РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАПОВНЕННЯ КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ, 5 КЛАСИ НУШ

Про матеріал
Відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти результати навчальних досягнень учнівства 5-х класів мають бути оцінені вчителями-предметниками на підставі методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту, затверджених наказом МОН України від 01.04.2022 № 289.
Перегляд файлу

РЕКОМЕНДАГ_Ш ЩОДО ЗАПОВНЕШШ КЛХСНОГО ЊРНХЛУ, 5 класи НУШimage

до нового Державного стандарту 6a30B0i середньоТ результати навчальних досягнень 5-х kJIaciB мають буги вчителями-предметниками на

image методичних             щодо   навчальних досягнень          5-6 imageздобувають ocBiTY, затверджених наказом МОН           01.04.2022 289.

Вчкпејй-предметники виставляють результати навчальних досягнень YIIHiBUI'Ba за результатами I семестра, II семестра та pik у строки imageнормативними документами в image елеклронний юласний журнал imageдосягнень   5-х kJ1acHi kepiBHkTkP1 заповнюють у             досягнень       5-х k,TaciB стан

image загальних характеристик використавши позначку (V для сформовано, або залишити якщо навичка формусгься)

                                     XapriBcbka                               школа I-JII                 N226

XapkiBcbk0i лпсько\• ради XapkiBcbk0i обласн стдоцтво ДОСЯГНЕНЬ

image

2022 2023 навчальний pik

Характеристика навчально7image

Станimage

(сформовано/формуеться)

виявляе 1H“Iepec до навчання

 

виявляс imageпрочитаного

 

висловлюе власну думку

 

критично та системно мислить

 

обгрунтовуе власнуimage

 

творчо

 

виявляе image  навчання

 

конструктивно керуе емощями

 

ризики

 

image приймаеimage

 

розв'язу€ проблеми

 

сшвпрацюе з шшими

 

Ха акте истика ез JwraTiB навчально7 JAiwIbHocTi

image

image

image

Зразок запису груп загальних результа“йв навчання з навчальних що imageдосягнень imageна cTopiHF„ax електронних юласних

imageЗаписувати a6peBimpvr ocBiTHb0i та навчтльного предмета, а цифри 1, 2, З, 4 — номер груп загальних визначених у image досягнень image 5-х uaciB, у image графах на електронного класного журналу в окремих колонках без дати перед семестровим биом

imageПри 3a110BHeHHi npaB0i image журналу теми останнього уроку семестру в «Дата» записати (a6peBiaTypa ocBiTHb0i у «3MicT уроку» формулювання груп загальних результатјв

imageРекомендуемо вчителям упродовж навчального року вести «Щоденник педагопчного спостереження», у якому вчитель мас не     за imageшкалою, але й за бальною, з предмета та групи загальних imageнавчання.image

 

Назва предмету

image

ДО OcBiTHb0i програми хзош ЛГ226)/пщекс

,Лзва сторона журналу (абревютура ОСВIТНЬО1 галуз1 твчального предмета, а цифри 1, 2, З, 4                номер груп загалыпх результатш, визначешх

image

досягнењ учтвства 5х юласив

Права сторона журналу

Пршптка (групи загальшж результалв          навчання, Свџдоцтво досягнень учншства

5-х kJ1aciB, image за 12 бальною шкалою або ** не ощшоються та загальна оцшка результапв          навчання виставляетьсд    ставиться позначка V щпя сформовано, або залишити млсце порожтм, жщо навичка формуеться

 

Укра1нська мова/ мов

МОВ1

MOBl Сприймае усну iHcboprqaL)10 на слух /

image

*Сприймае усггу iH(bopManu10 на слух

image

мов2

МОВ2 Усно вза€мод1€ висловлюеться ( Говоржня

*У сно взаемодк та висловлюсгься

Говоршня

мовз

МОВЗ Сприймае писъмов1 тексти / Читання

*Сприймае писъмов1 тексти

Чигання

мов4

МОВ4 Писъмово взаемодю та висловлюеться / Писъмо

*Писъмово взасмод1е та висловлюеться / Писъмо

2

Украт-нська

image

мовл

мовл1

МОВЛ1 Сприймае усну imageна слух /

*Сприймае усну imageна слух

image

мовл2

МОВЛ2 Усно imageта висловлюеться ; Говоржня

*У сно взаемодк та висловлюсгься / l"0BopiHH51

мовлз

МОВЗ Сприймае тексти Читання

*Сприймае писъмов1 тексти

Чигання

MOBJ14

МОВ4 Писъмово взасмодю та висловлю€ться Писъмо

*Писъмово взасмо;пе та нисловлюегься / Писъмо

з

image

мовз

МОВЗ1

NIOB31 Сприйма€ усну шформащю на слух Аудиовашш

*Сприйма€ усну imageна слух

image

мовз2

МОВЗ2 Усно взасмодю та висловлю€ться ; Говоржня

*Усно взасмодю та висловлюсться

image

мовзз

МОВЗЗ Сприймае imageтексти Читання

*Сприймае писъмою тексти

Чигання

мовз4

МОВЗ4 Писъмово взасмодтс та висловлюсгься / Писъмо

*Писъмово взасмоще та нисловлюегься / Писъмо

 

4

Јноземна мова

image

шо

шот

IH01 Сприймае усну imageна слух /

Аудиовашш

*Сприйма€ усну imageна слух

image

IH02

IH02 Усно imageта висловлюеться / Говоржня

*Усно взасмодю та висловлюсться

/ Говоржня

шоз

IH03 Сприймае письмом тексти Читатшя

*Сприймае письмом тексттг

Чигання

IH04

IH04 Письмово взасмодю та висловлюеться ( Письмо

*Письмово взасмо;пе та висловшоегься / Письмо

5

жоземна мова

image

тнод

гнодт

1НОД1 Сприймае усну imageна слух

*Сприймае усну imageна слух

image

шод2

ШОД2 Усно imageвисловлюеться [ Говоржня

*Усно взаемодп: та висловлюе-гься

0BopiHfM

шодз

1НОДЗ CI11)IIifvrae письмов1 тексти / Читання

*Сприймае письмом тексти

Чшання

шод4

ШОД4 письмово imageта висловлюегься Письмо

*Письмово imageта висловлтоеться / Письмо

6

Математика

МАО

МАО 1

МАО] Опрацьовуе проблехпп ситуацй та створюе MaTeMaTIMHi модел

*Опрацьовуе проблемы сгпуащЈ та створюс математичт модел1

МАО2

МАО2 Розв'юуе мате,матичш задам

*Розв'язуд математичт

МАОЗ

МАОЗ Кргггично ощнюе результати розв ' язання проблемнггхimage

*Кри-гично оцтнюе результати розв ' язання imageситуац1й

7

природу» (iHrepH0BaH

Ий курсу

ПРО]

ПРО] проводить досшдження природи

*Проводить досл1дження природгт

ПРО2

ПРО2 Опрацьовуе та шжористовусimage

*Опрацьовуе та використовуе шфорхтцпо

ПРОЗ

ПРОЗ imageзакономтрност' природи

image

природи

8

Т ехнологП тео

тесл

ТЕО] Проеклуе та виготовляе вироби

*Проек-гуе та виготоњляе виробп

тео2

ТЕО2 Застосовус технолог11 декоративно-ужиткового мистецтваimage

*Застосовус декоративноужгп•ковот мистецтва

теоз

ТЕОЗ Виявляе самозарадтсть у освтгньому

*Виявляе самозараджсть у освтљокму процес1

9

Јнформатгж

image

 

Прашо€ шформащею, дашп,ш, моделями

image*Прагџое з          даними, моде ляхш

1ФО2

image

ггродукти

*Створюс imageпродукти

КРОЗ

ЈФОЗ Пращое в цифровому середовипџ

*Працюе в цифровому середовгшџ

1ФО4

1ФО4 Безпечно та вщповтдально використовуе

image

image*Безпечно та вщповщально використовуе технологи

10

«Здоров'я_

Безпекн,

Добробут»

Оњгернован

Ий курс)

сзот

СЗО1 Пжлуеться про здоров ' я

imageпро здоров' я

С302

СЗО2 Приймае   для безпеки

**Приймае рипення для безпеки

сзоз

сзоз виявля€ шдприењлимсть поводиться етично

гбдприем_лтмсть 1 поводиться етично

11

Етика

СЗОТ

СЗОЕ I Поводиться етично

**Поводиться етично

 

 

СЗОЕ2

СЗОЕ2 Мислить критично

**Мислить критично

СЗОЕЗ

СЗОЕЗ Позгггивно ставиться до себе та оточуючтк

**Позитивно ставгпъся до себе та оточуючјж

12

Фвична культура

ФIСЛ

ФIО1 Розшшае особиспст у процес1 ф1зичного в иховання

**Розвивае особисткнт жост у rpor_xeci imageвгжовання

ф102

ФТО2 Волоще техюкою imageвправ

*Полодт€ техюкою imageвправ

ФIОЗ

image

ДЯIЬНIСТЬ

image

13

Вступ до шсторп Украјни та громадянськ 01 освп•и

пот

ПО1 imageлсторичнощт час1 й простор1

imageв тсгоричному час] й простор1

E102

ПС-)2 Пращое з imageтс-горичного зм1сту

*Працюе з шформащето юторичного

поз

ПОЗ Виявляе повагу до гщносп людини та сощальну активтсть

*Виявляе повагу до ruwcTi модини та сощальну активтсть

14

Мистецтво

(пггегрован

Ий курс)

NWIOl

N'WOl П1знае P13H1 види мистецтва

Р13Н1 види штстецтва

 

УШС)2 Працю€ з текстом

imageз текстом

хшоз

МИОЗ Бере участь у творчтй

Д1ЯЛЬНОСТ1

**Бере участь у творчй дильнос•гт

image

При 3a110BHeHHi npaB0i журналу теми останнього уроку семесчру в «Дата» записати (a6peBiaTna ocBiTHb0i у «3MicT уроку» image формулювання груп загальних результат

imageimageРекомендуемо вчителям упродовж навчального року вести «Щоденник спостереження», у якому вчитель мае не шкалою, але й за бальною, з предмета та групи загальних результанв нав чання.

image

щодо заповнення cTopiH0k електронного класного журнтту в 5-х класах

Елеюронний юласний журнал обов'язковий документ закладу imageде систематизуеться    про      класу й           ними навчальних занять; навчально1 прокрами з irrrerp0BaHkIx kypciB навчальних предмепв, домашж завдання; результати         поточного та гпдсумкового контролюimage

Заповнювати елеклронкшй ютсниЙ ж»нал у 5 юјасах мають право юласний imageта imageята навчають         курсам / окремим навчальним предметам. На них покладена особиста    стан таimage

У pa3i ведення паперового BapiaH“IY Класного журналу записи в imageimageдержавною мовою, чорнилами (пастою)синього колюру, й охайно. На cTopiHkax ж»налу не допускасгься будь-яких виправлень. У pa3i помилкового або неправильного запису, поряд робиться правильний, який image гпдписом imageпечаткою.

Назви йггегрованих kypciB навчальних предмет1в у image ix назвам в

imageНа навчальних ДОСЯГНень юласний кер1вник записуе в алфамтному порядку прввища та птена учюв.

Дата проведения занять у записусться дробом, чисельник кого е датою, а знаменник — image поточного року. Наприклад, 11/10 означае, що занялля проведено одинадцятого жовтня. У pagi проведення спарених уротв, дата кожного уроку ваписуеться окремо. image i бали за досягнення у image проставляються в одних 1 тих самих кј11тинках.

                                          учня на уроц1 позначаеться               «н».

                       Yci записи щодо                                                       робляться у називному

«Темашчна», «I семестр», «Скоригована»,

За   ради закладу (протокол       31.08.2002 1) вересень визначено як           упродовж якого не   поточне та тематичне           У цей учителями при 3anoBHeHHi журналу учнями навчальних занять предмета, запис дати проведення уроку, його 3MicT i завданнядодому.

Основними видами навчання що закладом осв{ти, € формувальне, поточне та тематичне, семестрове, Результати семестрового та виставляються у навчальних досягнень.

Рекомендуемо вчигелям впродовж навчального року вести «Щоденник imageспостереження», у жому      у          за бальною шкалою, до розроблених         та групи загальних

результатпв навчання.

                      У випадку                      вчителя,                                             який його зампшс, у

«завдання додому»      запису домашнього завдання записуе «3aMiHa», та         запис власним

                У pa3i             на                (наказ MiHicTepcTBa           i науки                      20.02.2()02 N2

128 «Про затвердження   груп    навчальних компенсуючого типу, EII,aciB iHTepHaTiB), шруп подовженого дня i виховних груп          навчальних 3arauuiB ycix та Порядку         на групи при        окремих          у навчальних закладах» (3i на cmpiHkax навчального предмета зазначаеться група, II група.

Якщо учень був на уроках ПРОТЯГОМ певного семестру, у для виставлення зробити запис «н/а». Семесчрова тдляга€ коригуванню. Скориговану семестрову виставити без дати у колонку з написом «Скоригована» поруч з колонкою «1 семестр» або «П семестр». У юјасному колонки для виставлення скоригованих вщводити HaBiTb за BmcmocTi ki бажають ix коригувати.У такому paqi ця колонка залишаеться пустою.

Для учня, який перебувас на (або учня з особливими imageпотребами), журнал    навчання заповнюеться звичайному класному журналу з урахуванням особливостей    групових (ждивщуальних) додаткових психолого-          та         занять.

У випадку проведення спарених урокав об'сднуютъ (5А та 5Б класи з imageта обслуговуочих чи класи, наприклад, 5 та 6 класи, учитель робить запис про проведенняуроку в обох журналах, а в «Завдання додому», запису домашнього завдання, записуе з» i вказуе клас, з яким проводився урок (табл. 5).

Таблиця Приклад оформлення право1 cTopiHkkI журналу (cnapeHi уроки)

 

дата

3MicT уроку

Завдання додому

1.

то

09

Основи npocrauoiimage

Використання методу фањгазування час створення виробу.

Спроектуйте  новий image об'скт на ocH0Bi природного  аналога, виконайте креслення виробу

Спгльно з 6А к-аасом

 

 


 

imageщодо заповнення cTopiH0k класного журналу в 5 класах з мова»,   «ЗарубВкна    «1ноземна мова

                                     «Друга iH03eMHa мова                                                                              ocBiTHb0i

за предмети ocBiTHb0i raJlY3i (Y'kpaiHcbka мова, YkpaiHcbka           шоземна мова       друга iH03eMHa мова          що харакгеризують результати навчання:

читання, письмо, виставляють один раз за семеслр у         без дати, але i3 зазначенням виду   На    журналу, у     «3MicT уроку», записують uepeBipkY того чи      виду роботи.

за семесзр ставиться за результатами тематичного            та контролю груп загальних          що       в Державному            базовоТ           середньо[ (Постанова ka6iHe“IY MiHicqpiB YkpaiHkI    30.09.2020 898 «Про питання державних   повнот загальноТ      та у досягнень          (наказ MiHicqepcTBa            i науки            01.04.2022 .N! 289 «Про затвердженняметодичних       щодо огџнювання навчальних досягнень

5-6 5ki здобувають 0CBiTY до нового Державного стандартубтзово[ додаток 1):

1.  Сприймае усну         на слух

2.  Усно та висловлюсться / З. Сприймае      тексти Читання.

                     4. Письмово                  та висловлюеться [ Письмо.

                                             до        наказу MiHicTepcTBa        осюти              науки

             01.04.2022 М2 289 «Про затвердження методичних                                 щодо

Державного стандарту 6a30B0i заклад результагйв навчання за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами 1 до 12 ради ХЗОШ N226, протокол З 1.08.2022 М21)

«Читання», «Письмо», тематичного та семесчрового    проводиться в            без даш.

Ведення 1 до 12 протягом семестру й не вважати поточною та не зараховувати до час зоши“Йв ураховують наявюстъ p06iT, цэамсуп-исть, охаиюсть, правильно оформити роботи.

роботи) проводяться             до календарнотематичного планування. На            журналу виставляються       за цей вид роботи у   з датою. На    журншту в «3MicT уроку» прописуеться проведення    (контрольнођ роботи.

Записи в журнал державною мовою. З image мов частково допускасгься запис 3MiCTY уроку та завдання додому мовою вивченняпредмета.

imageУкра\нська мова час загальних pe3YJIbTaTiB, що в Державному стандартј

6&30B0i освйм й у досягнень 5 класу, враховувати за Taki види p06iT:

 

I семестр

П семестр

1.      Аудйовання

2.      V0BopiHH}I:

що е роботи)

З. Читання (читання

4. Письмо: письмовий

+ усний переказ imageарифметичним за виконан1

вголос)

переказ + диктант

1.

image2,                    (усний TBip)

З. Читання (читання мовчки

4. Письмо: письмовий переказ +диктант.

image до рекомендованих   p06iT та imageнавчання, зазначених у imageДержавному image 6a30B0iimage

Таблиця — Приклад оформлення cTopiH0k жпналу з укра(нсько1 мови в II ceMecTpi imagecmpiHka)

image

image

Звертаемо увагу, гцо роботи) проводяться до календарно-тематичного планування. На журналувистањляються за цей вид роботи у з датою. На журналу в «3MicT уроку» пропису€ться проведена (конлрольна) робота.

imageза читання, письмо, виствлжм на журналу в колонку без даш, i3 тощо. На журналу в колонку «3MicT уроку» записуюгь, який вид роботи

                         Таблиця Примад оформлення 11paB0i                          журнму i3 imageмовно-

ocBiTHb01

                     При                      правот                  журналу гйсля теми осташтього уроку семестру в

«Дата» записати (a6peBiaTypa ocBiTHb0i у image «3MicT уроку» imageформулювання груп загальних результа'йв

ЛГ2 з/гг

Да-га

3MiCT уроку

Завдання додому

 

03

09

YkpaiHcbka мова в »arr•iimage

Опрацювати I, виконати впр 7 (С, 8).

с          онний

2.

08

09

Лексиколопя. Повторення шшченого в1-4 класах.

Опращовати S 2-4, виконаги впр. 16 (C.11); впр 31 (С. 17) асинхронний

з.

09

Лексиколопя, Групи слш за значенням

Опращовати 5, виконати впр_ 44 (С

21). Створити хмару                     до теми

«Лексиколопя»*

СИЊХ шшй

4.

[5

09

Драгностична            (контрольна)                робота.

ЛеКСИКОЛОПЯ

Повторши тему

«Лексикологля» с               онний


image


imageщодо заповнення cTopiH0k класного журналу в 5 класах з предмета

«Математика» imageocBiTHb0iimage

Вимоги до ведення класного журналу регламентуоться наказом MiHicTepcTBa imagei науки,         та спорту            10.05.2011 423 «Про затвердження единих зр,тзтв           у          навчальних закладах ycix imagei форм    (3i        унесеними      з наказом MiHicTepcTBa освтт i науки

image01.06.2020 М 725 «Про внесення 3MiH до наказу MiHicTepcTBa i науки та спорту Укратни 10.05.2011 N2 423»).

Yci записи в        на        навчального предмета «Математика» ведугься державною мовою, пастою синього кольору,       й охайно. У pagi помилкового або неправильного запису BiH закреслюсгься, поряд робиться правильний, який imageшдписом кержника закладу    осмти та скрпллюеться печаткою внизу на    виправлення.

На розгорнугого журналу в навчальних досягнень учитель веде щоденний обитйк навчальних досягнень i учнями занять з предмету «Математика», на — записус датупроведення уроку, його 3MicT i завдання додому. Дата проведення уроку записуеться дробом, чисельник якого е датою, а знаменник imageimageпоточногороку (наприклад: 05/09).

У «3MicT уроку», до календарно-тематичного планування, стисло записуеться тема уроку, зазначаються види (математичний диктант, тест, робота, контрольна робота тощо).

У «Завдання додому» стисло записуеться 3MicT завдання параграфи, пункти, номери завдань (pi3HopiBHeBi, зокрема завдання позначаються * , наприютад: N2246*), види p06iT) i його виконання (опрацювати, повторити, скласти опорний конспект, ментальну карту тощо).

            Рекомендуемо дотримуватися вимог щодо обсягу                    завдань, наданих у

imageimageMiHicwepcTBa          i науки                          29.10.2021 1/9-651

«Про обсяг i характер           завдань YIHiB           навчальних навчальних досягнень ymiB 5 к-ласу наказу MiHicTepcTBa           i науки Укратни        01.04.2022      289 «Прозатвердження методичних щодо   нав ЧМЬНИХ досягнень      5-6 kJlaciB, жа здобувають ocBiTY            до нового Державного стандарту 6a30B0i     ураховуючи навчання           5-6       51ki здобувають 0CBiTY     до Державного стандарту image6a30B0i     (додаток 2 наказу).

Зазначаемо, що основними видами навчання е формувальне, поточне та (тематичне, семестрове, Поточне, (тематичне, семестрове) учнгв до вимог щодо обов 'язкових навчання з ocBiTHb0i зазначених у додатку 8 Державного стандарту 6a30B0i середньот

             Тематична оц{нка виставляеться в                                  без дати з написом

«Тематична» за результатами опанування учнями           теми впродовж й вивчення, i3 урахуванням поточних        математичних диктанттв, imageконтрольних p06iT.        час виставлення тематичного бала результати uepeBipkYi робочих в        з нашсом «Зошит», як правило, не враховуються. imageе елементом поточного, формувального image MexaHi3M0M письмового зворотного зв 'язку з учнями.

Зазначаемо, що якщо учень був на уроках протягом вивчення теми, не виконав вимог програми, то в колонку з надписом «Тематична» lJ0Tpi6H0 висгавити «та». Тематична не тдлягае коригуванню.

за семестр виставляегься за результатами тематичного imageта контролю груп загальних визначених у досягнень (додаток 1 наказу MiHicTepcTBa i науки         N2 289

«Про затвердження методичних рекомендащй щодо imageнавчальних досягнень YMHiB 5-6             здобувають 0CBiTY до нового Державного стандарту 6a30B0i зокрема:

опрацьовус          та створюс     модел•, розв' язуе критично      результати розв' язання проблемних

Результати конлролю круп загальних в катсному в без дати теми останнього уроку семестру, запису семестрового проводиться в без дати з написом «I семестр», «II семестр».

Семестрове та image навчання imageза 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами

1 до 12.

imageЯкщо учень був на уроках протягом певного семестру, у виставлення 3p06wIM запис «н/а». Семестрова коригуванню. Скориговану семестрову виставити без дати у колонку з написом «Скоригована» поруч з колонкою «Г семеслр» або «II семестр». У юласному imageколонки для виставлення скоригованих необмдно мдводити HaBiTb за imageimageбажають ix коригувати.

            Приклад заповнення        cTopiHk11 ютасного журналуimage

            Таблиця — Приклад заповнення            cTopiHk11 класного журналу семестрове iimage

image

Математка imageдведхега)

Рекомендуемо при image upaB0i cTopiHk11 журналу гпсля теми останнього уроку семестру в «Дата» записати (МАО — a6peBiaTypa image ocBiTHb0i галуз{), у

image«3MiUI' уроку»                                        формулювання груп загальнихimage

            imageПриклад заповнення правот                 журналу

М23/п

Дата

Зупст уроку

Завдашш додспму

15

22

09

Додавання натуржльних чисел

ОпрацюватиР 1, image181, 183,

16

23

09

imageдодавання

ОпращоватиР. 1, •*2, п. 7, М2 187, 193,

203 *

17

26

09

Розв ' язувашш вправ. Математичний дик-гант

image1, р,                    196, 198,

18

27

09

Розв ' язування задач

Повторгггтт Р. 1, р, п, 7,       189, 191,

19

06

10

Анал13                         роботгг

Розв ' язування вправ

ПовторитиР 1,    п 7-10, С. 122, (14, 9, п, 12), 286*

20

10

Контрольна робота .N22 «Додавашш 1

вщтманњя imageчисел»

Повторит Р. 1, S2, п.7-10

 

21

10

роботи Розв ' язування вправ складност

 

Повторт•и Р

р, п 7-10, лг2 260,285,

 

МАО 1

Опрапшовус проблемш створюе математичш модем

та

 

 

 

МАО 2

Розв ' язуе математичт задам

 

 

 

 

МАО З

Критично ощшос результати розв ' таши проблемшх ситуащЙ

 

 


 

Про imageрекомендацй щодо заповнення cropiH0k класного журнслу в 5 класах: природнича освй•ня гмузь

гйд час       природу»        курсу ocBiTHb0i галуз1       за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначаютъ цифрами      1 до 12            ради ХЗОШ N226, протокол         31.08.2022 М21) в 5-му        за визначеною законодавством 12-ти бальною шкалою

imageТаблиця Примад заповнення JIiB0i c'1'opiHk11 журналу навчальних досягнень ocBiTH

Наука iHrne€poeaH0€o курсу

(назва предмета)

image

Протягом навчальних занять учитель     з;џйснюе поточний контроль використовуючи запитання, завдання, тести,         та k0H11)0JIbHi роботи, pi3Hi види заняття, проектну    тощо). imageрезультати (бали або piBHi)     датою уроку.

На ocH0Bi поточного контролю учитель тематичне оц1нювання. Для його проведення враховуються BCi види що imageпротягом вивчення теми, з урахуванням навчальних досягнень учня. При цьому, проведення 0kpeM0i роботи) не е обов'язковою. Тематичний бал (piBeHb) виставляеться в окремий стовпчик без дати i3 записом «Тематична». Якщо учень був на уроках протягом вивчення теми, не виконував вимоги прслрами, у колонку з написом «Тематична» виставляеться н а (не атестований). Тематична не коригуванню.

семестр ставиться вчителем уколонку без дати, шле з надписомimage

«I семестр», семестр». Семестрова виставляегься на ocH0Bi тематичних та груп обов'язкових що в досягнень учня

               Приклад заповнення [IpaB0i                  паперового журналу,що imageдля

iHTe

ованого

с п и одничо1 ocBiTHb01 ги i

з/п

дата

3MicT уроку

Домашн€ завдання

23

22

Будова земно1 куп

Опращонати 15-16 с М22; 1-6, т

24

11

Водна оболонка Земгй. Моделовання колообту водив природ1

Опращоваги S 19.

Скласти схему С. 126 М2 1-6

25

29

11

Водойми рщного краю

Скласти imageдовику про один з водоймсвоет мтсцевос-п

26

01

12

Поштряна оболонка       Моделованнярухш повиря

Опрашонати 17. Зробгтги модел «Рухи пон 1'1ря»

 

31

20

12

лиха Моделювання image в сгпуащях виникнення пожет, природних затроз час сильного ВАРУ', повет, грози)

Опращонати S 22 С 156

1-5, скластиалтритм

32

22

12

Презентащ1 image

Скласти по три юдкрггггж шпання на тему проеклу

33

27

12

Узагальнення щодо будови 3ew11

Повтортпи S 15-21. Заповшпи картку

imageС 137

34

29

12

imageКонтрольна робота робота) з тел•П1

Всестт»

Зехтпо i

 

 

ПРО I

Проводтъ imageприроди

 

 

ПРО 2

Опрацьовуе та використовуеimage

 

 

ПРО З

УСВЩОИЛЮе закономрносп природи

 


imageimage       журналу в 5-х класах: технолойчна            гмузь imageнавчальних досягнень y•wiB

(шкалою) i його результати позначаються цифрами

Результати контролю групи загальних         без дати.

Вчителям предмету «Технологй» записувати групизагальних навчання, image без дати в семесзру перед колонкою «Семестрова».

                                        досягнень                       результати навчання учня

5-го класу, зокрема з навчального предмету            визначених освйньою програмою закладу

Yci записи щодо l4i5L11bHocwi роблять у називного «1 семестр», «Тематична» тощо.

                                 завершення та                     творчого проекту вчитель ВИСТаВЛЯС тематичну

                     Проведения 0kpeM0i kompo.11bH0i                         роботи непроводиться,

Семестрове рекомендуеться i3 урахуванням тематичного в балах.

на   загальнот        за imageта ГГ семестри

Таблиця Приклад оформлення image журналу протягом семестру за бальною шкалою

TexHonorii (назва предмета)

image

тема уроку.

У                                                              «Завдання додому» стисло записуеться 3MicT i характер його виконання спрямування).

У pa3i проведення здвоених ypokiB дата i тема кожного урокузаписуються окремо.

У кожного семестру, nicjw теми останнього уроку, у «Дата» рекомендуемо робити запис imageocBiTHb0i (ТЕО), «3MicT уроку» imageгрупи загальних результат\вimage

Таблиця — П икладо о мленняп aB0i сто

нал

 

дали

3MiCT уроку

Зандання додому

 

2

 

4

1.

10

09

Основи проек-гнот дильносгг,

Вилористання методу фантазуваннятд час створення виробу

Спроектуйте новий технолопчний об'ект на основт природного аналога, виконайте кресленњя виробу

2.

10

09

Основи просктно1 шшьност1,

Використання методу фантазуванняшд час створешш виробу

Спроектуйте новий технолопчний об'ект на основ1 природнот аналога, виконайге креслення виробу

 

29.

15

12

Технолопчний ггроцес контурного й ажурного випњшовашш деталей Складання деталей у Bnpi6

Повтор1тк методи перенесення мюлюнка (за шаблоном, за допомогою малюнка), тдготуйге презентацио для захисту проема

 

2

3

4

30.

15

12

imageпроцес контурного й ажурного випилювання деталей. Складання деталей уimage

imageЗ'ясуйте у яких виробах фанера, ДВП, ДСП, птготуйте       для захисту проекта

 

ТЕО 1

Проектуе та виготовляе вироби

 

 

ТЕО 2

Застосовуе imageдекоративноужиткового мистецтва

 

 

ТЕО З

Виявляе imageосютньому процесг

 


 

image5 освтш галузь

imageнавчальних досягнень         5 класу здгйснюеться image до наказу MiHicTepcTBa       i науки Укратни        01.04.2022 N2 289 «Про затвердження методичних рекомендащй щодо           навчальних досягнень          5-6 uaciB, imageздобувають 0CBiTY        до нового Державного стандарту 6a30B0i ураховуючи навчання            5-6 здобувають ocBiTY,       до Державного стандарту 6a30B0i   (додаток 2 наказу).

Зазначаемо, що основними видами навчання е формувальне, поточне та image (тематичне, семестрове,

Потчне, пщсумкове (тематичне, семестрове) ymiB рекомендуемо з;џйснювати вщповтно до вимог щодо ОбОВ'ЯЗКОВИХ результат1в навчання з imageocBiTHb0i зазначених у додатку 14 Державного стандарту 6a30B0i

                 Тематична 01!iHka виставляеться в                                  без дати з написом

«Тематична» за результатами опанування учнями теми впродовж (Т вивчення, i3 урахуванням поточних p06iT (самостййних, практичних тощо).

Зазначасмо, що яю_цо учень був image на уроках ПРОТЯГОМ вивчення теми, не

     imageвиконав вимог                         програми, то у колонку з надписом

     «Тематична»                 виставити «н/а». Тематична              не imageкоригуванню.

за семестр виставлясться за результатами тематичного image та контролю груп загальних визначених у image досягнень (додаток 1 наказу MiHicTepcTBa i науки Укратни 01.04.2022 N2 289 «Про затвердження методичних щодо навчальних досягнень 5-6 kJIaciB, Aki здобувають 0CBiTY до нового Державного стандарту базовој• середньо( image зокрема:

працюе з         даними, моделями; створю€            продукти; працюе у цифровому безпечно i       використовуе             Результати

контролю груп загальних в класному в без далм uicJw теми останнього уроку семестру.

запису семестрового проводиться в без дати з написом «Г семестр», «II семестр». Семестрове та навчання за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами 1 до 12.

на        загально[        навчання за та II семестри. У журнал        виставляють у            з написом       без зазначення дати, при цьому       оцшку можна ВИСЛАВЛЯТИНе           через три        11iCJUI за II семестр.

Таблиця — Приюлад заповнення cwpiHk\I класного журналу, семестрове i imageОЦ1нюваННЯ

image

 

Дата

3MicT уроку

Завдання додому

10

то

10

Гнструктаж з БЖД. image та Тх

призначення

Опрацювати п. 1.5, виконалм завдання 1,2 З*

11

17

Гнструктаж з Б)КД. система, ii призначення. Файли та папки. над ними

Опрацювати п. 1.6, виконати завдання 2, 4

2

20

10

Гнигруктаж з БЖД. Комп'ютерна мережа.

J10ka.[IbHi та

Опрацювати п.2.1, виконати завдання 1,2

13

26

10

image   Пклруктаж з БЖД.                                              в

IIITepHeTi. Критичне

Опрацювати п.2.2, виконати завдання 4, б

14

01

Гнсчруктаж з БЖД   даних i IHTepHeTi. Авторське право

Опрацювати п.2.З, виконати завдання 2

 

 

Працюс з image даними, моделями

 

 

ОО 2

Створюе imageпродукти

 

 

 

Працюс в цифровомуimage

 

 

ОО 4

imageвикористовус

 

image«Здоров'я. Безпека. Добробут курс)» та «Етика» imageздоров ' язберережувальна галузь

до наказу MiHicTepcTBa           i науки Укра(ни         01.04.2022 N2 289 «Про    щодо   навчальних досягнень          5-6 здобуають 0CBiTY         до нового Державного стандарту 6a30B0i заклад             результат“ навчання 5-х E11aciB з kypciB ocBiTHix галузей «Мистецтво»,    та здоров' язбережувальна»,            культура», протокол             ради ЗЗСО

31.08.2022

Таблиця — Приклад заповнення cTopiH0k журналу imageЗдоров'я. Безпека. Добробуг

image

Ешка

image

                      Для дотримання вимог обсягу                        завдань рекомендуемо опрацювати лист

        MiHicTepcTBa           i науки Украйни 29.10.2021 .N! 1/9-65 Г

          «Про обсяг i характер                   завдань                                         навчальнихimage

                    Таблиця — Зразок заповнення сторгнки          проведених уротав

з/п

дата

3MiCT

Домашне завдання

 

оз

09

Добробут. Складники особистого добробуту

Прочитати 1, С. 1-5,

1-3,

4

10

09

Правила дляimage

Прочитати 4, С. 17-20,

N2 1-2, виготовипт imageелемент*

 

09

Мот               та захоплення

Опращовати S б, С. 23-28,

.N2 2-3, створити image«Moi iHTepecwra захоплення»

 

тз

 

Руховаimage

Прочитати 12, С, 50-56, N2 2-3, про оммгггйський вид спорту

15

11

Смачна та корисна

Опрацювати S 15, С. 71-77, запропонувати СВ1й варант здорового харчування протягом дня, написати есе «Здорове харчування це...»*

 

сзо

imageпро здоров' я

 

 

сзо 2

Приймае               для безпеки

 

 

сзо з

Виявляе image i поводиться

етично

 


 

imageв5 предмета «Вступ до icTopii image   громадянська та

imageimageЗвертасмо увагу, що за семестр виставлясться за результатами тематичното imageта контролю груп загальних (семестровий контроль Результати кошролю групи загальних фйксуються в к.ласному окремих колонках без дати.

                      Приклад заповнення J1iB0i image журналу              навчальних досягнень             у

II семесш за бальною системою

Назва iHmeapogaH020 курсуimage

(назва предмета)

image

                      При                      правовот•                                  проведених ypokiB, у

         «3MicT уроку», тема уроку запису€ться                    до календарно-тематичногопланування.

У «3MicT уроку» рекомендусмо прописувалм групи загиьних до Державного стандарту 6a30B0i без зазначення дати досягнень» додаток 2). У граф{ «Дата» рекомендуемо прописувати a6peBiaTypy громадянськој• та         (Г10).

У        «Завдання додому» записуеться 3MiCT, обсяг (параграф, характер домашнього завдання (прочитати, скласти,

Таблиця Приклад оформления npaB0i cmpiHkIi класното журналу щодо проведених уроюв

з/п

Дата

3MicT уроку

Завдання додому

1

02

09

Вступ

imageколаж

2

05

09

людини й родини — частина icmpii Укратни. Тстор(я як наука про розвиток людства.

Прочитати 1, виконати писъмово завдання 5 (С. 10)

4

09

imageДжерела Види

Прочитати S З, виконати вправу 1 (С. 27) усно; повторити [-8

7

02

10

Узагальнення роздшу I «Науки, що вивчають минуле»

Скласти анаграму до теми

«Джерела до вивчення icTopii»

8

05

10

Розвиток уявлень про          часу в

CBiTY та на теренах

Сюласти 2-3           на                                часу

13

11

Розвиток уявлень людини про CBiT. [сторичний npocwip на картах упродовж

1сто 1i

Прочитати 12, виконати вправу «Вчимося «читати» iCT0 ичн ка т > С. 117)

 

14

12

YkpaiHcbki    на картах умродовж iCTopil

Повторити *10-14, виконати практичне завдання (С. 127), image*

15

12

Узагальнення            II «Гсторичний час i простјр»

image3-4 запитання до теми

«1сторичний час i upocTip»

 

 

image

простор1

 

 

 

Працюс з            image icmpprworo

3MicTY

 

 

го з

Виявляе повагу до Адноси людини та сощальну активюсть

 


 

image

в5

предмета «Мистецтво imageкурс)» мистецька

галузь

                                          до наказу MiHicTepcTBa              i науки                         01.04.2022        289

          «Про                             щодо                           навчальних досягнень                 5-6


здобувають 0CBiTY    до нового Державного стандарту 6a30B0i заклад             результат1в навчання           5-х       з kypciB ocBiTHix галузей «Мистецтво»,  та здоров'язбережувальна»,    культура», протокол             ради ЗЗСО

31.08.2022 м

imageЗаповнення cTopiH0k класного журналу в 5 клас1 ocBiTHb0i галузт

         «Мистецтво»                                           до Haka3iB MiHicTepcTBa           i науки Укратни

03.06.2008 N2 496 «Про затвердження iHc11)Yk14ii з ведення юиасного журналу 5-11 (12)-х навчальних 10.05.2011 423 «Про затвердження сдиних 3pa3kiB   у навчальних закладах i форм i3 змгнами, внесеними з наказом

MiHicTepcTBa i науки 01.06.2()20 N2 725 «Про внесення 3MiH до нактзу MiHicTepcTBa i науки, та спорту 10.05.2011 423».

