ü навчальна: навчити учнів створювати алгоритми з розгалуженням в середовищі Скретч;
ü розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
ü виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп'ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..
Тема (слайд 2): Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Практична робота №9
Мета (слайд 3):
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
1) Привітання із класом (слайд 1)
2) Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
1. Пригадай (слайд 4):
2. Онлайн тестування (слайд 5):
Перейти за посиланням для проходження тесту № 24
http://testinform.in.ua/category/5-klas/
(На розсуд вчителя одне або декілька з поданих нижче завдань використати як завдання для Практичної роботи№9)
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Перекладач (слайд 6)
Створи в середовищі Скретч проект, у якому при наведенні мишею на об’єкт з’являтиметься його назва іноземною мовою. Використай у проекті не менше ніж 4 об’єкти.
Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.
Завдання на с. 176 підручника.
Завдання 2. Карта України (слайд 7)
Створи проект, у якому при переміщенні виконавця на фрагмент карти України з’являється повідомлення про назву відповідної області.
Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.
Завдання на с. 177 підручника.
Завдання 3. Міркуємо (слайд 8)
У проекті Підсилювач звуку гучність звучання барабана задається за допомогою стрілок на клавіатурі: стрілка праворуч підсилює звук, а ліворуч – послаблює. Визнач, які команди слід використати у програмі.
Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.
Завдання на с.1 підручника.
Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 9)
Перейдіть на сайт спільноти Скретч. Запустіть на виконання проект на свій вибір з розділу Популярні проекти. Встановіть, які команди використані у програмі завантаженого проекту. Визначте, які алгоритмічні структури вони реалізують. По черзі називайте алгоритмічну структуру та пояснення про її призначення й використання в цьому проекті.
Завдання на с.179 підручника.
Рефлексія (слайд 10)
Опрацювати параграф підручника п.26-27
1