Ранкова зустріч "Що я знаю про країну в якій живу?" розроблена для учнів 2-4 класів
Ранкова зустріч
1. Привітання - Доброго ранку! — Ми друзям бажаєм. - Доброго ранку! – Батьків так вітаєм. Доброго ранку тобі і мені. Щирі слова нехай линуть рясні.
- Доброго ранку, Україно!
- Доброго ранку, українці!
Моя рідна Батьківщина Має назву Україна. В мене й нація своя – Українець в мами я.
Є у мене й рідна мова, Де вкраїнське кожне слово.
Олексій Довгий
- Про що йтиметься на ранковій зустрічі? (Про Україну)
Вправа «Гронування»
- А яка вона – наша країна?
Учні на ягідках пишуть слова які асоціюються в них з Україно. Далі кріплять по ягідці на дошкі. (Додаток1)
- Діти, а що нас з вами вийшла за рослинка?(Калина)
- Так, а чи знаєте ви що калина – це рослинний символ України? А які ще є символи України? (Учні розповідають про символи України)
Гра «Коло підтримки»
Учні передають по колу прапірець України називаючи міста України (або області).
Вправа «Кольорова моя Україна!»
Учні розфарбовують частинки України (по областях) та складають, відтворючи таким чином карту України (Додатково можна запропонувати підписати області). Додаток 2
Вправа з Лего «Українські асоціації»
Учитель показує цеглинку, учні говорять що в них асоціюється з Україною та кольором цеглинки що показують.Наприклад, червона цеглинка – борщ, жовта – пшениця, блакитна – небо, 2 цеглинки (жовта та блакитна) – прапір, синя – Дніпро.
4. Тема для щоденника вражень:
«Мій улюблений куточок України»
«Державні символи України»
«Україна – моя Батьківщина»
Додаток 1
Додаток 2