Ранкова зустріч рекомендована учням 1 класу з використанням здоров'язбережувальних технологій-психо-емоційне налаштування на продуктивну працю протягом дня,дихальна гімнастика та ароматерапія, яка носить профілактичний характер в зимовий період,
Ароматерапія з психоемоційним налаштуванням на продуктивну працю
Ароматерапія-чудо-аромати для здоров'я дітей.
Ароматерапія - це лікування з застосуванням натуральних ефірних масел, здатних нормалізувати психічний стан людини, врівноважити процеси, що відбуваються в організмі, і тим самим підвищити його опірність до шкідливих зовнішніх впливів.
Ароматерапія зміцнює природні сили організму, сприяє зміцненню здоров'я і краси. Вона дозволяє нам, використовуючи цілющі дари природи, зробити наше життя світлішим, здоровою і щасливою.
Застосування засобів ароматерапії під час навчально-виховного процессу дозволяє активізувати розумову діяльність дитини, зняти у нього втому, підвищити успішність, вилікувати простудні захворювання, нормалізувати сон і просто створити гарний настрій. На відміну від багатьох медичних засобів, ароматерапевтичні лікувальні склади дуже приємні у застосуванні, так що вони неодмінно сподобаються дітям.
Запрошення до класу:
Веселкова ми родина,
Веселковий весь наш клас.
Ми запроошуєм гостинно,
Завітайте ви до нас.
Девіз: «Веселкової родини»:
Радісний світанок починається.
Понад містом –райдужна блакить.
Місто прокидається,
Сонце усміхається.
Щоб настрій чудовий був у малечі,
Ранкова зустріч буде до речі.
Вчитель:
Пропонуємо вашій увазі ранкову зустріч з урахуванням програми психо-емоційного налаштування на продуктивну роботу та оздоровчою ароматерапією.
Ранкова зустріч:
Діти:
Сонечко сяє,
Дощик накрапає,
Веселка звеселяє,
Гарний настрій посилає.
Метелик пролітає,
Вітерець повіває,
Жабка виглядає
Грибочок підростає.
То вліво поглядаєм,
То вправо поглядаєм
Радо всіх зустрічаєм,
-Добрий день!
Вчитель:Станьте обличчям один до одного і привітайтеся :
-подаючи праву руку, ліву руку;
-долоньками;
-мізинчиками;
-так, як вітаються пташки.
А зараз прикладіть долоньки до свого серденька і передайте тепло свого серця своєму товаришеві.(сідають)
У моїх руках крапелька дощу, яка з сьогоднішнього дня перетвориться на сніжинку .Чому?
Синоптик-черговий: Сьогодні перший день зими- 1грудня 2017 року.
День тижня-четвер (по календарі природи)
. На вулиці холодно, температура повітря___,опади____.
Вчитель: В зимову пору року дуже легко простудитися, тому виконамо дихальні вправи з ароматерапії.
Сьогодні ви відчуєте запах сосни сибірської, яка не тільки противірусним засобом, а й додасть вам бадьорості на цілий день.
На партах у вас сніжинки. Підніміть їх за ниточку вгору і подувши струменем повітря, зробіть так, щоб вона затанцювала у таночку, а ви змогли полюбуватися її красою.
На сьогоднішніх уроках «Я і України» та основ здоров’я ми познайомимось з темою «Зима» та правилами загартування та оздоровлення у цю пору року.
Знахар, мої любі діти,
Це людина без освіти.
Хоч освіти він не має
Але ж він багато знає.
Над здоров’ям він чаклує
Й фіточаями пригощає.
Сьогодні ми будемо пити липово-малиновий чай, рекомендований, як протизапальний засіб при простудних захворюваннях, захворюваннях дихальних шляхів та шлункових розладах.