Редагування та форматування електронних таблиць.

Про матеріал
Мета: навчальна: сформувати поняття: формат комірки, автоформат, умовне форматування; формувати вміння: працювати з табличним процесором, виділяти діапазони комірок, форматувати дані, комірки, використовувати автоформат та умовне форматування; розвивальна: розвивати вміння і навички застосовувати набуті знання на практиці; виховна: виховувати старанність, наполегливість.
Перегляд файлу

Урок: №11

Дата: 20.11.

Клас: 7

 

Тема. Редагування та форматування електронних таблиць.

Практична робота №2 

 

Мета:

навчальна: сформувати поняття: формат комірки, автоформат, умовне форматування; формувати вміння: працювати з табличним процесором, виділяти діапазони комірок, форматувати дані, комірки, використовувати автоформат та умовне форматування;

розвивальна: розвивати вміння і навички застосовувати набуті знання на практиці;

виховна: виховувати старанність, наполегливість.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

Експрес-опитування

1. З якою програмою ми зараз працюємо? (Excel)

2. Для чого призначені електронні таблиці? 

(Вони призначені для налагодження, аналізу та збереження даних у табличному форматі.)

3. Які вам відомі елементи (об’єкти) головного вікна Excel?

(рядок заголовка, рядок меню, панелі інструментів, рядок формул, вікно робочої книги, рядок стану.)

4. Назвіть основні об’єкти електронної таблиці.

(кількість електронних листів, всього може містити 255, кожен аркуш  поділений на рядки і стовпці, є клітинки які мають свою адресу)

5. Яка комірка називається активною?

(Коли комірка активізована, в полі імені відображається її адреса, ще коли вона обведена зеленим кольором)

6. Як утворюється адреса комірки?

(Прямокутний діапазон комірок позначається записом адрес кутових комірок (лівої верхньої та правої нижньої), що розділені двокрапкою)

7. Які типи даних використовуються в електронних таблицях? (Текст, Число, Формула, Функції, Дата).

8. З чого починається запис формули? (Вона починається зі знаку рівності =)

ІІІ. Повідомлення теми, мотивація уроку.

 

Мотивація: Ці знання в програмі Excel будуть вам у нагоді в майбутніх професії, наприклад таких як: банкір, бухгалтер, менеджер, секретар, бізнесмен для виконання швидких, об’ємних розрахунків поданих у більш зручному форматі.

 

Розшифруй повідомлення (робота в парах)

А зараз вам потрібно буде виконати завдання в парах, розшифруйте зашифровані слова за зразком роботи в таблиці EXCEL.

(Картки з таблицями та шифрами)

A10

C8

F2

B4

E5

C6

D10

F4

C4

F9

C10

G4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

F2

F10

E6

C4

D6

B7

F4

B3

F9

C10

G8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E2

D4

F10

G9

E8

B10

F6

G2

C10

B2

C7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E8

C4

D2

E10

B2

A6

E3

 

 

 

 

 

 

 

 

E8

E2

B4

B8

 

D5

B10

F6

G9

D10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Редагування, Форматування, Електронних, Таблиць, Тема уроку

  • Тема нашого уроку «Редагування та форматування електронних таблиць»

 

V. Пояснення нового матеріалу.

Презентація з коментарями

 

VІ. Практична робота

Техніка безпеки (Світлофор) (червоні та зелені картки)

Запитання:

  • Сидячи за комп’ютером можна підгинати ноги та класти іх на стіл.
  • До комп’ютерного класу завжди треба приносити бутерброди з ковбасою.
  • Сидіти за комп’ютером треба вільно, без напруги, не сутулячись і не навалюючись на спинку стільця.
  • Кожні п’ять хвилин намагайтеся відривати очі від екрану.
  • Заходячи в кабінет треба одразу починати гру «Хто перший ввімкне комп’ютер без дозволу учителя»
  • Відстань від очей до монітору повинна бути 50-70 см.
  • На урок інформатики треба приходити в спортивному костюмі, щоб бігати в класі під час перерви.
  • Перед роботою протерти монітор та системний блок вологою серветкою.
  • Не намагатися самостійно ремонтувати комп’ютер.
  • Після закінчення роботи на комп’ютері необхідно вимкнути його просто витягнувши дріт з розетки.
  • Портфель треба покласти на системний блок.
  • Не чіпайте дроти та роз’єми зв’єднувальних кабелів
  •  Зошит та підручник покласти на клавіатуру.
  • Будьте уважні, дисципліновані, обережні.
  • Уникайте різких рухів та не покидайте робоче місце без дозволу учителя.

Практична робота  (завдання на картках)

 

  • Фізкультхвилинка

VІІ. Закріплення вивченого матеріалу

На плаката хмаринки.

        

Учні мають набір визначень та краплинки з діями. Вибрати і вчепити краплинки до визначення

 

VІІІ. Домашнє завдання   п. 8,9 вивчити

 

Рефлексія (вчепити до сонця промінчики, з написаними своїми враженнями від уроку)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Інформатика 7 клас (Пилипчук О.П., Ріпко Н.А., Шестопалов Є.А.)
Додано
16 грудня 2020
Переглядів
1120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку