У методичному посібнику представлено розробку ранкової зустрічі на тему: «Рід, родина, рідня – це все моя сім’я».
Матеріали містять творчі пізнавальні завдання, ігрові ситуації, формують у дітей знання, уміння і громадянські компетенції, необхідні для життя в сучасному світі.
Ця розробка створена з метою поглиблення знань учнів про рід, родину, сім’ю, родинні зв’язки. Основана на продовженні ознайомлення з родинними традиціями, формуванні національної свідомості учнів.
Спрямована на виховання патріотів рідної землі, прищеплювання почуття любові до родини, близьких своєї сім’ї, до дорослих, людей похилого віку. Включає в себе розвивально-пізнавальні інтереси, творчі здібності дітей.
Мірошниченко
Антоніна Дмитрівна
Назва методичної теми:
«Розвиток логічного
мислення в учнів початкових класів»
Педагогічне кредо:
«Мені довірено дитинство»
Ранкова зустріч
Тема: «Рід, родина, рідня – це все моя сім’я»
Мета: поглибити знання учнів про рід, родину, сім’ю, родинні зв’язки;продовжувати ознайомлення з родинними традиціями, формувати національну свідомість учнів, виховувати патріотів рідної землі;прищеплювати почуття любові до родини, близьких своєї сім’ї, до дорослих, людей похилого віку, розвивати пізнавальні інтереси, творчі здібності.
Обладнання: кольоровий папір, ножиці, клей, родинні фото, прислів’я, м’ячик, вірші.
І. Вітання.
Діти стають у коло, беруться за руки.
Доброго ранку тобі і мені,
Хай щирі слова линуть ясні.
Доброго ранку, ми друзям бажаємо,
Доброго ранку, батьків так вітаємо.
Дозвольте сьогодні вам побажати
Слів хороших багато сказати.
Мамам і татам, сестричкам з братами
Усім бабусям із дідусями,
Щасливих, довгих сонячних літ,
Ми шлемо гарячий,
Палкий наш привіт.
Учні посилають «повітряний привіт» один одному і своїм рідним.
ІІ. Групове заняття.
Учні створюють родинний потяг.
На вагончики потяга прикріплюють фото своєї сім’ї, своїх рідних. Кожен вагончик, це родина учня.
ІІІ. Обмін інформації.
Ти котись веселий м’ячик
Швидше, швидше по кругу,
У кого лишився м’ячик
Той розкаже про сім’ю.
Діти по черзі розповідають, яка в кого сім’я. Скільки членів родини, рахують.
2. Конкурс «Ласкаві слова» (хто більше назве ніжних, ласкавих слів мамі, татусеві, бабусі, дідусеві, братикам, своїм рідним)
IV. Щоденні новини.
2. Гра «На кого схожий я?»
3. «Слово загубилося …»
Встав пропущені слова.
…… - готує їжу,
…… - водить в зоопарк, кіно,
…… - відводить до школи,
…… - пече пиріжки,
…… - купує морозиво,
…… - допомагає у підготовці уроків.
4. Відгадай «Світ сім’ї»
1. Мамина мама, а нам …..(бабуся).
2. Батько дідуся або бабусі …..(прадід).
3. Татові вона бабуся, а нам …..(прабабуся).
4. Рідні люди , які люблять один одного і живуть разом ( родина, сім’я).
Підсумок.
Вчитель:
Сьогодні зустріч ранкова,
Про сім’ю наша розмова,
Родина, рід – слова святі
Важливі для кожного в житті.
Ми – сім’я і ми родина,
Знає кожна це дитина,
Більш немає на Землі
Найгарнішої сім’ї
Тато, мама ти і я -
Це сім’я моя й твоя.
Д О Д А Т К И
Додаток 1
Додаток 2