Конспект затверджую: ________________
До заняття допускаю:_________________
ПЛАН-КОНСПЕКТ
ранкової зустрічі, проведеної, 4-Б класі
ЗОШ І-ІІІ ст. №8 м. Кременчука
студенткою групи У-21 відділення початкової освіти
Кременчуцького педагогічного коледжу імені А.С. Макаренка
Горбань Інною Романівною
11 квітня 2019 року
Оцінка ________
Тема: Весна
Мета : розвивати соціальні та комунікативні навички в учнів класу, сприяти інтелектуальному розвитку кожного учня, сприяти формуванню в дітей дружніх стосунків між однокласниками.
Хід проведення
Весна квітуча вже прийшла,
Яскраве сонечко нам принесла,
А ще квіточки, травичку,
Блакитну у струмочках водичку,
Ми давайте привітаємось,
Із весною пострічаємось.
Отже, дітки, як ви вже здогадалися, тема сьогоднішньої зустрічі - весна.
Весна - прекрасна пора року. Навесні розквітають квіти, прилітають птахи з теплих країв, вкривається зеленим простирадлом вся земля.
А з чим асоціюється весна у вас? Зараз, передаючи цю квітку по колу, кожен з вас скаже, що для вас весна.
А зараз давайте розгадаємо декілька загадок:
Але в ньому теж водичка
Він біжить через лісок
Називається (Струмок)
А зараз ми з вами зіграємо в гру пантоміма. Я буду зачитувати віршик, а ви без слів, за допомогою міміки та жестів відтворювати його.
Дружить Хмарка з дощиком:
Носить воду горщиком.
Дощик - із травичкою,
А трава – з копичкою,
А копиця - з коником,
Що гасає з дзвоником.
А іще з телятком,
Баранцем, лошатком.
Всі вони – з Даринкою,
Дівчинка – з хмаринкою,
З то, що із дощиком
Носить воду горщиком.
Ось замкнулось дружнє коло,
Подружились всі довкола.
А зараз давайте поговоримо про весняні квіти. Дітки, а які квіти – первоцвіти ви знаєте? Як себе потрібно з ними поводити? Чи можна зривати первоцвіти? Як потрібно вчинити, якщо ви випадково зірвали первоцвіт?
Що нового ви дізналися про цю пору року?
Що б ще ви хотіли дізнатися про весну?