можуть написати про члена сім’ї, його персональні дані, емоції. |
•Визначати стани і емоції. •Створення веб-сторінки (моделі веб-сторінки) |
Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану. Критичне мислення: •Розуміння порядку подій в історіях. Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану. |
КК1 КК2 КК5 КК6 КК3 |
Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою. Робота в парах. Опитування (анкетування). |
Робота в парах. Створення опитування за зразком. |
Прикметники на опис станів і емоцій: bored clever funny happy hot hungry nice sad tired |
To be – короткі відповіді. |
Ex.4 P138 Ex.5 P138 |
||
Culture Time |
|||||||||||||
7 |
|
Великобританія |
• Читають короткі тексти про країни Великобританії. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. |
•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
КК1 КК2 КК6 КК5 |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт |
Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного. |
Англомовні країни. |
|
Створити проект |
||
8 |
|
Великобританія |
• Презентують результати проектної роботи. |
Співпраця •Командне представлення продукту проектної діяльності. Комунікативні уміння: •Використання доцільних стратегій для компенсації таких прогалин у мовленні. |
КК1 КК2 КК9 КК5 |
Сприймання на слух тексту про національності. Перегляд документального відео. |
Презентація проекту. |
Англомовні країни і національність Welsh, Irish, Scottish, English |
|
Ex.4 P19 Ex.5. P19 |
|||
9 |
|
Україна |
• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. |
•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
КК1 КК2 КК5 КК6 КК9 |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт і історій про визначні місця. |
Розмова про улюблені міста України. |
Kyiv, Kharkiv, Lviv, Odesa, правопис рідного міста |
|
Створити проект про рідне село |
||
10 |
|
Україна |
•Презентують результати проектної роботи. |
Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів; •Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси; •Розуміють вплив різних культур на власне життя; |
КК1 КК2 КК5 КК8 |
Сприймання на слух тексту про визначні місця великих міст України. |
Презентація проекту про рідне місто. |
Назви визначних місць. |
|
Ex.4 P 21 |
|||
My Home |
|||||||||||||
11 |
|
Мій дім. КімнатИ. Розміщення кімнат і речей. |
• Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою. • Можуть визначити місцезнаходження предметів чи людей в будинку. |
• Розповідь про місце проживання. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; • Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс. |
КК1 КК2 КК5 КК6 |
Сприймання тексту-опису житла. Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою. |
Опис інтер’єру на основі картинки. Опис місцезнаходження предметів і людей на основі картинки. |
Кімнати і частини інтер’єру bathroom bedroom dining room hall kitchen living room toilet bath door floor shower wall window |
Конструкції There is/ there are; in/on. |
Ex.4 P23 |
||
12 |
|
Моє домашнє життя |
• Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті. |
• Розповідь про улюблені особисті речі.
|
Креативність: • Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;
|
КК1 КК2 КК5 КК9 |
Зорове сприймання тексту-опису кімнати. |
Розмова про улюблені речі. Питання-відповіді. |
Речі в кімнаті bed board game bookcase chair clock computer clothes guitar poster pet fish television (TV) toys |
|
Ex. 3 P25 |
||
13 |
|
Моя кімната |
•Можуть розповісти про улюблені речі використовуючи відповідну інтонацію. Надають уточнювальну інформацію. |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; Співпраця: • Робота в групах. |
КК1 КК2 КК5 |
Сприймання тексту на слух із фокусом на інтонацію. |
Опис власної кімнати і речей в ній. |
Інтонація в реченнях з однорідними членами. |
Стверджувальні речення з have got. Використання also |
Ex.3 P25 |
|||
My Things |
|||||||||||||
14 |
|
Мої речі |
• Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список. • Можуть розповісти про власність і скласти список речей відповідно до картинки. |
• Опис вмісту шкільної сумки. • Складання списку. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
КК1 КК2 КК5 КК6 |
Зорове сприймання тексту про особисті речі. Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді. |
Розповідь про вміст сумки, майно. |
Особисті речі: banana chocolate coat football gloves hat keys scarf wallet water bottle Склади в словах. |
Заперечне речення з have got. |
Ex.3 P27 |
||
15 |
|
Опис речей
|
•Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками •Можуть скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини. |
•Опис власності. •Бесіда про власність і персональну інформацію. |
КК1 КК2 КК5 |
Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. Перегляд відео інтерв’ю. |
Опис власних речей. Бесіда про речі, питання і відповіді. Написання анкети для класного опитування і заповнення її. Написання інформації про однокласників. |
Порядок прикметників для однорідних означень |
Питання і короткі відповіді з have got. |
Ex.4 P140 Ex.5 P140 |
|||
Комунікативні уміння: • Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть в нормальному темпі;
Уміння вчитись: • Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;
|
|||||||||||||
Life Skills. Creativity and Innovations |
|||||||||||||
16 |
|
Креативність та інновації Креативність та інновації |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. • Презентують індивідуальні проекти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя, речі, хобі. |
• Аналіз прочитаного. • Самопрезентація. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;
Критичне мислення: • визначають докази та їхню надійність; • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються; |
КК1 КК2 КК5 КК6 КК9 |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Написання короткого повідомлення для порівняння з текстом. Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи. |
fishbowl light rug shelf sofa |
|
Створення проекту |
||
What Can You Do? |
|||||||||||||
17 |
|
Вільний час |
Можуть прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту Можуть розповісти і задати питання щодо діяльності та умінь. |
Сприймання на слух для нової інформації. Бесіда про уміння і види діяльності. Порівняння себе із партнером. |
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; • ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах; • можуть аргументувати правдоподібність інформації;
Емоційний розвиток: •Виявляють розуміння емоцій та почуттів інших людей; •Виражають протилежну думку з повагою; |
КК1 КК2 КК5 КК9 |
Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння. Сприймання на слух коротких розмов. |
Бесіда про уміння. |
Заняття і уміння: cook paint play remember ride sail sing skate speak swim Вимова та інтонація can\can’t в реченнях |
Модальне Can – стверджувальні, заперечні, питальні речення. |
Ex.3 P142 Ex.4 P142 |
||
18 |
|
Частини тіла |
. Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх. |
Сприймання тексту і подальша бесіда. |
КК1 КК2 КК5 КК9 |
Зорове сприймання тексту і аргументовані відповіді на питання до нього. |
|
Prepositions: in, on, behind, under |
Ex.5 P142 |
||||
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; •визначають докази та їхню надійність; •ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах; |
arm ear eye face foot/feet hair hand head leg mouth nose tooth/teeth |
||||||||||||
19 |
|
Що ти можеш? |
Можуть вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей. |
Спілкуються про можливості. |
Комунікативні уміння: • Перефразовують сказане іншими людьми для допомоги під час спілкування; •Закликають інших до бесіди; •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови
Креативність: • проявляють оригінальність у формулюванні питань. |
КК1 КК2 КК9 КК11 КК5 |
Перегляд відео діалогу про уміння і можливості. |
Бесіда про можливості і таланти. |
|
|
Написати про можливості їхнього тіла |
||
Party Time! |
|||||||||||||
20 |
|
Вечірка. Харчування. |
Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом. |
Складають список продуктів. |
Критичне мислення: • Категоризація |
КК1 КК2 КК5 КК9 |
Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування. |
|
biscuits bread butter cakes cheese chicken chips eggs juice lemonade milk pasta potatoes rice soup tomatoes |
|
Ex.2 P38 |
||
21 |
|
Види їжі |
Розрізняють злічені і незлічені іменники відповідно до типу продуктів |
Складають список продуктів для підготовки до вечірки |
КК1 КК2 КК5 КК9 |
|
Опис картинки. Написання списку продуктів. |
Вимова SOME |
Злічені і незлічені іменники |
Ex.2 P143 |
|||
22 |
|
Запрошення на вечірку
|
Можуть визначити і називають час за зазначеною інформацію в запрошенні. Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями. |
Сприймають інформацію з листівки. Написання запрошення і бесіда на його основі. |
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; •визначають докази та їхню надійність; •ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах; Комунікативні уміння: • Перефразовують сказане іншими людьми для допомоги під час спілкування; •Закликають інших до бесіди; •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прийняття, відмова запрошення)
|
КК1 КК2 КК5 КК9 |
Зорове сприймання інформації з листівки. Сприймання на слух тексту запрошення. Визначення, кому з мовців належить повідомлення. Написання короткого повідомлення про святкування. |
Запршення, прийняття і відмова від запрошення з відповідними аргументами. |
Визначення часу і місця проведення події. |
