ПОДОРОЖ У КРАЇНУ ДОРОЖНІХ ЗНАКІВ

Про матеріал

Виховний захід розроблено для учнів 2-х класів, представлений у вигляді подорожі. Розробка спрямована на закріплення знань з правил дорожнього руху та виховання культурної поведінки учнів на вулиці.

Перегляд файлу

ПОДОРОЖ У КРАЇНУ ДОРОЖНІХ ЗНАКІВ
 

Вчитель: Оксамитна Т.Г.

Мета: закріплювати знання дітей з правил вуличного рух, запобігання травматизму, виховання культурної поведінки на вулиці, в транспорті.

Обладнання: малюнки перших шляхових знаків, до­рожні знаки, світлофор, програвач, платівки, загад­ки, малюнок автобуса, каса.

Хід заходу

  1. Вступне слово вчителя.

— Діти, ви любите подорожувати? Хто із вас вже подорожував?

На якому транспорті?

  1. Відгадайте загадку і таким чином виберете транспорт, на якому і відправимось ми з вами у сьогоднішню подорож,

Загадка.

Дом по улице идет,

На работу всех везет

Не на курьих тонких ножках,

А в резиновьіх сапожках.

                    (Автобус)

-  Діти, якщо ви хочете кудись поїхати, прийшовши на станцію чи вокзал, що ви повинні в першу чергу зробити?

(Придбати квитки).

Вчитель: Я вам видам квитки за тієї умови, якщо ви дасте відповіді на запитання.

— Кого називаємо пішоходом? 

  Кого називаємо водієм?

  Якщо мама котить коляску, хто вона, пішохід чи водій?

  Що спільного між дорогою і тротуаром?

  В чому відмінність між ними?

  На якому транспорті нам можна подорожувати?

— Як обходити ці види транспорту?

— Де можна гратися дітям?

  Що називаємо переходом? Якы вони бувають?

Ось ви відповіли правильно. Одержуйте квитки і маєте право подорожувати в Країну дорожніх знаків.

 

Вчитель: Сідаємо в автобус, шановні пасажири. Поступа­ємось місцем старшим, жінкам. (Сідають дівчата, а потім хлопчики).

Вчитель: Щасливої дороги.

Доїхали. (Звучить гудок автобуса).

 

Ми зупинились на площі Історична.

Багато тисяч років тому, люди користувалися звірини­ми стежками. Тварини без складних приладів і точних розрахунків уміють обирати найбезпечніший напря­мок. Вони обминають велике каміння, грузьку драговину, глибокі провалля.

 

Учениця. Довгий час люди користувалися первісними шляховими знаками.

«Не йди сюди» — гілочка покладена поперед стежки.

«Прямуй так» — наконечник стріли чи списа, біля ньо­го малюнок оселі.

«Повертай назад, там...» — зламана гілочка, тонка вер­шина якої повернута до грубішого кінця, а біля неї зоб­раження хижака.

Деякі знаки, зовсім змінившись, дожили до нашого часу.

Білочку на стежці нагадує знак «В'їзд заборонено».

А зігнуту назад гілочку — знак «Місце для розвороту».

 

Учитель.   Первісні дороги   важко  назвати  шляхами.

Древні єгиптяни мостили їх камінням, а сирійці — цег­лою, а предки Древньої Русі — дерев'яними колодами, римляни — з плит. Перші вимощені дороги з'явились в розвинених  могутніх державах:   Щоб розминутися ви­никли правила чиношанування, хто багатший, той проїде.

Селянин всім завжди вступав дорогу. Зараз правила вуличного руху для всіх однакові. Поступається дорогою той, кому це легше зро­бити.  Пішоходи — машинам, машини — трамваям, поїздам.

Для безпечного руху на дорогах весь транспорт і пішоходи підкоряються суворим законам дорожнього руху. Знати і виконувати ці знаки повинні всі: до­рослі й діти, пасажири, пішоходи, водії.

А стежать за цим працівники ДАІ.

 

Вчитель: А ми рухаємо з вами далі і наступна наша зупинка «Музична»

Пісня: « Ти признайся мені »

І- к.

Ти признайся мені,

Як на велеку мчишся.

Знаки бачиш чи ні,

На дорозі казишся.

З інтернету пісні.

Телефоном качаєш

І рукою усім

Перехожим махаєш.6

Приспів:

Дорожні знаки

Поважай до нестями,

Бо вони - це безпека

Ти повір, повір,

Це не міф, і не мода

Це є добра нагода,

Милий, вір.

 

Учитель. Ось ми прибули на зупинку «Пограймо».

Незнайко.  Не знаючи сиг­налів світлофора, я під маши­ну ледь не потрапив. Діти, допоможіть мені, розкажіть, як треба переходити вулицю.                     

 

 

 

Учениця.

Не поспішай, чекать умій,

Коли червоне світло — стій.

Ти приготуйся, щоб іти,

Як жовте світить з висоти.

А як зелене угорі —

Рушати можна дітворі! 

Гра «Світлофор».

 

Учитель. Зупинка ДАІ. Розгляд ситуації

Нас зупинила державна ав­тоінспекція.

 

Ситуація: 2 дівчинки, переходять вулицю, читаючи книжку. Їх зупиняє Інспектор ДАІ: «Почекайте-но, подружки, Де ж то очі ваші, вушка? Справа скінчиться погано, Буде бід у вас чимало, Бо дорога — не читальня І не місце для бовкання.

 

Вчитель: Отже, на цій зупинці ми повинні пригадати головні дорожні знаки та провести вікторину.

Вікторина.

— Як пішохід повинен ходити по вулиці?

— Як іти пішоходам, де немає тротуару?

— Де переходити вулицю, дорогу?

— Як переходити вулицю без свытлофора?

  Чому не можна появлятися перед транспортом, що близько рухається?

Молодці! Можете їхати.

 

Учитель. Всіх пасажирів прошу зайняти свої місця. Ру­шаємо до школи.

Поїхали.

Ось і закінчилась наша подорож по Країні дорожніх знаків.

Чи сподобалась вам ця мандрівка?

Бажаю всім міцного здоров'я, щоб ніколи не трапля­лось з вами дорожніх пригод. Спасибі за увагу і участь у подорожі.

 

docx
Додано
14 січня 2018
Переглядів
3265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку