Формувати в учнів уявлення про згубний вплив шкідливих звичок на дитячий організм; розвивати вміння відстоювати власні переконання, оцінювати свої вчинки та приймати рішення відповідно до ситуації; виховувати відповідальне ставлення до свого здоров´я.
Ранкова зустріч
Ми – за здоровий спосіб життя!
Мета: формувати в учнів уявлення про згубний вплив шкідливих звичок на дитячий організм; розвивати вміння відстоювати власні переконання, оцінювати свої вчинки та приймати рішення відповідно до ситуації; виховувати відповідальне ставлення до свого здоров´я.
1. Вітання.
Треба всім нам привітатись:
– Добрий день!
Дружно весело сказати: Добрий день!
Вліво, вправо – повернемось,
Туди – сюди усміхнемось
Добрий, добрий , добрий день!
Психоформула. Який у вас зараз настрій? Передайте виразом обличчя. Усміхніться, поділіться гарним настроєм із товаришами. (2хв)
2. Вправа «Я»
Усі сідають у коло, називає своє ім′я, говорить фразу, що починається зі слів «Щоб зберегти своє здоров′я, я…» (4хв)
3. Асоціативний кущ «Здоров′є – це…»(запис на дошці) (3хв)
4. Гра «Корисно –шкідливо». Якщо корисно – квіточка на якій написано «так», якщо шкідливо – «ні». (1хв)
5. Руханка (1хв.)
Встало вранці ясне сонце , зазирнуло у віконце.
Ми до нього потяглися, за промінчики взялися.
Будем дружно присідати, сонечко розвеселяти.
Встали-сіли, встали-сіли, бачите як розвеселили.
Стало сонце танцювати, нас до танцю закликати,
Нумо разом, нумо всі – потанцюєм!
(звучить музика, діти танцюють)
6. Робота в групах. Практична робота (7хв)
Загадка.
Не золото, а найдорожче. (здоров´я)
Об´єднання дітей у три групи (за кольорами світлофора: зелений, жовтий, червоний)
Завдання групам. Кожній групі дається два плакати і малюнки. Потрібно приклеїти малюнки із корисними звичками і малюнки із шкідливими звичками (окремо)
Доповідачі груп презентують свої роботи.
7. Тестування «Вчися приймати рішення , корисні для здоров´я» (2хв)
Тютюновий дим шкідливий для здоров´я курів і тих, хто перебуває поруч. Вдихання диму тими, хто не курить, називається пасивним курінням. Оцініть ситуації та оберіть варіант, який допоможе уникати пасивного куріння.
1) Ви з друзями сидите на лавочці у своєму дворі. Поруч сів дорослий чоловік із цигаркою. Ви:
а ) продовжите сидіти на цій лавочці;
б ) підете в інше місце, адже двір великий.
2) Ви з друзями збираєтесь їхати ліфтом, але в кабіні стоїть людина з цигаркою. Ви:
а) зайдете в ліфт;
б) підете сходами, це корисно для здоров´я.
3) Ви з батьками зайшли до кав´ярні. В одній залі висить знак «Куріння заборонено». Ти:
а) запропонуєш сісти там , де цього знаку не має;
б) сядеш там, де він є.
Якщо ваш вибір – лише варіант «Б», ваше здоров´я у безпеці, ви вмієте уникати пасивного куріння.
8. Вправа «Метод Прес» (2хв)
Я вважаю, що шкідливі звички потрібно …… .
Тому, що ….. .
Наприклад, ….. .
Отже…. .
9. Очікування (1хв)
Якщо ваші очікування здійснились, то прикріпіть ваші сердечка там , де малюнок здорової людини.
10. Путівник здоров´я
Діти стають у коло і говорять один одному по черзі: «Я бажаю тобі …. .»
Додаток