Ранкова зустріч Тема тижня: «ОСІНЬ» Тема зустрічі: «ОСІННЯ КВІТКА, ЯКА МЕНІ ПОДОБАЄТЬСЯ»

Про матеріал
Тема: «Осіння квітка, яка мені подобається» Мета: поглибити знання дітей про осінні квіти; формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження; уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування, висловлювати свої думки; синхронно виконувати рухи.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

Тема тижня: «ОСІНЬ»

Тема зустрічі: «ОСІННЯ КВІТКА, ЯКА МЕНІ ПОДОБАЄТЬСЯ»

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

Стегниківської філії

комунального закладу НВК

«Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ»

Скубіш Н.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019 р.

 

 

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

1 клас

ТЕМА ТИЖНЯ: «ОСІНЬ»

 

Тема: «Осіння квітка, яка мені подобається»

Мета: поглибити знання дітей про осінні квіти; формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження; уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування, висловлювати свої думки; синхронно виконувати рухи.

Обладнання: Малюнки осінніх квітів, бджілок, конструктор LEGO.

(Зустріч проводимо спочатку  надворі – біля квітника, потім – у класі.)

 

Хід зустрічі

I. Привітання.

1. Вітання вчителя:

 

Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку – в небі пташки!

Доброго ранку – зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю щоб посмішки квітли!

 

Вчитель:  Сьогодні нашу ранкову зустріч ми розпочнемо на шкільному подвір'ї біля квітника.  Як ви думаєте, про що  будемо говорити? (Учні висловлюють свої припущення.)

2. Коло вітань:

Вчитель:

  - Які осінні квіти вам подобаються? Хто знає, як називаються ці квіти? Це чорнобривці і жоржини. 

(Слід зазначити, що на клумбі ростуть чорнобривці та жоржини, і вони  вже знайомі дітям,  тому згодом учні розділяться на дві групи).

 

  • Ми з вами привітаємося так:
  • Софійко, мені подобається …, а яка квітка подобається тобі?

 

   6a821c884f73cdc9e2c32786181fe405.jpgbarhatcy-otklonennye-bonita-bolero-smes-okrasok2.jpg

dahlia-decorative-category_1.jpg  vidi_zhorzhin.jpg

II. Обмін інформацією

(Діти об’єднуються у групи залежно від того, яка осіння квітка їм подобається. )

Вчитель:  Обговоріть у групі, чому саме ця квітка вам подобається.

  1. Гра «Відкритий мікрофон» (Діти по черзі говорять. Чому їм подобається та чи інша квітка).

2.  Розучування віршика:

Чорнобривці 
Гарні квіти біля хати 
Навесні садила мати. 
Чорнобривці чорноброві 
Квітнуть в тиші вечоровій. 
Чорнобривці чарівні 
Так і просяться в пісні.

 

III. Групове заняття

3688807-merry-bee.jpg     малюнок бджілка.png

  1. Виконання фізичних вправ за змістом вірша:

Стали діти у рядок. Всі підемо на лужок.

( Діти ходять один за одним і потім  утворюють коло).

На  квітучому  лужку  гудуть  бджілки: « Жу-жу-жу».

Разом з ними  політаймо, крилечками помахаймо.

Покрутились  вліво- вправо, глянули на кращі трави.

Пошукали квіточок, щоб зібрати з них медок (присідання і піднімання).

Щоб набратись сили, усі дружно сіли

Знов шукаєм  квіточок, щоб зібрать смачний медок.

Назбирали ? Ого-го! Всі до вулика бігом!

Побували на лужку, назбирали ми медку.

 

(Повернення у клас)

  1. Розвиток дрібної моторики. З конструктора LEGO діти складають квіти.

 

Без названия.jpg

 

IV. Щоденні новини

  • Повторення віршика.
  • Заповнення календаря.
  • Знайомство з планом на день .

1

 

docx
Додано
13 листопада 2019
Переглядів
932
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку