Ранкова зустріч з використанням здоров'язбережувальних технологій .

Про матеріал

Ранкова зустріч рекомендована учням 1 класу з використанням здоров'язбережувальних технологій-психо-емоційне налаштування на продуктивну працю протягом дня,дихальна гімнастика та ароматерапія, яка носить профілактичний характер в зимовий період,

Перегляд файлу

Ароматерапія з психоемоційним налаштуванням на продуктивну працю

Ароматерапія-чудо-аромати для здоров'я дітей.

Ароматерапія - це лікування з застосуванням натуральних ефірних масел, здатних нормалізувати психічний стан людини, врівноважити процеси, що відбуваються в організмі, і тим самим підвищити його опірність до шкідливих зовнішніх впливів.

 Ароматерапія зміцнює природні сили організму, сприяє зміцненню здоров'я і краси. Вона дозволяє нам, використовуючи цілющі дари природи, зробити наше життя світлішим, здоровою і щасливою.

Застосування засобів ароматерапії  під час навчально-виховного процессу дозволяє активізувати розумову діяльність дитини, зняти у нього втому, підвищити успішність, вилікувати простудні захворювання, нормалізувати сон і просто створити гарний настрій. На відміну від багатьох медичних засобів, ароматерапевтичні лікувальні склади дуже приємні у застосуванні, так що вони неодмінно сподобаються дітям.

Запрошення до класу:

Веселкова ми родина,

Веселковий весь наш клас.

Ми запроошуєм гостинно,

Завітайте ви до нас.

Девіз: «Веселкової родини»:

Радісний світанок починається.

Понад містом –райдужна блакить.

Місто прокидається,

Сонце усміхається.

Щоб настрій чудовий був у малечі,

Ранкова зустріч буде до речі.

Вчитель:

Пропонуємо вашій увазі ранкову зустріч з урахуванням програми психо-емоційного налаштування на продуктивну роботу та оздоровчою ароматерапією.

Ранкова зустріч:

Діти:

Сонечко сяє,

Дощик накрапає,

 Веселка звеселяє,

Гарний настрій посилає.

Метелик пролітає,

Вітерець повіває,

Жабка виглядає

Грибочок підростає.

То вліво поглядаєм,

То вправо поглядаєм

Радо всіх зустрічаєм,

-Добрий день!

Вчитель:Станьте обличчям один до одного і привітайтеся :

-подаючи праву руку, ліву руку;

-долоньками;

-мізинчиками;

-так, як вітаються пташки.

А зараз прикладіть долоньки до свого серденька і передайте тепло свого серця своєму товаришеві.(сідають)

У моїх руках крапелька дощу, яка з сьогоднішнього дня перетвориться на сніжинку .Чому?

Синоптик-черговий: Сьогодні перший день зими- 1грудня 2017 року.

 День тижня-четвер (по календарі природи)

. На вулиці холодно, температура повітря___,опади____.

Вчитель: В зимову пору року дуже легко простудитися, тому виконамо дихальні вправи з ароматерапії.

Сьогодні ви відчуєте  запах сосни сибірської, яка не тільки  противірусним засобом, а й додасть вам бадьорості на цілий день.

На партах у вас сніжинки. Підніміть їх за ниточку вгору і  подувши струменем повітря, зробіть так, щоб вона затанцювала у таночку, а ви змогли полюбуватися її красою.

На сьогоднішніх уроках «Я і України» та основ здоров’я ми познайомимось з темою «Зима» та правилами загартування та оздоровлення у цю пору року.

Знахар, мої любі діти,

Це людина без освіти.

Хоч освіти він не має

Але ж він багато знає.

Над здоров’ям він чаклує

Й фіточаями пригощає.

Сьогодні ми будемо пити липово-малиновий чай, рекомендований, як протизапальний засіб при простудних захворюваннях, захворюваннях дихальних шляхів та шлункових розладах.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тіщенко Ніна Олександрівна
    Вдячна за цікаву інформацію.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
14 січня 2018
Переглядів
1661
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку