РЕКОМЕНДАГ_Ш ЩОДО ЗАПОВНЕШШ КЛХСНОГО ЊРНХЛУ, 5 класи НУШ
до нового Державного стандарту 6a30B0i середньоТ результати навчальних досягнень 5-х kJIaciB мають буги вчителями-предметниками на
методичних щодо навчальних досягнень 5-6 здобувають ocBiTY, затверджених наказом МОН 01.04.2022 289.
Вчкпејй-предметники виставляють результати навчальних досягнень YIIHiBUI'Ba за результатами I семестра, II семестра та pik у строки нормативними документами в елеклронний юласний журнал досягнень 5-х kJ1acHi kepiBHkTkP1 заповнюють у досягнень 5-х k,TaciB стан
загальних характеристик використавши позначку (V для сформовано, або залишити якщо навичка формусгься)
XapriBcbka школа I-JII N226
XapkiBcbk0i лпсько\• ради XapkiBcbk0i обласн стдоцтво ДОСЯГНЕНЬ
2022 2023 навчальний pik
Характеристика навчально7 |
Стан (сформовано/формуеться) |
виявляе 1H“Iepec до навчання |
|
виявляс прочитаного |
|
висловлюе власну думку |
|
критично та системно мислить |
|
обгрунтовуе власну |
|
творчо |
|
виявляе навчання |
|
конструктивно керуе емощями |
|
ризики |
|
приймае |
|
розв'язу€ проблеми |
|
сшвпрацюе з шшими |
|
Ха акте истика ез JwraTiB навчально7 JAiwIbHocTi
Зразок запису груп загальних результа“йв навчання з навчальних що досягнень на cTopiHF„ax електронних юласних
Записувати a6peBimpvr ocBiTHb0i та навчтльного предмета, а цифри 1, 2, З, 4 — номер груп загальних визначених у досягнень 5-х uaciB, у графах на електронного класного журналу в окремих колонках без дати перед семестровим биом
При 3a110BHeHHi npaB0i журналу теми останнього уроку семестру в «Дата» записати (a6peBiaTypa ocBiTHb0i у «3MicT уроку» формулювання груп загальних результатјв
Рекомендуемо вчителям упродовж навчального року вести «Щоденник педагопчного спостереження», у якому вчитель мас не за шкалою, але й за бальною, з предмета та групи загальних навчання.
|
Назва предмету ДО OcBiTHb0i програми хзош ЛГ226)/пщекс |
,Лзва сторона журналу (абревютура ОСВIТНЬО1 галуз1 твчального предмета, а цифри 1, 2, З, 4 номер груп загалыпх результатш, визначешх досягнењ учтвства 5х юласив |
Права сторона журналу |
Пршптка (групи загальшж результалв навчання, Свџдоцтво досягнень учншства 5-х kJ1aciB, за 12 бальною шкалою або ** не ощшоються та загальна оцшка результапв навчання виставляетьсд ставиться позначка V щпя сформовано, або залишити млсце порожтм, жщо навичка формуеться |
|
Укра1нська мова/ мов |
МОВ1 |
MOBl Сприймае усну iHcboprqaL)10 на слух / |
*Сприймае усггу iH(bopManu10 на слух |
мов2 |
МОВ2 Усно вза€мод1€ висловлюеться ( Говоржня |
*У сно взаемодк та висловлюсгься Говоршня |
||
мовз |
МОВЗ Сприймае писъмов1 тексти / Читання |
*Сприймае писъмов1 тексти Чигання |
||
мов4 |
МОВ4 Писъмово взаемодю та висловлюеться / Писъмо |
*Писъмово взасмод1е та висловлюеться / Писъмо |
||
2 |
Украт-нська мовл |
мовл1 |
МОВЛ1 Сприймае усну на слух / |
*Сприймае усну на слух |
мовл2 |
МОВЛ2 Усно та висловлюеться ; Говоржня |
*У сно взаемодк та висловлюсгься / l"0BopiHH51 |
||
мовлз |
МОВЗ Сприймае тексти Читання |
*Сприймае писъмов1 тексти Чигання |
||
MOBJ14 |
МОВ4 Писъмово взасмодю та висловлю€ться Писъмо |
*Писъмово взасмо;пе та нисловлюегься / Писъмо |
||
з |
мовз |
МОВЗ1 |
NIOB31 Сприйма€ усну шформащю на слух Аудиовашш |
*Сприйма€ усну на слух |
мовз2 |
МОВЗ2 Усно взасмодю та висловлю€ться ; Говоржня |
*Усно взасмодю та висловлюсться |
||
мовзз |
МОВЗЗ Сприймае тексти Читання |
*Сприймае писъмою тексти Чигання |
||
мовз4 |
МОВЗ4 Писъмово взасмодтс та висловлюсгься / Писъмо |
*Писъмово взасмоще та нисловлюегься / Писъмо |
4 |
Јноземна мова шо |
шот |
IH01 Сприймае усну на слух / Аудиовашш |
*Сприйма€ усну на слух |
IH02 |
IH02 Усно та висловлюеться / Говоржня |
*Усно взасмодю та висловлюсться / Говоржня |
||
шоз |
IH03 Сприймае письмом тексти Читатшя |
*Сприймае письмом тексттг Чигання |
||
IH04 |
IH04 Письмово взасмодю та висловлюеться ( Письмо |
*Письмово взасмо;пе та висловшоегься / Письмо |
||
5 |
жоземна мова тнод |
гнодт |
1НОД1 Сприймае усну на слух |
*Сприймае усну на слух |
шод2 |
ШОД2 Усно висловлюеться [ Говоржня |
*Усно взаемодп: та висловлюе-гься 0BopiHfM |
||
шодз |
1НОДЗ CI11)IIifvrae письмов1 тексти / Читання |
*Сприймае письмом тексти Чшання |
||
шод4 |
ШОД4 письмово та висловлюегься Письмо |
*Письмово та висловлтоеться / Письмо |
||
6 |
Математика МАО |
МАО 1 |
МАО] Опрацьовуе проблехпп ситуацй та створюе MaTeMaTIMHi модел |
*Опрацьовуе проблемы сгпуащЈ та створюс математичт модел1 |
МАО2 |
МАО2 Розв'юуе мате,матичш задам |
*Розв'язуд математичт |
||
МАОЗ |
МАОЗ Кргггично ощнюе результати розв ' язання проблемнггх |
*Кри-гично оцтнюе результати розв ' язання ситуац1й |
||
7 |
природу» (iHrepH0BaH Ий курсу |
ПРО] |
ПРО] проводить досшдження природи |
*Проводить досл1дження природгт |
ПРО2 |
ПРО2 Опрацьовуе та шжористовус |
*Опрацьовуе та використовуе шфорхтцпо |
||
ПРОЗ |
ПРОЗ закономтрност' природи |
природи |
||
8 |
Т ехнологП тео |
тесл |
ТЕО] Проеклуе та виготовляе вироби |
*Проек-гуе та виготоњляе виробп |
тео2 |
ТЕО2 Застосовус технолог11 декоративно-ужиткового мистецтва |
*Застосовус декоративноужгп•ковот мистецтва |
||
теоз |
ТЕОЗ Виявляе самозарадтсть у освтгньому |
*Виявляе самозараджсть у освтљокму процес1 |
||
9 |
Јнформатгж |
|
Прашо€ шформащею, дашп,ш, моделями |
*Прагџое з даними, моде ляхш |
1ФО2 |
ггродукти |
*Створюс продукти |
||
КРОЗ |
ЈФОЗ Пращое в цифровому середовипџ |
*Працюе в цифровому середовгшџ |
||
1ФО4 |
1ФО4 Безпечно та вщповтдально використовуе |
*Безпечно та вщповщально використовуе технологи |
||
10 |
«Здоров'я_ Безпекн, Добробут» Оњгернован Ий курс) |
сзот |
СЗО1 Пжлуеться про здоров ' я |
про здоров' я |
С302 |
СЗО2 Приймае для безпеки |
**Приймае рипення для безпеки |
||
сзоз |
сзоз виявля€ шдприењлимсть поводиться етично |
гбдприем_лтмсть 1 поводиться етично |
||
11 |
Етика |
СЗОТ |
СЗОЕ I Поводиться етично |
**Поводиться етично |
|
|
СЗОЕ2 |
СЗОЕ2 Мислить критично |
**Мислить критично |
СЗОЕЗ |
СЗОЕЗ Позгггивно ставиться до себе та оточуючтк |
**Позитивно ставгпъся до себе та оточуючјж |
||
12 |
Фвична культура |
ФIСЛ |
ФIО1 Розшшае особиспст у процес1 ф1зичного в иховання |
**Розвивае особисткнт жост у rpor_xeci вгжовання |
ф102 |
ФТО2 Волоще техюкою вправ |
*Полодт€ техюкою вправ |
||
ФIОЗ |
ДЯIЬНIСТЬ |
|||
13 |
Вступ до шсторп Украјни та громадянськ 01 освп•и |
пот |
ПО1 лсторичнощт час1 й простор1 |
в тсгоричному час] й простор1 |
E102 |
ПС-)2 Пращое з тс-горичного зм1сту |
*Працюе з шформащето юторичного |
||
поз |
ПОЗ Виявляе повагу до гщносп людини та сощальну активтсть |
*Виявляе повагу до ruwcTi модини та сощальну активтсть |
||
14 |
Мистецтво (пггегрован Ий курс) |
NWIOl |
N'WOl П1знае P13H1 види мистецтва |
Р13Н1 види штстецтва |
|
УШС)2 Працю€ з текстом |
з текстом |
||
хшоз |
МИОЗ Бере участь у творчтй Д1ЯЛЬНОСТ1 |
**Бере участь у творчй дильнос•гт |
При 3a110BHeHHi npaB0i журналу теми останнього уроку семесчру в «Дата» записати (a6peBiaTna ocBiTHb0i у «3MicT уроку» формулювання груп загальних результат
Рекомендуемо вчителям упродовж навчального року вести «Щоденник спостереження», у якому вчитель мае не шкалою, але й за бальною, з предмета та групи загальних результанв нав чання.
щодо заповнення cTopiH0k електронного класного журнтту в 5-х класах
Елеюронний юласний журнал обов'язковий документ закладу де систематизуеться про класу й ними навчальних занять; навчально1 прокрами з irrrerp0BaHkIx kypciB навчальних предмепв, домашж завдання; результати поточного та гпдсумкового контролю
Заповнювати елеклронкшй ютсниЙ ж»нал у 5 юјасах мають право юласний та ята навчають курсам / окремим навчальним предметам. На них покладена особиста стан та
У pa3i ведення паперового BapiaH“IY Класного журналу записи в державною мовою, чорнилами (пастою)синього колюру, й охайно. На cTopiHkax ж»налу не допускасгься будь-яких виправлень. У pa3i помилкового або неправильного запису, поряд робиться правильний, який гпдписом печаткою.
Назви йггегрованих kypciB навчальних предмет1в у ix назвам в
На навчальних ДОСЯГНень юласний кер1вник записуе в алфамтному порядку прввища та птена учюв.
Дата проведения занять у записусться дробом, чисельник кого е датою, а знаменник — поточного року. Наприклад, 11/10 означае, що занялля проведено одинадцятого жовтня. У pagi проведення спарених уротв, дата кожного уроку ваписуеться окремо. i бали за досягнення у проставляються в одних 1 тих самих кј11тинках.
учня на уроц1 позначаеться «н».
Yci записи щодо робляться у називному
«Темашчна», «I семестр», «Скоригована»,
За ради закладу (протокол 31.08.2002 1) вересень визначено як упродовж якого не поточне та тематичне У цей учителями при 3anoBHeHHi журналу учнями навчальних занять предмета, запис дати проведення уроку, його 3MicT i завданнядодому.
Основними видами навчання що закладом осв{ти, € формувальне, поточне та тематичне, семестрове, Результати семестрового та виставляються у навчальних досягнень.
Рекомендуемо вчигелям впродовж навчального року вести «Щоденник спостереження», у жому у за бальною шкалою, до розроблених та групи загальних
результатпв навчання.
У випадку вчителя, який його зампшс, у
«завдання додому» запису домашнього завдання записуе «3aMiHa», та запис власним
У pa3i на (наказ MiHicTepcTBa i науки 20.02.2()02 N2
128 «Про затвердження груп навчальних компенсуючого типу, EII,aciB iHTepHaTiB), шруп подовженого дня i виховних груп навчальних 3arauuiB ycix та Порядку на групи при окремих у навчальних закладах» (3i на cmpiHkax навчального предмета зазначаеться група, II група.
Якщо учень був на уроках ПРОТЯГОМ певного семестру, у для виставлення зробити запис «н/а». Семесчрова тдляга€ коригуванню. Скориговану семестрову виставити без дати у колонку з написом «Скоригована» поруч з колонкою «1 семестр» або «П семестр». У юјасному колонки для виставлення скоригованих вщводити HaBiTb за BmcmocTi ki бажають ix коригувати.У такому paqi ця колонка залишаеться пустою.
Для учня, який перебувас на (або учня з особливими потребами), журнал навчання заповнюеться звичайному класному журналу з урахуванням особливостей групових (ждивщуальних) додаткових психолого- та занять.
У випадку проведення спарених урокав об'сднуютъ (5А та 5Б класи з та обслуговуочих чи класи, наприклад, 5 та 6 класи, учитель робить запис про проведенняуроку в обох журналах, а в «Завдання додому», запису домашнього завдання, записуе з» i вказуе клас, з яким проводився урок (табл. 5).
Таблиця Приклад оформлення право1 cTopiHkkI журналу (cnapeHi уроки)
|
дата |
3MicT уроку |
Завдання додому |
1. |
то 09 |
Основи npocrauoi Використання методу фањгазування час створення виробу. |
Спроектуйте новий об'скт на ocH0Bi природного аналога, виконайте креслення виробу Спгльно з 6А к-аасом |
|
|
щодо заповнення cTopiH0k класного журналу в 5 класах з мова», «ЗарубВкна «1ноземна мова
«Друга iH03eMHa мова ocBiTHb0i
за предмети ocBiTHb0i raJlY3i (Y'kpaiHcbka мова, YkpaiHcbka шоземна мова друга iH03eMHa мова що харакгеризують результати навчання:
читання, письмо, виставляють один раз за семеслр у без дати, але i3 зазначенням виду На журналу, у «3MicT уроку», записують uepeBipkY того чи виду роботи.
за семесзр ставиться за результатами тематичного та контролю груп загальних що в Державному базовоТ середньо[ (Постанова ka6iHe“IY MiHicqpiB YkpaiHkI 30.09.2020 898 «Про питання державних повнот загальноТ та у досягнень (наказ MiHicqepcTBa i науки 01.04.2022 .N! 289 «Про затвердженняметодичних щодо огџнювання навчальних досягнень
5-6 5ki здобувають 0CBiTY до нового Державного стандартубтзово[ додаток 1):
1. Сприймае усну на слух
2. Усно та висловлюсться / З. Сприймае тексти Читання.
4. Письмово та висловлюеться [ Письмо.
до наказу MiHicTepcTBa осюти науки
01.04.2022 М2 289 «Про затвердження методичних щодо
Державного стандарту 6a30B0i заклад результагйв навчання за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами 1 до 12 ради ХЗОШ N226, протокол З 1.08.2022 М21)
«Читання», «Письмо», тематичного та семесчрового проводиться в без даш.
Ведення 1 до 12 протягом семестру й не вважати поточною та не зараховувати до час зоши“Йв ураховують наявюстъ p06iT, цэамсуп-исть, охаиюсть, правильно оформити роботи.
роботи) проводяться до календарнотематичного планування. На журналу виставляються за цей вид роботи у з датою. На журншту в «3MicT уроку» прописуеться проведення (контрольнођ роботи.
Записи в журнал державною мовою. З мов частково допускасгься запис 3MiCTY уроку та завдання додому мовою вивченняпредмета.
Укра\нська мова час загальних pe3YJIbTaTiB, що в Державному стандартј
6&30B0i освйм й у досягнень 5 класу, враховувати за Taki види p06iT:
|
I семестр |
П семестр |
1. Аудйовання 2. V0BopiHH}I: що е роботи) З. Читання (читання 4. Письмо: письмовий |
+ усний переказ арифметичним за виконан1 вголос) переказ + диктант |
1. 2, (усний TBip) З. Читання (читання мовчки 4. Письмо: письмовий переказ +диктант. |
до рекомендованих p06iT та навчання, зазначених у Державному 6a30B0i
Таблиця — Приклад оформлення cTopiH0k жпналу з укра(нсько1 мови в II ceMecTpi cmpiHka)
Звертаемо увагу, гцо роботи) проводяться до календарно-тематичного планування. На журналувистањляються за цей вид роботи у з датою. На журналу в «3MicT уроку» пропису€ться проведена (конлрольна) робота.
за читання, письмо, виствлжм на журналу в колонку без даш, i3 тощо. На журналу в колонку «3MicT уроку» записуюгь, який вид роботи
Таблиця Примад оформлення 11paB0i журнму i3 мовно-
ocBiTHb01
При правот журналу гйсля теми осташтього уроку семестру в
«Дата» записати (a6peBiaTypa ocBiTHb0i у «3MicT уроку» формулювання груп загальних результа'йв
ЛГ2 з/гг |
Да-га |
3MiCT уроку |
Завдання додому |
|
03 09 |
YkpaiHcbka мова в »arr•i |
Опрацювати I, виконати впр 7 (С, 8). с онний |
2. |
08 09 |
Лексиколопя. Повторення шшченого в1-4 класах. |
Опращовати S 2-4, виконаги впр. 16 (C.11); впр 31 (С. 17) асинхронний |
з. |
09 |
Лексиколопя, Групи слш за значенням |
Опращовати 5, виконати впр_ 44 (С 21). Створити хмару до теми «Лексиколопя»* СИЊХ шшй |
4. |
[5 09 |
Драгностична (контрольна) робота. ЛеКСИКОЛОПЯ |
Повторши тему «Лексикологля» с онний |
щодо заповнення cTopiH0k класного журналу в 5 класах з предмета
«Математика» ocBiTHb0i
Вимоги до ведення класного журналу регламентуоться наказом MiHicTepcTBa i науки, та спорту 10.05.2011 423 «Про затвердження единих зр,тзтв у навчальних закладах ycix i форм (3i унесеними з наказом MiHicTepcTBa освтт i науки
01.06.2020 М 725 «Про внесення 3MiH до наказу MiHicTepcTBa i науки та спорту Укратни 10.05.2011 N2 423»).
Yci записи в на навчального предмета «Математика» ведугься державною мовою, пастою синього кольору, й охайно. У pagi помилкового або неправильного запису BiH закреслюсгься, поряд робиться правильний, який шдписом кержника закладу осмти та скрпллюеться печаткою внизу на виправлення.
На розгорнугого журналу в навчальних досягнень учитель веде щоденний обитйк навчальних досягнень i учнями занять з предмету «Математика», на — записус датупроведення уроку, його 3MicT i завдання додому. Дата проведення уроку записуеться дробом, чисельник якого е датою, а знаменник поточногороку (наприклад: 05/09).
У «3MicT уроку», до календарно-тематичного планування, стисло записуеться тема уроку, зазначаються види (математичний диктант, тест, робота, контрольна робота тощо).
У «Завдання додому» стисло записуеться 3MicT завдання параграфи, пункти, номери завдань (pi3HopiBHeBi, зокрема завдання позначаються * , наприютад: N2246*), види p06iT) i його виконання (опрацювати, повторити, скласти опорний конспект, ментальну карту тощо).
Рекомендуемо дотримуватися вимог щодо обсягу завдань, наданих у
MiHicwepcTBa i науки 29.10.2021 1/9-651
«Про обсяг i характер завдань YIHiB навчальних навчальних досягнень ymiB 5 к-ласу наказу MiHicTepcTBa i науки Укратни 01.04.2022 289 «Прозатвердження методичних щодо нав ЧМЬНИХ досягнень 5-6 kJlaciB, жа здобувають ocBiTY до нового Державного стандарту 6a30B0i ураховуючи навчання 5-6 51ki здобувають 0CBiTY до Державного стандарту 6a30B0i (додаток 2 наказу).
Зазначаемо, що основними видами навчання е формувальне, поточне та (тематичне, семестрове, Поточне, (тематичне, семестрове) учнгв до вимог щодо обов 'язкових навчання з ocBiTHb0i зазначених у додатку 8 Державного стандарту 6a30B0i середньот
Тематична оц{нка виставляеться в без дати з написом
«Тематична» за результатами опанування учнями теми впродовж й вивчення, i3 урахуванням поточних математичних диктанттв, контрольних p06iT. час виставлення тематичного бала результати uepeBipkYi робочих в з нашсом «Зошит», як правило, не враховуються. е елементом поточного, формувального MexaHi3M0M письмового зворотного зв 'язку з учнями.
Зазначаемо, що якщо учень був на уроках протягом вивчення теми, не виконав вимог програми, то в колонку з надписом «Тематична» lJ0Tpi6H0 висгавити «та». Тематична не тдлягае коригуванню.
за семестр виставляегься за результатами тематичного та контролю груп загальних визначених у досягнень (додаток 1 наказу MiHicTepcTBa i науки N2 289
«Про затвердження методичних рекомендащй щодо навчальних досягнень YMHiB 5-6 здобувають 0CBiTY до нового Державного стандарту 6a30B0i зокрема:
опрацьовус та створюс модел•, розв' язуе критично результати розв' язання проблемних
Результати конлролю круп загальних в катсному в без дати теми останнього уроку семестру, запису семестрового проводиться в без дати з написом «I семестр», «II семестр».
Семестрове та навчання за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами
1 до 12.
Якщо учень був на уроках протягом певного семестру, у виставлення 3p06wIM запис «н/а». Семестрова коригуванню. Скориговану семестрову виставити без дати у колонку з написом «Скоригована» поруч з колонкою «Г семеслр» або «II семестр». У юласному колонки для виставлення скоригованих необмдно мдводити HaBiTb за бажають ix коригувати.
Приклад заповнення cTopiHk11 ютасного журналу
Таблиця — Приклад заповнення cTopiHk11 класного журналу семестрове i
Математка дведхега)
Рекомендуемо при upaB0i cTopiHk11 журналу гпсля теми останнього уроку семестру в «Дата» записати (МАО — a6peBiaTypa ocBiTHb0i галуз{), у
«3MiUI' уроку» формулювання груп загальних
Приклад заповнення правот журналу
М23/п |
Дата |
Зупст уроку |
Завдашш додспму |
15 |
22 09 |
Додавання натуржльних чисел |
ОпрацюватиР 1, 181, 183, |
16 |
23 09 |
додавання |
ОпращоватиР. 1, •*2, п. 7, М2 187, 193, 203 * |
17 |
26 09 |
Розв ' язувашш вправ. Математичний дик-гант |
1, р, 196, 198, |
18 |
27 09 |
Розв ' язування задач |
Повторгггтт Р. 1, р, п, 7, 189, 191, |
19 |
06 10 |
Анал13 роботгг Розв ' язування вправ |
ПовторитиР 1, п 7-10, С. 122, (14, 9, п, 12), 286* |
20 |
10 |
Контрольна робота .N22 «Додавашш 1 вщтманњя чисел» |
Повторит Р. 1, S2, п.7-10 |
21 |
10 |
роботи Розв ' язування вправ складност |
|
Повторт•и Р |
р, п 7-10, лг2 260,285, |
|
МАО 1 |
Опрапшовус проблемш створюе математичш модем |
та |
|
|
|
МАО 2 |
Розв ' язуе математичт задам |
|
|
|
|
МАО З |
Критично ощшос результати розв ' таши проблемшх ситуащЙ |
|
|
Про рекомендацй щодо заповнення cropiH0k класного журнслу в 5 класах: природнича освй•ня гмузь
гйд час природу» курсу ocBiTHb0i галуз1 за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначаютъ цифрами 1 до 12 ради ХЗОШ N226, протокол 31.08.2022 М21) в 5-му за визначеною законодавством 12-ти бальною шкалою
Таблиця Примад заповнення JIiB0i c'1'opiHk11 журналу навчальних досягнень ocBiTH
(назва предмета)
Протягом навчальних занять учитель з;џйснюе поточний контроль використовуючи запитання, завдання, тести, та k0H11)0JIbHi роботи, pi3Hi види заняття, проектну тощо). результати (бали або piBHi) датою уроку.
На ocH0Bi поточного контролю учитель тематичне оц1нювання. Для його проведення враховуються BCi види що протягом вивчення теми, з урахуванням навчальних досягнень учня. При цьому, проведення 0kpeM0i роботи) не е обов'язковою. Тематичний бал (piBeHb) виставляеться в окремий стовпчик без дати i3 записом «Тематична». Якщо учень був на уроках протягом вивчення теми, не виконував вимоги прслрами, у колонку з написом «Тематична» виставляеться н а (не атестований). Тематична не коригуванню.
семестр ставиться вчителем уколонку без дати, шле з надписом
«I семестр», семестр». Семестрова виставляегься на ocH0Bi тематичних та груп обов'язкових що в досягнень учня
Приклад заповнення [IpaB0i паперового журналу,що для
iHTe |
ованого |
с п и одничо1 ocBiTHb01 ги i |
||
з/п |
дата |
3MicT уроку |
Домашн€ завдання |
|
23 |
22 |
Будова земно1 куп |
Опращонати 15-16 с М22; 1-6, т |
|
24 |
11 |
Водна оболонка Земгй. Моделовання колообту водив природ1 |
Опращоваги S 19. Скласти схему С. 126 М2 1-6 |
|
25 |
29 11 |
Водойми рщного краю |
Скласти довику про один з водоймсвоет мтсцевос-п |
|
26 |
01 12 |
Поштряна оболонка Моделованнярухш повиря |
Опрашонати 17. Зробгтги модел «Рухи пон 1'1ря» |
|
31 |
20 12 |
лиха Моделювання в сгпуащях виникнення пожет, природних затроз час сильного ВАРУ', повет, грози) |
Опращонати S 22 С 156 1-5, скластиалтритм |
|
32 |
22 12 |
Презентащ1 |
Скласти по три юдкрггггж шпання на тему проеклу |
|
33 |
27 12 |
Узагальнення щодо будови 3ew11 |
Повтортпи S 15-21. Заповшпи картку С 137 |
|
34 |
29 12 |
Контрольна робота робота) з тел•П1 Всестт» |
Зехтпо i |
|
|
ПРО I |
Проводтъ природи |
|
|
|
ПРО 2 |
Опрацьовуе та використовуе |
|
|
|
ПРО З |
УСВЩОИЛЮе закономрносп природи |
|
|
журналу в 5-х класах: технолойчна гмузь навчальних досягнень y•wiB
(шкалою) i його результати позначаються цифрами
Результати контролю групи загальних без дати.
Вчителям предмету «Технологй» записувати групизагальних навчання, без дати в семесзру перед колонкою «Семестрова».
досягнень результати навчання учня
5-го класу, зокрема з навчального предмету визначених освйньою програмою закладу
Yci записи щодо l4i5L11bHocwi роблять у називного «1 семестр», «Тематична» тощо.
завершення та творчого проекту вчитель ВИСТаВЛЯС тематичну
Проведения 0kpeM0i kompo.11bH0i роботи непроводиться,
Семестрове рекомендуеться i3 урахуванням тематичного в балах.
на загальнот за та ГГ семестри
Таблиця Приклад оформлення журналу протягом семестру за бальною шкалою
TexHonorii (назва предмета)
тема уроку.
У «Завдання додому» стисло записуеться 3MicT i характер його виконання спрямування).
У pa3i проведення здвоених ypokiB дата i тема кожного урокузаписуються окремо.
У кожного семестру, nicjw теми останнього уроку, у «Дата» рекомендуемо робити запис ocBiTHb0i (ТЕО), «3MicT уроку» групи загальних результат\в
Таблиця — П икладо о мленняп aB0i сто |
нал |
||
|
дали |
3MiCT уроку |
Зандання додому |
|
2 |
|
4 |
1. |
10 09 |
Основи проек-гнот дильносгг, Вилористання методу фантазуваннятд час створення виробу |
Спроектуйте новий технолопчний об'ект на основт природного аналога, виконайте кресленњя виробу |
2. |
10 09 |
Основи просктно1 шшьност1, Використання методу фантазуванняшд час створешш виробу |
Спроектуйте новий технолопчний об'ект на основ1 природнот аналога, виконайге креслення виробу |
29. |
15 12 |
Технолопчний ггроцес контурного й ажурного випњшовашш деталей Складання деталей у Bnpi6 |
Повтор1тк методи перенесення мюлюнка (за шаблоном, за допомогою малюнка), тдготуйге презентацио для захисту проема |
|
2 |
3 |
4 |
30. |
15 12 |
процес контурного й ажурного випилювання деталей. Складання деталей у |
З'ясуйте у яких виробах фанера, ДВП, ДСП, птготуйте для захисту проекта |
|
ТЕО 1 |
Проектуе та виготовляе вироби |
|
|
ТЕО 2 |
Застосовуе декоративноужиткового мистецтва |
|
|
ТЕО З |
Виявляе осютньому процесг |
|
5 освтш галузь
навчальних досягнень 5 класу здгйснюеться до наказу MiHicTepcTBa i науки Укратни 01.04.2022 N2 289 «Про затвердження методичних рекомендащй щодо навчальних досягнень 5-6 uaciB, здобувають 0CBiTY до нового Державного стандарту 6a30B0i ураховуючи навчання 5-6 здобувають ocBiTY, до Державного стандарту 6a30B0i (додаток 2 наказу).
Зазначаемо, що основними видами навчання е формувальне, поточне та (тематичне, семестрове,
Потчне, пщсумкове (тематичне, семестрове) ymiB рекомендуемо з;џйснювати вщповтно до вимог щодо ОбОВ'ЯЗКОВИХ результат1в навчання з ocBiTHb0i зазначених у додатку 14 Державного стандарту 6a30B0i
Тематична 01!iHka виставляеться в без дати з написом
«Тематична» за результатами опанування учнями теми впродовж (Т вивчення, i3 урахуванням поточних p06iT (самостййних, практичних тощо).
Зазначасмо, що яю_цо учень був на уроках ПРОТЯГОМ вивчення теми, не
виконав вимог програми, то у колонку з надписом
«Тематична» виставити «н/а». Тематична не коригуванню.
за семестр виставлясться за результатами тематичного та контролю груп загальних визначених у досягнень (додаток 1 наказу MiHicTepcTBa i науки Укратни 01.04.2022 N2 289 «Про затвердження методичних щодо навчальних досягнень 5-6 kJIaciB, Aki здобувають 0CBiTY до нового Державного стандарту базовој• середньо( зокрема:
працюе з даними, моделями; створю€ продукти; працюе у цифровому безпечно i використовуе Результати
контролю груп загальних в класному в без далм uicJw теми останнього уроку семестру.
запису семестрового проводиться в без дати з написом «Г семестр», «II семестр». Семестрове та навчання за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами 1 до 12.
на загально[ навчання за та II семестри. У журнал виставляють у з написом без зазначення дати, при цьому оцшку можна ВИСЛАВЛЯТИНе через три 11iCJUI за II семестр.
Таблиця — Приюлад заповнення cwpiHk\I класного журналу, семестрове i ОЦ1нюваННЯ
|
Дата |
3MicT уроку |
Завдання додому |
10 |
то 10 |
Гнструктаж з БЖД. та Тх призначення |
Опрацювати п. 1.5, виконалм завдання 1,2 З* |
11 |
17 [О |
Гнструктаж з Б)КД. система, ii призначення. Файли та папки. над ними |
Опрацювати п. 1.6, виконати завдання 2, 4 |
2 |
20 10 |
Гнигруктаж з БЖД. Комп'ютерна мережа. J10ka.[IbHi та |
Опрацювати п.2.1, виконати завдання 1,2 |
13 |
26 10 |
Пклруктаж з БЖД. в IIITepHeTi. Критичне |
Опрацювати п.2.2, виконати завдання 4, б |
14 |
01 |
Гнсчруктаж з БЖД даних i IHTepHeTi. Авторське право |
Опрацювати п.2.З, виконати завдання 2 |
|
|
Працюс з даними, моделями |
|
|
ОО 2 |
Створюе продукти |
|
|
|
Працюс в цифровому |
|
|
ОО 4 |
використовус |
|
«Здоров'я. Безпека. Добробут курс)» та «Етика» здоров ' язберережувальна галузь
до наказу MiHicTepcTBa i науки Укра(ни 01.04.2022 N2 289 «Про щодо навчальних досягнень 5-6 здобуають 0CBiTY до нового Державного стандарту 6a30B0i заклад результат“ навчання 5-х E11aciB з kypciB ocBiTHix галузей «Мистецтво», та здоров' язбережувальна», культура», протокол ради ЗЗСО
31.08.2022
Таблиця — Приклад заповнення cTopiH0k журналу Здоров'я. Безпека. Добробуг
Ешка
Для дотримання вимог обсягу завдань рекомендуемо опрацювати лист
MiHicTepcTBa i науки Украйни 29.10.2021 .N! 1/9-65 Г
«Про обсяг i характер завдань навчальних
Таблиця — Зразок заповнення сторгнки проведених уротав
з/п |
дата |
3MiCT |
Домашне завдання |
|
оз 09 |
Добробут. Складники особистого добробуту |
Прочитати 1, С. 1-5, 1-3, |
4 |
10 09 |
Правила для |
Прочитати 4, С. 17-20, N2 1-2, виготовипт елемент* |
|
09 |
Мот та захоплення |
Опращовати S б, С. 23-28, .N2 2-3, створити «Moi iHTepecwra захоплення» |
тз |
|
Рухова |
Прочитати 12, С, 50-56, N2 2-3, про оммгггйський вид спорту |
15 |
11 |
Смачна та корисна |
Опрацювати S 15, С. 71-77, запропонувати СВ1й варант здорового харчування протягом дня, написати есе «Здорове харчування це...»* |
|
сзо |
про здоров' я |
|
|
сзо 2 |
Приймае для безпеки |
|
|
сзо з |
Виявляе i поводиться етично |
|
в5 предмета «Вступ до icTopii громадянська та
Звертасмо увагу, що за семестр виставлясться за результатами тематичното та контролю груп загальних (семестровий контроль Результати кошролю групи загальних фйксуються в к.ласному окремих колонках без дати.
Приклад заповнення J1iB0i журналу навчальних досягнень у
II семесш за бальною системою
Назва iHmeapogaH020 курсу
(назва предмета)
При правовот• проведених ypokiB, у
«3MicT уроку», тема уроку запису€ться до календарно-тематичногопланування.
У «3MicT уроку» рекомендусмо прописувалм групи загиьних до Державного стандарту 6a30B0i без зазначення дати досягнень» додаток 2). У граф{ «Дата» рекомендуемо прописувати a6peBiaTypy громадянськој• та (Г10).
У «Завдання додому» записуеться 3MiCT, обсяг (параграф, характер домашнього завдання (прочитати, скласти,
Таблиця Приклад оформления npaB0i cmpiHkIi класното журналу щодо проведених уроюв
з/п |
Дата |
3MicT уроку |
Завдання додому |
1 |
02 09 |
Вступ |
колаж |
2 |
05 09 |
людини й родини — частина icmpii Укратни. Тстор(я як наука про розвиток людства. |
Прочитати 1, виконати писъмово завдання 5 (С. 10) |
4 |
09 |
Джерела Види |
Прочитати S З, виконати вправу 1 (С. 27) усно; повторити [-8 |
7 |
02 10 |
Узагальнення роздшу I «Науки, що вивчають минуле» |
Скласти анаграму до теми «Джерела до вивчення icTopii» |
8 |
05 10 |
Розвиток уявлень про часу в CBiTY та на теренах |
Сюласти 2-3 на часу |
13 |
11 |
Розвиток уявлень людини про CBiT. [сторичний npocwip на картах упродовж 1сто 1i |
Прочитати 12, виконати вправу «Вчимося «читати» iCT0 ичн ка т > С. 117) |
14 |
12 |
YkpaiHcbki на картах умродовж iCTopil |
Повторити *10-14, виконати практичне завдання (С. 127), * |
15 |
12 |
Узагальнення II «Гсторичний час i простјр» |
3-4 запитання до теми «1сторичний час i upocTip» |
|
|
простор1 |
|
|
|
Працюс з icmpprworo 3MicTY |
|
|
го з |
Виявляе повагу до Адноси людини та сощальну активюсть |
|
в5 |
|
предмета «Мистецтво курс)» мистецька |
галузь |
до наказу MiHicTepcTBa i науки 01.04.2022 289
«Про щодо навчальних досягнень 5-6
здобувають 0CBiTY до нового Державного стандарту 6a30B0i заклад результат1в навчання 5-х з kypciB ocBiTHix галузей «Мистецтво», та здоров'язбережувальна», культура», протокол ради ЗЗСО
31.08.2022 м
Заповнення cTopiH0k класного журналу в 5 клас1 ocBiTHb0i галузт
«Мистецтво» до Haka3iB MiHicTepcTBa i науки Укратни
03.06.2008 N2 496 «Про затвердження iHc11)Yk14ii з ведення юиасного журналу 5-11 (12)-х навчальних 10.05.2011 423 «Про затвердження сдиних 3pa3kiB у навчальних закладах i форм i3 змгнами, внесеними з наказом
MiHicTepcTBa i науки 01.06.2()20 N2 725 «Про внесення 3MiH до нактзу MiHicTepcTBa i науки, та спорту 10.05.2011 423».
Таблиця — Прик.лад заповнення cTopiH0k журналу
Мистецтво курс)
06JIik навчмьних досягнень
спосгереження та замальовки есюзного характеру з натури, з пам'жп предметш, краевид1в, а також завдання творчого спрямування.
З птгегрованого курсу «Мистецтво» задаються i стисло записуються у 1рафу «Завдання додому» лише завдання творчого спрямування. Наприклад: прослухати музичний TBip (назва твору); свот враження прослуханого твору зобразити у малюнку; вдома провраження твору мистецтва (назва)
Таблиця Зразок оформлення право( проведених YP0kiB
|
дата |
3MicT уроку |
Завдання додому |
|
02 09 |
скарбниця. П «Ой у червона калина» у pi3HWLX тнтерпретащях т, соло) |
Прослухати ykpamcbki 11iCH1 У pi3Hwx Ттерпретацтх ( 1-2 11iCHi) |
17 |
05 12 |
мотиви. Виконання рослинного орнаменту у стрчцг |
Зробити фото або ecki3 орнаменлу у вашому I106YTi |
|
Ашо |
твори мистецтва |
|
|
тушо 2 |
практичну мистецьку |
|
|
Виявляе естетичне стамення: критичне |
|
Додаток 12 до протоколу ради ХЗОШ М26
16.11.2022
5 класах: культура»
до наказу MiHicTepcTBa i науки 01.04.2022 N2 289 «Про щодо навчальних досягнень 5-6 uaciB, здобуають 0CBiTY до нового Державного стандарту 6a30B0i ocBiTu» заклад результатјв навчання YIlHiBcTBa 5-х uaciB з kypciB ocBiTHix галузей «Мистещшо», та здоров'язбережувальна», культура», протокол педагопчној ради ЗЗСО
31.08.2022 класного журналу з предмету культура» 5-го класу з урахуванням вимог Haka3iB MiHicTepcTBa науки i
На журналу в навчальних досягнень учитель веде щоденний 06JIik навчальних досягнень i учнями занять, на записуе дату проведення уроку, його змк:т 1 завдання додому
З метою YMiHb учителю рекомендуеться вести журнал (щоденник) спостереження за зручною формою.
Основними видами результат навчання yqHiB е формувальне, поточне та тематичне, семестрове, Семестрове та гпдсумкове навчання за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами 1 до 12.
Тематичне на поточного ocBiTHb0i за певний Поточне у до прснрами з культури для 5-6 kJIaciB (за активюсть на за тощо).
Семестрове з урахуванням обов'язкових навчання, визначених Державним стандартом 6a30B0i освеш — ФЈО 1, ФЮ 2, З. за семестр виставляеться за результатами поточного (формулального), тематичного оцшювання та контролю обов нав чання.
Учням, за станом здоров 'я 3apaxoBaHi до групи з культури, при тематичних, семестрових та робиться запис зар. (зараховано).
У випадках, коли за станом здоров'я занять з культури, при тематичних, семестрових та робиться запис: зв.
Таблиця Приклад оформлення класного журналу заумов бального
|
культура |
(назва предмета)
Запис класного журналу у «3MicT
Права сто iHka ютасного журналу
|
Дата |
3MiCT уроку |
Домашне завдання |
|
1 |
12 09 |
Комплексний урок. Тема: «Ведення футбольного м'яча. Ведения баскетбольного м'яча на M1C14i та в pyci правою та руками, обведення сТок, м'яча обома руками. Техг-йка метания |
Переглянути за посиланням. Тренуваш прийом ведення фулбольного (баскетбольного) м'яча . Удосконалити технжу метания |
|
2 |
15 |
Тема: «Розвиток швидкостя, сили) [йд час спортивнкж тгор». |
Тренувати (rHYtkicTb, час paHk0B0i |
силу) шд зарядки. |
|
|
|
||
|
|
техшкою вправ |
|
|
|
|
ДIЯIЬНIСТЬ |
|