За НУШ щоранку з дітьми проводять на інтегрованому уроці "Я досліджую світ" ранкову зустріч. Я тренер НУШ в Миколаївській області. Проводила майстер-клас на семінарі цієї ранкової зустрічі. Було цікаво!!
Тут матеріали про зиму.
Ранкова зустріч
Тема. Прихід зими
Мета: створити в класі позитивний настрій, формувати навички ефективного спілкування та групової взаємодії, розвивати мовлення, допитливість,творчість, вміння дивитися і бачити, слухати і чути, спостерігати і відчувати. Вчити добирати рими, вирізати із паперу сніжинки, ліпити сніжку.
Обладнання: мультимедійний комплекс, завдання для групової роботи, слайди електронного журналу «Джміль», малюнки із зображенням зими, рожева парасолька, календар, ножиці,олівці,фломастери, аркуші паперу.
Хід зустрічі
І Вітання
-Доброго дня, мої любі школярики!
- Доброго дня!
-А, як ви гадаєте, чому я сьогодні з рожевою парасолькою?
(Ця парасолька рожева не тільки від поганої погоди, вона рятує і від поганого настрою)
-У мене сьогодні гарний настрій, адже сьогодні особливий день і я рада зустрічі з вами.
- Діти, чи важливий настрій для людини?
- Як можна покращити настрій?
- Загніть мізинчик, якщо ви гарно виспалися і відпочили.
- Загніть наступний пальчик,якщо вас збудила рідна, любима вами людина.
- Загніть середній пальчик, якщо ви побачили хоч раз сьогодні посмішку.
- Загніть вказівний пальчик, якщо ви зустріли хоч одного друга.
- Покажіть, який у вас зараз настрій.
- Ви зі мною вже привіталися, а тепер привітайте один одного.
Ми сімейка невеличка
Усі друзі, я і ти.
Привітаємось,щоб личка
Всі усмішками цвіли
- Привітатися можна по різному. Можна потиснути руку,обійнятися, погладити по плечу,торкнутися щічки, помахати долонькою, взятися за дві ручки, взятися мізинчиками. Сказати або побажання,або комплімент. (Діти вітаються)
- Тепер всі тихесенько сядьте. Зараз ми з вами будемо спілкуватися. Давайте згадаємо правила спілкування. (Діти називають, викладаю на дошці сонечко і промінчики-правила))
ІІ Робота з календарем
- Діти,який день тижня сьогодні?( відповіді дітей)Чому він так названий?
- Який день був вчора? Буде завтра?
- Діти, яка вчора була дата: число і місяць (31листопада)
- Яке число сьогодні?
- Так сьогодні 1 число(викладаю).
- Яке число буде завтра?(2)
- Який місяць? (грудень)
- Чому цей місяць так назвали? (відповіді дітей ,доповнення вчителя)
- Чому ж цей сьогоднішній день особливий?
- Так яка пора року почалася?(зима)
- Які ж зимові місяці ви знаєте?
ІІІ Групове заняття
1.Асоціації
- Діти,хоч і не зимова погода надворі,але скажіть ,будь ласка, з чим асоціюється у вас слово «зима»
(відповіді дітей)
- Подивіться на малюнок і скажіть з чим асоціюється, на що схожий сніг ,бурулька (використовую слайди електронного журналу «Джміль»)
2. Пісенька
- Діти, давайте створимо собі настрій,заспіваємо караоке пісеньку «Зимонька»
3. Гра «Хто більше»
- Об’єднаємося в 3 групи за зимовими місяцями. Кожна дитина буде мати ім’я-назву місяця. (лічу)
- Давайте доберемо до слова «зима» якнайбільше слів -ознак. Цьому може допомогти малюнок. Діти записують. перевіряємо.
(холодна, сніжна, морозна, люта, тепла, весела, морозна і т.д. )
4.Гра «Добре – погано»
- Тепер об’єднаємося в дві групи і пограємо в гру . Одна група доводить, чому добре, що прийшла зима, інші навпаки, що це погано.
5.Добір рим
- Діти, а чи любите ви вірші про зиму?
- Зараз ми з вами будемо поетами. У віршиках є рими. Зараз ми із усіх слів,які записані збоку доберемо рими до слова, яке записане посередині
(використовую слайди електронного журналу «Джміль»)
- снігу ( сміху, втіху, з розбігу, кригу)
- сніжечку (в мішечку, дружечку, гречку, пиріжечку)
- сніговію (мрію,завію, буревію, накрию)
- завірюхо (вухо, сухо,глухо)
6. Практична робота в групах
- Як прикро що немає снігу. Давайте пофантазуємо і створимо у класі зиму.
- Існує безліч форм сніжинок. (Показ слайдів з електронного журналу). Зараз ми об’єднаємося в 4 групи за формою сніжинки.(Кожна дитина отримує сніжинку різної форми)
- Кожна група після виконання своєї роботи буде по колу переходити до виконання наступного завдання
І група - виготовить сніжинки для прикраси класної кімнати.
ІІ група – зробить сніжку з крохмалу( в крохмал добавляють олію)
ІІІ група – розфарбує або намалює малюнок про зиму і там будуть сніжинки
ІVгрупа – подивиться фокус із сніжинкою
(Діти прикрашають клас сніжинками,малюнками)
ІV Обмін інформацією
Запрошую вас у крісло автора. Потрібно розповісти цікаву зимову історію.
V Новини дня
Сьогодні у нас буде екскурсія « Зміни в природі з приходом зими». Після уроків відбудеться загальношкільне свято «Зустріч зими»