Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Практична робота №9

Про матеріал

ü навчальна: навчити учнів створювати алгоритми з розгалуженням в середовищі Скретч;

ü розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;

ü виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: комп'ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Перегляд файлу

Тема (слайд 2): Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Практична робота №9

 

Мета (слайд 3):

  • навчальна:  навчити учнів створювати алгоритми з розгалуженням в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

 

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

 

 

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

 

І. Організація класу до уроку

1) Привітання із класом (слайд 1)

2) Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. Чим відрізняються повне та неповне розгалуження?
  2. Якою командою в середовищі Скретч реалізоване повне розгалуження?
  3. Якою командою в середовищі Скретч реалізоване неповне розгалуження?
  4. Як у програмах, описаних в середовищі Скретч, можна поєднувати різні алгоритмічні структури?

 

2. Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 24

http://testinform.in.ua/category/5-klas/

  1. Формування практичних умінь і навичок

(На розсуд вчителя одне або декілька з поданих нижче завдань використати як завдання для Практичної роботи№9)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Перекладач (слайд 6)

Створи в середовищі Скретч проект, у якому при наведенні мишею на об’єкт з’являтиметься його назва іноземною мовою. Використай у проекті не менше ніж 4 об’єкти.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с. 176 підручника.

 

Завдання 2. Карта України (слайд 7)

Створи проект, у якому при переміщенні виконавця на фрагмент карти України з’являється повідомлення про назву відповідної області.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с. 177 підручника.

 

Завдання 3. Міркуємо (слайд 8)

У проекті Підсилювач звуку гучність звучання барабана задається за допомогою стрілок на клавіатурі: стрілка праворуч підсилює звук, а ліворуч – послаблює. Визнач, які команди слід використати у програмі.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с.1 підручника.

 

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 9)

Перейдіть на сайт спільноти Скретч. Запустіть на виконання проект на свій вибір з розділу Популярні проекти. Встановіть, які команди використані у програмі завантаженого проекту. Визначте, які алгоритмічні структури вони реалізують. По черзі називайте алгоритмічну структуру та пояснення про її призначення й використання в цьому проекті.

Завдання на с.179 підручника.

 

  1. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 10)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

 

  1. Домашнє завдання (слайд 11)

Опрацювати параграф підручника п.26-27

1

 

docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
4474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку