Ранкова зустріч "Режим дня"

Про матеріал

Ранкове коло "Режим дня", розроблене за програмою О.Я. Савченко для учнів першого класу. Мета:сформувати лексику до теми «Режим дня»; познайомити з розпорядком дня, вчити чергувати активний та пасивний відпочинок;розвивати навички доброзичливого відношення один до одного.

Перегляд файлу

 Тема:Режим дня

Мета :сформувати лексику до теми «Режим дня»; познайомити з розпорядком дня, вчити чергувати активний та пасивний відпочинок;розвивати навички доброзичливого відношення один до одного.

I.Організаційний момент.

1. Ранкове вітання:

Сонце піднімається,

серце зігрівається,

прокидається земля

з нею я.

2. Коло вітань:

Діти вітаються плескаючи один одного по долоньках, проговорюючи побажання. Наприклад: «Привіт, Оленко, бажаю тобі сьогодні прекрасного настрою!»

II.Обмін інформацією

  • Діти, сьогодні з вами ми поговоримо про дещо цікаве та корисне. А про що саме, ви дізнаєтесь відгадавши ребус?

(На дошці ребус: режим дня. Створений за допомогою он-лайн програми – генератор ребусів)

  • Що таке «режим дня»?  (Це такий розпорядок дня,що передбачає час для роботи, навчання та відпочинку.)
  • Я маю годинник, як символ часу, який потрібно правильно розділяють, щоб встигнути все заплановане. Передавайте його по колу, та розкажіть як ви любите відпочивати?

III.Групове заняття

  1. Повторення правил роботи в групі.
  2. Кожна група отримує завдання, у якому необхідно приклеїти  малюнок, який відповідатиме певній дії, яку учні виконують вранці, вдень, ввечері.

1 гр. – ранок,

2 гр. – день,

3 гр. – вечір,

4 гр. – вільний час, де діти розділяють картинки з активним та пасивним відпочинком.

Учні презентують свої роботи.

IV.Щоденні новини

- Знайомство з розпорядком дня учнів.

- Називання зимових ігор.

- Повторення зимових місяців.

- Заповнення календаря природи.

- Знайомство з планом на день.

 

 

docx
Додано
10 грудня 2018
Переглядів
1837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку