Тема тижня: Ми - українці. Кооперація. Тематична структура тижня. Понеділок. Введення в поняття теми тижня Що означає поняття “Батьківщина” велика і мала ? В яких випадках воно використовується?Які є подібні поняття? Які асоціації викликає?Вівторок. Розкриття змісту поняття. Які існують принципи кооперації?Приклади кооперації з досвіду(шкіл, класу) Середа Яке значення це має у житті людей. Чому це існує?Яку це приносить користь?Як люди приймають в цьому участь? Четвер Як це можна застосувати в моєму житті та житті школи. Як я можу приймати у цьому участьта чим це може мені допомогти?П’ятниця. Свято підведення підсумків. Еврика! Тобі особисто може знадобитись знання традиційта розуміння того, що таке комунікація? Навіщо?Розкажи другу, для чого йому потрібно знати традиції та уміти комунікувати. Давайте всі разом поміркуємо, для чого нам знати традиції та уміти правильно комунікувати?Що це знання дає нам?
Хід зустрічі. День перший.1. Загальне коло. 2. Традиція «Привітання» 3. Що означає поняття “Батьківщина” велика і мала ? (Місце народження, проживання, по крові- батьки. Світ відкритий для всіх незалежно від національності, тому треба знати традиції країни в якій ти живеш. ) 4. Які є подібні поняття?( Вітчизна , Країна, Держава...) 5. Які асоціації викликають?(відповіді дітей( батьки, родина, друзі...)6. Чому це потрібно знати?( для подорожі, для загального розвитку, для вибирання місця проживання, навчання)7. Що спільного і чим відрізняються одна від одної держави? спільне:(державні символи: герб, прапор, гімн)традиції:( ) закони. загальнолюдські цінності( добро, любов, довіра)відрізняються: місцем положення, виробництвом, зовнішністю, мова...
Спільна цінність – це люди !!!!!!!Гра « В людях я ціную…»Діти утворюють коло. Кожний з них по черзі називає своє ім’я і продовжує фразу « В людях я найбільше ціную…».- Багато з вас цінують у людях відповідальність, почуття дружби, бажання прийти на допомогу. Але кожному з нас притаманні певні позитивні якості, за які нас поважають інші.
Хід зустрічі. День другий.1. Привітання2. Повторення “Батьківщина” велика, мала3. Как ми дізнаємося про другі країни?4. Ким Україна пишається? ( освіта( , політика(Пинчук), врачи, спорт,( Кличко, Усик, Клочкова), письменники, артисти.5. Який внесок вони зробили в розвиток країни?6. Що відчуває людина коли стоїть на п'єдесталі? (відповідві дітей, гордість, насолоду)7. Анонсування наступного дня.
Освіта. Видатний український педагог,кандидат педагогічних наук,директор школи,вчитель,дитячий письменник. Михайло Драгоманов. Вчений-історик,публіцист,філософ,педагог,засновник Вільної української друкарні, суспільно-політичний діяч. Олена Пчілка. Педагог,перекладач,письменниця,публіцист, редактор, видавець. Василь Сухомлинський
Спортсмени Українська плавчиня, чотирикратна олімпійська чемпіонка на дистанціях 200 та 400 метрів, срібна призерка — 800 метрів. Андрій Шевченко Український футболіст Олександр Усик. Боксер. Абсолютний чемпіон світу в першій важкій вазі,Заслужений майстер спорту України. Яна Клочкова
Василь Вірастюк. Славетні українціНародився 22 квітня 1974р., м. Івано-Франківськ. Український силач, володар титулів «Найсильніша людина України» (2000, 2001, 2002, 2003, 2005) та “Найсильніша людина світу” (2004). Член збірної України, яка виборола титул «Найсильніша нація світу» у 2003 та 2004 роках. Заслужений майстер спорту України.
Леонід Каденюк. Славетні українці Народився 28 січня 1951р. в с. Клішківці Хотинського району Чернівецької області. Перший і наразі єдиний український космонавт. Каденюк – генерал-майор Збройних Сил України, “Герой України”, має ордени “Золота Зірка”, “За заслуги” ІІІ ст., “За мужність” І ст. З 19 листопада по 5 грудня 1997 року здійснив космічний політ на американському БТКК “Колумбія”.
Хід зустрічі. День третій.1 Привітання2. Введення поняття “Кооперація”- це форма організації роботи на певних принципах.3. Які слова схожі за сенсом на слово кооперація?(єднання, робота в команді) Які асоціації викликає?(радість, впевненість, позитив)Чому це потрібно знати?( щоб бути відповідальним, вміти будувати стосунки в командній роботі…) 3. Україна має 24 області, кожна область має національний одяг з певними елементами(приклади), Але вони об'єдналися, ми маємо спільну площу, мову, традиції, закони.
5. Принципи кооперації: Демократичність( сумісне прийняття рішень); Добровільність( по бажанню);Участь усіх(командна робота); автономність і незалежність від зовнішнього управління (правила школи, правила класу)4. Для чого це важливо?( гра без правил, що ви відчуваєте коли правил не має) Якщо є правила гри(що відбувається? Що ви відчуваєте?)6. Соборність- це єдність усіх українців навколо нашого майбутнього . Побудувати живий ланцюг.7. Де ми можемо це застосовувати?(прогулянка, урок,відпочинок)8 . Анонсування наступного дня (що потрібно підготувати)..
Загадкова скринька_ У моїй скриньці є річ, що допоможе вам виконати наступне завдання. Вгадайте, що це?« Вузлик»_ Спробуйте зав’язати вузлик однією рукою. Чи вдалося вам це зробити? Чому?_ А зараз об’єднайтеся в пари. Уявіть себе одним цілим і зав’яжіть вузлик з товаришем, допомагаючи собі однією рукою. А тепер вдалося?Отже, для того, аби досягти бажаного результату в спільній роботі. Потрібно вміти слухати одне одного, домовлятися, поступатися. Кожен з вас уміє робити щось краще, ніж інші, має незвичайні ідеї і таким чином може додати свою частинку творчості та праці у спільну роботу.
Хід зустрічі. День четвертий.1.привітання2 повторення( принципи кооперації: Демократичність( сумісне прийняття рішень) Добровільність( по бажанню)Участь усіх(командна робота) автономність і незалежність від зовнішнього управлінні (правила школи, правила класу)3. Для чого це важливо- як на уроці4. Колективна робота( колективно розфарбовуємо малюнок 2 ватмана 1-2кл, 3-4кл) 5. Відео про взаємодопомогу та роботу в команді6. Анонсування наступного дня.
Групове завдання. Обладнання: лего, пластилін, заготовка виробу із картону, кольорові олівці…1гр.: « Будівельники»- побудувати космічний будинок.2гр: « Конструктори»- сконструювати з пластилину суператомобіль.3гр: « Інженери»- виготовити з картону диво-дерево.4гр: « Художники»- намалювати чарівного метелика. Наприкінці діти обговорюють , хто що виконував під час спільної роботи.
Хід зустрічі. День п’ятий.6. Підсумкова бесіда1). Тобі особисто може знадобитись знання про те що ті Українець? та розуміння того, що таке кооперація? Навіщо?2). Розкажи другу, для чого йому потрібно знати традиції, закони,те що він є українцем 3). Давайте всі разом поміркуємо, під час навчання у нас відбувається кооперація? 4). Що це знання дає нам?15.20 – 16.20 Святкування на першому поверсі,підведення підсумків.