Prepositions: on, at, from, until |
Ex.2 P41 |
||
23 |
|
Узагальнення повторення |
|||||||||||
|
Culture. Holidays in the USA and Ukraine |
||||||||||||
24 |
|
Свята в США |
Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури |
Опис свята. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів; •Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси; •Розуміють вплив різних культур на власне життя; |
КК1 КК2 КК5 КК8 |
Сприймання письмового тексту про свята в США. |
|
the American flag a parade fireworks a barbecue turkey pumpkin pie burgers corn on the cob sweet potatoes pecan pie |
|
.створити проект |
||
25 |
|
Свята в США |
Презентують модель веб-сторінки про свята в англомовній країні. |
Презентація проекту. |
КК1 КК2 КК8 КК5 |
|
Написання і презентація проекту. |
|
|
Ex.4 P42 |
|||
26 |
|
Свята в Україні |
Можуть розповісти про свята і визначні дати. |
Опис події. |
КК1 КК2 КК5 КК9 КК3 |
Сприймання тексту на слух – бесіда про святкування. |
|
to get flowers to sing carols to wear vyshyvankas to wear fancy dres the New Year tree |
|
Створити проект |
|||
27 |
|
Свята в Україні |
Презентують модель веб-сторінки про улюблене свято в Україні. |
Презентація проекту. |
КК1 КК2 КК5 КК11 КК9 |
|
Написання і презентація проекту. |
|
|
Ex.4 P44 Ex.5 P44 |
|||
My Day |
|||||||||||||
28 |
|
Мій день |
Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії. |
Опис щоденних справ. |
Спілкування: • демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів; |
КК1 КК2 КК5 КК9 |
Сприймання тексту про розпорядок дня різних мовців, тренування точності сприймання тексту. |
|
catch the bus to school get dressed get up go to bed have a shower have breakfast have dinner have lunch walk to school wash your face |
|
Ex. 5 P46 |
||
29 |
|
Розпорядок дня |
Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини. |
КК1 КК2 КК5 КК3 |
|
Розповідь про власний розпорядок дня і про свого партнера на основі бесіди. |
Вимова Present simple endings |
Present Simple стверджувальні речення. |
Ex. 5 P47 |
||||
30 |
|
Час Розпорядок дня |
Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух. Можуть розповісти про стандартні щоденні справи, які учні роблять чи не роблять. |
Сприймають розповідь про розпорядок дня. Опис розпорядку дня по годинах. |
Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). • Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня. |
КК1 КК2 КК5 КК3 |
Зорове сприймання тексту про щоденні справи. Сприймання на слух і перегляд відео діалогу. |
Називають час за годинником в контексті розпорядку. Бесіда з партнером про різні розпорядки, порівняння розпорядків і визначення різниці. |
It’s … o’clock. It’s quarter to … It’s quarter past … It’s half past … |
Present Simple – заперечні речення. |
Ex.3 P144 |
||
At School |
|||||||||||||
31 |
|
Шкільні предмети |
Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються. |
Розповідь про улюблений предмет. |
Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; •Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.); |
КК1 КК2 КК5 КК9 КК3 |
Сприймання на слух тексту про зміни в шкільному розкладі. |
Розповідь про улюблений предмет, час його проведення. |
art English French geography history IT maths music PE science |
|
Ex.5 P50 |
||
32 |
|
Шкільні предмети |
Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад. |
Бесіда про розклад і звичні шкільні справи. |
КК1 КК2 КК3 КК5 КК6 |
Зорове сприймання таблиці з розкладом. |
Бесіда відповідно до таблиці з розкладом. |
|
Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді. |
Ex.3. P51 |
|||
33 |
|
Види шкіл Шкільні звички |
Можуть визначати значення багатозначних слів з контексту. Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них. |
Опитування і бесіда щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації. |
Уміння вчитись: •На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова; •Використовують стратегії та техніки вдосконалення англійської (схеми, таблиці, майндмепи для організації ідей);
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
|
КК1 КК2 КК6 КК5 |
Зорове сприймання тексту інтерв’ю про різні типи шкіл. |
Написання опитування і розповідь про друга на основі опитування. |
Багатозначні слова: catch come get meet see think Вимова Wh- questions |
Wh- questions |
Ex. 3 P53 |
||
Life Skills. Study Skills: Learning English |
|||||||||||||
34 |
|
Як вчити англійську Як вчити англійську |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. • Презентують індивідуальні проекти, можуть дати пораду щодо вивчення англійської. |
• Поради і пропозиції. |
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;
Уміння вчитись: • Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; • Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.); • Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету, визначаючи, що можна було б покращити; • Використовують стратегії та техніки вдосконалення англійської (схеми, таблиці, майндмепи для організації ідей); |
КК1 КК2 КК5 КК6 КК9 |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Написання списку порад. Монологічне мовлення на основі проектної роботи. |
Suggestions What about? You can . … a good idea. |
|
Розробка проекту. |
||
Feeling Good |
|||||||||||||
35 |
|
Спорт |
Можуть називати види спорту і активностей. |
Бесіда про улюблені види діяльності і спорту. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
КК1 КК2 КК5 КК6 КК9
|
Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту. |
|
badminton baseball basketball dancing football hockey running swimming table tennis tennis |
|
Ex.5 P58 |
||
36 |
|
Спорт |
Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів. |
КК1 КК2 КК5 КК6 КК9 |
|
Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту. |
|
Like – стверджувальні і заперечні речення. |
Ex. 4 P59 |
||||
37 |
|
Здоров’я |
Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я. Можуть написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти. |
Визначають, що корисно і некорисно для здоров’я, поради і прохання про пораду. |
Соціальна відповідальність: • Роблять вибір, спираючись на інформацію (наприклад, ставлення до дієт, турботи про власне тіло, здорове харчування та ін. ); |
КК1 КК2 КК8 КК5 |
Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря. |
Написання порад і бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання. |
Good/not good for you, feel well, feel fine. |
Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them |
Ex. 3 P61 |
||
Things We Do |
|||||||||||||
38 |
|
Хобі
|
Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки). Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення. |
Опис діяльності в момент мовлення. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
КК1 КК2 КК5 КК9 |
Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність. |
Розповідь про гуртки. Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення. |
after-school clubs athletics club yoga club board games club coding club horse riding club cookery club drama club Italian club judo club film club |
Present continuous для стверджувальних і заперечних речень. |
Ex.3 P147 Ex.4 P147 |
||
39 |
|
Домашні справи
|
Можуть розповісти, як допомагають по дому. Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення. |
Бесіда про домашні обов’язки. Написання блогу |
Соціальна відповідальність: • Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями); • Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.); • Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;
|
КК1 КК2 КК5 КК8 |
|
Бесіда про домашні дії в момент мовлення. Написання блогу. |
carry the shopping clean the bath cook dinner do the washing-up feed the cat make your bed tidy your room walk the dog Вимова: Yes/no questions |
Make/do Present continuous для запитань. Правопис ing |
Ex.4 P147 |
||
Culture. Youth Clubs in the UK |
|||||||||||||
40 |
|
Молодь в Британії |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;
Соціальна відповідальність: • Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями); •озуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.); • Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;
|
КК1 КК2 КК5
|
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Бесіди про позакласну діяльність |
talking to friends skateboarding doing arts and crafts rock climbing helping people |
|
Ex.3 P67 |
||
41 |
|
Молодь в Британії |
• Презентують індивідуальні проекти, можуть розробити ідею клубу для молоді. |
• Презентація проекту в команді |
КК1 КК2 КК5 КК6 КК9 |
Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи. |
|
|
Написати проект |
|||
42 |
|
Узагальнення повторення теми |
|||||||||||
43 |
|
Контроль аудіювання |
|||||||||||
44 |
|
Контроль письма |
|||||||||||
45 |
|
Контроль говоріння |
|||||||||||
46 |
|
Контроль читання |
|||||||||||
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі (3 години на тиждень) за підручником Джоанна Коста, Мелані Вільямс «Prepare» для загальноосвітніх закладів
Ключові компетентності: |
|
КК1 – вільне володіння державною мовою |
КК6 – навчання впродовж життя |
КК2 – здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами* (формується на кожному уроці) |
КК7 – підприємливість та фінансова грамотність |
КК3 – математична компетентність |
КК8 – соціальна і громадянська компетентності |
КК4 – компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій |
КК9 – культурна компетентність |
КК5 – інформаційно-комунікаційна компетентність |
КК10 – екологічна компетентність |
|
КК11 – інноваційність |