20 травня о 18:00Вебінар: Формування комунікативних навичок у дітей шкільного віку

Ранкова зустріч на тему "Прихід зими"

Про матеріал

За НУШ щоранку з дітьми проводять на інтегрованому уроці "Я досліджую світ" ранкову зустріч. Я тренер НУШ в Миколаївській області. Проводила майстер-клас на семінарі цієї ранкової зустрічі. Було цікаво!!

Тут матеріали про зиму.

Перегляд файлу

                                   Ранкова зустріч

     Тема. Прихід  зими

Мета: створити  в класі позитивний настрій, формувати навички  ефективного спілкування та групової взаємодії, розвивати мовлення, допитливість,творчість, вміння  дивитися і бачити, слухати і чути, спостерігати і відчувати. Вчити добирати рими, вирізати із паперу сніжинки, ліпити сніжку.

    Обладнання: мультимедійний комплекс, завдання для групової роботи, слайди електронного журналу «Джміль», малюнки із зображенням зими, рожева парасолька, календар, ножиці,олівці,фломастери, аркуші паперу.

 

                                         Хід зустрічі  

І Вітання

-Доброго дня, мої любі школярики!

- Доброго дня!

-А, як ви гадаєте, чому я сьогодні з рожевою парасолькою?

(Ця парасолька рожева не тільки від поганої погоди, вона рятує і від поганого настрою)

-У мене сьогодні гарний настрій, адже сьогодні особливий день і я рада зустрічі з вами.

- Діти, чи важливий настрій для людини?

- Як можна покращити настрій?

- Загніть мізинчик, якщо ви гарно виспалися і відпочили.

- Загніть наступний пальчик,якщо вас збудила рідна, любима вами людина.

- Загніть середній пальчик, якщо ви побачили хоч раз сьогодні посмішку.

- Загніть вказівний пальчик, якщо ви зустріли хоч одного друга.

- Покажіть, який у вас зараз настрій.

-  Ви зі мною вже привіталися, а тепер привітайте один одного.

         Ми сімейка невеличка

         Усі друзі, я і ти.

         Привітаємось,щоб личка

         Всі усмішками цвіли

 - Привітатися можна по різному. Можна потиснути руку,обійнятися, погладити по плечу,торкнутися щічки, помахати долонькою, взятися за дві ручки, взятися мізинчиками. Сказати або побажання,або комплімент. (Діти вітаються)

- Тепер всі тихесенько сядьте. Зараз ми з вами будемо спілкуватися. Давайте згадаємо правила спілкування. (Діти називають,  викладаю на дошці сонечко і промінчики-правила))

ІІ Робота з календарем

- Діти,який день тижня сьогодні?( відповіді дітей)Чому він так названий?

- Який день був вчора? Буде завтра?

- Діти, яка вчора була дата: число і місяць  (31листопада)

- Яке число сьогодні?

- Так сьогодні 1 число(викладаю).

- Яке число буде завтра?(2)

- Який місяць? (грудень)

- Чому цей місяць так назвали? (відповіді дітей ,доповнення вчителя)

- Чому ж цей сьогоднішній  день особливий?

- Так яка пора року почалася?(зима)

- Які ж зимові місяці ви знаєте?

 

ІІІ Групове заняття

    1.Асоціації

- Діти,хоч і не зимова погода надворі,але скажіть ,будь ласка, з чим асоціюється у вас слово «зима»

(відповіді дітей)

- Подивіться на малюнок і скажіть з чим асоціюється, на що схожий сніг ,бурулька  (використовую  слайди електронного журналу «Джміль»)  

  • Поплескайте в долоньки, хто хоче,щоб уже був сніжок.
  • Потупайте ніжками, хто бажає зліпити снігову бабу.
  • Покивайте голівками, хто хоче покататися на санчатах.
  • Пострибайте, хто хоче,щоб був Новий рік.

     2. Пісенька  

 - Діти, давайте створимо собі настрій,заспіваємо караоке пісеньку  «Зимонька»

     3. Гра «Хто більше»

- Об’єднаємося в 3 групи за зимовими місяцями. Кожна дитина буде мати ім’я-назву місяця. (лічу)

- Давайте доберемо до слова «зима» якнайбільше слів -ознак. Цьому може допомогти малюнок. Діти записують. перевіряємо.   

(холодна, сніжна, морозна, люта, тепла, весела, морозна і т.д. )

 4.Гра «Добре – погано»

- Тепер об’єднаємося в  дві групи і пограємо в гру . Одна група доводить, чому  добре,  що прийшла зима, інші навпаки, що це погано.

  5.Добір рим

- Діти, а чи любите ви вірші про зиму?

- Зараз ми з вами будемо поетами. У віршиках є рими. Зараз ми із усіх слів,які записані збоку доберемо рими до слова, яке записане посередині

   (використовую  слайди  електронного журналу «Джміль»)

- снігу  ( сміху, втіху, з розбігу, кригу)

- сніжечку (в мішечку, дружечку, гречку, пиріжечку) 

- сніговію (мрію,завію, буревію, накрию)

- завірюхо   (вухо, сухо,глухо)

  6. Практична робота в групах

- Як прикро що немає снігу. Давайте пофантазуємо і створимо у класі зиму.

- Існує безліч  форм сніжинок. (Показ  слайдів з електронного журналу). Зараз ми об’єднаємося  в 4 групи за формою сніжинки.(Кожна дитина отримує сніжинку різної форми)

- Кожна група після виконання своєї роботи буде по колу переходити до виконання наступного завдання

І група - виготовить сніжинки для прикраси класної кімнати.

ІІ група – зробить сніжку з крохмалу( в крохмал добавляють олію)

ІІІ група – розфарбує або  намалює малюнок про зиму і там будуть сніжинки

ІVгрупа – подивиться фокус із сніжинкою

(Діти прикрашають клас сніжинками,малюнками)

ІV  Обмін інформацією

Запрошую вас у крісло  автора. Потрібно розповісти цікаву зимову історію.

  • Діти, після розповіді ви можете поставити автору 2-3 запитання.

V Новини  дня

 Сьогодні у нас буде екскурсія  « Зміни в природі з приходом зими». Після уроків відбудеться  загальношкільне свято «Зустріч зими»

docx
Додано
13 січня 2018
Переглядів
7314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку