ЯК НАМ СТАТИ КЛАСНОЮ СПІЛЬНОТОЮ?
День 4. ЯК НАМ СТАТИ КЛАСНОЮ СПІЛЬНОТОЮ?
I. Вітання
1. Для створення приємного настрою пограйте з дітьми в цю гру:
В цьому класі друзі всі: (плеснути в долоні тричі)
Я і ти, і ми, і ви. (плеснути в долоні тричі)
Добрий день, тому, хто зліва. (поворот наліво)
Добрий день, тому, хто справа. (поворот направо)
Ми – одна сім’я. (розвести руки, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три клацання пальцями)
Я і ти, і ми, і ви. (три клацання пальцями)
Не лякайся, той, хто зліва. (торкнутися плеча сусіда зліва)
Не лякайся, той, хто справа. (торкнутися плеча сусіда справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три плескання по грудях)
Я і ти, і ми, і ви. (три плескання по грудях)
Пожалій того, хто зліва. (погладити по голові сусіда зліва)
Пожалій того, хто справа. (погладити по голові сусіда справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три плескання по колінах)
Я і ти, і ми, і ви. (три плескання по колінах)
Помирися з тим, хто зліва. (взяти за руку сусіда зліва)
Помирися з тим, хто справа. (взяти за руку сусіда справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три притопи ногами)
Я і ти, і ми, і ви. (три притопи ногами)
Усміхнись тому, хто зліва. (усміхнутися сусідові зліва)
Усміхнись тому, хто справа. (усміхнутися сусідові справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (плеснути в долоні три рази)
Я і ти, і ми, і ви. (плеснути в долоні три рази)
Любі гості, вчителі, (повернутися до, вчителів)
Вас вітаєм щиро всі.
Ми – одна сім’я
2. Спільно з дітьми з’ясуйте значення слова «спільнота»:
- Що таке спільнота? (це означає, що в нас має бути щось спільне – завдання, які ми виконуємо, вчителька, друзі, спільна класна кімната тощо).
- Чи можна наш клас назвати спільнотою?
- Чому ви так думаєте?
II. Групова пантоміма-загадка «Наші спільні вподобання»
1. Запропонуйте дітям стати в коло. Нехай кожна дитина по черзі називає своє ім’я і жестами, мімікою зображає улюблене заняття (малювання, плавання, читання, гра на музичному інструменті, мандри тощо).
2. Попросіть дітей об’єднатися у групи за улюбленими заняттями.
3. Дайте завдання у групі полічити кількість дітей.
Зробіть висновок, що ми різні, маємо свої вподобання, але творимо спільноту, і від нашого розмаїття спільнота сильніша.