Таблиця — Прик.лад заповнення cTopiH0k журналу

Мистецтво imageкурс)

06JIik навчмьних досягнень

image

спосгереження та замальовки есюзного характеру з натури, з пам'жп предметш, краевид1в, а також завдання творчого спрямування.

imageЗ птгегрованого курсу «Мистецтво» задаються i стисло записуються у 1рафу «Завдання додому» лише завдання творчого спрямування. Наприклад: прослухати музичний TBip (назва твору); свот враження прослуханого твору зобразити у малюнку; imageвдома провраження твору мистецтва (назва)

Таблиця Зразок оформлення право( imageпроведених YP0kiB

 

дата

3MicT уроку

Завдання додому

 

02

09

скарбниця. П

«Ой у червона калина» у pi3HWLX тнтерпретащях т, соло)

Прослухати              ykpamcbki

                        11iCH1               У pi3Hwx

Ттерпретацтх ( 1-2 11iCHi)

17

05

12

image мотиви.           Виконання рослинного орнаменту у стрчцг

Зробити фото або ecki3 орнаменлу у вашому I106YTi

 

Ашо

imageтвори мистецтва

 

 

тушо 2

imageпрактичну мистецьку

 

 

 

image

Виявляе естетичне стамення: imageimageкритичне

 


Додаток 12 до протоколу imageради ХЗОШ М26

image16.11.2022image

image5 класах: культура»

до наказу MiHicTepcTBa        i науки            01.04.2022 N2 289 «Про       щодо             навчальних досягнень          5-6 uaciB, здобуають 0CBiTY          до нового Державного стандарту 6a30B0i          ocBiTu» заклад          результатјв навчання YIlHiBcTBa 5-х uaciB з kypciB ocBiTHix галузей «Мистещшо»,          та здоров'язбережувальна», культура», протокол педагопчној ради ЗЗСО

31.08.2022 класного журналу з предмету культура» 5-го класу з урахуванням вимог Haka3iB MiHicTepcTBa науки i

image

imageimage03.06.2008 Ме 496 «Про затвердження з ведення класного журналу 5навчальних 10.05.2011 N2 423 «Про затвердження сдиних 3pa3kiB обов у навчальних закладах i форм 02.09.2020 1096 «Про внесення 3MiH до методичних щодо заповнення Класного журналу початкових kJIaciB H0B0i YkpaiHcbk0i школи» та наказу MiHicwepcTBa науки i 01.04.2022 N2 289 «Про затвердження методичних щодо навчальних досягнень 5-6 kJlaciB, ki здобувають 0CBiTY втповтно до нового Державного стандарту базовот

На image журналу в навчальних досягнень учитель веде щоденний 06JIik навчальних досягнень i учнями занять, на записуе дату проведення уроку, його змк:т 1 завдання додому

З метою YMiHb учителю рекомендуеться вести журнал (щоденник) спостереження за зручною формою.

Основними видами результат навчання yqHiB е формувальне, поточне та тематичне, семестрове, Семестрове та гпдсумкове навчання за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами 1 до 12.

Тематичне      на        поточного      ocBiTHb0i за певний            Поточне          у до     прснрами з          культури для 5-6 kJIaciB (за активюсть на             за         тощо).

Семестрове з урахуванням обов'язкових навчання, визначених Державним стандартом 6a30B0i освеш — ФЈО 1, ФЮ 2, З. за семестр виставляеться за результатами поточного (формулального), тематичного оцшювання та контролю обов нав чання.

imageУчням, за станом здоров 'я 3apaxoBaHi до групи з культури, при тематичних, семестрових та робиться запис imageзар. (зараховано).

imageimageУ випадках, коли image за станом здоров'я занять з культури, при тематичних, семестрових та робиться запис: зв.

Таблиця Приклад оформлення image класного журналу заумов бальногоimage

 

культура

(назва предмета)

image

                      Запис                      image     класного      журналу      у                  «3MicTimage

Права сто iHka ютасного журналу

 

Дата

3MiCT уроку

Домашне завдання

1

12

09

Комплексний урок. Тема: «Ведення футбольного м'яча.  Ведения баскетбольного м'яча на M1C14i та в pyci правою та           руками, обведення сТок, м'яча обома руками. Техг-йка метания

Переглянути            за

посиланням.

Тренуваш прийом ведення фулбольного

(баскетбольного) м'яча .

Удосконалити технжу метания

2

15

Тема: «Розвиток imageшвидкостя, сили) [йд час спортивнкж тгор».

Тренувати

image(rHYtkicTb, час paHk0B0i

силу) шд зарядки.

 

 

image

 

 

 

                техшкою image вправ

 

 

 

image

ДIЯIЬНIСТЬ

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Спаська Марія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
2 грудня 2022
Переглядів
77989
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку