Ранкові зустрічі.
Нова українська школа.
Гра “Чарівний клубочок. Комплімент”
Привітайтеся з учнями, попросіть їх стати в коло. Запропонуйте побавитися у гру “Чарівний клубок”.
Гра в колі “Чарівний клубочок. Комплімент”
Учасники гри сідають у коло.
Учителька пропонує, передаючи один одному клубок вовняних ниток, говорити
при цьому компліменти.
Після того, як усі учні висловилися, педагог підбиває підсумок про те, що “чарівний клубочок” зміг усіх об’єднати.
Після закінчення гри учителька запитує в дітей про їхні відчуття, коли їм говорили компліменти.
Називання один одного пестливим, теплим, ніжним іменем
Привітайтеся й попросіть учнів стати в коло. Скажіть, що маєте чарівні окуляри, які допоможуть бачити світ у позитивному світлі. Переконатися в цьому допоможе гра.
Гра в колі “Чарівні окуляри”
1. Одягніть “чарівні” окуляри й назвіть учня, який стоїть праворуч, пестливим,
теплим, ніжним іменем та додайте добре слово про нього: “О, як нам пощастило, що маємо Артемка в класі. Він пречудово співає, гарно грає у футбол тощо. А тепер передавайте один одному “чарівні” окуляри, називаючи при цьому свого сусіда/сусідку справа також пестливим, теплим, ніжним іменем». Далі передайте окуляри наступному учневі, який має продовжити гру.
Підсумуйте, що ми вчимося не тільки цінувати тих, хто поруч,
налагоджувати дружні стосунки, а й розрізняти “праворуч”, “ліворуч”.
2. Попросіть дітей сісти й домалювати подругу ляльці, щоб їй не було самотньо (на аркуші в клітинку).
Гра “Вітання-руханка”
Привітайтеся й налаштуйте учнів на позитивний настрій. Скажіть, що створити добрий настрій нам допоможе усмішка, особливо якщо ми її одержимо в дарунок і віддячимося тим самим.
Вправа “Усмішка в дарунок”
Запропонуйте учням стати в коло, взятися за руки, подивитися один одному у вічі, подарувати свої найприємніші та найщиріші усмішки.
Щоб додати позитивної енергії нашому організмові, варто зробити руханку, співаючи:
В нашім класі друзі всі (діти тримаються за руки)
Раз, два, три (роблять три оплески)
І великі, і малі (роблять рухи руками)
Раз, два, три (роблять три оплески)
Руку дай тому, хто справа,(взяти сусіда за руку, який стоїть праворуч)
Руку дай тому, хто зліва,(взяти сусіда за руку, який стоїть ліворуч)
Ми – одна сім’я!
Можна побавитися в пальчикову гру “Сяє сонечко привітне”, що додає гарного настрою.
Нехай учні стануть у коло, долоні затиснуті в кулачки, і разом виконають пальчикову гру.
Сяє сонечко привітне (учні надають долоням округлої форми, подібної на пуп’янок. Далі пальці розводять та потроху відхиляють убік. Утворюється велика квітка, що розпустилася)
Квітка з пуп’янка розквітне (учні витягують руки вверх)
Разом квітку зростимо (учні протягують руки вперед, ніби дарують квіточку)
І (Оленці) віддамо (називають ім’я сусіда / сусідки справа).
“Що я побачив дорогою до школи?”
Запропонуйте учням поділитися враженнями про те, що цікавого вони побачили дорогою до школи.
Після виконання завдання запитайте в учнів:
– Чий співрозмовник побачив щось цікаве дорогою до школи?
Зробіть висновок про те, що світ навколо нас дуже цікавий, тому його
потрібно досліджувати. І цьому будуть присвячені наші заняття, а всі
учні стануть справжніми дослідниками світу, що нас оточує.
Перша ознака дослідника – спостерігати і ставити запитання. Тому
наступне наше завдання буде присвячене саме цьому.