Свідоцтво досягнень не містить оцінок у балах з предметів, натомість розгорнуто окреслює рівень сформованості наскрізних умінь та результатів навчання, за якими можна простежити навчальний поступ учнів/учениць.
Вчитель у свідоцтві досягнень дає рекомендації батькам, вказуючи на що треба звернути особливу увагу та відображає те, що дитині вдається найкраще.
Рекомендації для батьків ( Свідоцтва досягнень)
1 клас
- Вдосконалювати навички списування з друкованого тексту, дотримуючись правил орфографії та пунктуації.
- Вчити обгрунтовувати, пояснювати свої думки.
- Вчити виконувати дії за складеним алгоритмом.
- Приділити увагу вихованню у дитини самостійності.
- Формувати навички зосередженої роботи, уважності.
- Формувати уміння і навички з усіх видів мовленєвої діяльності.
- Звернути увагу на формування навички охайно оформлювати роботи.
- Вдосконалювати уміння і навички виконувати обчислювальні операції.
- Вдосконалювати графічні навички письма, культуру оформлення письмових робіт.
- Вдосконалювати навички читання вголос та розуміння прочитаного.
- Звернути увагу на формування навичок каліграфічного письма, культуру оформлення письмових робіт.
- Застосовувати обчислювальні навички у розв'язуванні практичних завдань.
- Розвивати навички самоконтролю.
- Виховувати активність в навчальній діяльності.
- Вдосконалювати орфографічні та пунктуаційні вміння при списуванні.
- Вдосконалювати навички усного рахунку.
2 клас
- Сприяти тому, щоб дитина сформувала у собі активну життєву порцію.
- Підтримувати в дитині впевненість і самостійність.
- Формувати сталу зацікавленість до навчальної діяльності, осмисленню навчального матеріалу.
- Вдосконалювати швидкість осмислення.
- Формувати у дитини відчуття відповідальності, вміння долати труднощі.
- Зацікавлювати процесом роботи, а не тільки результатом.
- Вчити організовувати та тримати в порядку своє робоче місце.
- Постійно зміцнювати в дитині впевненість у собі, у власних силах.
- Залучати її до виконання різних доручень, пов'язаних з спілкуванням.
- Приділяти особливу увагу розвитку мовлення, (образності, емоційності мови, вміння висловити свою думку усно і письмово) каліграфії і охайності виконання робіт.
- Формувати вміння швидко осмислювати навчальний матеріал.
- Приділяти увагу розвитку математичних вмінь і навичок.
- Формувати прагнення пізнавати активно.
- Сприяти розвитку старанності і наполегливості в учбовій діяльності.
- Сприяти формуванню впевненості, активної взаємодії з учителем ( не боятися задавати питання)
- Формувати впевненість у своїх здібностях.
- Вчити працювати в темпі, жваво.
- Сприяти формуванню наполегливості, відповідальності.
- Допомагати своїй дитині організовувати себе.
- Приділяти увагу питанню залучення дитини до читання в колі сім'ї.
- Заохочувати дитину до всіх видів діяльності, що вимагають концентрації уваги.
- Ключем до будь - якого навчання є читання. Приділяти увагу підвищенню інтересу до читання.
- Створити умови для успішного оволодіння навичками вдумливого читання.
- Приділити увагу питанню залучення дитини до активної розумової діяльності, осмисленню навчального матеріалу ті швидкості осмислення.
- Сприяти розвитку вміння виражати свою думку письмово і усно.
- Поповнювати активний словниковий запас.
- Підтримувати у дитини емоційно - позитивне ставлення до навчання.
- Звернути увагу на формування свідомого, виразного, в потрібному темпі, читання.
- Підтримувати бажання вчитися.
- Виховувати працелюбність, відповідальність, уміння долати труднощі.
- Щоденно цікавитися навчанням дитини. Надавати розумну допомогу у виконанні домашніх завдань.
- Приділяти увагу питанню залучення дитини до активної розумової діяльності.
- Усіма способами і методами підтримувати у дитини бажання вчитися, працювати самостійно.
- Розвивати навички емоційного самоконтролю, дотримуванню морально - етичним нормам.
- Формувати у дитини прагнення пізнавати.
- Формувати навички впевненого, вдумливого читання.
3 клас
- Приділяти особливу увагу виконанню домашніх робіт( каліграфії, охайності, правильності)
- Виховувати небайдуже ставлення до виконання завдань, бажання добре працювати самостійно.
- Звернути увагу на те, що у дитини нерівномірний, з елементами астенії, темп роботи, часто є спад працездатності.
- Приділити увагу вихованню впевненості у своїх діях.
- Формувати охайність виконання всіх завдань, техніки письма, культури оформлення робіт.
- Надавати постійну допомогу дитині. Здійснювати контроль за оформленням робіт.
- Приділити особливу увагу виконанню домашніх робіт ( каліграфії, охайності, правильності)
- Сприяти вдосконаленню умінь і навичок, засвоєння яких передбачено програмою з математики для початкових класів.
- Приділяти увагу розвитку навичок читання (швидкість читання).
- Приділяти увагу розвитку математичних вмінь і навичок.
- Вдосконалювати смислову і технічну сторони читання.
- Приділяти особливу увагу розвитку мовлення ( образності, емоційності мови, вміння висловити свою думку усно і письмово)
- Виконувати завдання у той день, коли їх одержано, золотим правилом поведінки нехай стане мудра народна порада "Нинішньої роботи на завтра не відкладай".
- Сприяти виконанню у дитини доброзичливості до оточуючих.
- Формувати співвідношення мовної теорії і мовної практики.
- Вдосконалювати навички розв'язування задач.
- Виховувати активність, прагнення ділитися інформацією, відповідати на запитання вчителя.
- Заохочувати до активної праці на уроках , підкреслювати переваги в розширенні своїх навичок і здобутків.
- Здійснювати постійний контроль за виконанням домашніх робіт.
- Вдосконалювати навички, які передбачені програмою з математики для початкової школи.
- Формувати співвідношення мовної теорії і мовної практики.
- Формувати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати та робити висновки.
4 клас
- Формувати та розвивати вміння писати прості тексти про свої думки та враження.
- Звернути увагу на формування вміння розв'язувати складені задачі.
- Формувати у дитини почуття відповідальності, вміння долати труднощі.
- Зацікавлювати процесом навчання.
- Заохочувати дитину до всіх видів діяльності, що вимагають концентрації уваги, розвиток пам'яті.
- Формувати вміння коректно, толерантно вести діалог з однолітками.
- Вдосконалювати вміння висловлювати свою думку і обов'язково пояснювати.
- Виховувати у дитини активність, ініціативність.
- Формувати навички охайно виконувати та оформлювати завдання.
- Вдосконалювати вміння опрацьовувати текст: пояснювати зміст прочитаного, причинно-наслідкові зв'язки.
- Формувати вміння співпрацювати з іншими дітьми, вміння дослухатися до інших думок.
- Виховувати відповідальне ставлення до навчання.