Ранкові зустрічі у НУШ.Тиждень"Наш клас". "ЯК НАМ СТАТИ КЛАСНОЮ СПІЛЬНОТОЮ? "

Про матеріал





ЯК НАМ СТАТИ КЛАСНОЮ СПІЛЬНОТОЮ?


















Перегляд файлу

День 4. ЯК НАМ СТАТИ КЛАСНОЮ СПІЛЬНОТОЮ?

I. Вітання

1. Для створення приємного настрою пограйте з дітьми в цю гру:

В цьому класі друзі всі: (плеснути в долоні тричі)

Я і ти, і ми, і ви. (плеснути в долоні тричі)

Добрий день, тому, хто зліва. (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа. (поворот направо)

Ми – одна сім’я. (розвести руки, показати на всіх)

В цьому класі друзі всі: (три клацання пальцями)

Я і ти, і ми, і ви. (три клацання пальцями)

Не лякайся, той, хто зліва. (торкнутися плеча сусіда зліва)

Не лякайся, той, хто справа. (торкнутися плеча сусіда справа)

Ми – одна сім’я. (розвести руки, показати на всіх)

В цьому класі друзі всі: (три плескання по грудях)

Я і ти, і ми, і ви. (три плескання по грудях)

Пожалій того, хто зліва. (погладити по голові сусіда зліва)

Пожалій того, хто справа. (погладити по голові сусіда справа)

Ми – одна сім’я. (розвести руки, показати на всіх)

В цьому класі друзі всі: (три плескання по колінах)

Я і ти, і ми, і ви. (три плескання по колінах)

Помирися з тим, хто зліва. (взяти за руку сусіда зліва)

Помирися з тим, хто справа. (взяти за руку сусіда справа)

Ми – одна сім’я. (розвести руки, показати на всіх)

В цьому класі друзі всі: (три притопи ногами)

Я і ти, і ми, і ви. (три притопи ногами)

Усміхнись тому, хто зліва. (усміхнутися сусідові зліва)

Усміхнись тому, хто справа. (усміхнутися сусідові справа)

Ми – одна сім’я. (розвести руки, показати на всіх)

В цьому класі друзі всі: (плеснути в долоні три рази)

Я і ти, і ми, і ви. (плеснути в долоні три рази)

Любі гості, вчителі, (повернутися до, вчителів)

Вас вітаєм щиро всі.

Ми – одна сім’я

 

2. Спільно з дітьми з’ясуйте значення слова «спільнота»:

- Що таке спільнота? (це означає, що в нас має бути щось спільне – завдання, які ми виконуємо, вчителька, друзі, спільна класна кімната тощо).

- Чи можна наш клас назвати спільнотою?

- Чому ви так думаєте?

 

 

II. Групова пантоміма-загадка «Наші спільні вподобання»

1. Запропонуйте дітям стати в коло. Нехай кожна дитина по черзі називає своє ім’я і жестами, мімікою зображає улюблене заняття (малювання, плавання, читання, гра на музичному інструменті, мандри тощо).

2. Попросіть дітей об’єднатися у групи за улюбленими заняттями.

 

3. Дайте завдання у групі полічити кількість дітей.

 Зробіть висновок, що ми різні, маємо свої вподобання, але творимо спільноту, і від нашого розмаїття спільнота сильніша.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Добрянська Вікторія Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
6131
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку